Nee hoor, gewoon de zak goed dichtdoen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
2 weken met een zak chips? Worden ze dan niet helemaal zacht enzo?
Sinds ik hier las dat er veel suiker in chips zit vind ik chips niet meer zo heul lekker. Nou ja, de chips wel, maar het idee erachter niet en daar denk ik dan maar heel hard aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:22 schreef Nallie het volgende:
Ik vind chips zo op zn tijd echt heerlijk. Doe al 2 weken met deze zakgoed om mn discipline te testen dus!
SPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen zaterdag nog naar de markt gelopen voor boerenkool en er was niets meerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:19 schreef minilot het volgende:
Boerenkoolchips.Daar heb ik me in januari en februari echt scheel aan gegeten.
Ik heb biologische dus dan is het gezondquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Sinds ik hier las dat er veel suiker in chips zit vind ik chips niet meer zo heul lekker. Nou ja, de chips wel, maar het idee erachter niet en daar denk ik dan maar heel hard aan.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef MarMar het volgende:
NARFHerkenbaar... en stomSPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar verstrekken dan?
Be someone that makes you happy
Als er niet het ene is, dan wel weer het andere, ik ga maandag de advocaat bellen, lijkt me een beter plan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Herkenbaar... en stomToch maar verstrekken dan?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef MarMar het volgende:
NARFGadver...dat ze er nu nog steeds moeilijk mee doen. Snap je toch niet.SPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijstje vandaag:
O: 1 dikke plak zelfgemaakt zuurdesembrood met boter en kaas. Beker thee met melk.
T: niets, internist enzo
L: Lunch bij schoonzusje, die er dit keer gelukkig rekening mee gehouden had. Spinaziesalade met gegrilde groenten, pijnboompitjes en pesto. En ik heb een stuk port salut op![]()
S: 30 min. krachtraining, 20 min cardio. Het wilde niet vandaag![]()
T: mijn valkuil: dan ga ik snoepen. Stuk nougat op
D: bloemkool, aardappelen, duitse biefstuk. Een beetje appelmoes
T: griesmeelpudding
Ik hoop dat morgen de zon weer schijnt![]()
Dat waren acht zeer bevredigende minuten! Dank!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:30 schreef conleche het volgende:
Oké dan. Kinda sick video. Het is wel met Jake Gyllenhaal voor de liefhebbers. Maar verder: bek open momentjes.
Ik vind het eigenlijk een pannenkoekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:30 schreef conleche het volgende:
Oké dan. Kinda sick video. Het is wel met Jake Gyllenhaal voor de liefhebbers. Maar verder: bek open momentjes.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha! Wij zijn ook onnoemelijk rommelig en juist daarom hebben we geen enkele behoefte aan iets anders dan onze cheapass sloeber-huurhuiskeuken.
Het ziet er toch al niet uit, dus we hoeven er ook niet op te letten.
Ik vind 'm helemáál niet aantrekkelijk (wel goed als acteur, maar nogal onknapquote:
En hoe is het verders dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef conleche het volgende:
Ik heb de video van mijn sportschoolleraar trouwens, die FBde of ik naar de les kwam. Het moet niet gekker worden met dat facebook.Maar hij heeft wel altijd leuke muziekjes, dus dat is cool. Hij is ook totally gay hoor, dus niks aan de hand verders.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
2 weken met een zak chips? Worden ze dan niet helemaal zacht enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Voortgangsfoto, ontbloot bovenlichaam waarschuwing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Omnomnom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dino, ik vind de foto wel een beetje onscherp though. En de hoek is niet helemaal duidelijk. Misschien moet je er nog een paar maken & uploaden.
PrrrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dino, ik vind de foto wel een beetje onscherp though. En de hoek is niet helemaal duidelijk. Misschien moet je er nog een paar maken & uploaden.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Ik dacht: ik zeg het niet!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Als het je streven is om er zo strak mogelijk uit te zien:
maar niet mijn smaak qua mannenlichaam
Nieuwsgierig: Wat zou het jou smaak wel maken? Meer vet of meer spieren? /nieuwsgierigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Als het je streven is om er zo strak mogelijk uit te zien:
maar niet mijn smaak qua mannenlichaam
Klinkt goed! En een gouden keycordquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef the85mc het volgende:
Ben net weer terug van carrieredag. Na dag vol assessments, interviews en over de beurs struinen ben ik behoorlijk afgedraaid.. Maar wel goede gesprekken gehad, ik kan na mn studie direct aan de slag volgens mij. Dat best graduates was best prima, daardoor werd ik uitgenodigd voor interviews en werd de lunch verzorgd. En je kreeg een tag met gouden keycord..maar dat werkte wel op de beurs. Bedrijven hebben dan echt meer interesse in je.
En eldino, goed afgetraind man! Zo ver ben ik nog niet. Mijn buikspieren zijn alleen zichtbaar als ik ze aanspan.
Lekker kunnen knuffelen is zeker een voorwaarde. Ik vind de V vorm tussen buik en heupen zo mooi, dus bij mij scoort Dinoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Meer vet, zeker niet meer spieren.zacht
Met een afgetraind lijf kan je ook prima knuffelen!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker kunnen knuffelen is zeker een voorwaarde. Ik vind de V vorm tussen buik en heupen zo mooi, dus bij mij scoort Dino
onder andere...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Met een afgetraind lijf kan je ook prima knuffelen!
Klopt!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Met een afgetraind lijf kan je ook prima knuffelen!
Dat komt door dat 'nieuwe' pinnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:03 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof dat mijn oplettendheid stuk is. Ik ben na het boodschappen doen weggelopen zonder mijn pinpas. Ok, ik had hoofdpijn, maar dit is me echt nog nooit overkomen.
Tink of iemand anders met verstand van energie toevallig in de buurt? Ik moet gas/licht aanvragen in Amsterdam en wilde weten wat het goedkoopst is voor een huishouden van 3 personen die overdag niet thuis zijn maar wel een boiler hebben. Of waar ik moet zoeken iig.
Ja die heb ik al gedaan, wilde vooral weten of het inderdaad wel betrouwbaar isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geen idee hoe (on)afhankelijk, maar
http://www.energie-vergelijken.nl/
Een lijf dient niet keihard te zijn, wil ik er graag mee kroelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig: Wat zou het jou smaak wel maken? Meer vet of meer spieren? /nieuwsgierig
^^quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Meer vet, zeker niet meer spieren.zacht
Er zit zeker nog genoeg vet aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
zo onzacht zal dino nog niet zijn, toch?
Keihard vind ik ook niets nee! Maar een lijf zoals dat van Timothy Olyphant bijvoorbeeld, vind ik wel echt super!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Een lijf dient niet keihard te zijn, wil ik er graag mee kroelen.Zachtheid FTW!
Nou dat, genoeg zachtheid voor 2 alhierquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:19 schreef anna82 het volgende:
Ik vind zachtheid juist echt iets vrouwelijks en een man zie ik gaarne lang, slank en met weinig vetjes! Laat mij maar zacht zijn.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:40 schreef loveli het volgende:
Volgende keer let ik beter op of er een collega achter me staat als er plaatjes voorbij komen.
De rechter kast is de koelkast though, maar wel lekker veel opbergruimte jaquote:
pm mee even als je afgestudeerd bent. Als je goed bent heb ook ik werk voor je.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef the85mc het volgende:
Ben net weer terug van carrieredag. Na dag vol assessments, interviews en over de beurs struinen ben ik behoorlijk afgedraaid.. Maar wel goede gesprekken gehad, ik kan na mn studie direct aan de slag volgens mij. Dat best graduates was best prima, daardoor werd ik uitgenodigd voor interviews en werd de lunch verzorgd. En je kreeg een tag met gouden keycord..maar dat werkte wel op de beurs. Bedrijven hebben dan echt meer interesse in je.
En eldino, goed afgetraind man! Zo ver ben ik nog niet. Mijn buikspieren zijn alleen zichtbaar als ik ze aanspan.
Euh, neequote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had in het begin ook en dat de stang dan bovenaan nog wat zwaaide, maar is rechtgetrokken gok ik
[..]dip jij ook altijd de patat in het vocht wat over is?
Aaah, naarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef Phaidra het volgende:
Een van onze poezies ligt op sterven. Acuut nierfalen, niks aan te doen. Echt van de een op andere dag ging het mis. Vorige week nog bij de dierenarts voor prikken en check up, geen vuiltje aan de lucht. Godver
(sorry).
Ahhhwwwwquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef Phaidra het volgende:
Een van onze poezies ligt op sterven. Acuut nierfalen, niks aan te doen. Echt van de een op andere dag ging het mis. Vorige week nog bij de dierenarts voor prikken en check up, geen vuiltje aan de lucht. Godver
(sorry).
Bah.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef Phaidra het volgende:
(sorry).
Kip in de appelmoes? Neh. Patat door de mayo en appelmoes halen is dan weer jum!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:22 schreef Novem het volgende:
Oeh kip, patat en appelmoes
Kip in appelmoes dippen
Patat met appelmoes
Ja, ik moest nog aan jullie denken. Onze poes is gelukkig wel ietsje ouder (bijna 9) maar alsnog te jong. Ik vind het zo zielig, al lijkt ze geen pijn te hebben. Het is gewoon een zielig hoopje nuquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef MarMar het volgende:
He gatver Phaidrazelfde was hier een maandje geleden, sterkte
Sterkte! Zal even moeilijk zijn morgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, ik moest nog aan jullie denken. Onze poes is gelukkig wel ietsje ouder (bijna 9) maar alsnog te jong. Ik vind het zo zielig, al lijkt ze geen pijn te hebben. Het is gewoon een zielig hoopje nu. Ze slaapt vannacht op bed, voor de eerste en waarschijnlijk laatste keer
.
Thanks lieverds.
De andere poezel is wat aan het klieren en ik wil ze ook niet ergens opsluiten. Daarom maar op bed. Het is ook niet helemaal vreemd, in het weekend mogen ze 's ochtends even komen knuffelen terwijl wij wakker worden. En net kwam ze juist wat dichterbij liggen (kostte zichtbaar veel inspanning en mauwen zonder geluid), dus ik denk dat het wel goed zit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Phaidra kan je haar niet beter op haar eigen plekje laten liggen?? Anders ligt ze zo op een vreemde plaats.
Ze is liever ook alleen
Om 7 uur? Wat vreselijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:26 schreef Nallie het volgende:
Nu naar bed want morgen om 7 uur op voor een vrijgezellenfeest![]()
Het is dat het een van mn beste vriendinnetjes is die gaat trouwen, want degene die alles organiseert is echt een draak
7 uur zhe horror!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:26 schreef Nallie het volgende:
voor Phaidra
Ik had uiteindelijk bietjesrisotto gemaakt, was heerlijk! En crumble van appel/pruim/abrikoos toe.
Nu naar bed want morgen om 7 uur op voor een vrijgezellenfeest![]()
Het is dat het een van mn beste vriendinnetjes is die gaat trouwen, want degene die alles organiseert is echt een draak
^^ brrrr...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Om 7 uur? Wat vreselijk.
Wat gaan jullie doen? Voor dag en dauw kietvitseieren zoeken?
Wat heb je gegeten dan waar zout in zit?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:41 schreef Hi_flyer het volgende:
Via de eetmeter van het voedingscentrum heb ik deze hele week bijgehouden wat ik nou zoal eet. Conclusie: het is volstrekt onmogelijk om niet teveel zout binnen te krijgenVandaag 10,5 gram en toch heb ik redelijk gelet op wat ik eet.
Bruinbrood is een grote boosdoener. Avondeten ook (kip siam). Vooral van brood vind ik het bizar dat er in Nederland zoveel zout in zit. Het is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten dan waar zout in zit?
Jeetje, hoe hoog was de "eigen bijdrage" ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:43 schreef Nallie het volgende:
Nee we verzamelen om half 9 bij haar huis voor een prosecco ontbijt. Vervolgens gaan we om 12 uur richting Amsterdam...(wat we in die tussentijd doen, geen idee) voor een rondvaart over de wallen met een workshop 'happy ho' wat wil zeggen dat je de fijne kneepjes van het prostitutievak leert met als afsluiting een fotoshoot in een raam.dan eten bij een veel te duur restaurant.
Dus heb medelijden en denk aan me morgen
Zelf bakken dan maar of biobrood?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:48 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Bruinbrood is een grote boosdoener. Avondeten ook (kip siam). Vooral van brood vind ik het bizar dat er in Nederland zoveel zout in zit. Het is nergens voor nodig.
Dit is een geintje he?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:43 schreef Nallie het volgende:
Nee we verzamelen om half 9 bij haar huis voor een prosecco ontbijt. Vervolgens gaan we om 12 uur richting Amsterdam...(wat we in die tussentijd doen, geen idee) voor een rondvaart over de wallen met een workshop 'happy ho' wat wil zeggen dat je de fijne kneepjes van het prostitutievak leert met als afsluiting een fotoshoot in een raam.dan eten bij een veel te duur restaurant.
Ja, uit zo'n pakjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zelf bakken dan maar of biobrood?
En de kip siam was prefab?
Happy ho? Dafuq?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:43 schreef Nallie het volgende:
Jezus wat een thema en wat een enorm bedrag. Ik en mijn vriendinnen waren niet eens gegaan vanwege dat geld (en het thema).quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:53 schreef Nallie het volgende:
Geen grapje helaas... En de eigen bijdrage is 85 voor het middagprogramma... Daar komt eten en ontbijt nog bij dus. Das toch niet normaal of wel?
Klinkt zo ontzettend niet leuk en veel te duur, sterktequote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:53 schreef Nallie het volgende:
Geen grapje helaas... En de eigen bijdrage is 85 voor het middagprogramma... Daar komt eten en ontbijt nog bij dus. Das toch niet normaal of wel?
Als je echt een goede vriendin bent sta je om 6 uur op en ontvoer je haar voor de draak haar omtovert in een happy ho.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:59 schreef Nallie het volgende:
Ja maar ik kan t niet maken om niet mee te gaan... Ze is echt een van m'n beste vriendinnen. Ik denk ook niet dat ze zelf heel enthousiast is hoor... Maar goed, maak er het beste van. Truste!!
Meer koeien betekent meer gras?!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ook fijn: ik heb niet de laatste trein!
Dan kan ik toch fin 6,5 uur slapen voor mn spinning les!
Iemand hier trouwens die iets weet over de invloed van zuivel op hooikoorts?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je echt een goede vriendin bent sta je om 6 uur op en ontvoer je haar voor de draak haar omtovert in een happy ho.
Voor 85 euro kun je best leuk op een terrasje zitten.
Les 1 happy ho: dat hoort geen geld te kosten.
Ja. Darmen enzo hebben invloed op immuunsysteem. Gezonde darmen => veel minder last van bepaalde allergieen. Caseine is een groot eiwit en niet heel darmvriendelijk (slijmvorming, 'kleeft' aan darmen). Door hitte-behandeling hebben mensen er meer last van. Tarwe is ook eentje die onvriendelijk kan zijn voor darmen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kreeg net van iemand te horen dat ik geen zuivel meet zou moeten nemen en dat mn hooikoorts dan weg zou gaan.
Mijn moeder heeft veel minder last van astma en hooikoorts zolang ze zuivel skipt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, ik weet dat er een verband is met koemelk en gluten en darmen, maar mijn probleem is niet mijn darmen maar mijn longen.
Het slijm verhaal gaat vast ook op voor de luchtpijp (waar ik dus allergische reacties heb), maar zou zuivel skippen dan ook invloed hebben op de hooikoorts problemen die ik heb (en die zich dus vooral uiten door benauwdheid)?
En, niet geheel onbelangrijk, hoe krijg ik dan genoeg eiwit binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |