SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Te laatquote:
SAL FLIKKER OPquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:56 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Laat ik hier eens een kijkje nemen.
Wtfquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
SAL FLIKKER OP_____________________________
Wacht wat, je bent bang dat je ADD hebt omdat je rustig werd van Ritalin? Bitch please, Ritalin is een middel dat volgens een bepaald principe werkt waardoor de meeste random personen, met of zonder ADD, zich rustiger zouden gaan voelen. Dat is dus absoluut géén teken dat je ADD zou hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Te laat
Maar morgen misschien ritalin doen op school. want vanavond werd ik er erg rustig van, dus ben ik bang dat ik misschien ADD heb. wil het morgen nog eens checken.
Nollie, maar kijk dezequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wacht wat, je bent bang dat je ADD hebt omdat je rustig werd van Ritalin? Bitch please, Ritalin is een middel dat volgens een bepaald principe werkt waardoor de meeste random personen, met of zonder ADD, zich rustiger zouden gaan voelen. Dat is dus absoluut géén teken dat je ADD zou hebben.
Ik heb er vandaag een in de ogen gekeken en het was eng!quote:
Wat ik nu ga zeggen bestaat voor een groot deel uit mijn mening. Mocht je je echt druk maken, dan staat het je altijd vrij om naar een arts te gaan. Dat gezegd hebbende: ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Ik denk dat de meeste mensen die ik ken, inclusief mezelf, voldoen aan een groot aantal van die kenmerken. Toch is bijna niemand daarvan gediagnosticeerd met ADD. Ook heb ik mijn twijfels bij dat lijstje aangezien hij heel lang is en er een aantal extreem normale dingen in staan. Voor zover ik weet wordt alleen het lijstje van de DSM-IV gebruikt bij ADD en die luidt: (1) Zes (of meer) van de volgende symptomen van aandachtstekort zijn gedurende tenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nollie, maar kijk deze
(moment even ctrl Cen)
Kenmerken ADD
- Emotionele wisselingen
- Chaotisch / Vergeetachtig
- Trekt zich graag terug
- Kan ergens volledig in opgaan
- Grote passie bij interesse
- Een groot voorstellingsvermogen
- Gevoelig / Emotioneel / Betrokken
- Veel creatief talent
- Assertief maar onzeker over zich zelf
- Heeft Humor / intelligent
- Blijft op de achtergrond
- Laat alles wachten tot het laatste moment
- Altijd ver vooruit aan het denken
- Staren / kijkt voor zich uit / lijkt afwezig
- Probleem oplossend
- TV of radio staat altijd aan
- Concentratieproblemen / snel afgeleid
- Heeft moeite met het opbrengen van motivatie
- Te veel gedachten / filosofisch
- Perfectionistisch in contrast met chaos
- Zit vaak te dagdromen / komt regelmatig laat
- Slecht in staat aanwijzingen op te volgen
- Voelt zich regelmatig overspoelt
- Moeilijkheden bij het afwerken van details
- Dwaalt in gedachten af bij luisteren soms
- Gaat opruim klusjes uit de weg
- Visueel / autodidactisch geen idee wat dit is
- Vaak een reken, schrijf of lees stoornis
- Gevoelig voor verslaving
- Heeft inzicht, beter in de praktijk dan theorie
- Kan zich goed in anderen verplaatsen / sociaal
- Kan logica waarderen
- Weinig vrienden maar sociaal betrokken
Alles zwart gedrukt heb ik (in zekere mate) last van.
Moet ik bezorgd zijn?er is nooit aandacht aan besteed in ieder geval en ik weet niet of ik een huisarts moet raadplegen.
Ik snap dat het een opluchting is en ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb mezelf vroeger met letterlijk 4 stoornissen gediagnosticeerd die allemaal (uiteindelijk) niet van toepassing waren. Dat doen wel meer mensen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Klopt klopt, maar het zou bepaalde puzzelstukjes wel oplossen..
Zijn toch wel wat dingen waar ik mij echt aan erger aan mezelf en mocht ik dit hebben zou het een opluchting zijn zelfs.
Maar beter kijk ik even een paar nachten en ga ik langs de huisarts ofzo
Haha als ik alle stoornissen zou moeten diagnoseren van mezelf had ik nu: 'autisme, ADHD, ADD, narcolepsie' etc..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik snap dat het een opluchting is en ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb mezelf vroeger met letterlijk 4 stoornissen gediagnosticeerd die allemaal (uiteindelijk) niet van toepassing waren. Dat doen wel meer mensen.En als je je ergert kun je ook proberen om het te veranderen i.p.v. het af te doen met 'ja maar ik kan daar niets aan doen, wánt ik heb ADD'. Als dat je echt moeilijk afgaat en je er erg onder lijdt, kun je proberen te praten met bijv. een psycholoog.
Goed plan om dat tegen mijn ouders te zeggen, 'hey ja ik wil naar een psycholoog'quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik snap dat het een opluchting is en ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb mezelf vroeger met letterlijk 4 stoornissen gediagnosticeerd die allemaal (uiteindelijk) niet van toepassing waren. Dat doen wel meer mensen.En als je je ergert kun je ook proberen om het te veranderen i.p.v. het af te doen met 'ja maar ik kan daar niets aan doen, wánt ik heb ADD'. Als dat je echt moeilijk afgaat en je er erg onder lijdt, kun je proberen te praten met bijv. een psycholoog.
Nu voel ik me best prima en zou het hooguit ADD zijn (autisme niet, ongeacht wat mijn ouders beweren). Vroeger was het echter wel ernstig, waardoor o.a. borderline daarbij zat en dat zegt genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Haha als ik alle stoornissen zou moeten diagnoseren van mezelf had ik nu: 'autisme, ADHD, ADD, narcolepsie' etc..
Je bent 18 toch? Dan kun je zonder dat je ouders het weten een verwijsbrief krijgen en een psycholoog heeft in principe geheimhoudingsplicht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Goed plan om dat tegen mijn ouders te zeggen, 'hey ja ik wil naar een psycholoog'
Beweren ze dat nog steeds?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu voel ik me best prima en zou het hooguit ADD zijn (autisme niet, ongeacht wat mijn ouders beweren). Vroeger was het echter wel ernstig, waardoor o.a. borderline daarbij zat en dat zegt genoeg denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |