abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juli 2002 @ 21:40:30 #1
4605 KingShakur
back.... really...
pi_5127026
Welke mannen hebben er ervaring mee?

persoonlijk doet het me weinig, maar in sommige gevallen zorgt het stimuleren van de kringspier op een zachte manier voor iets extra's; anale penetratie doet mij weinig

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_5127041
penetratie niet... niet fijn...

Maar een beetje voelen enzo is wel lekker....

dinsdag 23 juli 2002 @ 21:45:52 #3
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5127123
Het is ook meestal niet eens de anale penetratie die lekker is. Je kringspier bestaat namelijk uit 2 delen, een deel wat je zelf "beheert" en een ander wat autonoom werkt. Daar doe je dus niks aan. Bij penetratie zal deze autonome spier een schrikreactie geven en dus aanspannen. Kan flink pijnlijk zijn. Doorzetten en vervolgens de prostaat bewerken met een vinger (of meer) schijnt dan anders heel erg lekker te zijn. Geen ervaring mee trouwens
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 23:51:06 #4
20741 generalist
Watch me do it!
pi_5128930
quote:
prostaat bewerken met een vinger (of meer) schijnt dan anders heel erg lekker te zijn.
Zeker ook road trip gezien... leuke scene. Zelf geen ervaring mee
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_5128970
en niemand heeft hier ervaring mee???
PWAHAHAHAHAHAHAHA
valt niet op hoor.

ik heb er zelf trouwens ook geen ervaring mee

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_5129891
Ik ben nieuwsgierig, en het is een erg gevoelige regio, dus ik heb wel wat geexpirimenteerd, o.a. met vinger(s) en kleine butt plug. Het lekkerste vind ik echter om daar gelikt te worden, zalig.

Overigens had ik eerst associaties met 'misschien gay zijn', maar ik ben 100% hetro en kan er toch van genieten, hoewel het wel iets heel intiems is, waar nog een licht gevoel van schaamte aan hangt.

* dadutchdude is wel weer verbijsterend openhartig vandaag

woensdag 24 juli 2002 @ 10:21:03 #7
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5131172
Ik denk dat voor een heleboel mannen het afschrikt als het gebeurd of er zelfs helemaal niet aan willen denken en alleen om het feit dat dit niet normaal zou zijn. Hier word natuurlijk gedacht aan het feit dat alleen homo's bij elkaar aan de aars zitten, maar ook in heterosexuele relaties past het heel er goed.

Wat is namelijk het verschil dat je een vrouw anaal bevredigd of dat een vrouw jou anaal bevredigd. Niets mis mee toch, het is alleen zo dat het overgrote gedeelte van de (nederlandse) bevolking er negatief over praat, terwijl ze ondertussen misschien wel anders willen.

Ik denk dat een heleboel mannen niet tegen zijn vrienden het volgende zegt: "mijn vriendin heeft me zo lekker anaal bevredigd vanacht". Dan komen de reakties van de vrienden waarin hij al snel bestempeld word als zijnde homo waar natuurlijk niets waar van hoeft te zijn.

Maar even terugkomen op de echtelijke vraag: Ik heb er ervaring mee en ik vind het nog lekker ook. Mijn vriendin stimuleert (wat een mooi woord) me regelmatig tijdens het vrijen (of helpend bij het masturberen) op of rond de kringspier. Er in doet ze liever niet en dat respecteer ik dan ook, maar ik vind het erg lekker en ik raad het iedereen dan ook aan.. voor zowel mannen en vrouwen overigens..

Gr. WaSTeiL

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_5131179
Ik vind het niet onprettig ...
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  woensdag 24 juli 2002 @ 12:32:05 #9
23057 PvanHaarlem
Ben er helemaal klaar voor!!!!
pi_5132494
Nog nooit geprobeerd ook niet bij vrouw maar weet niet of ik het prettig zou vinden maar in een hele goede geile bui maybe....
Je bent gewogen, je bent gemeten en TE LICHT BEVONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 24 juli 2002 @ 12:46:07 #10
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_5132686
Hmmmm..., meestal geen bezwaar tegen, timing is belangrijk. Op het moment dat ik opgewonden ben is het lekker en leuk, maar als ik mij sec voor inspectie moet aanbieden is het effe minder.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_5133317
Anaal is veel intenser en lekkerder dan met je pielemoos..
Anaal klaarkomen is (voor mij althans) beter dan 'gewoon' klaarkomen...

Maar goed.. dat bereik je niet met een vingertje...

[Dit bericht is gewijzigd door Lopat op 24-07-2002 13:47]

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_5133365
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 10:21 schreef Atrimar het volgende:
haha, sneaky
ThaPim neemt voorlopig afscheid van FOK!,....snik
pi_5133445
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 12:46 schreef Pagan het volgende:
Hmmmm..., meestal geen bezwaar tegen, timing is belangrijk. Op het moment dat ik opgewonden ben is het lekker en leuk, maar als ik mij sec voor inspectie moet aanbieden is het effe minder.

P.

copy - paste
pi_5133463
Hou het ontopic aub

Ook jij kasper

[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 24-07-2002 14:07]

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  woensdag 24 juli 2002 @ 14:17:21 #15
20725 masterblaster
NO PAIN NO GAIN!
pi_5133786
denk dat je dat ff aan erosjuhhh moet vragen, ik heb van zijn vriendin gehoord dat ie daar wel van hield
  woensdag 24 juli 2002 @ 14:25:29 #16
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5133875
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 13:48 schreef Atrimar het volgende:
Hou het ontopic aub

Ook jij kasper

*trots*

Mijn eerste post die zo ontzettend laag bij de grond was dat hij verwijderd moest worden!
Alleen jij en ik weten nog wat daar stond hè Atrimar.

On topic:

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij niet lekker.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_5135698
Het kan erg lekker zijn

Iemand die me anaal neemt moet ik niet aan denken. Maar euhm.. met een vinger of euhm.. tong kan het behoorlijk wat extra's aan de sex geven...

Huh!?
pi_5139096
Niet te vaak, omdat het vrij 'bewerkelijk' is, maar als ik het doe is het klaarkomen veeeeeeeel intenser dan normaal .
pi_5139435
Penetratie heb ik geen ervaring mee (met wat voor object dan ook), maar een beetje strelen in die regio heeft wel wat.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_5140683
Ik ken wel een paar hetero's die het lekker vinden inderdaad Daar denk ik maar niet teveel over na, want ik snap er niks van, dus geniet ik er gewoon van
  vrijdag 26 juli 2002 @ 09:16:47 #21
32836 Gordy
Desperado
pi_5155187
Er is niets zo lekker als een goede anale stimulatie. Niet per definitie penetratie, alhoewel er wel heel lekkere hulpmiddelen voor zijn (zolang ze maar niet te dik zijn) maar een vingetje erlangs en af en toe in of zelfs een tong (moet ze wel durven) maakt van een kwakkie een vulkaanuitbarsting!

Alleen door vrouwen. Alhoewel ik geen ervaring heb met mannen die mij opwinden, moet het verder weinig uitmaken...

Why don't you come to your senses? You've been out riding fences for so long now. You'd better let somebody love you.. before it's too late!!
  vrijdag 26 juli 2002 @ 09:24:20 #22
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_5155231
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 10:21 schreef Atrimar het volgende:
Mee eens

Een aardige aanvulling imo.

pi_5176769
Het is echt heerlijk... mijn vriendin steekt bij het pijpen wel eens een vinger bij mij naar binnen en masseert ze m'n prostaat met d'r vingertop en dan is het inderdaad net een vulkaan uitbarsting als je komt!!! Lekkerder kan ik niet klaarkomen.
pi_5185931
Ik ben best freaky enzo, maar mijn anus is toch echt alleen maar 1-way traffic...

Brrrrrrrrrrrrrrrrr...

pi_5193294
kan ook niet ontkenen dat het me wel wat doet.
enkele vingers ofzo, das kan echt genieten zijn !
ook alleen zelf of met vrouwen getest, niet met mannen. Denk niet dat ik het ook zou kunnen met mannen, maar alles valt te proberen als de kans er toe bestaat vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')