quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:26 schreef BasEnAad het volgende:
Hele terechte klacht. Gewoon 1 minuut. Door verschillende tijden te gebruiken ga je doen alsof de ene ramp erger is dan de andere, eigenlijk walgelijk.
Mja, daar heeft TS het over. Kranten en tv-zenders hebben het over 1 minuut dus dan ben ik wel benieuwd hoe hij aan acht minuten komt.quote:
Het is ook niet waar.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef Dagonet het volgende:
Tenzij TS denkt dat een minuut stilte in acht nemen hetzelfde is als acht minuten stilte.
[..]
Het is ook niet waar.
Tenzij TS denkt dat een minuut stilte in acht nemen hetzelfde is als acht minuten stilte.
[..]
Het is ook niet waar.
[..]
Het is ook niet waar.
Dit gaat ie nooit toegeven, maar ik vind het nu al hilarisch.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is ook niet waar.
Ik kan mij niets anders indenken, aangezien ik geen krant of tv station kan ontdekken dat het over langer dan één (1) minuut stilte in het hele land had.quote:
Ik 8 TS er toe in staatquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is ook niet waar.
Dit is een domme TS.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef Id_do_her het volgende:
Voor elk slachtoffer één minuut of zo? Of wat is dit?
Ik heb het eigenlijk aan me voorbij laten trekken moet ik zeggen, vandaar de vraag. Sorry voor de overlast.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit is een domme TS.
En je weet dat er tientallen slachtoffers zijn gevallen he, dus als er tientallen slachtoffers zijn (dus meer dan acht) dan zou de totale stiltetijd, als we één minuut per slachtoffer rekenen, ook tientallen minuten moeten bedragen. Dat is ook meer dan acht.
Dus, we hebben hier een TS die denkt dat in acht nemen van één minuut stilte gelijk staat aan acht minuten stilte en jij omt dan nog gezellig langs met 'acht minuten stilte? Hebben ze voor alle 28 slachtoffers één minuut genomen ofzo?'.
Nee hoor, ik doe niets.quote:
Toch best een prestatie, woon je altijd onder een steen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk aan me voorbij laten trekken moet ik zeggen, vandaar de vraag. Sorry voor de overlast.
Ik ben nu nog bezig met de dodenherdenking van 2011 hoor!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit is een domme TS.
En je weet dat er tientallen slachtoffers zijn gevallen he, dus als er tientallen slachtoffers zijn (dus meer dan acht) dan zou de totale stiltetijd, als we één minuut per slachtoffer rekenen, ook tientallen minuten moeten bedragen. Dat is ook meer dan acht.
Dus, we hebben hier een TS die denkt dat in acht nemen van één minuut stilte gelijk staat aan acht minuten stilte en jij omt dan nog gezellig langs met 'acht minuten stilte? Hebben ze voor alle 28 slachtoffers één minuut genomen ofzo?'.
Ik weet wel dat er een ongeluk gebeurt is maar alle fijne details ken ik niet, als ik dan onder een steen leef zij het maar zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Toch best een prestatie, woon je altijd onder een steen?
Nog een jaartje of 90 en dan ben je daarmee klaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben nu nog bezig met de dodenherdenking van 2011 hoor!!
Dat je de fijne details niet weet, prima, maar dat je 28 doden een detail noemt uit het bericht "28 doden bij busongeluk".quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er een ongeluk gebeurt is maar alle fijne details ken ik niet, als ik dan onder een steen leef zij het maar zo.
[..]
Het is ook niet waar.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat je de fijne details niet weet, prima, maar dat je 28 doden een detail noemt uit het bericht "28 doden bij busongeluk"..
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
als ik dan onder een steen leef zij het maar zo.
Dacht echt acht minuten te horen. Zat met een half oor te luisteren naar de nos en dacht bij mezelf: dafuq!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, daar heeft TS het over. Kranten en tv-zenders hebben het over 1 minuut dus dan ben ik wel benieuwd hoe hij aan acht minuten komt.
En logischerwijs denk je dan dat de hele wereld gek geworden is en iedereen maar spontaan de tijden naar eigen inzicht en wens aan gaat passen om te tonen hoe erg het wel allemaal niet is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:27 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Dacht echt acht minuten te horen. Zat met een half oor te luisteren naar de nos en dacht bij mezelf: dafuq!
Als ik het verkeerd heb verstaan ligt de fout bij mij. Zo niet dan ligt de fout inderdaad bij de ander.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En logischerwijs denk je dan dat de hele wereld gek geworden is en iedereen maar spontaan de tijden naar eigen inzicht en wens aan gaat passen om te tonen hoe erg het wel allemaal niet is.
Dan denk je niet, ik zal het wel verkeerd verstaan hebben.
Natuurlijk niet, de fout ligt natuurlijk altijd bij de ander.
Je fout is dat je aannam dat wat je dácht te verstaan waar was. Het was zo gemakkelijk om dat even te verifiëren voordat je er een topic over opende op FOK!. Maar goed, wij hebben weer even gelachen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:56 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Als ik het verkeerd heb verstaan ligt de fout bij mij. Zo niet dan ligt de fout inderdaad bij de ander.
We hebben toch al dodenherdenking?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:01 schreef Nober het volgende:
Hoorde wel over een nationale dag van rouw in België, waarom hier eigenlijk nooit?
Dan moet je de hele dag stil zijn volgens TS.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:01 schreef Nober het volgende:
Hoorde wel over een nationale dag van rouw in België, waarom hier eigenlijk nooit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |