abonnement Unibet Coolblue
pi_109265116
Onze 'straatsoap' heeft geenstijl gehaald.
http://www.geenstijl.nl/m(...)est_zo_verbrand.html

Het is ook een knap staaltje werk.
Aldus.
  maandag 19 maart 2012 @ 11:54:55 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109268409
Fraai.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 19 maart 2012 @ 12:07:13 #28
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_109268782
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 09:58 schreef Z het volgende:
Onze 'straatsoap' heeft geenstijl gehaald.
http://www.geenstijl.nl/m(...)est_zo_verbrand.html

Het is ook een knap staaltje werk.
Werd er vanmorgen door een zeer direct betrokken collega op geattendeerd. Is inderdaad niet zo leuk.

(kom je morgen naar de raadsavond, Z? Gegarandeerd onderhoudende avond met bus met buurtgewoners over de eventuele sluiting van de buurtbiebs. En twee weken geleden was het ook al bal over de bomenverordening)
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_109272831
Lijkt me vreselijk, ik trek VVE vergaderingen al niet, dit zal nog veel erger zijn denk ik. Bovendien heb ik er geen direct last van. Ik zou wel naar de inspraakavond voor de Olympische Spelen willen, er is daar kennelijk al 188 mio aan uitgegeven (al is het me niet echt duidelijk of dat geld allemaal al uitgegeven is).
Aldus.
  maandag 19 maart 2012 @ 16:07:46 #30
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_109276432
quote:
2s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:23 schreef Z het volgende:
Lijkt me vreselijk, ik trek VVE vergaderingen al niet, dit zal nog veel erger zijn denk ik.
Tsja, het is een mentaliteit die je moet hebben. Als je het als een groot toneelstuk ziet is het goed te doen, als je je na 5 minuten al ergert aan de domheid van iedereen niet. Ik ben er bijna wekelijks en dat is draaglijk, maar ook omdat ik nog een rol in het geheel heb en dus een beetje moet opletten.

quote:
Bovendien heb ik er geen direct last van. Ik zou wel naar de inspraakavond voor de Olympische Spelen willen, er is daar kennelijk al 188 mio aan uitgegeven (al is het me niet echt duidelijk of dat geld allemaal al uitgegeven is).
Ik kan haast niet geloven dat er al zo veel geld uitgegeven is (zeker niet in deze tijden van bezuinigingen) maar dat gaat allemaal ver over onze eenvoudige stadsdeelhoofden heen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_109278010
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:07 schreef I.R.Baboon het volgende:

Ik kan haast niet geloven dat er al zo veel geld uitgegeven is (zeker niet in deze tijden van bezuinigingen) maar dat gaat allemaal ver over onze eenvoudige stadsdeelhoofden heen.
Ik ook niet, de artikelen geven hier geen uitsluitsel over.
Aldus.
  maandag 19 maart 2012 @ 17:59:56 #32
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_109280349
Wat je wel ziet is dat het in A'dam als kapstok gebruikt wordt bij bv de structuurvisie. Ik heb geen idee in hoeverre de verantwoordelijken er écht in geloven (denk dat ze daar te realistisch voor zijn), maar dat ze het voorlopig wel een mooi abstract toekomstideaal vinden. Misschien dat er in de centrale stad 1 of 2 ambtenaren mee bezig zijn (en dan vooral vanuit city marketing) maar dat is het dan ook.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_109330300
Je moet je gewoon registreren als kunstenaar JAM, maak jaarlijks een kalender met blote vrouwen en je bent al klaar.
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 21:12:47 #34
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109330544
Ik snap het al, dat ik dat nu pas zie, ik ben te provinciaals voor dit topic.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 21 maart 2012 @ 02:53:11 #35
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_109342922
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:09 schreef Mainport het volgende:
Je moet je gewoon registreren als kunstenaar JAM, maak jaarlijks een kalender met blote vrouwen en je bent al klaar.
Jij weet toch ook wel dat ik daar veel te pervers en getalenteerd voor ben, Mainport?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_109361184
quote:
5s.gif Op woensdag 21 maart 2012 02:53 schreef JAM het volgende:

[..]

Jij weet toch ook wel dat ik daar veel te pervers en getalenteerd voor ben, Mainport?
Wat hij zegt sluit wat schijt hier en daar niet uit.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:26:53 #37
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_109373743
.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:39:57 #38
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_109374030
quote:
3s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:53 schreef Quir het volgende:

[..]

Wat hij zegt sluit wat schijt hier en daar niet uit.
De tijd van a4-tjes volkakken ben ik reeds gepasseerd; de tijd van lijntekeningen in menstruatiebloed ook. Nee, dat is niets meer. Schreef ik a4-tjes trouwens goed? Morgen doe ik meen aan het dictee voor jonge ambtenaren, alhier te stede in het hartje van de vaderlandse democratie, Binnenhof 1-a. Niet dat ik een jonge ambtenaar ben, zeer zeker niet. Ik ben de +1 van een jonge ambtenaar. De jonge ambtenarij is niet zo te porren voor dictees, vandaar dat er gasten worden toegestaan.
In de uitnodiging stond onder andere: 'De locatie is gewijzigd van de Rooksalon naar de Schrijfzaal van de Tweede Kamer. De Schrijfzaal is te bereiken via dezelfde ingang als de Rooksalon.' Dan ben ik stiekem tóch weer een beetje trots op mijn Nederlanderschap.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_109423946
Altijd al een hekel gehad aan brokken in m'n inkt. Hoe zet je je daar in godsnaam overheen?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_109423960
Nieuwe schaakstukken die ik eyeball.

"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:03:27 #41
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_109429924
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:09 schreef Quir het volgende:
Nieuwe schaakstukken die ik eyeball.

[ afbeelding ]
Hmmm. Zo op het eerste gezicht wilde ik zeggen: wat een vreselijke kitsch! Na nu zo even beter gekeken te hebben zijn het toch wel mooie stukken. Vertel me alleen alsjeblieft niet dat de witte stukken dan bij wijze van contrast met donker hout 'verfraaid' zijn. Kan je een beetje schaken, Quir? Dan doen we eens een potje.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:13:35 #42
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_109430267
Volgt hier de tekst van het jongeambtenarendictee; ik wilde het toch even met jullie delen.

Eurocrisis en heilige huisjes.

De eurocrisis is wijdverbreid. De landen die de euro-introductie destijds in goede banen leidden, lijden nu onder het verval van de wijd en zijd verspreide valuta, nochtans een van de pijlers van de EU. Enkele lidstaten maken stampij over dreigend onheil; andere neigen ertoe in allerijl de eurozone te verlaten. Er is bijwijlen geen peil op te trekken.

Eenieder ziet de scepsis onverbiddelijk om zich heen grijpen. Deelname aan de munt is sowieso geen rozengeur en maneschijn meer, o nee, veeleer een piramidespel. Ook al heeft de trojka van Europese Commissie, ECB en IMF een conceptakkoord over het bbp bereikt, de vraag blijft of de euro wel standhoudt, dan wel ten langen leste het loodje legt.

Politici mijden het a-, het h- en het o-woord. de doorsnee-Nederlander beschouwt het nietsontziend negeren van beloftes ter zake naar verluidt als voor-de-gek-houderij. De hra is voor de goedgeïnformeerde generatie X, waarvan er velen over twintig a dertig jaar met de VUT gaan, goed beschouwd een heilig huisje dat per se in intact moet blijven.

Hoewel de economie decennialang veel weg had van een wolkeloze hemel, was men EU-breed in één keer in rep en roer. De stapje-voor-stapjeaanpak is niet meer rigoureus genoeg. Is dreiging met terugkeer naar guldens, drachmen, peseta's et cetera niets meer dan het opentrekken van een trukendoos, of is het een slecht getimed broodje aap?

Vooral de Middelandse Zee-eurolanden moeten uit-en-te-na bezuinigen, wat een domino-effect teweegbrengt. Zo wordt het socialevoorzieningenniveau in de hele unie meedogenloos onderuitgehaald. En de kwestie of Jan met de pet bij rechtszaken nog wel een pro-Deoadvocaat wordt geboden, is in onze contreien een veel geuite zorg.

In Zuid-Europa wordt het te veel verstrekken van miljardenkredieten geïnterpreteerd als ongebreideld gekoeioneer door het rijke Noorden. Stellen dat we eraan onderdoor gaan of dat er een apocalyps naderbij komt is te boud, maar we moeten ertegenaan, zodat die crisis ermee uitscheidt. Anders kunnen we evenzogoed byebye zeggen tegen de euro!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_109431589


Ik heb het pasgeleden opgepakt, moet nog wat werken aan m'n openingen die me altijd nekken. Gaat me verder redelijk goed af.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_109440206
Oom JAM leert zijn neefje schaken.
I intend to live forever, or die trying.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 12:45:22 #45
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_109459328
Na ruim een week amper vijftig posts en nog geen duizend views, mensen.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_109459593
Ik herken Doel. Geen recente foto. De rat bever is inmiddels gehavend. Foto uit eigen werk?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2012 13:13:10 ]
pi_109459891
Ik ben natuurlijk geen ornitholoog, maar dat lijkt me een bever, eerlijk gezegd.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 16:58:08 #48
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_109465069
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:56 schreef k_man het volgende:
Ik herken Doel. Geen recente foto. De rat bever is inmiddels gehavend. Foto uit eigen werk?
Nee, ik zocht met Google op deserted pub en kwam deze als eerste tegen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_109473240
Doel is een aanrader. Er hangt daar een heel merkwaardige sfeer.
pi_109488777
Even opscheppen over een mentorleerling, achter de piano.

The real is always way ahead of what we can imagine.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')