Deze kuikentjes sterven geen langzame vergiftigde dood zoals die paar van vorig jaar?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:38 schreef Leipo666 het volgende:
ach, minder ziek dan het met duizenden tegelijk levend door de schredder halen van kuikens omdat het haantjes zijn ipv hennetjes
stel je niet zo aanquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fucking ziek om die kuikentjes zo'n kleurtje mee te geven.
Ik begon er ook stoer aan,maar na 30 seconden had ik genoeg van die schijtmuziek.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:30 schreef Franneh het volgende:
[..]
Stoer begon ik eraan, omdat ik wist dat het een goede afloop had.. maar toch hield ik het ook niet droog. Erg mooi dit en vooral om te zien hoe dankbaar/blij het hondje lijkt en hoe het geniet van die warmte en liefde.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:31 schreef fh101 het volgende:
Okee, ik wist dat de Ganges niet de meest schone rivier was, maar dat mensen er wel in baden. Maar dat ze zich wassen tussen de lijken was voor mij toch nieuw![]()
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
in spoiler want niet smakelijkGadverdamme wat een vieze mensen. Het is niet alleen vies,maar ook nog eens levensbedreigend voor jezelf en andere mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en kleine disclaimer. Veel, heel veel lijken. Beware.
Paardelul !!!
Veel keus hebben ze niet he? Die mensen zijn niet vies, geen keuzequote:Op woensdag 11 april 2012 18:00 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een vieze mensen. Het is niet alleen vies,maar ook nog eens levensbedreigend voor jezelf en andere mensen
Mooi, maar tegelijkertijd ziet het er op een of andere manier ook best smerig uitquote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef IPA het volgende:
http://www.photographyser(...)eautiful_eyes/428809
Dit dus. Daarnaast lijken de wimpers enorm veel op spinnenpotenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mooi, maar tegelijkertijd ziet het er op een of andere manier ook best smerig uit.
Wat een verschil jaquote:
Mooi zegquote:
Heel vroegah... toen ik nog een klein jongetje was, heb ik hem ook op de rug van een Boeing over Hoek van Holland zien vliegen. Ergens in de jaren '80 was dat.quote:
PRACHTIG,quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:08 schreef Doublepain het volgende:
gvd, wat een held. Hopelijk komt het hele filmpje uit.
Dit is nog niks:quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:14 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
PRACHTIG,
Jammer dat je niks ziet waar het om draait
Hier wordt je ook gewoon vrolijk vanquote:
En tijdens een iets recentere aardbeving is die poort ook blijven staan, terwijl alles verwoest was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef armageddin het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto is genomen na de atoombom op nagasaki in 1945.
het indrukwekkende van deze foto is dat deze poort het enige is in de weide omgeving wat nog staat.
er was toch allang iemand die supersonisch is gegaan tijdens een vrije val?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is nog niks:
The goal of the Red Bull Stratos project is to see Baumgartner attempt a record-breaking freefall from 120,000 feet this summer where he'll potentially become the first man to go supersonic without the support of a vehicle.
Filmpje was op 71,580 feet
Je moet het maar durven
Inderdaad, ik moest aan deze denken:quote:Op maandag 23 april 2012 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En tijdens een iets recentere aardbeving is die poort ook blijven staan, terwijl alles verwoest was.
Kunnen ze hier in NL nog wat van lerenquote:
dit is een hoax deze poort is in een andere stad. (weet alleen de naam niet meerquote:Op maandag 23 april 2012 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En tijdens een iets recentere aardbeving is die poort ook blijven staan, terwijl alles verwoest was.
quote:
Wat dan?quote:Op maandag 23 april 2012 20:10 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Kunnen ze hier in NL nog wat van leren
Ok,maar ik zie de link niet tussen nederland en die 2 filmpjes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:01 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat het hele land niet plat hoeft te liggen als er 3 cm sneeuw valt?
hier rijden ze nog vrolijk door terwijl eer dik 3 meter sneeuw licht terwijl wij in nederland he tal verneuken bij 3 cmquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:02 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ok,maar ik zie de link niet tussen nederland en die 2 filmpjes.
tuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:50 schreef armageddin het volgende:
[..]
hier rijden ze nog vrolijk door terwijl eer dik 3 meter sneeuw licht terwijl wij in nederland he tal verneuken bij 3 cm
Is dat familie van Zsolt Baumgartner (die wel eens F1 reed)?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:08 schreef Doublepain het volgende:
gvd, wat een held. Hopelijk komt het hele filmpje uit.
heb je die filmpjes oven mij gekeken? miss snap je het danquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:58 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
Jij bent volgens mij ook zo iemand die zegt bij een moord ''paar uurtjes schoffelen en hij staat weer buiten''.
Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef armageddin het volgende:
[..]
heb je die filmpjes oven mij gekeken? miss snap je het dan
Dit dus. Ik reageerde ook op de foto eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:01 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat het hele land niet plat hoeft te liggen als er 3 cm sneeuw valt?
Ja, dat is echt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:00 schreef m.y.m het volgende:
-
op eigen risico
weet eigenlijk ook niet of het echt is?
Zoiets valt ook te vergelijken he, 1 focking weg waar ze dagen mee bezig zijn om sneeuwvrij te maken. En nederland met duizenden kilometers wegen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:50 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dit dus. Ik reageerde ook op de foto eigenlijk.
Godverdomme ik moest lachenquote:Op maandag 23 april 2012 08:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest aan deze denken:
[ afbeelding ]
Tuurlijk jochie, en hier ligt ook meteen 3 meter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Zoiets valt ook te vergelijken he, 1 focking weg waar ze dagen mee bezig zijn om sneeuwvrij te maken. En nederland met duizenden kilometers wegen.
Ja, zet er de volgende keer even bij wat het is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:00 schreef m.y.m het volgende:
-
op eigen risico
weet eigenlijk ook niet of het echt is?
Heel het nederlands wegennet vergelijken met 1 wegquote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie, en hier ligt ook meteen 3 meter.![]()
Hier ligt 2 centimeter en alles staat meteen vast
gast heb jij mogolitis stupidis ofzo?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:13 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Heel het nederlands wegennet vergelijken met 1 weg
1 als er in nederland een enorm pak sneeuw van 3 meter op een bepaalde weg lag,dan was dat na een tijdje ook helemaal sneeuwvrij,net zoals op dat filmpje.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef armageddin het volgende:
[..]
gast heb jij mogolitis stupidis ofzo?
1 er licht een enorm pak sneeuw en de weg is helemaal sneeuwvrij en het verkeer rijdt vrolijk door.
2 als er in nederland ook maar 3 cm valt licht het verkeer gelijk plat
vergelijking in nederland weten ze niet hoe ze wegen sneeuwvrij moeten houden.
de quote van jirdo is er nogquote:
geen dank.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:39 schreef Anno2012 het volgende:
Heb me altijd afgevraagd hoe zoiets uitziet. Nu weet ik het, dankje.
Ik faal heel hard inderdaad want ik had dat allang gezien.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:31 schreef nattermann het volgende:
Filmpje over urban exploring in de metrotunnels van New York, en een klim op de Williams Bridge.
Tofquote:Op zondag 29 april 2012 15:59 schreef Aether het volgende:
Historic Photos From the NYC Municipal Archives
[ afbeelding ]
Fascinerend. Hier bewegende beelden daarvan...quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:36 schreef Aether het volgende:
75 jaar na Hindenburg-ramp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron.quote:Guinness World Records heeft het nieuwe wereldrecord voor het surfen op de hoogste golf toegekend aan Garrett McNamara, die op Hawaii woont. McNamara (44) deed niet eens een recordpoging, maar kwam in november 'per ongeluk' voor de kust bij Nazare in Portugal op de golf terecht.
De golf was 24 meter hoog, 30 centimeter hoger dan het vorige record. McNamara had het geluk dat zijn tocht op de golf werd gefilmd en gefotografeerd. Aan de hand daarvan kon het comité dat de wereldrecords vastlegt bepalen of de golf inderdaad hoger was.
McNamara zei dat hij niet op zoek was naar het record. 'Ik hou gewoon heel erg van surfen.'
dumpert.nlquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:28 schreef Anno2012 het volgende:
Ik vraag me af hoe die kan blijven drijven met zulke ballen van staal
Wauw..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:34 schreef fh101 het volgende:
Deze fotoreportage. Let op, kan shockerend zijn.
Het leven van Lucas uitgebeeld in foto's. Lucas was 3 toen hij overleed aan neuroblastoom kanker.
http://tommyimages.com/Projects/Lucas_Tran/index.html
wat een prachtige foto's en wat een prachtige mensen
Erg indrukwekkendquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:34 schreef fh101 het volgende:
Het leven van Lucas uitgebeeld in foto's. Lucas was 3 toen hij overleed aan neuroblastoom kanker.
Goed, toen moest ik huilenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:34 schreef fh101 het volgende:
Zulke geweldige mensen en wat moet dat een sterke kereltje zijn geweest.Ik bleef maar huilen bij het kijken van deze foto's. Zo oprechtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:34 schreef fh101 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |