Het is prachtig om jonkie van 16 die leuk meekomt bij 'Jong Ajax' te zien groeien naar iemand die WK's, EK's en CL's wint.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kreeg net weer wat jeugspelers van 15 jaar op proef bij Ajax.
Zaten 6 toppers bij, waaronder:
De nieuwe Jan Vennegoor of Hesselink![]()
'' Klaas-jan Huntelaar
" Wesley Sneijder
" Mark van Bommel
" John Heitinga
" Rafael van der Vaart.
Natuurlijk meteen een contract gegeven, dit maakt het al wat leuker
(al is de nieuwe van der Vaart zwart met een afro)
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het is prachtig om jonkie van 16 die leuk meekomt bij 'Jong Ajax' te zien groeien naar iemand die WK's, EK's en CL's wint.
Of in het geval van LLM iemand die vanaf de Npower 2 meegroeit naar de Premier League
19 voor doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier 'de nieuwe Wesley Sneijder'
Heb hem net meteen in de basis gezet in een thuiswedstrijd tegen Telstar omdat mijn basispelers rust kregen en er ook wat blessures zijn.
Meteen een assist en 42 van zijn 45 passes kwamen aan
En zijn waarde ligt al op 900kquote:Op donderdag 5 april 2012 23:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
19 voor doorzettingsvermogen
Dit wordt een baazzz.
Heb jij momenteel een team?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
19 voor doorzettingsvermogen
Dit wordt een baazzz.
M'n laptop staat bij m'n vriendin, maar hier thuis heb ik dezelfde game nog maar dan 4 seizoenen eerder.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb jij momenteel een team?
Heb je daar ook een screenshot van
Nicequote:Op donderdag 5 april 2012 23:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
M'n laptop staat bij m'n vriendin, maar hier thuis heb ik dezelfde game nog maar dan 4 seizoenen eerder.
Deze gasten zijn nu al een goed maar over 3 jaar helemaal -
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan heb ik m'n beste speler nog niet eens in deze game..
dat staat er tochquote:
van de Kroatische 2e divisie naar de halve finale CL gebracht.quote:
Hoe durf je dan je laptop bij je vriendin achter te laten?!quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
van de Kroatische 2e divisie naar de halve finale CL gebracht.
Dragovoljac dus
Heerlijke speler is dat, Bale heb ik aan de andere kant staan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:13 schreef Zenit- het volgende:
Zie net dat Manchester United ook achter Darijo Srna aan zit. Die laat ik echt niet gaan, die is echt de sleutelspeler in mijn elftal, ik geef hem dus ook een vraagprijs van 30 miljoen.
Hij heeft de club overgenomenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:48 schreef Moron het volgende:
Altijd leuk die clubovernames. Kerel wil 20 miljoen investeren in Belcard. Eerst is het bijna rond, dan heeft ie geen interesse meer en dan weer wel, haha.
Zeker, is de smaakmaker in mijn team, scoort nog regelmatig met vrije trappen ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heerlijke speler is dat, Bale heb ik aan de andere kant staan.
En dan krijg je dit:quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:49 schreef Zenit- het volgende:
Andriy Voronin nog gehaald voor versterking in de aanval. Nu de eerste wedstrijd van het seizoen, en gelijk tegen Dynamo Kyiv. Moeilijke wedstrijd, en we spelen uit, maar het moet kunnen met dit elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |