Ik wil je dude!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:24 schreef dude1960 het volgende:
Gisteren op een feestje gewoon drie dames die aan me lopen te hangen. Heb ik er eentje uitgekozen die ik wel zie zitten (echt een lekker wijf), worden die andere 2 boos.
Klacht: te veel vrouwen die me willen en niet begrijpen als ik er eentje uitkies
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:42 schreef Krabs2.0 het volgende:
Zie hier, zelfs een vent van 52 hosselt nog chicks.
geil.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:31 schreef White_Flower het volgende:
Er zijn veel vrouwen die vallen op oudere mannen.
Tuurlijk wel, hij kijkt langzaam mee met zijn hand in z'n broek.quote:
Ja, bij de poelier zeker.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:42 schreef Krabs2.0 het volgende:
Zie hier, zelfs een vent van 52 hosselt nog chicks.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:50 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij kijkt langzaam mee met zijn hand in z'n broek.
Kijk maar uit, waarschijnlijk fantaseert hij al over je met die mooie lippen van je.quote:
Heb ik ook een poosje gehad toen ik jong en woest aantrekkelijk was. Geniet ervan; kan haske leuk zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:24 schreef dude1960 het volgende:
Gisteren op een feestje gewoon drie dames die aan me lopen te hangen. Heb ik er eentje uitgekozen die ik wel zie zitten (echt een lekker wijf), worden die andere 2 boos.
Klacht: te veel vrouwen die me willen en niet begrijpen als ik er eentje uitkies
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:54 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, waarschijnlijk fantaseert hij al over je met die mooie lippen van je.
Ja pff, daar wil ik nu foto's van zien, ook al zal ik het niet krijgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik ook een poosje gehad toen ik jong en woest aantrekkelijk was. Geniet ervan; kan haske leuk zijn
Cry me a river.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:00 schreef dude1960 het volgende:
Ja naja het klinkt leuk natuurlijk veel vrouwen om je heen, maar als ze letterlijk om/met je gaan vechten dan gaat het toch een beetje te ver. Ik snap ook niet waarom ze altijd mij willen hebben. Misschien om mn uitstraling...want woest aantrekkelijk ben ik nou ook weer niet (zie er wel goed uit natuurlijk)
Vertel me meer over je uitstralingquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:00 schreef dude1960 het volgende:
Ja naja het klinkt leuk natuurlijk veel vrouwen om je heen, maar als ze letterlijk om/met je gaan vechten dan gaat het toch een beetje te ver. Ik snap ook niet waarom ze altijd mij willen hebben. Misschien om mn uitstraling...want woest aantrekkelijk ben ik nou ook weer niet (zie er wel goed uit natuurlijk)
Hij is radioactiefquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel me meer over je uitstraling![]()
Ja, vertel op.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon easy going maar toch strak gekleedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is het probleem nu.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:00 schreef dude1960 het volgende:
Ja naja het klinkt leuk natuurlijk veel vrouwen om je heen, maar als ze letterlijk om/met je gaan vechten dan gaat het toch een beetje te ver.
Wat bedoel je preies met strak gekleed?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Gewoon easy going maar toch strak gekleed
Je klinkt als een lekkere vent.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Gewoon easy going maar toch strak gekleed
Ja, details graag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat bedoel je preies met strak gekleed?
Er zijn veel labiele vrouwen met daddy issue's.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:31 schreef White_Flower het volgende:
Er zijn veel vrouwen die vallen op oudere mannen.
Vrouwen zijn labiel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn veel labiele vrouwen met daddy issue's.
Snap er geen kut van, maar toch maar even quoten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:05 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb nu een redelijk strakke edoch juist weer losjes zittende broek aan met chasin' shirt zit nu op de hanze yo check it out zou ik zeggen en laat zien dat je een mooie meit bend
Dus je bent labiel als je op oudere mannen valt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken wel een filmpje met zo'n meid die zichzelf knoeterhard neemt met een dildo en die tetten bouncen dan helemaal en dan schreeuwt ze: "OOOOOOOOOOOOHHHHH YEAAAAH COME INTO ME DADDY, YEAHHHH"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je motoriek mankeert dan alleen wel het één en ander.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Dus je bent labiel als je op oudere mannen valt.Wat een onzin.
Ohzo lekker overhemdje, naar achter gekamde haartjes allesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:05 schreef dude1960 het volgende:
[..]
niet letterlijk strak gekleed, je weet wel wat ik bedoel
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ken wel een filmpje met zo'n meid die zichzelf knoeterhard neemt met een dildo en die tetten bouncen dan helemaal en dan schreeuwt ze: "OOOOOOOOOOOOHHHHH YEAAAAH COME INTO ME DADDY, YEAHHHH"
[ afbeelding ]
Oké labiel dan niet, wel daddy issue's .quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Dus je bent labiel als je op oudere mannen valt.Wat een onzin.
Geyl, kun je mischien DM sturen met fimpj derin?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ken wel een filmpje met zo'n meid die zichzelf knoeterhard neemt met een dildo en die tetten bouncen dan helemaal en dan schreeuwt ze: "OOOOOOOOOOOOHHHHH YEAAAAH COME INTO ME DADDY, YEAHHHH"
[ afbeelding ]
quote:
Ja, als jij het weer eens niet snapt.quote:
Precies, valt goed in de smaak in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo lekker overhemdje, naar achter gekamde haartjes alles
Ik snapte die wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, als jij het weer eens niet snapt.
Daar zijn volgens mij geen foto's van. Hoewel... ik heb nog wel zo'n op papier afgedrukte foto (oma vertelt) van de avond dat ik mijn 25e verjaardag vierde. Daar zijn 6 van de 8 in elk geval op te zienquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:59 schreef Lithia het volgende:
Ja pff, daar wil ik nu foto's van zien, ook al zal ik het niet krijgen.
George Clooney 2.0, denk ik...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:10 schreef Sinosappel het volgende:
Wel jammer dat TS niet meer reageert
Had graag meer te weten gekomen over zijn woest aantrekkelijke uitstraling
TS is Pauw van Pauw en Witteman!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:10 schreef Sinosappel het volgende:
Wel jammer dat TS niet meer reageert
Had graag meer te weten gekomen over zijn woest aantrekkelijke uitstraling
Ik denk het ook aan de OP te lezenquote:
Gatver, nee. Die is niet aantrekkelijk. Die neukt alleen die 200 40+ PvdA wijven en gaat daar stoer over lopen doenquote:
Ik neuk 40 + SGP wijven, ben ik nu stoerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk het ook aan de OP te lezen
[..]
Gatver, nee. Die is niet aantrekkelijk. Die neukt alleen die 200 40+ PvdA wijven en gaat daar stoer over lopen doen
Hoe oud ben je? Je lijkt mij wel interessant....als er vrouwen om je vechtenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:10 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Precies, valt goed in de smaak in ieder geval
51 of 52 jaar oud.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Je lijkt mij wel interessant....als er vrouwen om je vechten
Pfff, vrouwen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Je lijkt mij wel interessant....als er vrouwen om je vechten
Heb je enig idee hoeveel hij ketst per week? Menig man is daar jaloers op.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:12 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Bah, dat is dan weer een domper op de pret.
Wie TS?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:16 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel hij ketst per week? Menig man is daar jaloers op.
Goudgraverquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar worden wij vrouwen wel heet van ja
Ik zit wel goed in de slappe was, dat klopt. In de jaren 90 een internetbedrijfje gehad en precies op tijd verkocht. Nu heb ik nog wat kleine projectjes lopen, zoals een restaurant in Almerequote:
De man is nog werkelijk 50 ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Ik zit wel goed in de slappe was, dat klopt. In de jaren 90 een internetbedrijfje gehad en precies op tijd verkocht. Nu heb ik nog wat kleine projectjes lopen, zoals een restaurant in Almere
Hoe weet jij dat? Of heeft hij dat ook al eens vermeld in de media?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:16 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel hij ketst per week? Menig man is daar jaloers op.
Naam van dat restaurant :$quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Ik zit wel goed in de slappe was, dat klopt. In de jaren 90 een internetbedrijfje gehad en precies op tijd verkocht. Nu heb ik nog wat kleine projectjes lopen, zoals een restaurant in Almere
Oh? nooit gemerkt... En mijn moneyclip is toch altijd zichtbaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar worden wij vrouwen wel heet van ja
Ja sorry het is gewoon biologisch bepaald dat vrouwen geil worden van oude mannen met geldquote:
Die realisatie maakte mij juist nat.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:20 schreef Krabs2.0 het volgende:
Oh, god ik realiseer me dat mijn vader even oud is.
Pap, dit ben jij toch niet?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja sorry het is gewoon biologisch bepaald dat vrouwen geil worden van oude mannen met geld
Daddy issues dus toch.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die realisatie maakte mij juist nat.
Mijn vader heeft ook wel veel geld
Haha.quote:
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik vrouw ben en dus labiel en dus geil word van geldquote:
Omdat je zo zacht als een suikerbeestje bent?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Ze noemen mij wel sugadaddyniet vechten aub.
Is ook niets mis mee, als je maar gewoon jezelf blijft.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik vrouw ben en dus labiel en dus geil word van geld
Awwww ik werd helemaal warm hiervanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Omdat je zo zacht als een suikerbeestje bent?
Ach, ik trek me ook weleens af terwijl ik snuif in een handvol bankbiljetten. Feels good man.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik vrouw ben en dus labiel en dus geil word van geld
Gewoon inloggen op internetbankieren en een keukenrol ernaast hier.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach, ik trek me ook weleens af terwijl ik snuif in een handvol bankbiljetten. Feels good man.
Je kwak wikkelen in de briefjes en deze dan aan de spange kassameisjes geven tijdens het boodschappen doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach, ik trek me ook weleens af terwijl ik snuif in een handvol bankbiljetten. Feels good man.
Godverdomme kuthoer probeer je nou die man van me te stelen? Beetje vriendeijk doen in m'n gezicht he maar ondertussen roddelen zeker.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee, als je maar gewoon jezelf blijft.! Dat is het belangrijkste in het leven.
Ben je ook oud?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Ze noemen mij wel sugadaddyniet vechten aub.
Ja lijkt me ook niet echt slim.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:24 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat wilt weten, maar doe ik liever niet uit privacy overwegingen.
Trio?quote:
Ik verwacht een tsunami van kutvocht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef remi1986 het volgende:
net ff foto gemaakt
hou het droog dames
[ afbeelding ]
Altijd dat nepaardig doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Godverdomme kuthoer probeer je nou die man van me te stelen? Beetje vriendeijk doen in m'n gezicht he maar ondertussen roddelen zeker.
Gatverdamme, vrouwen. Ik kan veel beter met mannen opschieten die doen tenminste niet zo jaloers de hele tijd. Aandachtshoeren.
Vergeleken met 1960 ben ik puppy maar ik heb wel geld mangquote:
Mondje openquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:29 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik verwacht een tsunami van kutvocht.
Gvd echt waar. Maar er moet wel een oudere man naast staanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef remi1986 het volgende:
net ff foto gemaakt
hou het droog dames
[ afbeelding ]
Pruik met grijs haar ook goed?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gvd echt waar. Maar er moet wel een oudere man naast staan
Ieder zijn meug inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon inloggen op internetbankieren en een keukenrol ernaast hier.
"Ruik eens"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:26 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Je kwak wikkelen in de briefjes en deze dan aan de spange kassameisjes geven tijdens het boodschappen doen.
Hangballen en rimpels zijn wel een mustquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Godverdomme kuthoer probeer je nou die man van me te stelen? Beetje vriendeijk doen in m'n gezicht he maar ondertussen roddelen zeker.
Gatverdamme, vrouwen. Ik kan veel beter met mannen opschieten die doen tenminste niet zo jaloers de hele tijd. Aandachtshoeren.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd dat nepaardig doen.![]()
Ik kan dat niet daarom mogen andere vrouwen mij meestal niet, ik ben veel te eerlijk en directen heb ik alleen mannelijke vrienden.
Ja echt he. Andere vrouwenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd dat nepaardig doen.![]()
Ik kan dat niet daarom mogen andere vrouwen mij meestal niet, ik ben veel te eerlijk en directen heb ik alleen mannelijke vrienden.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt he. Andere vrouwen
Beter ben je gewoon 1 of the guys. Heb je ook geen last van dat jaloerse labiele gezeik.
Maar soms zoen ik wel met vrouwen want ze zijn wel seksueel aantrekkelijk
Hahahaha, ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt he. Andere vrouwen
Beter ben je gewoon 1 of the guys. Heb je ook geen last van dat jaloerse labiele gezeik.
Maar soms zoen ik wel met vrouwen want ze zijn wel seksueel aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hangballen en rimpels zijn wel een must
schijt aan, het is toch verzonnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:32 schreef dude1960 het volgende:
Okee dit topic dwaalt af, hier heb ik dus niks aan.
Nou ik heb dat anders lelijk op mijn bammetje gekregen, dat ik te lief zou zijn. Dusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij verandert ook van lief naar doorsnee fokker
Beware of the thorns!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou ik heb dat anders lelijk op mijn bammetje gekregen, dat ik te lief zou zijn. Dus
Oh... zo gaat dat idd. Gelukkig heb je al 'thorns'. Niks mis mee hoor, maar valt wel opquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou ik heb dat anders lelijk op mijn bammetje gekregen, dat ik te lief zou zijn. Dus
Hee het valt je op! Wat leuk, ik hoopte al dat iemand er wat van zou zeggen.quote:
Ik ben geen golddigger, maar ik wil best met je spelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vergeleken met 1960 ben ik puppy maar ik heb wel geld mang
Wanna speel?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha, ik moest hardop lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Maar het geeft mij juist voldoening om met geld te strooien...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:35 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik ben geen golddigger, maar ik wil best met je spelen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Ik ben here to please
Over pleasen gesproken, ik vind jou ook wel een mooie dame hoorMisschien kunnen we eens stiekem gaan zoenen in het midden van een drukbevolkte discotheek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Iedereen heeft wel geld, de vraag is hoeveel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vergeleken met 1960 ben ik puppy maar ik heb wel geld mang
Wanna speel?
Okay man, sorry namens iedereen, hierbij een inhoudelijke reactie waarbij ik uit eigen ervaring put:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:32 schreef dude1960 het volgende:
Okee dit topic dwaalt af, hier heb ik dus niks aan.
MUSTquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien kunnen we eens stiekem gaan zoenen in het midden van een drukbevolkte discotheek.!
Dan heb je aan mij een goeie, ik verspil al je geld voordat je met je ogen kan knipperen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar het geeft mij juist voldoening om met geld te strooien...
Komt door al die wijfuh met hun lesbiiese insteek aldoroquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef Id_do_her het volgende:
Jullie zijn ook al zo hitsig omdat het weekend zo begint. Ik merk het.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Dan heb je aan mij een goeie, ik verspil al je geld voordat je met je ogen kan knipperen.
Gewoon even overmaken naar je eigen rekening, klaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Dan heb je aan mij een goeie, ik verspil al je geld voordat je met je ogen kan knipperen.
Thnxquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:32 schreef remi1986 het volgende:
Rose, omdat je er om vroeg
[ afbeelding ]
Vrouwen met een gat...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Nee komt doordat lekkere zonnetje van gisteren. Mijn hormonen slaan altijd een beetje op hol van de eerste kleine beetjes zon.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef Id_do_her het volgende:
Jullie zijn ook al zo hitsig omdat het weekend zo begint. Ik merk het.
Maar hitsig ben je.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee komt doordat lekkere zonnetje van gisteren. Mijn hormonen slaan altijd een beetje op hol van de eerste kleine beetjes zon.
Dat is wel vaker. Een goede toevoeging wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt door al die wijfuh met hun lesbiiese insteek aldoro
Ja en gewoon hier op FOK! zeggen dat we bi zijn en wat geile vrouwen posten die we wel zouden 'doen'quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien kunnen we eens stiekem gaan zoenen in het midden van een drukbevolkte discotheek.!
Ik kan ook heel zuinig zijn. Maar even OT: TS is hem gepeerd nu.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:39 schreef Knaller het volgende:
[..]
Vrouwen met een gat...![]()
...in de hand.
Komt door dat gepraat over geldquote:
Euro.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Komt door dat gepraat over geld
Dat is de natuur, daar kunnen wij vrouwen niets aan doen
Het heeft iets woest aantrekkelijks, een oude man met geld.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moest het geld aan de bomen groeien...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met een sportwagenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:43 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Het heeft iets woest aantrekkelijks, een oude man met geld.
quote:
Okquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Nee je moet wel veel geld hebben. En het liefst btje oud zijn. Neem een voorbeeld aan TS.
En dan zo'n geil kaal achterhoofdquote:
http://vocaroo.com/i/s0PzyNeaWkf9quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan zijn die flappen (hihi) binnen de kortste keren onbruikbaarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:44 schreef remi1986 het volgende:
En dan er zo bij liggen dames
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En dan zo'n geil kaal achterhoofd
Hahaaha, alsof jij dat hebtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen met minder dan een ton op hun rekening
Dat is ook. Ik vind geld ook geil.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lekker kwakken in je briefgeld.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is ook. Ik vind geld ook geil.
Bij hem gaat het allemaal op aan de McDonalds.quote:
Ik heb 2 tonquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen met minder dan een ton op hun rekening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 2 euromunten en daar tussen doen. OREOquote:
En kebab.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:47 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Bij hem gaat het allemaal op aan de McDonalds.
Bij mij aan Lamborghini, Hublot, Dior, enzovoorts.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:47 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Bij hem gaat het allemaal op aan de McDonalds.
Echt zo geil is hij. Je ruikt gewoon vanaf hier dat ie geld heeft.quote:
Dat koppelquote:
16?quote:
Ongelofelijk die tweequote:
Nog eentje dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ongelofelijk die twee
Die kerel sowieso
JALOERSSSquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ongelofelijk die twee
Die kerel sowieso
Haha hij doet 'quote:
Dat wijf niet danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ongelofelijk die twee
Die kerel sowieso
Die kerel heeft niet eens geld mang geen reden om jaloers te zijnquote:
Hahaha jaloers omdat je zelf geen 16 jarige meisjes kan hosselenquote:
Ja duh, maar wie speelde hij in The Green Mile?quote:
Mooie schoenen welquote:
Bavariaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:52 schreef remi1986 het volgende:
Jullie vergeten de grootste player
[ afbeelding ]
Hugh
Getver, wat een afknapper weer. Die vent is stokoud.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:52 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Hugh
Wat ik me dus afvraag, neukt hij al die vrouwen nu ook of staan ze daar alleen maar wat mooi te wezen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:52 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Hugh
Gewoon jaloers mang haha xDquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die kerel heeft niet eens geld mang geen reden om jaloers te zijn
Hoewel ik wel baal dat ik niet constant door fotografen achtervolgd wordIk wil ook een beroemde vriend.
Onwetend zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha jaloers omdat je zelf geen 16 jarige meisjes kan hosselen
Ja! Ze gaan 1 voor 1 op hem zitten. True storyquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat ik me dus afvraag, neukt hij al die vrouwen nu ook of staan ze daar alleen maar wat mooi te wezen?
Die harde mongool, die geilde op mensen op de stoel te zetten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja duh, maar wie speelde hij in The Green Mile?
Heeft hij best wel goed geregeld dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja! Ze gaan 1 voor 1 op hem zitten. True story
Die neger.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja duh, maar wie speelde hij in The Green Mile?
Ja maar tochquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft hij best wel goed geregeld dan.
Zou hij hem nog wel omhoog kunnen krijgen op die leeftijd?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat ik me dus afvraag, neukt hij al die vrouwen nu ook of staan ze daar alleen maar wat mooi te wezen?
Het ging toch over oude mannen met geld die jonge(re) vrouwen hosselen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Getver, wat een afknapper weer. Die vent is stokoud.
Percy Whitmore dus. Het topic gaat ook te snel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die harde mongool, die geilde op mensen op de stoel te zetten.
Ja maar ze moeten wel sexy zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Het ging toch over oude mannen met geld die jonge(re) vrouwen hosselen?
ja hallo, dat is een nieuwe eisquote:
Hier een videotje ervanquote:
Wat is oud?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hallo, dat is een nieuwe eis... en dat ga ik niet beoordelen .. posten de dames eens oudere mannen die volgens hun sexy zijn
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:56 schreef Sinosappel het volgende:
Haar hit
Ze ziet er echt goed uit in die roze bikiniIk kan me op zich wel vinden in dit lied, ze rekent voor eens en voor altijd af met al die jaloerse labiele wijven.
Zorg dat je het achteloos van een dikke rol briefgeld af trekt, met een elastiekje er omheen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:57 schreef Nober het volgende:
Nou ik ga maar eens afrekenen met een biljet van 100 euro bij de supermarkt, altijd geile gezichten want zo'n biljet moet dan weer naar de sigarettenafdeling om gekeurd te worden op echtheid waardoor al die meisjes weten dat ik geld heb.
Ik had weleens van die mannen aan de kassa die bij het afrekenen zo'n hele stapel biljetten uit hun zak haalden. En dat dan op een zogenaamd heel nonchalante manier. Topvermaak, elke keer weer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:57 schreef Nober het volgende:
Nou ik ga maar eens afrekenen met een biljet van 100 euro bij de supermarkt, altijd geile gezichten want zo'n biljet moet dan weer naar de sigarettenafdeling om gekeurd te worden op echtheid waardoor al die meisjes weten dat ik geld heb.
Als je iets moet betalen van 1,99 en betaald met 100 euro en zegt is wel goed zo, dan heb je geld.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had weleens van die mannen aan de kassa die bij het afrekenen zo'n hele stapel biljetten uit hun zak haalden. En dat dan op een zogenaamd heel nonchalante manier. Topvermaak, elke keer weer.
Lol.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had weleens van die mannen aan de kassa die bij het afrekenen zo'n hele stapel biljetten uit hun zak haalden. En dat dan op een zogenaamd heel nonchalante manier. Topvermaak, elke keer weer.
Sja, tis wat... en nu?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:00 schreef dude1960 het volgende:
Dan ben ik zelf dus te oud voor die rijke oude mannenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vanaf 21 maakt het niet meer uit
Denk dat Garisson je nog wel een blik waardig gunt opzich.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan ben ik zelf dus te oud voor die rijke oude mannenFML
Sowieso jongens van 20/19quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Jongens van 20/19 die vallen op 15/16.Voor de makkelijke hossel mss, maar toch geen relatiemateriaal.
Als je gewoon heel onvolwassen bent voor je leeftijd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Jongens van 20/19 die vallen op 15/16.Voor de makkelijke hossel mss, maar toch geen relatiemateriaal.
Dus jij zo van haha zo op de grond glijden van je kassastoelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verf je haar grijsquote:
Zo fucking triest is dat altijd. Die jongens moet je zelf ook gewoon zien als minderjarigen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denk dat Garisson je nog wel een blik waardig gunt opzich.
[..]
Sowieso jongens van 20/19
Ben ik soms ook wel, alleen niet naar meisjes toe.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je gewoon heel onvolwassen bent voor je leeftijd.
Ja remi, en dan je achterhoofd kaal scheren nog.quote:
Ikea ontbijt was het toch?quote:
Wait, wut?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
Denk dat Garisson je nog wel een blik waardig gunt opzich.
quote:
Oudere mannen. Geen kerels die eruit zien als een wandelend lijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Het ging toch over oude mannen met geld die jonge(re) vrouwen hosselen?
Laat eens een foto zien van een lekkere oudere man danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:08 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Oudere mannen. Geen kerels die eruit zien als een wandelend lijk.
Een blik waardig gunnen? yeah yeah, sure sure. Ik ben de moeilijkste niet.quote:
Nee dan mag het wel wat duurders zijn. In dat topic waren we het erover eens dat je een dame bentquote:
Rijpe sinaasappels smaken het best.quote:
Van de week moest iemand 33,50 betalen en gaf 35 euro en zei is goed zo, was dat een versierpoging naar mij toe?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Als je iets moet betalen van 1,99 en betaald met 100 euro en zegt is wel goed zo, dan heb je geld.
Nou bedenk maar wat rosmantisch danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Nee dan mag het wel wat duurders zijn. In dat topic waren we het erover eens dat je een dame bent
Ja hij wilde jequote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Van de week moest iemand 33,50 betalen en gaf 35 euro en zei is goed zo, was dat een versierpoging naar mij toe?
Er zijn anders veel relaties waarbij de man 5-6 jaar ouder is...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
lol not this shit againquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn anders veel relaties waarbij de man 5-6 jaar ouder is...
Waar is jouw foto?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:08 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Oudere mannen. Geen kerels die eruit zien als een wandelend lijk.
Ik dacht dat jij nog studente was en dan 10 jaar jonger.quote:
Jazeker.quote:
je was de enige klant, en hij betaalde jouquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik was de enige klant in die shoarmazaak dus denk het ook.
Ze ziet er gewoon jong uit voor haar leeftijd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog studente was en dan 10 jaar jonger.__!!
Ik weet niet hoe je plaatjes moet plaatsen hier.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Laat eens een foto zien van een lekkere oudere man dan
Nee hij betaalde die Egyptenaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je was de enige klant, en hij betaalde jou
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:12 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je plaatjes moet plaatsen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |