Goedemorgen..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 06:50 schreef Rucky het volgende:
Zat die alweer vol?Ik vroeg me al af waarom ik niet meer kon reageren.
Die komt pas net uit d'r bedje rollenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:44 schreef DJMO het volgende:
ik gok op rachel.
voor in de OP:
mogguh.![]()
wakker worden
Je bent geweldig! Ik meen dat er stond dat het nummer nog aangepast moest worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:35 schreef Cat22 het volgende:
Nummer in de TT aangepast. Wordt automagisch opgehoogd als je een nieuw deeltje in de reeks maakt.
Goedzo! anders :quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je bent geweldig! Ik meen dat er stond dat het nummer nog aangepast moest worden.
Zal er volgende keer beter op letten..
Voor mij begon die gisteren al... alhoewel.. ik nog bereikbaarheidsdienst heb. Mja het gaat om het ideequote:
Jij had het veel te drukquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Voor mij begon die gisteren al... alhoewel.. ik nog bereikbaarheidsdienst heb. Mja het gaat om het idee
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:29 schreef JK1982 het volgende:
En gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?
Je snapt het idee toch ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Verkeerde plaatje, da's nog pre-Josje.
/wijsneus
Dat klinkt niet best maffe..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:15 schreef maffemuts het volgende:
Nou... nu gaan we zitten wachten op de HA die hierheen komt ivm de kleine jongen... blijften zakt nu ook veel weg
schiet mij maar lek...
Nou, eerlijk gezegd ben ik door mijn optie's heen... enige dingen die overblijven : of zijn glucose spiegel is niet goed (heeft 1x eerder gehad tijdens een opname waar naar later een nierbekkeninfectie uitkwam) of zijn niertjes die weer ergens n opdonder van gehad hebben...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best maffe..
Enig idee wat er aan de hand is, of totaal niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |