SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Trovey's Log Cabin
Bolletjekatoens Koe:
Godagoyas' Phillippe:
HOOK ON!!
Smile, tomorrow will be worse...
Op Raverly bij toeval tegen Log Cabin patroon voor breien aangelopen en dat omgezet in haken en toen maar bolletjes en kleurtjes verzamelen (101 om precies te zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:55 schreef Bolletjekatoen het volgende:
Toverheks, beestjes en dekens moet je juist afwisselen! Dat die ik ook.
Trovey, wat een mooie deken! De rand is ook goed gelukt (daar heb ik meestal problemen mee). Waar heb je het patroon vandaan?
Oeh, en mijn koe in de opening![]()
En nu zie ik pas de paarse Sparkle, die zag ik vanmiddag niet. Leuk hoor!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat witte en de paarse zijn een gehaakt koordje (van Zeeman Sparkle) wat ik door een rand dubbel stokje heb geregen, weer eens wat anders als afwerking.
Het kan op verschillende manieren, o.a. met een creditcard. Ik kies zelf echter altijd voor PayPal (daar kun je ook een creditcard aan koppelen, of je bankrekening) want dan kun je je geld vrij makkelijk terugkrijgen mocht je geen producten ontvangen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:16 schreef Oeroekloeroe het volgende:
Godagoyas, daar staat inderdaad veel! Dank je wel.
Hoe gaat dat eigenlijk als je via Etsy wat besteld, met betalen?
Geeft nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:30 schreef Godagoyas het volgende:
Hier heb ik ook betaald met Paypal![]()
Enne ik loop verloren, 'k vind dat hertje niet terug
Ik kan het wel uitleggen, maar een filmpje zegt meerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:15 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb net mijn 2e haakwerkje gemaakt, een keurig rondje (als je niet naar de achterkant kijkt) en ik ben nu met de 3e bezig. Alleen nu is mijn draad op, misschien een beetje domme vraag, maar hoe ga je verder met een nieuwe draad, hoe haak je die er zeg maar aan vast?
Kwiwi, deze is hier wel eens voorbij gekomen volgens mij. Is alleen wel een betaald patroon.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:07 schreef kwiwi het volgende:
O ja, ik weet ineens weer wat ik al 2 dagen wilde vragenHeeft iemand toevallig een leuk patroon van een hertje?
bedankt, gelukt!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan het wel uitleggen, maar een filmpje zegt meer![]()
En een uitgebreidere:
Dankjewel! Deze ga ik maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:26 schreef bietel het volgende:
[..]
Kwiwi, deze is hier wel eens voorbij gekomen volgens mij. Is alleen wel een betaald patroon.
http://www.ravelry.com/patterns/library/friends-forever-fawn
Mooi zo! Best makkelijk hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een boekje van Nicole?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geeft nietToch bedankt voor het zoeken!
als je je adres naar EsseEi pmt stuurt zij jou het patroon. verder kan het van allerlei soorten garen. maar het voorbeeld is gemaakt van zeeman soft, met naald 3.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:52 schreef rojage het volgende:
En hier alweer een nieuwe haakfan. Ben helemaal weg van de Giraffe's en je begrijpt het al....wil ze graag maken. Weet een van jullie hoe ik aan het patroon kan komen, welk garen ervoor gebruikt wordt en de haaknaald dikkte ??????
Ze zijn een ééneiïge haakling.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:49 schreef crejo het volgende:
jullie zijn goed op elkaar ingespeeld zeg!!!
quote:
Geweldig , hartsikke bedanktquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:37 schreef NicoleM het volgende:
Hallo allemaal!
Mijn laptop deed het niet meer sinds vrijdagmiddag, mijn man heeft hem net gemaaktAls het goed is, heb ik nu IEDEREEN die mij een bericht had gestuurd, gemaild. Mocht je (binnen nu en een kwartier ongeveer) nog geen mail hebben gehad, laat het dan even weten.
Groetjes,
Nicole
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |