Ik wil je dude!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:24 schreef dude1960 het volgende:
Gisteren op een feestje gewoon drie dames die aan me lopen te hangen. Heb ik er eentje uitgekozen die ik wel zie zitten (echt een lekker wijf), worden die andere 2 boos.
Klacht: te veel vrouwen die me willen en niet begrijpen als ik er eentje uitkies
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:42 schreef Krabs2.0 het volgende:
Zie hier, zelfs een vent van 52 hosselt nog chicks.
geil.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:31 schreef White_Flower het volgende:
Er zijn veel vrouwen die vallen op oudere mannen.
Tuurlijk wel, hij kijkt langzaam mee met zijn hand in z'n broek.quote:
Ja, bij de poelier zeker.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:42 schreef Krabs2.0 het volgende:
Zie hier, zelfs een vent van 52 hosselt nog chicks.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:50 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij kijkt langzaam mee met zijn hand in z'n broek.
Kijk maar uit, waarschijnlijk fantaseert hij al over je met die mooie lippen van je.quote:
Heb ik ook een poosje gehad toen ik jong en woest aantrekkelijk was. Geniet ervan; kan haske leuk zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:24 schreef dude1960 het volgende:
Gisteren op een feestje gewoon drie dames die aan me lopen te hangen. Heb ik er eentje uitgekozen die ik wel zie zitten (echt een lekker wijf), worden die andere 2 boos.
Klacht: te veel vrouwen die me willen en niet begrijpen als ik er eentje uitkies
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:54 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, waarschijnlijk fantaseert hij al over je met die mooie lippen van je.
Ja pff, daar wil ik nu foto's van zien, ook al zal ik het niet krijgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik ook een poosje gehad toen ik jong en woest aantrekkelijk was. Geniet ervan; kan haske leuk zijn
Cry me a river.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:00 schreef dude1960 het volgende:
Ja naja het klinkt leuk natuurlijk veel vrouwen om je heen, maar als ze letterlijk om/met je gaan vechten dan gaat het toch een beetje te ver. Ik snap ook niet waarom ze altijd mij willen hebben. Misschien om mn uitstraling...want woest aantrekkelijk ben ik nou ook weer niet (zie er wel goed uit natuurlijk)
Vertel me meer over je uitstralingquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:00 schreef dude1960 het volgende:
Ja naja het klinkt leuk natuurlijk veel vrouwen om je heen, maar als ze letterlijk om/met je gaan vechten dan gaat het toch een beetje te ver. Ik snap ook niet waarom ze altijd mij willen hebben. Misschien om mn uitstraling...want woest aantrekkelijk ben ik nou ook weer niet (zie er wel goed uit natuurlijk)
Hij is radioactiefquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel me meer over je uitstraling![]()
Ja, vertel op.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon easy going maar toch strak gekleedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is het probleem nu.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:00 schreef dude1960 het volgende:
Ja naja het klinkt leuk natuurlijk veel vrouwen om je heen, maar als ze letterlijk om/met je gaan vechten dan gaat het toch een beetje te ver.
Wat bedoel je preies met strak gekleed?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Gewoon easy going maar toch strak gekleed
Je klinkt als een lekkere vent.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Gewoon easy going maar toch strak gekleed
Ja, details graag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat bedoel je preies met strak gekleed?
Er zijn veel labiele vrouwen met daddy issue's.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:31 schreef White_Flower het volgende:
Er zijn veel vrouwen die vallen op oudere mannen.
Vrouwen zijn labiel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn veel labiele vrouwen met daddy issue's.
Snap er geen kut van, maar toch maar even quoten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:05 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb nu een redelijk strakke edoch juist weer losjes zittende broek aan met chasin' shirt zit nu op de hanze yo check it out zou ik zeggen en laat zien dat je een mooie meit bend
Dus je bent labiel als je op oudere mannen valt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken wel een filmpje met zo'n meid die zichzelf knoeterhard neemt met een dildo en die tetten bouncen dan helemaal en dan schreeuwt ze: "OOOOOOOOOOOOHHHHH YEAAAAH COME INTO ME DADDY, YEAHHHH"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je motoriek mankeert dan alleen wel het één en ander.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Dus je bent labiel als je op oudere mannen valt.Wat een onzin.
Ohzo lekker overhemdje, naar achter gekamde haartjes allesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:05 schreef dude1960 het volgende:
[..]
niet letterlijk strak gekleed, je weet wel wat ik bedoel
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ken wel een filmpje met zo'n meid die zichzelf knoeterhard neemt met een dildo en die tetten bouncen dan helemaal en dan schreeuwt ze: "OOOOOOOOOOOOHHHHH YEAAAAH COME INTO ME DADDY, YEAHHHH"
[ afbeelding ]
Oké labiel dan niet, wel daddy issue's .quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Dus je bent labiel als je op oudere mannen valt.Wat een onzin.
Geyl, kun je mischien DM sturen met fimpj derin?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ken wel een filmpje met zo'n meid die zichzelf knoeterhard neemt met een dildo en die tetten bouncen dan helemaal en dan schreeuwt ze: "OOOOOOOOOOOOHHHHH YEAAAAH COME INTO ME DADDY, YEAHHHH"
[ afbeelding ]
quote:
Ja, als jij het weer eens niet snapt.quote:
Precies, valt goed in de smaak in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo lekker overhemdje, naar achter gekamde haartjes alles
Ik snapte die wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, als jij het weer eens niet snapt.
Daar zijn volgens mij geen foto's van. Hoewel... ik heb nog wel zo'n op papier afgedrukte foto (oma vertelt) van de avond dat ik mijn 25e verjaardag vierde. Daar zijn 6 van de 8 in elk geval op te zienquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:59 schreef Lithia het volgende:
Ja pff, daar wil ik nu foto's van zien, ook al zal ik het niet krijgen.
George Clooney 2.0, denk ik...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:10 schreef Sinosappel het volgende:
Wel jammer dat TS niet meer reageert
Had graag meer te weten gekomen over zijn woest aantrekkelijke uitstraling
TS is Pauw van Pauw en Witteman!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:10 schreef Sinosappel het volgende:
Wel jammer dat TS niet meer reageert
Had graag meer te weten gekomen over zijn woest aantrekkelijke uitstraling
Ik denk het ook aan de OP te lezenquote:
Gatver, nee. Die is niet aantrekkelijk. Die neukt alleen die 200 40+ PvdA wijven en gaat daar stoer over lopen doenquote:
Ik neuk 40 + SGP wijven, ben ik nu stoerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk het ook aan de OP te lezen
[..]
Gatver, nee. Die is niet aantrekkelijk. Die neukt alleen die 200 40+ PvdA wijven en gaat daar stoer over lopen doen
Hoe oud ben je? Je lijkt mij wel interessant....als er vrouwen om je vechtenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:10 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Precies, valt goed in de smaak in ieder geval
51 of 52 jaar oud.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Je lijkt mij wel interessant....als er vrouwen om je vechten
Pfff, vrouwen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Je lijkt mij wel interessant....als er vrouwen om je vechten
Heb je enig idee hoeveel hij ketst per week? Menig man is daar jaloers op.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:12 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Bah, dat is dan weer een domper op de pret.
Wie TS?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:16 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel hij ketst per week? Menig man is daar jaloers op.
Goudgraverquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar worden wij vrouwen wel heet van ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |