Dat zijn dan ook vrijwilligers...geen beroeps.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:02 schreef Impossibruuu het volgende:
Hoewel ik dit niet kan onderbouwen met concrete cijfers/feiten, heb ik ook daar mijn twijfels over. Laatst stonden ze hier op de randweg weer met maar liefst 27 (!) agenten een alcoholcontrole te houden. Pakweg 8 agenten waren bezig met automobilisten, de andere 19 stonden in groepjes bij elkaar geclusterd te niksen. Het leek wel zo'n kudde Prorail medewerkers, die worden ook vaak met z'n achten op pad gestuurd hetgeen uiteindelijk neerkomt op dat er één hard staat te werken, en de andere 7 druk met de koffie bezig zijn.
Dan heb je zelf óf mijn posts selectief gelezen, of over de helft van m'n berichten heen gelezen. Als je wel even de moeite genomen had om de rest van het topic door te lezen, had je kunnen lezen dat ik die verhalen allemaal meekrijg van een goede maat van me, die inmiddels al bijna zo'n 6 jaartjes bij de politie werkt. Ik heb verder gewoon een 'modelburger' en heb nog nooit een bekeuring gehad van de politie, laat staan er mee in aanmerking te zijn geweest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:04 schreef mcintosh het volgende:
Ik vraag me af wie Impossibruuu nu probeert te overtuigen, zichzelf of de rest...
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een baan bij de politie bestempeld als 'luizenbaantje'? Dan heb je geen enkel voorstellingsvermogen, WIL je gewoon niet aan de gedachte toegeven dat die baan best wat meer inhoudt dan beetje sporten in de baas z'n tijd (zeeeeeer uitzonderlijk mag ik wel zeggen, behoudens opleidingsjaren) en rondhangen bij een alcoholcontrole (goh, vraag en aanbod) óf je bent er zo 1 die een keer een bekeuring heeft gekregen en sindsdien geen goed woord over heeft voor de politie, want bekeuring *huil huil*.
Dat zal voor veel beroepen gelden, maar helaas, vacatures bij politie, brandweer, ambulance.. nooit een tekort aan mensen, mensen voelen zich als het ware geroepenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:20 schreef ShadyLane het volgende:
Is er een tekort aan mensen die de politie-academie doen, is dus de vraag.
Yeah right. Grootspraak allemaal.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:08 schreef Pro_Shifty het volgende:
Hoeveel doden heeft een bouwvakker tijdens zijn werk gezien etc?
- Ik nu iets van 10.
Lezen is ook een vak apart, blijkt wel weer.quote:Op maandag 2 april 2012 20:53 schreef KeimpeHart het volgende:
10 doden op bouwvakkersplaatsen? Kom op..
Dat zijn alleen bij hoogst uitzonderlijke incidenten, zoals de bijlmerramp, of de vuurwerkramp in Enschede, als er al een dode moet vallen.
Ja, ik snap wel dat het in zijn bouwvaksperiode is, waarin er een dode kan vallen... opgeteld in zijn hele periode bij elkaar 10 doden.quote:Op maandag 2 april 2012 20:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak apart, blijkt wel weer.
Gastquote:Op maandag 2 april 2012 21:05 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel dat het in zijn bouwvaksperiode is, waarin er een dode kan vallen... opgeteld in zijn hele periode bij elkaar 10 doden.
Maar een dode tijdens je werk is al hoogst uitzonderlijk.. dan al 10 doden. Dus ik zeg: grootspraak.
quote:Op maandag 2 april 2012 21:05 schreef KeimpeHart het volgende:
Ja, ik snap wel dat het in zijn bouwvaksperiode is,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |