quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:41 schreef aequus het volgende:
Iedereen onder deze lijn is een cocksucker
--------------------------------------------------
quote:
Hee jij bent ook een cocksucker, wat leuk!quote:
Whehe, deze vind ik wel weer leuk.quote:
quote:
I completely begrijpquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ben echt helemaal flabbergasted
Vooral mooi als ze dan het accent van een boer hebben en de grammatica om te janken is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:10 schreef Id_do_her het volgende:
Tot op bepaalde hoogte moet dat wel kunnen, maar er lopen wel wat aanstellers rond met hun Engels.
Dat is bij mensen die overal Engels doorheen gooien sowieso wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:25 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Vooral mooi als ze dan het accent van een boer hebben en de grammatica om te janken is.
Dat zou wel het makkelijkst zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:36 schreef sinepedraap het volgende:
Engels voor wereldtaal en alle andere talen afschaffen.
of al heel lang in het buitenland wonen en er af en toe even een engels woordje doorheen gooienquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:35 schreef White_Flower het volgende:
Mensen doen dat om interessant te lijken.
Dit. Beetje engels kan best. En gebeurd ook vaak al onbewust.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond het geen terechte klacht totdat ik de voorbeelden zag. Op zo'n niveau is het inderdaad achterlijk.
Ja maar die voorbeelden zijn ook de grootste onzin. Het is lastig om even snel iets te verzinnen maar uit ervaring kan ik vertellen dat je soms iets gewoon veel mooier op z'n Engels kan zeggen dan in het Nederlands.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Beetje engels kan best. En gebeurd ook vaak al onbewust.
ja dikke onzin iddquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar die voorbeelden zijn ook de grootste onzin. Het is lastig om even snel iets te verzinnen maar uit ervaring kan ik vertellen dat je soms iets gewoon veel mooier op z'n Engels kan zeggen dan in het Nederlands.
Ach, ik rust mijn koffer.
en dat is het hem nu juist..purist tot in de kistquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Behalve voor de puristen uiteraard !
En het leukste, Engels is veel leukerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:37 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Dat zou wel het makkelijkst zijn.
yes maar the purists blijven wel battlen tot het bitter endquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:47 schreef Gertje-Plongers het volgende:
We ontkomen er niet aan, ook de puristen niet, die schrijven er eerst een paar boeken over en gaan dan overstag.
En mooier. Ik snap ook niet dat mensen Frans de taal van de liefde durven te noemen. Zo'n gore vieze zwoele taal is dat. Engels is gewoon prachig en classy en in alle opzichten vele malen beter.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
En het leukste, Engels is veel leuker
Uiteraard, de cultuur en histoiré schrijvers pur sang.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
yes maar the purists blijven wel battlen tot het bitter end
Omelette du fromage!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En mooier. Ik snap ook niet dat mensen Frans de taal van de liefde durven te noemen. Zo'n gore vieze zwoele taal is dat. Engels is gewoon prachig en classy en in alle opzichten vele malen beter.
Dat ook zeker, maar iedereen kan het.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:35 schreef White_Flower het volgende:
Mensen doen dat om interessant te lijken.
U zei...quote:Echt weer zo'n over the top klacht. Ik zou never nooit Engels en Nederlands door elkaar
gebruiken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
nikte ta mere.quote:
Ik vind het niet echt kunnen in deze zin eigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:45 schreef Franknfurter het volgende:
op dat niveau is het wel retarded ja, maar in sommige zinnen kan het best.
See what i did there?!
Ieder weekend weer feest wil je zeggen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:21 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb geleerd dat het woord cock wel beter is dan dick.
Die stoppen er mee toch?quote:
Celebrity bedoel je toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:28 schreef Lithia het volgende:
Moet wel zeggen dat ik het Engels in die Nederlandse roddelbladen enorm irritant vind. Enorm vaak Engelse woorden erin proppen voor geen reden en dan ook nog alle Engelse woorden cursief schrijven.
Prima, als je af en toe Engelse woorden schrijft in je flutblad, maar soms gaat het te ver.
Waarom lees ik die shit? Soms zie je op de cover een beroemdheid die mij wel interesseert.
Nu heb ik wel mijn lesje geleerd.
Je bedoelt party?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ieder weekend weer feest wil je zeggen?
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:28 schreef Lithia het volgende:
Moet wel zeggen dat ik het Engels in die Nederlandse roddelbladen enorm irritant vind. Enorm vaak Engelse woorden erin proppen voor geen reden en dan ook nog alle Engelse woorden cursief schrijven.
Prima, als je af en toe Engelse woorden schrijft in je flutblad, maar soms gaat het te ver.
Waarom lees ik die shit? Soms zie je op de cover een beroemdheid die mij wel interesseert.
Nee.quote:
Kuffer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:28 schreef Lithia het volgende:
What?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee.
Woorden die ik als een debiel uitspreek, gebruik ik meestal niet.
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef Sinosappel het volgende:
Als je het Duitsers of Skandinaviers o.i.d. het hoort doen klinkt het altijd zo sneu. Ik beeld me altijd in dat het voor mensen die geen Nederlands spreken precies zo treurig klinkt als wij het doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |