Ik jank niet snel maar dit raakte me diep. En die muziek past perfect bij die beelden. CHAPPEAU VTM !!!!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:00 schreef Marie30 het volgende:
Zo sloot Het Nieuws hier gisteren de uitzending op de dag van nationale rouw.
Niet kijken als je niet wil huilen:
Waarom? Des te ouder des te minder erg?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:06 schreef computerprobleem het volgende:
Maar ik zie dat het vooral om overleden kinderen gaat en dat is natuurlijk altijd erger dan wanneer het om volwassenen gaat.
Dit vind ik nu een scheefgetrokken redenering hoor. Het overlijden van een kind is erger dan het overlijden van een volwassene? Het komt misschien harder aan en valt zwaarder oké, maar een kind is een mens en een volwassene is een mens...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:06 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb weinig meegekregen van dit busongeval en realiseer me ook niet echt hoe groot het is (ik kijk de laatste tijd niet zoveel TV / Nieuws, vooral series, films e.d.).
Maar ik zie dat het vooral om overleden kinderen gaat en dat is natuurlijk altijd erger dan wanneer het om volwassenen gaat.
Deze post helpt de nabestaanden niet, maar toch: R.I.P. aan alle overledenen en sterkte aan de nabestaanden.
Oh god, hoop dat die er beter vanaf komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:29 schreef qu63 het volgende:
Toen ik dit las schrok ik even: Poolse tieners gewond na busongeluk
'Gelukkig' alleen maar gewonden..
Ik heb gekeken... en gehuild...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:00 schreef Marie30 het volgende:
Goed om ook nog wat positief nieuws te lezen mbt deze kinderen!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:19 schreef qu63 het volgende:
Geen levensgevaar kinderen Sierre in Leuven
Een staatsbezoek kan je niet zomaar even afzeggen, daar gaat heel veel planning aan vooraf en zomaar afzeggen is een belediging voor het ontvangende land.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
De koning van Belgie is er. Schandalig dat bea niet gaat
Ze zitten in Luxemburgquote:Op zondag 18 maart 2012 13:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een staatsbezoek kan je niet zomaar even afzeggen, daar gaat heel veel planning aan vooraf en zomaar afzeggen is een belediging voor het ontvangende land.
Vandaar dat WA en Maxima gaan én Rutte. Dat is een heel zware delegatie.
Pfff, kippenvel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:00 schreef Marie30 het volgende:
Ik ben er niet zo door geschoffeerd. Denk dat Bea genoeg op haar plate heeft...quote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zitten in Luxemburg
Even op en neer kan prima dan, dat snappen ze in Luxemburg ook wel. Ik blijf het echt heel onbeschoft vinden dat ze niet gaat.
Ik vraag mij af of dit strafbaar is hoor, in Nederland.quote:Op maandag 19 maart 2012 06:58 schreef Doodloper het volgende:
Hopelijk is dat daar net zo strafbaar als hier en hebben ze die mensen op kunnen pakken.
En wie bepaald er wat er fatsoenlijk is?quote:Op maandag 19 maart 2012 08:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dit strafbaar is hoor, in Nederland.
Het slaat verder nergens op en ze zouden strafbaar moeten zijn, maar ik ben dan ook niet voor de volledige vrijheid van meningsuiting.. Ik ben meer voor vrijheid van fatsoenlijke meningsuiting.
.
Ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
En wie bepaald er wat er fatsoenlijk is?
Eens!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo door geschoffeerd. Denk dat Bea genoeg op haar plate heeft...
Ik vind WA en Rutte ook al een mooie delegatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |