Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Dat is wel écht awesome.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:41 schreef Rijst het volgende:
Real - Bayern
Milan - Chelsea
in de halve finale
onmogelijk.quote:
Ow, nou lekker dan! Dan vraag ik me af na hoeveel disconnects iemand er recht op heeft. Ik heb helemaal niets gekregen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze hebben een script uitgevoerd en op basis daarvan werd gekeken of je recht had op die vergoeding. Zijn inderdaad disconnect issues.
De mensen die een nieuwe router gekocht hebben om het op te lossen en daardoor niet meer in aanmerking komen zijn nog wel het hardst genaaid.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:51 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ow, nou lekker dan! Dan vraag ik me af na hoeveel disconnects iemand er recht op heeft. Ik heb helemaal niets gekregen.
Wedstrijd uit kunnen spelen en je hebt bijvoorbeeld gewonnen. Daarna een disconnect, dat je geen coins krijgt, een loss en minder contracten/fitness. Doe dat maar 95/100 wedstrijden en dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:51 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ow, nou lekker dan! Dan vraag ik me af na hoeveel disconnects iemand er recht op heeft. Ik heb helemaal niets gekregen.
Ja, maar voor wat voor prijzen staat hij erop? Ik had gister bijna 150K op eentje geboden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is vandaag voor 75k en 40k verkocht.
Er staat er nu eentje waar ik 37k op geboden heb en er staat er eentje voor meer dan 200k waar toch niemand op gaat bieden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar voor wat voor prijzen staat hij erop? Ik had gister bijna 150K op eentje geboden.
Oh, dsn moet ik daar dus niet op bieden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er staat er nu eentje waar ik 37k op geboden heb en er staat er eentje voor meer dan 200k waar toch niemand op gaat bieden.
Het niveau van de spelers hier is gewoon zo hoogquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
Wel grappig dat we op dit forum bijna alleen lucky/sweaty goals tegen krijgen
Als ik gewoon een goede goal tegenkrijg dan ga ik hier niet lopen ragen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
Tevez op CMquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:13 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/204801
Eens kijken hoe dit speelt
Ik krijg zelden sweaty goals tegen. Maar meeste tegengoals krijg je gewoon omdat je zelf een steekje laat vallen. Als je perfect verdedigt hou je de nul.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
Heb jij geen pakjes gekregen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:11 schreef Alovenac het volgende:
Wat is dit voor tering bullshit, wil ik de halve finale spelen: 'Er is een fout opgetreden bij FUT, u keert terug.' En vervolgens moet ik heel het toernooi opnieuw gaan spelen
.
Tief toch op joh.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Godverdomme, ik heb helemaal 0 compensatie stelletje kutflikkers
Gek, ik had helemaal geen problemen, maar wel 5 premium gold packs gekregen. Ga ze met happy hour openenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Godverdomme, ik heb helemaal 0 compensatie stelletje kutflikkers
Ik probeer voor UcheVela team de goede La Liga aanval aan de goede Bundesliga verdediging vast te knopen, maar kom er niet echt uit. Dit is nog het beste wat er uit komt, maar de CM heeft 7 chemistry en ik heb liever een betere verdedigende middenvelder daar (maar het lukte niet met Juarez of Wakaso).quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh, dsn moet ik daar dus niet op bieden.Ik heb hem nodig voor dit team: http://www.futhead.com/12/squad/178744
Typisch he Nederlanders.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga contact opnemen met EA, ik neem hier geen genoegen mee
Ik dacht er eerst ook aan om Sereno op CB te zetten en Castro op CM maar ik kwam er niet echt uit wie ik nog meer op CB moest zetten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik probeer voor UcheVela team de goede La Liga aanval aan de goede Bundesliga verdediging vast te knopen, maar kom er niet echt uit. Dit is nog het beste wat er uit komt, maar de CM heeft 7 chemistry en ik heb liever een betere verdedigende middenvelder daar (maar het lukte niet met Juarez of Wakaso).
http://www.futhead.com/12/squad/204897
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En het bleef nog lang onrustig in Canadaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Karma.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is toch gewoon een naaistreek of ligt het aan mij
Heb je uberhaupt last gehad van die bug?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Whaha vanaf nu noemen we je allemaal Kutjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:44 schreef StijnDa het volgende:
Gehe, speel potje net. Stuurt hij in de rust; you fouling cunt.
Ik stond gewoon verdiend voor. 2e helft krijgt hij een rode kaartOver fouls gesproken.
Daarna was ik een cheating cunt.
http://www.futhead.com/12/squad/204937quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik probeer voor UcheVela team de goede La Liga aanval aan de goede Bundesliga verdediging vast te knopen, maar kom er niet echt uit. Dit is nog het beste wat er uit komt, maar de CM heeft 7 chemistry en ik heb liever een betere verdedigende middenvelder daar (maar het lukte niet met Juarez of Wakaso).
http://www.futhead.com/12/squad/204897
Ik weet wel wat die bug was, steeds als ik met grote getallen won had ik een disconnect ná de wedstrijdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt last gehad van die bug?
Je hebt 162 wins en 1/3 aan verloren wedstrijden. Je weet blijkbaar niet wat die bug dan was.
Haha, je tegenstander lachen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet wel wat die bug was, steeds als ik met grote getallen won had ik een disconnect ná de wedstrijd
Zal wel niet zo vaak gebeuren danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet wel wat die bug was, steeds als ik met grote getallen won had ik een disconnect ná de wedstrijd
Zal wel niet zoveel gebeuren als bij jou inderdaad, maar toch is het kut als bijvoorbeeld Toefjes wel krijgt en geen last heeft, en ik wel terwijl ik er vaak last van hebquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zal wel niet zo vaak gebeuren dan.
zonder gein. Je hebt 172 wedstrijden kunnen uitspelen zonder disconnect. Tel daarbij een aantal verliespartijen op. Dan heb je nog vrij normaal kunnen spelen
Toefjes heeft gewoon vaker verlorenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal wel niet zoveel gebeuren als bij jou inderdaad, maar toch is het kut als bijvoorbeeld Toefjes wel krijgt en geen last heeft, en ik wel terwijl ik er vaak last van heb
Niet dat ik het hem niet gun maar het is gewoon raar
haha was een grapje om je over de zeik te krijgenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal wel niet zoveel gebeuren als bij jou inderdaad, maar toch is het kut als bijvoorbeeld Toefjes wel krijgt en geen last heeft, en ik wel terwijl ik er vaak last van heb
Niet dat ik het hem niet gun maar het is gewoon raar
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha was een grapje om je over de zeik te krijgen
Boefquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha heldquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wait wut, is er helemaal geen compensatie voor niemand?
Nee niemand heeft pakjes gekregenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee ik snap het al, alleen Toefjes had niets?
Jij gaat een IF vanavond krijgen. Let maar opquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
coins zijn al een beetje op
Ach, het is je geguntquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
coins zijn al een beetje op
Had ik vanmiddag alquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij gaat een IF vanavond krijgen. Let maar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Gewoon Ba halenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:58 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga Aguero nog 10 wedstrijden de kans geven, en wel in de avanced cup. De ultimate cup is erg hoog qua niveau, dat mag het Ronaldo elftal opknappen
Adebayor is zwarter en groter, een monster, met de IF scoorde ik al aardig veel. Nadeel is wel dat Robben op rechts staat, en slechte voorzetten kan geven.quote:
Keer terughalen. Indraaiende voorzetten zijn ook erg gevaarlijk als je de tijd hebt om om te draaien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Adebayor is zwarter en groter, een monster, met de IF scoorde ik al aardig veel. Nadeel is wel dat Robben op rechts staat, en slechte voorzetten kan geven.
ik net mijn eerste wedstrijd met de NIF, schoot vanaf de middencirkel op de latquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:06 schreef StijnDa het volgende:
1e wedstrijd met IF Fer en lekker afstandsschot trouwens
Op de 1 of andere manier kom ik dan vaak offsidequote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Keer terughalen. Indraaiende voorzetten zijn ook erg gevaarlijk als je de tijd hebt om om te draaien.
Ja je moet ook kijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier kom ik dan vaak offside
Dan moet je toch eerst een tik vooruit geven aan de bal, want anders geef je een normale voorzet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja je moet ook kijken![]()
Net ook weer een goal uit een harde voorzet gemaakt (3 keer X, laag). Erg effectief en zijn altijd leuke goalsZie verder bijna nooit iemand die voorzet gebruiken.
Meer kans op in form spelers zeggen ze.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat houdt Happy Hour precies in?
Pakjes goedkoper, 2 voor 1, betere spelers?
Ik scoor ook wel eens zo, maar zo'n goal is toch geen cutback of wel?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Net ook weer een goal uit een harde voorzet gemaakt (3 keer X, laag). Erg effectief en zijn altijd leuke goalsZie verder bijna nooit iemand die voorzet gebruiken.
Alleen packs van 25k, voor de rest niks.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat houdt Happy Hour precies in?
Pakjes goedkoper, 2 voor 1, betere spelers?
I know that feel...quote:
Hoe veel disconnects heb jij gehad dan? Iedereen heeft toch wel eens disconnects? Ik heb ook een stuk of 20 disconnects gehad vooral door die Ziggo modem, maar ik heb er niet constant last van gehad zoals sommige anderen wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
I know that feel...
Ik ook niet, stel flikkers
Ruim over de helft aan disconnects wel, ook dat nieuwe Ubee modem van Ziggoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:23 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Hoe veel disconnects heb jij gehad dan? Iedereen heeft toch wel eens disconnects? Ik heb ook een stuk of 20 disconnects gehad vooral door die Ziggo modem, maar ik heb er niet constant last van gehad zoals sommige anderen wel.
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan moet je toch eerst een tik vooruit geven aan de bal, want anders geef je een normale voorzet?
Je hebt bijna 250 wedstrijden gespeeld volgens mij. Waarvan je er +/- 60 hebt verloren. Dan kan dat al niet eens de helft zijn. 30 disconnects over 250 wedstrijden valt nog mee met die servers van EAquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ruim over de helft aan disconnects wel, ook dat nieuwe Ubee modem van Ziggo
Nee ik vind van niet. Je moet wel redelijk mikken om hem bij de 2e paal te krijgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik scoor ook wel eens zo, maar zo'n goal is toch geen cutback of wel?
[..]
Alleen packs van 25k, voor de rest niks.
Ik bedoel de helft losts zijn disconnectsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt bijna 250 wedstrijden gespeeld volgens mij. Waarvan je er +/- 60 hebt verloren. Dan kan dat al niet eens de helft zijn. 30 disconnects over 250 wedstrijden valt nog mee met die servers van EA
Jij heb wel zekerquote:
Zonder gein, heb jij vaak disconnects dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, want ik heb nooit last van disconnects. Daarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Nooit. Niet door EA in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonder gein, heb jij vaak disconnects dan?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb ook niks hoor GJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
IK WIL GODVERDOMME VANAVOND EENS VOOR DAT AIDSTOERNOOI SPELEN
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:49 schreef DutchSL het volgende:
Dit gaat mijn Uche - Vela team worden denk ik
http://www.futhead.com/12/squad/205210
7 chem voor de linksback, maar boeiuh
Zo scoorde ik gisteren, afzwaaiende corner, achterlijn opgezocht, Luiz stond er nog, en die kreeg gewoon de bal tegen zn been aan en goal. Levert ook regelmatig eigen goals van de tegenstander opquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij hebt veel ervaring met Vela, zou die wel functioneren zo als CAM ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
http://www.futhead.com/12/squad/178744
Ja, dat prima. Maar hij werkt denk ik het beste als RST in een 2 spitsensysteem.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij hebt veel ervaring met Vela, zou die wel functioneren zo als CAM ?
Kan hij ook goed finessen vanaf rand 16 meter ?
5-3-2quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:03 schreef Fuszy het volgende:
Wat is de beste formatie voor een pacewhore engels team?
Thanksquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
5-3-2
Al is 4-5-1 ook echt een LB-Y team.
Kun je vanavond?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:
Wie is paul eigenlijk?Hij doet wel mee in het toernooi.
Ik had hem gisteren uitgezet nadat ik bij de eerste de beste aanval een tegengoal kreeg. Barca voetbalquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:04 schreef dion_v_k het volgende:
Nou.. als je je vertrouwen naar een bedroevend niveau wil helpen moet je zeker dat offline Ultimate toernooi spelen..
2 wedstrijden gespeeld;
1e wedstrijd 2-1 verloren (ging nog redelijk)
2e wedstrijd 6-1 verloren1 doelpunt van 40 meter afstand tegen, allemaal 1x raken met als eindpass een crosspass over 60 meter.. ik heb echt alle hoeken van het veld gezien
![]()
Toen maar 4 westrijden online gespeeld maar zonder vertrouwen 3 verloren, ik ben weer klaar voor vandaag
Nee en aan aanvallen hoef je helemaal niet te denken, alleen maar als een gek langs de lijn rennen en proberen een hoekschop te winnen, daar kwamen ook mijn enige 2 doelpunten uitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren uitgezet nadat ik bij de eerste de beste aanval een tegengoal kreeg. Barca voetbal. Kreeg niet eens een kans om te verdedigen.
Werkt niet echt. Dan kunnen spelers net zo goed een goedkope speler kopen en er een formatiekaartje overheen plempen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Is er niet heel veel geld te verdienen dmv positiekaartjes?
Je kan een speler kopen met BIN, hem op een andere positie zetten waar ie ook heel goed uit de voeten kan maar daar dus de enige van is en hem dan voor heel veel geld verkopen toch?
Of is dat soort handel niet echt levendig?
Dan zou je echt koopjes moeten hebben in de slechtere formaties. 3 of 5 at the back. Vaak levert het niet veel op, maar bij de duurdere spelers heb je daar wel meer kans op.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Is er niet heel veel geld te verdienen dmv positiekaartjes?
Je kan een speler kopen met BIN, hem op een andere positie zetten waar ie ook heel goed uit de voeten kan maar daar dus de enige van is en hem dan voor heel veel geld verkopen toch?
Of is dat soort handel niet echt levendig?
Voordat Sesamstraat afgelopen isquote:
Nee, heb er een router van 130 euro aanhangen, gekocht om van die disconnects af te komenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Vind je het gek dat je geen compensatie kreeg met je draadloos GJE. Al je disconnects komen gewoon door je paupersignaal. Gebruik je de ingebouwde wifi zender van die ubee modem.
Huh, dat is toch iets heel anders?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Werkt niet echt. Dan kunnen spelers net zo goed een goedkope speler kopen en er een formatiekaartje overheen plempen.
Wat heeft de formatie daar mee te maken dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan zou je echt koopjes moeten hebben in de slechtere formaties. 3 of 5 at the back. Vaak levert het niet veel op, maar bij de duurdere spelers heb je daar wel meer kans op.
hihi ha haquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voordat Sesamstraat afgelopen is
Ligt er echt aan. Die formaties die ik vertelde, dat zijn minder populaire formaties en de spelers zijn in die formatie meestal goedkoper. CDM -> CAM kan wel, maar dat ligt ook aan de speler. Als hij niet uit de voeten kan op een CAM, dan zal niemand hem kopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Huh, dat is toch iets heel anders?
Ik maak van een CDM een CAM, dat heeft toch niets met de formatie te maken?
[..]
Wat heeft de formatie daar mee te maken dan?
Stel ik maak van een 41212 CDM een CAM, dan is ie toch meer waard lijkt me?
Dubstepquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:11 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil ook leren drummen, maar ik neem de tijd er niet voor.
Een xbox kopen van +/- 300e om van de disconnects af te komenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, heb er een router van 130 euro aanhangen, gekocht om van die disconnects af te komen
Nee, CAM is minder waard dan CDM.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Dat moet wel lukkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:13 schreef Alovenac het volgende:
HS, vanavond rond half 11 potje? Of ben je dan niet aanwezig?
Wij nu een pot?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:13 schreef Alovenac het volgende:
HS, vanavond rond half 11 potje? Of ben je dan niet aanwezig?
Merk je daar serieus zoveel verschil in?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Een xbox kopen van +/- 300e om van de disconnects af te komen![]()
Ik neem aan dat dat ligt aan de speler?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee, CAM is minder waard dan CDM.
Zo heb ik Robinho gekocht als CAM voor 6k en een CDM heb ik ook gehad en weer verkocht voor 18k (!)
Prima, voeg dan ook even mijn 2e PSN toe. Daar speel ik de laatste weken FUT op, vandaar dat je mij nooit meer online zie op die eerste. Deze aangemaakt vanwege de vele disconnects en US account.quote:
Moet werken en trainen helaas, anders vanavond ook? Alovenac is de PSN die je toe kan voegenquote:
Juh, geen disconnects gehad op de 360 en de controller is fijner + alles is sneller.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Merk je daar serieus zoveel verschil in?
Waar kan ik snel zo'n lijstje vinden met al die specs van de spelers.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:17 schreef Fuszy het volgende:
Een CDM met geen fatsoenlijke passing, attacking workrate, shooting en dribbling noem ik geen denderende CAM. Kijk heel goed voordat je zoiets probeert.
Zelf zou ik Robinho nooit op CDM zetten. Ramires zou ik dan nog wel op CAM willen proberen, omdat hij wel redelijk aanvallende skills heeft. Een Gerrard of Lampard kunnen ook op CM, CDM en CAM. Dus kijk naar de spelers.
Hmm, ik denk dat het zonde is om nu nog een 360 te halen, de nieuwe generatie Playstation en Xbox komen binnekort denk ik, maar het is te overwegenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:18 schreef laucas het volgende:
[..]
Juh, geen disconnects gehad op de 360 en de controller is fijner + alles is sneller.
Volgens mij kan je het op futhead ook nog redelijk doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar kan ik snel zo'n lijstje vinden met al die specs van de spelers.
Op UDB na, want dat is niet goed te kopieren?
Dat kunnen zij toch ook?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
jouw definitie van binnenkort is 2 jaar? Nieuwe ps en xbox komen toch pas 2013-2014quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat het zonde is om nu nog een 360 te halen, de nieuwe generatie Playstation en Xbox komen binnekort denk ik, maar het is te overwegen
Vind ik redelijk snel voor console-begrippen, voor 2 jaar een duur toestel kopen en daarna niets meer mee doen is zonde als ik er al eentje hebquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jouw definitie van binnenkort is 2 jaar? Nieuwe ps en xbox komen toch pas 2013-2014
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |