abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109155342
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifDe%20Jori.jpgraketmuis.jpgoud%20zuid%20UI.pngFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifMF-Triforce3.pngpatrick4.jpg

De mensen in dit topic zijn na goed overleg voortaan onderverdeeld in mensen die WEL en NIET naar de meet zijn gekomen. Dit om duidelijk te maken wie nou eigenlijk de echt goede topic-mensen zijn :P

Gezellige mensen

bijdehand (voorzitter/elite/forever alone)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg)
BarrieButsers (opperbazin, heerseres van de autoweg :7)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite)
Augustus_Thijs (Romein) 8-)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite)
Skyrim (rare user)

Minder gezellige mensen

VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
SM- (newbie)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

De OP is hier te vinden.

*G*

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!

© Raket, Muis

© Alone, Forever. Hand, Bijde.

© O, Shift

© Student, Kut

© Maatschappij, Telefoon

© Ex, Fed

© Jori, De

© Butsers, Barrie

© Mi, Moh

© Tank, Du

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:55:33 #2
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_109155364
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:53 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hele slechte combi, niet doen.
Te laat :')
Maar morgen misschien ritalin doen op school. want vanavond werd ik er erg rustig van, dus ben ik bang dat ik misschien ADD heb. wil het morgen nog eens checken.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:56:01 #3
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_109155374
Laat ik hier eens een kijkje nemen. :)
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:56:30 #4
DM voor pokemon kaarten
pi_109155387
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:56 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Laat ik hier eens een kijkje nemen. :)
SAL FLIKKER OP :') _____________________________
pi_109155393
Ritalin en bier :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109155405
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

SAL FLIKKER OP :') _____________________________
Wtf
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:57:19 #7
DM voor pokemon kaarten
pi_109155411
Drift kom op skype nu :') die chatsessie
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:58:59 #8
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_109155452
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Te laat :')
Maar morgen misschien ritalin doen op school. want vanavond werd ik er erg rustig van, dus ben ik bang dat ik misschien ADD heb. wil het morgen nog eens checken.
Wacht wat, je bent bang dat je ADD hebt omdat je rustig werd van Ritalin? Bitch please, Ritalin is een middel dat volgens een bepaald principe werkt waardoor de meeste random personen, met of zonder ADD, zich rustiger zouden gaan voelen. Dat is dus absoluut géén teken dat je ADD zou hebben.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:00:08 #9
DM voor pokemon kaarten
pi_109155486
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:58 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Wacht wat, je bent bang dat je ADD hebt omdat je rustig werd van Ritalin? Bitch please, Ritalin is een middel dat volgens een bepaald principe werkt waardoor de meeste random personen, met of zonder ADD, zich rustiger zouden gaan voelen. Dat is dus absoluut géén teken dat je ADD zou hebben.
Nollie, maar kijk deze

(moment even ctrl Cen)

Kenmerken ADD

- Emotionele wisselingen
- Chaotisch / Vergeetachtig
- Trekt zich graag terug
- Kan ergens volledig in opgaan
- Grote passie bij interesse
- Een groot voorstellingsvermogen
- Gevoelig / Emotioneel / Betrokken
- Veel creatief talent

- Assertief maar onzeker over zich zelf
- Heeft Humor / intelligent
- Blijft op de achtergrond
- Laat alles wachten tot het laatste moment
- Altijd ver vooruit aan het denken
- Staren / kijkt voor zich uit / lijkt afwezig
- Probleem oplossend
- TV of radio staat altijd aan
- Concentratieproblemen / snel afgeleid
- Heeft moeite met het opbrengen van motivatie
- Te veel gedachten / filosofisch
- Perfectionistisch in contrast met chaos
- Zit vaak te dagdromen / komt regelmatig laat
- Slecht in staat aanwijzingen op te volgen
- Voelt zich regelmatig overspoelt
- Moeilijkheden bij het afwerken van details
- Dwaalt in gedachten af bij luisteren soms
- Gaat opruim klusjes uit de weg
- Visueel / autodidactisch geen idee wat dit is :')
- Vaak een reken, schrijf of lees stoornis
- Gevoelig voor verslaving
- Heeft inzicht, beter in de praktijk dan theorie
- Kan zich goed in anderen verplaatsen / sociaal
- Kan logica waarderen
- Weinig vrienden maar sociaal betrokken

Alles zwart gedrukt heb ik (in zekere mate) last van.
Moet ik bezorgd zijn? :') er is nooit aandacht aan besteed in ieder geval en ik weet niet of ik een huisarts moet raadplegen.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:01:02 #10
DM voor pokemon kaarten
pi_109155507
alles wel in zekere mate maar ik trok de connectie zeg maar
pi_109155604
Ga naar de psych
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:05:52 #12
DM voor pokemon kaarten
pi_109155631
vind ik eng
pi_109155664
Meisjes zijn pas eng.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:07:20 #14
DM voor pokemon kaarten
pi_109155674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:06 schreef bijdehand het volgende:
Meisjes zijn pas eng.
Dat klopt ja
pi_109155710
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Dat klopt ja
Ik heb er vandaag een in de ogen gekeken en het was eng! :'(
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:09:06 #16
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_109155718
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Nollie, maar kijk deze

(moment even ctrl Cen)

Kenmerken ADD

- Emotionele wisselingen
- Chaotisch / Vergeetachtig
- Trekt zich graag terug
- Kan ergens volledig in opgaan
- Grote passie bij interesse
- Een groot voorstellingsvermogen
- Gevoelig / Emotioneel / Betrokken
- Veel creatief talent

- Assertief maar onzeker over zich zelf
- Heeft Humor / intelligent
- Blijft op de achtergrond
- Laat alles wachten tot het laatste moment
- Altijd ver vooruit aan het denken
- Staren / kijkt voor zich uit / lijkt afwezig
- Probleem oplossend
- TV of radio staat altijd aan
- Concentratieproblemen / snel afgeleid
- Heeft moeite met het opbrengen van motivatie
- Te veel gedachten / filosofisch
- Perfectionistisch in contrast met chaos
- Zit vaak te dagdromen / komt regelmatig laat
- Slecht in staat aanwijzingen op te volgen
- Voelt zich regelmatig overspoelt
- Moeilijkheden bij het afwerken van details
- Dwaalt in gedachten af bij luisteren soms
- Gaat opruim klusjes uit de weg
- Visueel / autodidactisch geen idee wat dit is :')
- Vaak een reken, schrijf of lees stoornis
- Gevoelig voor verslaving
- Heeft inzicht, beter in de praktijk dan theorie
- Kan zich goed in anderen verplaatsen / sociaal
- Kan logica waarderen
- Weinig vrienden maar sociaal betrokken

Alles zwart gedrukt heb ik (in zekere mate) last van.
Moet ik bezorgd zijn? :') er is nooit aandacht aan besteed in ieder geval en ik weet niet of ik een huisarts moet raadplegen.
Wat ik nu ga zeggen bestaat voor een groot deel uit mijn mening. Mocht je je echt druk maken, dan staat het je altijd vrij om naar een arts te gaan. Dat gezegd hebbende: ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Ik denk dat de meeste mensen die ik ken, inclusief mezelf, voldoen aan een groot aantal van die kenmerken. Toch is bijna niemand daarvan gediagnosticeerd met ADD. Ook heb ik mijn twijfels bij dat lijstje aangezien hij heel lang is en er een aantal extreem normale dingen in staan. Voor zover ik weet wordt alleen het lijstje van de DSM-IV gebruikt bij ADD en die luidt: (1) Zes (of meer) van de volgende symptomen van aandachtstekort zijn gedurende ten
minste zes maanden aanwezig geweest in een mate die onaangepast is en niet past bij het
ontwikkelingsniveau:
Aandachtstekort (deze rubriek alleen vertegenwoordigt ADD)
(a) slaagt er vaak niet in voldoende aandacht te geven aan details of maakt achteloos fouten
in schoolwerk, werk of bij andere activiteiten
(b) heeft vaak moeite de aandacht bij taken of spel te houden
(c) lijkt vaak niet te luisteren als hij/zij direct aangesproken wordt
(d) volgt vaak aanwijzingen niet op en slaagt er vaak niet in schoolwerk, karweitjes af te
maken of verplichtingen op het werk na te komen (niet het gevolg van oppositioneel gedrag of
van het onvermogen om aanwijzigen te begrijpen)
(e) heeft vaak moeite met het organiseren van taken en activiteiten
(f) vermijdt vaak, heeft een afkeer van of is onwillig zich bezig te houden met taken die een
langdurige aandacht (langdurige geestelijke inspanning) vereisen (zoals school- of huiswerk)
(g) raakt vaak dingen kwijt die nodig zijn voor taken of bezigheden (bijvoorbeeld
speelgoed, huiswerk, potloden, boeken of gereedschap)
(h) wordt vaak gemakkelijk afgeleid door uitwendige prikkels
(i) is vaak vergeetachtig bij dagelijkse bezigheden

Daarnaast is er ook nogal een verschil of je alles wel in meer of mindere mate hebt (heel normaal vaak), of veel dingen in grote mate. Ook herkennen mensen zich vaak onterecht in bepaalde kenmerken als ze zo'n lijstje voorgeschoteld krijgen. En nu iets wat écht compleet mijn mening is en geen feit: ik vind dat ADD enorm overgediagnosticeerd is. Mijn broertje heeft officieel ADHD, maar het zou me niets verbazen als dat eigenlijk wel meevalt. Bij de meeste andere stoornissen krijg je die alleen toegekend als er sprake is van duidelijke negatieve gevolgen (= [al dan niet ernstig] verstoren) heeft voor de je werk, je sociale leven, emotionele leven. Ik denk dat het bij jou dus enorm meevalt en je je niet druk hoeft te maken. Maar je kunt het in principe altijd bespreken met een arts.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:10:41 #17
DM voor pokemon kaarten
pi_109155758
Klopt klopt, maar het zou bepaalde puzzelstukjes wel oplossen..
Zijn toch wel wat dingen waar ik mij echt aan erger aan mezelf en mocht ik dit hebben zou het een opluchting zijn zelfs.
Maar beter kijk ik even een paar nachten en ga ik langs de huisarts ofzo :P
pi_109155772
ADD weg ermee :(
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:11:23 #19
DM voor pokemon kaarten
pi_109155779
bots
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:12:55 #20
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_109155819
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Klopt klopt, maar het zou bepaalde puzzelstukjes wel oplossen..
Zijn toch wel wat dingen waar ik mij echt aan erger aan mezelf en mocht ik dit hebben zou het een opluchting zijn zelfs.
Maar beter kijk ik even een paar nachten en ga ik langs de huisarts ofzo :P
Ik snap dat het een opluchting is en ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb mezelf vroeger met letterlijk 4 stoornissen gediagnosticeerd die allemaal (uiteindelijk) niet van toepassing waren. Dat doen wel meer mensen. ;) En als je je ergert kun je ook proberen om het te veranderen i.p.v. het af te doen met 'ja maar ik kan daar niets aan doen, wánt ik heb ADD'. Als dat je echt moeilijk afgaat en je er erg onder lijdt, kun je proberen te praten met bijv. een psycholoog.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:13:59 #21
DM voor pokemon kaarten
pi_109155851
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik snap dat het een opluchting is en ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb mezelf vroeger met letterlijk 4 stoornissen gediagnosticeerd die allemaal (uiteindelijk) niet van toepassing waren. Dat doen wel meer mensen. ;) En als je je ergert kun je ook proberen om het te veranderen i.p.v. het af te doen met 'ja maar ik kan daar niets aan doen, wánt ik heb ADD'. Als dat je echt moeilijk afgaat en je er erg onder lijdt, kun je proberen te praten met bijv. een psycholoog.
Haha als ik alle stoornissen zou moeten diagnoseren van mezelf had ik nu: 'autisme, ADHD, ADD, narcolepsie' etc.. :')
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:14:27 #22
DM voor pokemon kaarten
pi_109155867
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Goed plan om dat tegen mijn ouders te zeggen, 'hey ja ik wil naar een psycholoog' ;(
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:14:58 #23
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_109155876
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Haha als ik alle stoornissen zou moeten diagnoseren van mezelf had ik nu: 'autisme, ADHD, ADD, narcolepsie' etc.. :')
Nu voel ik me best prima en zou het hooguit ADD zijn (autisme niet, ongeacht wat mijn ouders beweren). Vroeger was het echter wel ernstig, waardoor o.a. borderline daarbij zat en dat zegt genoeg denk ik. :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:15:29 #24
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_109155891
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Goed plan om dat tegen mijn ouders te zeggen, 'hey ja ik wil naar een psycholoog' ;(
Je bent 18 toch? Dan kun je zonder dat je ouders het weten een verwijsbrief krijgen en een psycholoog heeft in principe geheimhoudingsplicht.
pi_109155915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:14 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nu voel ik me best prima en zou het hooguit ADD zijn (autisme niet, ongeacht wat mijn ouders beweren). Vroeger was het echter wel ernstig, waardoor o.a. borderline daarbij zat en dat zegt genoeg denk ik. :P
Beweren ze dat nog steeds?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')