quote:
Rood is altijd een kleur die er snel uitgaat. En dan wordt het flets en moet je het alleen daarom al vaak verven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Knalrood heb ik ook heel even gehad, maar verf hecht zich heel slecht aan m'n haren.
Wasdadantoch? Sounds gay.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Welke heren hier zijn al aan de Just For Men?
Ja, ik heb het vroeger wel brandweerrood gehad ja, jezus, je bleef aan het verven.3quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef missbehavin het volgende:
Kluts; knalrood is wel gaaf, heb ik ook gehad, maar wordt heel erg snel vaal enzo.
Bij mannen maakt het niet uit als ze grijs worden, ik vind het persoonlijk erger om te zien dat een man zijn haar verft dan dat hij grijs wordt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Welke heren hier zijn al aan de Just For Men?
Ik had Red Night van LIVE. Dat zou donkerbruin met rode gloed zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Knalrood heb ik ook heel even gehad, maar verf hecht zich heel slecht aan m'n haren.
Grote onzin, dat is hetquote:
Van die haarverf voor mannen, die ALLEEN de grijze haren verft. (yeah rightquote:
Ik heb bruin, zwart en paars gehad, niks pakte. Het werd na een week weer dezelfde donkerrode tint.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rood is altijd een kleur die er snel uitgaat. En dan wordt het flets en moet je het alleen daarom al vaak verven.
quote:
Maar je bent toch ook blond van jezelf? En zeker met kleurspoeling is je eigen kleur in no time weer zichtbaar dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bruin, zwart en paars gehad, niks pakte. Het werd na een week weer dezelfde donkerrode tint.
Zoiets werd het dus:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had Red Night van LIVE. Dat zou donkerbruin met rode gloed zijn.
Echter, ik ben blond... dus alles werd bordeauxrood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |