persoonlijk doet het me weinig, maar in sommige gevallen zorgt het stimuleren van de kringspier op een zachte manier voor iets extra's; anale penetratie doet mij weinig
quote:Zeker ook road trip gezien... leuke scene. Zelf geen ervaring mee
prostaat bewerken met een vinger (of meer) schijnt dan anders heel erg lekker te zijn.
ik heb er zelf trouwens ook geen ervaring mee
Overigens had ik eerst associaties met 'misschien gay zijn', maar ik ben 100% hetro en kan er toch van genieten, hoewel het wel iets heel intiems is, waar nog een licht gevoel van schaamte aan hangt.
* dadutchdude is wel weer verbijsterend openhartig vandaag
Wat is namelijk het verschil dat je een vrouw anaal bevredigd of dat een vrouw jou anaal bevredigd. Niets mis mee toch, het is alleen zo dat het overgrote gedeelte van de (nederlandse) bevolking er negatief over praat, terwijl ze ondertussen misschien wel anders willen.
Ik denk dat een heleboel mannen niet tegen zijn vrienden het volgende zegt: "mijn vriendin heeft me zo lekker anaal bevredigd vanacht". Dan komen de reakties van de vrienden waarin hij al snel bestempeld word als zijnde homo waar natuurlijk niets waar van hoeft te zijn.
Maar even terugkomen op de echtelijke vraag: Ik heb er ervaring mee en ik vind het nog lekker ook. Mijn vriendin stimuleert (wat een mooi woord) me regelmatig tijdens het vrijen (of helpend bij het masturberen) op of rond de kringspier. Er in doet ze liever niet en dat respecteer ik dan ook, maar ik vind het erg lekker en ik raad het iedereen dan ook aan.. voor zowel mannen en vrouwen overigens..
Gr. WaSTeiL
P.
Maar goed.. dat bereik je niet met een vingertje...
[Dit bericht is gewijzigd door Lopat op 24-07-2002 13:47]
quote:haha, sneaky
Op woensdag 24 juli 2002 10:21 schreef Atrimar het volgende:
Ik vind het niet onprettig ...
quote:copy - paste
Op woensdag 24 juli 2002 12:46 schreef Pagan het volgende:
Hmmmm..., meestal geen bezwaar tegen, timing is belangrijk. Op het moment dat ik opgewonden ben is het lekker en leuk, maar als ik mij sec voor inspectie moet aanbieden is het effe minder.P.
Ook jij kasper
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 24-07-2002 14:07]
quote:*trots*
Op woensdag 24 juli 2002 13:48 schreef Atrimar het volgende:
Hou het ontopic aubOok jij kasper
Mijn eerste post die zo ontzettend laag bij de grond was dat hij verwijderd moest worden!
Alleen jij en ik weten nog wat daar stond hè Atrimar.
On topic:
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij niet lekker.
Iemand die me anaal neemt moet ik niet aan denken. Maar euhm.. met een vinger of euhm.. tong kan het behoorlijk wat extra's aan de sex geven...
Alleen door vrouwen. Alhoewel ik geen ervaring heb met mannen die mij opwinden, moet het verder weinig uitmaken...
quote:Mee eens
Op woensdag 24 juli 2002 10:21 schreef Atrimar het volgende:
Ik vind het niet onprettig ...
Een aardige aanvulling imo.
Brrrrrrrrrrrrrrrrr...
Dit doet me denken aan een quote uit een blad wat ik een keer las over een Japanse dildo die speciaal voor mannelijke anale penetratie op de markt was gebracht:
quote:
Ik zal nooit een Japanner rijden en een Japanner zal zeker niet in mij rijden.
Een enkele vinger die er juist langsgaat, d'r net overheen of er misschien zelfs een klein stukje in, dan word ik echt gek.
Twee vingers of meer heb ik niet geprobeerd. Een kleine vibrator (met beetje glijmiddel natuurlijk) waarmee ik m'n prostaat kan masseren, heftig klaarkomen is gegarandeerd
En 'genomen' worden door zo'n roze jelly-achtige vibrator (ook wel te gebruiken als dildo) is zo nu en dan (hangt helemaal van de stemming af) ook erg lekker
Ik heb nooit de kans gekregen om het eens met een dildo ofzo te proberen, maar het lijkt me echt wel wat. Moet een zalig gevoel geven denk ik.
Ik vraag me af of er hier ook jongens zijn die het gewoon eens zouden willen proberen met en andere jongen gewoon om het eens te testen ? of als er al zijn en hoe het beviel ?
Ik zou het misschien ook wel eens willen proberen als ik single was (is niet zo momenteel) en als er ergens iemand te vinden is die ook als ik allerhande dingen gewoon eens wil testen...
quote:Die zullen er altijd zijn, en da's hun goed recht. Ik denk echter niet dat de antwoorden hier representatief zijn voor de Nederlandse samenleving, aangezien hier voornamelijk mensen komen die geinteresseerd zijn in sex, en dus meestal redelijk 'open minded' zijn.
Op maandag 29 juli 2002 22:07 schreef Mr.ChronoM het volgende:
redelijk veel jongens hier die dus openstaan om allerhande dingen eens uit te proberen, maar toch vermoed ik dat er nog zijn die het ook niet durven zeggen ...
quote:Ik zou zeggen: koop er 1
Ik heb nooit de kans gekregen om het eens met een dildo ofzo te proberen, maar het lijkt me echt wel wat. Moet een zalig gevoel geven denk ik.
quote:Waarom zou je dat specifiek met andere jongens willen doen, tenzij je homosexueel bent of in ieder geval nieuwsgierig daarnaar? Er zijn vast een aantal homofiele jongens / mannen die dergelijke ervaringen hebben, maar ik geloof dat daar andere topics over zijn.
Ik vraag me af of er hier ook jongens zijn die het gewoon eens zouden willen proberen met en andere jongen gewoon om het eens te testen ? of als er al zijn en hoe het beviel ?
quote:Bedoel je nou dat je niet zou willen expirimenteren met anale bevrediging met je vriendin, of wil je nou specifiek ervaringen opdoen met andere jongens / mannen?
Ik zou het misschien ook wel eens willen proberen als ik single was (is niet zo momenteel) en als er ergens iemand te vinden is die ook als ik allerhande dingen gewoon eens wil testen...
[edit]
* dadutchdude heeft het gevoel dat je latent homosexueel of bisexueel bent
* dadutchdude vraagt zich af of je openlijk of in het geheim bi- of homosexueel bent, of dat je hetro bent met een nieuwsgierigheid naar / fantasieen over homosexuele ervaringen
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door dadutchdude op 30-07-2002 02:14]
quote:Ben je bisexueel als je benieuwd bent naar 'hoe het zou zijn' met een andere jongen? Strikt genomen wel, maar de term bisexueel impliceert een beetje een 50/50-voorkeur, die vaak niet opgaat voor mensen die 'alleen maar' nieuwsgierig zijn.
Op dinsdag 30 juli 2002 01:23 schreef dadutchdude het volgende:* dadutchdude heeft het gevoel dat je latent homosexueel of bisexueel bent
Los daarvan komt het een tikkie vervelend over dat je dergelijke conclusies voor iemand loopt te trekken. Doet niet ter zake, heeft-ie niet om gevraagd.
quote:Als hij zich daardoor beledigd of in een hokje geduwd voelt kan hij dat best zelf zeggen, en zal ik daarop reageren. Ik bedoel het ook totaal niet negatief, gaf hem alleen (inderdaad ongevraagd) feedback op hoe zijn verhaal op mij overkomt.
Op dinsdag 30 juli 2002 01:46 schreef Gert het volgende:[..]
Ben je bisexueel als je benieuwd bent naar 'hoe het zou zijn' met een andere jongen? Strikt genomen wel, maar de term bisexueel impliceert een beetje een 50/50-voorkeur, die vaak niet opgaat voor mensen die 'alleen maar' nieuwsgierig zijn.
Los daarvan komt het een tikkie vervelend over dat je dergelijke conclusies voor iemand loopt te trekken. Doet niet ter zake, heeft-ie niet om gevraagd.
Misschien is 'bi-curious' wel een betere term voor zijn situatie. Niets mis mee ... ik vraag me alleen af of hij dat bewust en met opzet zo bracht. Ik zal mijn topic aanpassen zodat dat duidelijker overkomt.
quote:OK, heb je intenties niet goed ingeschat, sorry. Maar het blijft een heftige vraag: ben jij misschien homo (en belazer je dus momenteel je vriendin)?
Op dinsdag 30 juli 2002 02:11 schreef dadutchdude het volgende:[..]
Ik bedoel het ook totaal niet negatief[..]
Misschien is 'bi-curious' wel een betere term voor zijn situatie. Niets mis mee ...
Bi-curious dekt inderdaad de lading beter, denk ik. Maar zoals je al aangaf: dat kan hij het beste zelf beantwoorden (als hij daar al zin in heeft natuurlijk).
Is het topic , en niet de discussie of iemand wel of geen homo is en hij dan wel of niet z'n vriendin belazerd.
Dus als jullie een beetje on topic willen blijven dan hartelijke dank
Maar ik wil t nie eens proberen, doet me nie veel denk ik.
Dus zoals de meeste
GEEN ERVARING OP DIT GEBIED!
quote:ben je een mod?? zoja, waarom zo streng doen?? het gebeurt wel eens in een gesprek dat het 1e tot het andere leidt dus waarom meteen weer kritiek.
Op dinsdag 30 juli 2002 10:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Welke mannen hebben er ervaring mee?
persoonlijk doet het me weinig, maar in sommige gevallen zorgt het stimuleren van de kringspier op een zachte manier voor iets extra's; anale penetratie doet mij weinigIs het topic , en niet de discussie of iemand wel of geen homo is en hij dan wel of niet z'n vriendin belazerd.
Dus als jullie een beetje on topic willen blijven dan hartelijke dank
ben je geen mod is je reactie helemaal vreemd/niet toepasselijk/te negeren
P.
quote:Dude...hoe doe je dat dan?....de vraag is hoe je je vriendin zo ver krijgt.....
Op woensdag 24 juli 2002 13:36 schreef Lopat het volgende:
Anaal is veel intenser en lekkerder dan met je pielemoos..
Anaal klaarkomen is (voor mij althans) beter dan 'gewoon' klaarkomen...Maar goed.. dat bereik je niet met een vingertje...
eigenlijk ben ik daardoor ook een beetje "bi-curieus" geworden...
gaaf ik heb een nieuw woord geleerd vandaag
quote:Men neme een staafvormig voorwerp van ongeveer 30 cm, 3 cm dik, afgeronde top. Hout is niet handig, dat wil niet glijden. Van te voren klodder vet in kontgat smeren en de paal inzepen. Op de rug liggen, knieën optrekken, paal in positie brengen, en voorzichtig langzaam naar binnen schuiven. In de praktijk kun je een centimeter of 20 ver komen. Vooral niets forceren, dat geeft namelijk een pijnlijke afloop. Geen vriendin bij nodig, dat kan iedereen zelf.
Op donderdag 01 augustus 2002 11:11 schreef Labius_Caesar het volgende:[..]
Dude...hoe doe je dat dan?....de vraag is hoe je je vriendin zo ver krijgt.....
quote:De vraag blijft => waar haal je een staafvormig voorwerk met een beetje goede maten die een beetje wil glijden
Op donderdag 01 augustus 2002 18:16 schreef aad1234 het volgende:[..]
Men neme een staafvormig voorwerp van ongeveer 30 cm, 3 cm dik, afgeronde top. Hout is niet handig, dat wil niet glijden. Van te voren klodder vet in kontgat smeren en de paal inzepen. Op de rug liggen, knieën optrekken, paal in positie brengen, en voorzichtig langzaam naar binnen schuiven. In de praktijk kun je een centimeter of 20 ver komen. Vooral niets forceren, dat geeft namelijk een pijnlijke afloop. Geen vriendin bij nodig, dat kan iedereen zelf.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.ChronoM op 01-08-2002 18:36]
quote:Je kan een kaars gebruiken, heeft als voordeel dat je er vrij gemakkelijk een ronde kop aan kan maken, heeft als nadeel breekbaar, en een afgebroken kaars in je aars staat een beetje lullig, vooral voor paps en mams.
Op donderdag 01 augustus 2002 18:20 schreef Mr.ChronoM het volgende:[..]
De vraag blijft => waar haal je een staafvormig voorwerk met een beetje goede maten die een beetje wil glijden
als je het niet wil in een sex/internet shop wil halen natuurlijk...(wat zouden mam en pap daar van vinden
)
Val ook wel onder de bi-curieuse groep mensen en een gevoel krijgen die zo dichtmogelijk komt bij het echt anaal "genomen" worden wil ik altijd wel opnieuw, nu wel al eentijdje terug, maar topics als deze ...
een bierflesje die langzaam dikker word heb ik eens geproberen en "is wel bruikbaar", maar ook niet echt ideaal
quote:Vet? Zeep?
Op donderdag 01 augustus 2002 18:16 schreef aad1234 het volgende:Van te voren klodder vet in kontgat smeren en de paal inzepen.
quote:of gewoon glijmiddel kopen ... das de veilig oplossing voor allen
Op donderdag 01 augustus 2002 20:03 schreef DennisMoore het volgende:Vet? Zeep?
maar met zeep wil het ook wel lukken dacht ik.
belangrijk is het wel dat je iets gebruiken wat het glijden goed kan bevorderen EN dat je het rustig doet, niet direct iets van 3cm, 15cm diep willen duwen voor je eerst keer. Soms wil dat lukken, maar iedereen moet dat beetje zelf ondervinden denk ik. dus eerst misschien een vingertje, dan 2, dan een voorwerp en dan kan je nog groter en dieper als je voelt dat alles lekker gaat ...
Overigens snap ik niet dat mensen het eng vinden om een seksshop binnen te stappen.
De verkopers doen de hele dag niets anders dan die dingen verkopen en de klanten hebben hetzelfde doel voor ogen als jij. Dus je hoeft je nergens voor te schamen daarbinnen.
btw een gevatte ondertitel :p
quote:Ik zei altijd dat ik boeken had besteld bestemd voor studie e.d. WERKT ALTIJD!!!!!!!!!!
Op donderdag 1 augustus 2002 20:52 schreef Gellarboy het volgende:
Als ik vroeger thuis een pakje ontving, dan wilde mijn ouders echt wel weten wat daar in zat.
Niet omdat ik geen pakje mocht ontvangen, maar meer gewoon interesse.
Denk dus niet dat dat voor veel mensen een handig idee is.Overigens snap ik niet dat mensen het eng vinden om een seksshop binnen te stappen.
De verkopers doen de hele dag niets anders dan die dingen verkopen en de klanten hebben hetzelfde doel voor ogen als jij. Dus je hoeft je nergens voor te schamen daarbinnen.
Ondertussen loop ik elke zaak binnen zonder schaamte!!
quote:Zoiets wou ik ook zeggen. Mannen zijn direct bang als homo aangewezen te worden geven ze ook maar een beetje toe dat ze t lekker vinden. Das idd onzin. Zoals WaSTeiL al zegt: mannen pakken hun vrouwtjes toch ook wel eens van achteren.. en andersom zou opeens niet mogen??
Op woensdag 24 juli 2002 10:21 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik denk dat voor een heleboel mannen het afschrikt als het gebeurd of er zelfs helemaal niet aan willen denken en alleen om het feit dat dit niet normaal zou zijn. Hier word natuurlijk gedacht aan het feit dat alleen homo's bij elkaar aan de aars zitten, maar ook in heterosexuele relaties past het heel er goed.Wat is namelijk het verschil dat je een vrouw anaal bevredigd of dat een vrouw jou anaal bevredigd. Niets mis mee toch, het is alleen zo dat het overgrote gedeelte van de (nederlandse) bevolking er negatief over praat, terwijl ze ondertussen misschien wel anders willen.
Ik denk dat een heleboel mannen niet tegen zijn vrienden het volgende zegt: "mijn vriendin heeft me zo lekker anaal bevredigd vanacht". Dan komen de reakties van de vrienden waarin hij al snel bestempeld word als zijnde homo waar natuurlijk niets waar van hoeft te zijn.
Maar even terugkomen op de echtelijke vraag: Ik heb er ervaring mee en ik vind het nog lekker ook.
Mijn vriendin stimuleert (wat een mooi woord) me regelmatig tijdens het vrijen (of helpend bij het masturberen) op of rond de kringspier. Er in doet ze liever niet en dat respecteer ik dan ook, maar ik vind het erg lekker en ik raad het iedereen dan ook aan.. voor zowel mannen en vrouwen overigens..
Gr. WaSTeiL
Is vooral lekker als je je anus laat likken voordat ze je pijpt... Man wat heb je dan een stijve zeg...
Penetratie moet voorzichtig gebeuren idd.
En idd ben 100% hetro!
Ik geniet dus ook van anale stimulatie. Mn vriendin heeft het nog niet echt bij me uitgeprobeerd (alleen beetje strelen), maar ik vind het zelf heerlijk om 'die walnoot' te bevredigen aan de binnenzijde...in het begin vond ik het erg vreemd maar ben er al behoorlijk aan gewend!
Ik heb er natuurlijk geen ervaring mee, dat moge duidelijk zijn
quote:Goh oud onderwerp komt weer langs loll.....
Op vrijdag 4 oktober 2002 13:12 schreef SpikeAlike het volgende:
Yep ik vind het ook lekker, en mijn vriendin vind het lekker om te doen.. likken strelen alles jeweet wel.Is vooral lekker als je je anus laat likken voordat ze je pijpt... Man wat heb je dan een stijve zeg...
Penetratie moet voorzichtig gebeuren idd.
En idd ben 100% hetro!
maar idd het is errug lekker anale stimulatie....en klaarkomen is dan ook errug wauw te noemen, maar wat al meer wordt aangegeven penetratie moe je toch wel een beetje goed aanpakken, het is niet fijn als _dat_ niet goed gaat....;)
En idd ben niet 100% hetero...ook niet 100% homo...gues what then
Nu heeft hij een vriendin maar we spelen het nog steeds.
En we hebben er nu hulpmiddelen bij (lang leve het postorder bedrijf)(tip zoek
met google op: black and white sexshop en in de nederlandse paginas).
Begin met kleine buttplugs en een smalle kont vibrator.
Zoals al eerder hierboven beschreven: ga op je rug liggen trek je knien op,
duw voorzichtig het ding naar binnen en ga trekken. Tegelijkertijd zet je de vibrator
aan. Als je bijna klaarkomt gaan je spieren ontspannen en kan je hem net ervoor wat verder duwen.
Gecombineerd met de vibratie kom je dan heel heel heftig klaar.
Zo raakte op mijn rug liggend een klodder mijn nek!
Dus de opmerkingen van dat je het plafond kan witten zijn figuurlijk waarheid.
Die vriend van me heeft nooit klaarkunnen komen door trekken.
Maar toen met die kont vibrator in kwam ook hij heel heftig klaar.
Hoewel dit wat weg heeft van homo zijn heb ik niet het gevoel dat ik dat ben.
Jongens zien er niet uit, meiden daar geil ik op. Bij het zien van wat mooie
plaatjes krijg ik een stijve. Als ik een jongen naakt zie gebeurt er niets.
Ik zie het maar als toch aan je trekken komen terwijl je geen vriendin hebt.
Het leuke van het strip poker met iemand anders is dat je niet kan zwendelen.
En dat je zelf niet 100% de controle hebt.
Wat nog heftiger is dan alleen een kont vibrator is vastgebonden liggen terwijl de
andere jou trekt en met kont vibrator behandeld. En we hebben nu een dikke kont vibrator.
Is even wat voorzichtiger naar binnen brengen, maar dan ....
Dit moet je alleen doen met iemand die je kan vertrouwen. Als je dan klaarkomt.
Poef! ahhh. dat is echt ongans lekker.
O ja, mochten er nog meiden zijn die willen strip pokeren dan kunnen jullie me mailen!
Greetz
M
quote:Niet nodig, daarvoor draaien hier gewoon banners...
Op maandag 28 oktober 2002 15:19 schreef merry77 het volgende:
(tip zoek
met google op: black and white sexshop en in de nederlandse paginas).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |