Dat dacht ik ook. Zitten wel wat bochten bij en d8 nog n koppelstuk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:57 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik vind het vanuit het oogpunt van een leek gezien best een hoop geld voor wat plastic buizen en een enkel koppelstuk...
Nee zonder, en zonder drain. deze zou ik zelf leveren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:33 schreef vigier het volgende:
Zit daar ook een serieus inbouwreservoir voor de WC bij in? Dan vind ik het een geloofwaardig bedrag, anders niet.
Een dubbele muurplaat dus!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:32 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Nee zonder, en zonder drain. deze zou ik zelf leveren.
Enkel de buizen en koppelstukken dus, en 1 muurplaat voor douchekraan.
Van de rol afgenomen heb je weinig snijverlies, 5 x 2 m totaal ¤75,- Dat tikt wel aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:08 schreef klipper het volgende:
Wicu buis kost overigens ongeveer ¤7,50 per strekkende meter in 15 mm
Hetgeen wat aangegeven is, is van de rol, weliswaar consumentenprijs maar toch.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Van de rol afgenomen heb je weinig snijverlies, 5 x 2 m totaal ¤75,- Dat tikt wel aan.
dan laat je het een ander doen. ik denk zelf dat er voor nog geen honderd euro materiaal in zit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:37 schreef MrSweets het volgende:
Loodgieter wil het niet doen als ik zelf het materiaal lever. Dus dat zeg mij genoeg dat zijn prijs 330 excl btw veel te duur is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |