SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Te laatquote:
SAL FLIKKER OPquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:56 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Laat ik hier eens een kijkje nemen.
Wtfquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
SAL FLIKKER OP_____________________________
Wacht wat, je bent bang dat je ADD hebt omdat je rustig werd van Ritalin? Bitch please, Ritalin is een middel dat volgens een bepaald principe werkt waardoor de meeste random personen, met of zonder ADD, zich rustiger zouden gaan voelen. Dat is dus absoluut géén teken dat je ADD zou hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Te laat
Maar morgen misschien ritalin doen op school. want vanavond werd ik er erg rustig van, dus ben ik bang dat ik misschien ADD heb. wil het morgen nog eens checken.
Nollie, maar kijk dezequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wacht wat, je bent bang dat je ADD hebt omdat je rustig werd van Ritalin? Bitch please, Ritalin is een middel dat volgens een bepaald principe werkt waardoor de meeste random personen, met of zonder ADD, zich rustiger zouden gaan voelen. Dat is dus absoluut géén teken dat je ADD zou hebben.
Ik heb er vandaag een in de ogen gekeken en het was eng!quote:
Wat ik nu ga zeggen bestaat voor een groot deel uit mijn mening. Mocht je je echt druk maken, dan staat het je altijd vrij om naar een arts te gaan. Dat gezegd hebbende: ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Ik denk dat de meeste mensen die ik ken, inclusief mezelf, voldoen aan een groot aantal van die kenmerken. Toch is bijna niemand daarvan gediagnosticeerd met ADD. Ook heb ik mijn twijfels bij dat lijstje aangezien hij heel lang is en er een aantal extreem normale dingen in staan. Voor zover ik weet wordt alleen het lijstje van de DSM-IV gebruikt bij ADD en die luidt: (1) Zes (of meer) van de volgende symptomen van aandachtstekort zijn gedurende tenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nollie, maar kijk deze
(moment even ctrl Cen)
Kenmerken ADD
- Emotionele wisselingen
- Chaotisch / Vergeetachtig
- Trekt zich graag terug
- Kan ergens volledig in opgaan
- Grote passie bij interesse
- Een groot voorstellingsvermogen
- Gevoelig / Emotioneel / Betrokken
- Veel creatief talent
- Assertief maar onzeker over zich zelf
- Heeft Humor / intelligent
- Blijft op de achtergrond
- Laat alles wachten tot het laatste moment
- Altijd ver vooruit aan het denken
- Staren / kijkt voor zich uit / lijkt afwezig
- Probleem oplossend
- TV of radio staat altijd aan
- Concentratieproblemen / snel afgeleid
- Heeft moeite met het opbrengen van motivatie
- Te veel gedachten / filosofisch
- Perfectionistisch in contrast met chaos
- Zit vaak te dagdromen / komt regelmatig laat
- Slecht in staat aanwijzingen op te volgen
- Voelt zich regelmatig overspoelt
- Moeilijkheden bij het afwerken van details
- Dwaalt in gedachten af bij luisteren soms
- Gaat opruim klusjes uit de weg
- Visueel / autodidactisch geen idee wat dit is
- Vaak een reken, schrijf of lees stoornis
- Gevoelig voor verslaving
- Heeft inzicht, beter in de praktijk dan theorie
- Kan zich goed in anderen verplaatsen / sociaal
- Kan logica waarderen
- Weinig vrienden maar sociaal betrokken
Alles zwart gedrukt heb ik (in zekere mate) last van.
Moet ik bezorgd zijn?er is nooit aandacht aan besteed in ieder geval en ik weet niet of ik een huisarts moet raadplegen.
Ik snap dat het een opluchting is en ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb mezelf vroeger met letterlijk 4 stoornissen gediagnosticeerd die allemaal (uiteindelijk) niet van toepassing waren. Dat doen wel meer mensen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Klopt klopt, maar het zou bepaalde puzzelstukjes wel oplossen..
Zijn toch wel wat dingen waar ik mij echt aan erger aan mezelf en mocht ik dit hebben zou het een opluchting zijn zelfs.
Maar beter kijk ik even een paar nachten en ga ik langs de huisarts ofzo
Haha als ik alle stoornissen zou moeten diagnoseren van mezelf had ik nu: 'autisme, ADHD, ADD, narcolepsie' etc..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik snap dat het een opluchting is en ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb mezelf vroeger met letterlijk 4 stoornissen gediagnosticeerd die allemaal (uiteindelijk) niet van toepassing waren. Dat doen wel meer mensen.En als je je ergert kun je ook proberen om het te veranderen i.p.v. het af te doen met 'ja maar ik kan daar niets aan doen, wánt ik heb ADD'. Als dat je echt moeilijk afgaat en je er erg onder lijdt, kun je proberen te praten met bijv. een psycholoog.
Goed plan om dat tegen mijn ouders te zeggen, 'hey ja ik wil naar een psycholoog'quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik snap dat het een opluchting is en ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb mezelf vroeger met letterlijk 4 stoornissen gediagnosticeerd die allemaal (uiteindelijk) niet van toepassing waren. Dat doen wel meer mensen.En als je je ergert kun je ook proberen om het te veranderen i.p.v. het af te doen met 'ja maar ik kan daar niets aan doen, wánt ik heb ADD'. Als dat je echt moeilijk afgaat en je er erg onder lijdt, kun je proberen te praten met bijv. een psycholoog.
Nu voel ik me best prima en zou het hooguit ADD zijn (autisme niet, ongeacht wat mijn ouders beweren). Vroeger was het echter wel ernstig, waardoor o.a. borderline daarbij zat en dat zegt genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Haha als ik alle stoornissen zou moeten diagnoseren van mezelf had ik nu: 'autisme, ADHD, ADD, narcolepsie' etc..
Je bent 18 toch? Dan kun je zonder dat je ouders het weten een verwijsbrief krijgen en een psycholoog heeft in principe geheimhoudingsplicht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Goed plan om dat tegen mijn ouders te zeggen, 'hey ja ik wil naar een psycholoog'
Beweren ze dat nog steeds?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu voel ik me best prima en zou het hooguit ADD zijn (autisme niet, ongeacht wat mijn ouders beweren). Vroeger was het echter wel ernstig, waardoor o.a. borderline daarbij zat en dat zegt genoeg denk ik.
Wat is dit nou weerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
(autisme niet, ongeacht wat mijn ouders beweren)
Soms wel ja, vooral mijn broertje. Maar vooral als ze boos zijn en vooral mijn vader weet écht niet wat autisme is. Ik ben sociaal erg onhandig, dat is gewoon zo, maar ik ben niet autistisch. En dat weet ik héél zeker.quote:
Borderline is heel kort door de bocht emo in het kwadraat. Ik ken twee mensen die echt borderline hebben en dat was vrij absurd om te zien, vooral als je kijkt naar hoe ze met mensen omgaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer
en ik weet niet wat borderline is?
En nee ich bin 17
Ik ben sociaal ook vrij onhandig op sommig gebied, maar dat hebben we allemaalquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Soms wel ja, vooral mijn broertje. Maar vooral als ze boos zijn en vooral mijn vader weet écht niet wat autisme is. Ik ben sociaal erg onhandig, dat is gewoon zo, maar ik ben niet autistisch. En dat weet ik héél zeker.
Geloof me, ik ben nu al 300000x beter dan vroeger, vroeger was ik echt rampzalig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik ben sociaal ook vrij onhandig op sommig gebied, maar dat hebben we allemaal
Dat weet ik ook zeker, je bent het niet. Je broertje is gewoon een mongool.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Soms wel ja, vooral mijn broertje. Maar vooral als ze boos zijn en vooral mijn vader weet écht niet wat autisme is. Ik ben sociaal erg onhandig, dat is gewoon zo, maar ik ben niet autistisch. En dat weet ik héél zeker.
Borderline is toch extreem in alles?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Borderline is heel kort door de bocht emo in het kwadraat. Ik ken twee mensen die echt borderline hebben en dat was vrij absurd om te zien, vooral als je kijkt naar hoe ze met mensen omgaan.
Nu is het autismespectrum ook heel breed, maar ik heb echt geen autisme nee en mijn broertje is een sukkel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik ook zeker, je bent het niet. Je broertje is gewoon een mongool.
Nja ja en nee. http://www.trimbos.nl/ond(...)dsstoornis/symptomenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Borderline is toch extreem in alles?
Nja, als jij het hebt kan je iedereen wel autist noemen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu is het autismespectrum ook heel breed, maar ik heb echt geen autisme nee en mijn broertje is een sukkel.
Ik kende zo iemand. Kan er niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nja ja en nee. http://www.trimbos.nl/ond(...)dsstoornis/symptomen
Mijn tante heeft het en een kennis van mij. Met mijn tante kan ik echt niet meer omgaan omdat ze mijn moeder enorm veel verdriet heeft gedaan en dat ook zou blijven doen als we het contact niet verbroken hadden. Met die kennis had ik niet zoveel maar kon je wel gezellig praten, alleen moest je wel in je achterhoofd houden dat haar extreem charmante voorkomen voor 90% nep was en ze heeft bijv. ook ontiegelijk veel relaties gehad, die trouwens allemaal wel enige tijd duurden, maar ze was altijd maar heel even alleen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kende zo iemand. Kan er niet mee omgaan.
Ik bij die tante dus ook niet en bij die kennis alleen op feestjes als ik me echt verveel, want ze deed altijd echt wel lief en ze bedoelde echt niet alles kwaad, maar het is niet iemand die ik nog veel zou toevertrouwen en dat zegt iets met mijn openheid.quote:
"Borderlinestoornis is een stoornis die gekenmerkt word door een voortdurende patroon van instabiliteit en wel op het gebied van relaties, zelfbeeld, stemming en impulscontrole, beginnend in de vroege volwassenheid."quote:
Jouw openheid is wel tof. Anders is het zo stilquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bij die tante dus ook niet en bij die kennis alleen op feestjes als ik me echt verveel, want ze deed altijd echt wel lief en ze bedoelde echt niet alles kwaad, maar het is niet iemand die ik nog veel zou toevertrouwen en dat zegt iets met mijn openheid.
Je bedoelt mijn gekwebbel?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw openheid is wel tof. Anders is het zo stil
Nja ik vind het fijn. truste!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn gekwebbel?Mijn openheid over mijn emoties is niet zo tof, al valt het nu wel mee. Vroeger viel ik mensen er echt mee lastig.
Maar peeps, ik kan nog zo'n 6,5 uur slapen dus ik ga snel mijn nest in, trusten alvast!
En nachtmerries er van gehad?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag een in de ogen gekeken en het was eng!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 06:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Van zo'n add/adhd lijstje heb ik ook bijna alle kenmerken maar ik moet er niet aan denken om ermee naar de huisarts o.i.d. te gaan. Serieus TM ga niet zelf met die medicijnen aan de gang maar ga dan naar een dokter ofzo.
En succes vandaag.
Moggel trouwens, ben te vroeg wakker
Ja blijf vandaag mooi in mn nest liggen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]Korte dag om te compenseren, of ook niet?
Oh en TM succes!![]()
Slim.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja blijf vandaag mooi in mn nest liggen.En heb jij een lange dag?
Jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En nachtmerries er van gehad?
De volgende stap is het afhuren van vergader ruimtes om afleveringen te kijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kutseries, dat stomme game of thrones heeft me helemaal gegrepen..
Kwam er eerst dus totaal niet in, maar nu zit ik verdomme zelfs op mn werk te denken hoe het afloopt met de cliffhanger van de aflevering die ik gister zag
Lopend fokken is sowieso niet handig!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo erg is het nog net niet, maar ik zal uitkijken
Ach, het is al erg genoeg dat ik nu ook loop te fokken op het werk. Maar zolang ik m'n urentargets haal is er weinig aan de hand
Nee sorry zat tv te kijken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Drift kom op skype nudie chatsessie
hea foei.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kanker kanker kanker kanker kanker hoeren kanker leraar
Flauwheidquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Lopend fokken is sowieso niet handig!Maar inderdaad, ik moet ook mijn uren verantwoorden en soms valt er wel eens een gaatje
dat mag ik dan 's avonds goed maken
nou nou, wat een liefde..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Is hij cockblocker?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Heeft hij dibbs op jouw chick?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nieuwsupdate, ik mag NIET in dat lokaal zitten samen met mijn maat, dus zit ik in de gang. En dan komt er in een keer iemand langs en die mag WEL naast hem gaan zitten. Vuile gore teringflikker die leraar bah bah
Jongenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nieuwsupdate, ik mag NIET in dat lokaal zitten samen met mijn maat, dus zit ik in de gang. En dan komt er in een keer iemand langs en die mag WEL naast hem gaan zitten. Vuile gore teringflikker die leraar bah bah
Doet hij nietquote:
Nee hoor, ik durf wel met meisjes te pratenquote:
Ja, ik ook.quote:
Niet nodig ik ga er op af!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:26 schreef shifto het volgende:
Als hij nou op zn minst haar nummer kon fixxen dan fixxen wij die date wel voor em
Woensdag moet ik terug naar school, help mee dan die chick te kidnappen.quote:
Dude loop naar haar toe, vraag haar nummer, als je afwijst ben je in ieder geval uit je waan. Zo niet, heb je een nummer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Welke kans? Zit de hele dag niet in die klas, zou kk raar zijn als ik in een keer aan kom banjeren, waarom denk je dat ik graag daar wou zitten? Dan had je een kans
Misschien volgende week vrijdag weer een kans?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Serieus verrotte dag, die leraar snitcht zo hard
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanavond Terminus Meet:
Komen:
- Shifto
- TM (i.v.m. inspreken van moed e.d.)
- Barrie
Komen niet:
-
Komen misschien:
DJ
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een mogelijke aankondiging van een MMO-game die zich afspeelt in de elder scrolls wereld.. Mijn sociale contacten en normale leven, wat doe je
Dat is wel gezellig danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:32 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
Voordeel is dat we wrs wel samen opgesloten zitten in het game-afkickcentrum
Geruchten gaan al best lang, alleen weet niemand zeker of het zich inderdaad in het ES-universum afspeelt. Dat nu iemand dat roept, met een onbekende bron, haalt me niet meteen over dat het inderdaad waar is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een mogelijke aankondiging van een MMO-game die zich afspeelt in de elder scrolls wereld.. Mijn sociale contacten en normale leven, wat doe je
Ja dat wel inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel gezellig dan
Vraag me trouwens ook af of een MMO wel leuk is voor elder scrolls. Het haalt misschien toch wat van het epische avontuur af(wat je nu met skyrim hebt). Ben je met bezig met iets geweldigs.. Komt er zo'n kut 13jarige gamer ineens voor je neus springen en aandacht vragen
Het zou inderdaad niet moeten mogen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geruchten gaan al best lang, alleen weet niemand zeker of het zich inderdaad in het ES-universum afspeelt. Dat nu iemand dat roept, met een onbekende bron, haalt me niet meteen over dat het inderdaad waar is.
Als het waar is, wordt de MMO gemaakt door het moederbedrijf, zenimax, en niet door bethesda. Die zijn namelijk al bezig met fallout 4.
ES niet door bethesda=NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Mijn punt is dan ook meer dat de wereld van oblivion er een was waar ik heen wilde. Die van skyrim niet. Maar het kan ook aan mij liggen: Ik speel uberhaupt weinig tot geen games meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:54 schreef shifto het volgende:
Ik vond Skyrim juist veel leuker dan Oblivion. Dat spel heeft mij nooit kunnen boeien. Verhaal was niet interessant naar mijn mening. Nu is dat van Skyrim ook niet om over naar huis te schrijven, maarja, daarom speel ik nu weer een Final Fantasy
De muziek in fallout is geweldig, net als de humor. Die sfeer=quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik heb me met skyrim ook beter kunnen vermaken dan met Oblivion, daar kwam ik echt moeilijk in. Bij skyrim werd in na een tijdje toch wel goed gegrepen door het (dan wel dunne) verhaaltje. Dat skyrim ietwat deprimerend is ben ik met je eens, na een tijdje was ik de sneeuw en eeuwige rotsen ook wel zat. Dat beetje bos en meertjes in het zuiden van het gebied was veel leuker om doorheen te lopen.
Maar de setting van fallout spreekt me ook veel meer aan. Een (enigszins) geloofwaardige wereld na een nucleaire holocaust. En dan de jaren 50-setting maakt het helemaal leuk
Niemand zal daarover met je in discussie over gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik heb me met skyrim ook beter kunnen vermaken dan met Oblivion, daar kwam ik echt moeilijk in. Bij skyrim werd in na een tijdje toch wel goed gegrepen door het (dan wel dunne) verhaaltje. Dat skyrim ietwat deprimerend is ben ik met je eens, na een tijdje was ik de sneeuw en eeuwige rotsen ook wel zat. Dat beetje bos en meertjes in het zuiden van het gebied was veel leuker om doorheen te lopen.
Maar de setting van fallout spreekt me ook veel meer aan. Een (enigszins) geloofwaardige wereld na een nucleaire holocaust. En dan de jaren 50-setting maakt het helemaal leuk
Want mensen die je minder goed kent zijn meteen eng?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Beter komen jori en bdh gewoon, ik ken jullie tenminste redelijk goed
Duh, dit is het int3rw3bzquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Want mensen die je minder goed kent zijn meteen eng?
Snap dat wel. Als ik tijdens die eerste meet, bdh al niet eerder had gezien was ik ook niet gekomen hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Want mensen die je minder goed kent zijn meteen eng?
Jij kent TM niet hè? Dus dat je vanavond mss niet komt is eigenlijk een smoesje omdat je niet durft?quote:
Hele slechtequote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
De tering, wat voor logica is dat
Je vergeet iets.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Beter komen jori en bdh gewoon, ik ken jullie tenminste redelijk goed
Megameetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
DeJori en BDH moeten gewoon komen omdat zonder hun het voor mij geen feest is
En MR komt beter ook
T zou wel mooi compleet zijn!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Megameet![]()
Maar ik weet nog niet zeker of ik kan, ik laat het nog wel horen.
Ja!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja dan gaan we met haar spelen
Fijn, mijn eerste vrije dag in twee weken is zaterdag.quote:Slecht nieuws voor mensen die in het weekend niet werken: het lenteweer is even een blokje om. Dat meldt de weerman van de Telegraaf vanuit zijn standplaats Soest. Maar er is hoop.
Vandaag kan alleen het zuiden van het land nog rekenen op een zonnetje en een temperatuur die prettig tegen de 20 graden aan schuurt. In het westen is het tussen de 10 en 14 graden en bewolkt.
Morgen wordt het tussen de 10 en 15 graden en lijkt het bewolkt te blijven. Ook komen er vanuit het westen buien aan.
Volgende week dinsdag wordt het weer langzaam warmer. Later in de week kan het weer 20 graden worden.
http://www.powned.tv/nieu(...)oukleumen_later.html
Dat is het punt niet. Ik werk om het weekend en als ik moet werken is het altijd lekker weer, als ik vrij ben is het kutweerquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Ik werk om het weekend en als ik moet werken is het altijd lekker weer, als ik vrij ben is het kutweer
Niets, maar het is nog steeds kut.quote:
Nog even geduld, dan heb je kans dat het vortaan ieder weekend goed weer isquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog even geduld, dan heb je kans dat het vortaan ieder weekend goed weer is
Wissel je wekenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee hoorHet is geen toeval, of iets dergelijks. Het is een natuurwet.
Dan verander ik het klimaat.quote:
Je kan ook wanneer je moet werken het laten regenen. Heel misschien lukt het wel.quote:
Met die vliegtuigen die ze gebruikten in China bij de olympische spelen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan ook wanneer je moet werken het laten regenen. Heel misschien lukt het wel.
Of zoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Met die vliegtuigen die ze gebruikten in China bij de olympische spelen?
HIMYMquote:
Doe dan niet zo ego en werk voortaan elk weekendquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Ik werk om het weekend en als ik moet werken is het altijd lekker weer, als ik vrij ben is het kutweer
ho ho , teh fuck krijgen we nouquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:24 schreef shifto het volgende:
[..]
T zou wel mooi compleet zijn!En dan neemt A_T gewoon VV mee
Voeren we A_T lam en gaan we met VV spelen
Dat moge duidelijk zijn, en daar heb ik nieteens bdh z'n revolver voor nodig danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja!Wel maar 1x en zijn we morgen allemaal dood denk ik maar ach
Jij hebt mij aan je zijde.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ho ho , teh fuck krijgen we nou
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn, en daar heb ik nieteens bdh z'n revolver voor nodig dan
Vergis je niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn, en daar heb ik nieteens bdh z'n revolver voor nodig dan
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
dat je ook in KEL zit shifty, wil niet meteen zeggen dat je van VV mag snoepen hoor
Misschien mag jij A_T wel even berijdenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles daar gewoon onderling uitwisselbaar was
Moet je wel zelf ook wat in te wisselen hebben hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles daar gewoon onderling uitwisselbaar was
Heb ik dat niet dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Moet je wel zelf ook wat in te wisselen hebben he
Ho, nou ga je toch te verquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Misschien mag jij A_T wel even berijden
Ik weet het niet, heb haar gesmst maar moet nog iets horen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik durf niet meer
Komt MR ook vanavond?
Keertje tuxxxen!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Moet je wel zelf ook wat in te wisselen hebben he
Alsof je dat niet wil.quote:
En nou zijn wij niet vies van 2e hands, maar bijdehand lubbert altijd alles zo uitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar die is al uitgewoond door jou
Lol, zoveel schade heb ik niet gedaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar die is al uitgewoond door jou
Inderdaad, nooit eens sociaal wat overlaten voor anderen om van te genietenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:04 schreef shifto het volgende:
[..]
En nou zijn wij niet vies van 2e hands, maar bijdehand lubbert altijd alles zo uit
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lol, zoveel schade heb ik niet gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door DeJori op 16-03-2012 14:14:04 ]Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ach, d'r zit niet eens naakt bij. Ik zal 'm wel even spoileren.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
True, maar dan tover ik nog liever naakt op het beeldscherm van m'n werkplek dan zo'n oversized redelijk apart soort speeltje waar Tuxxx mee rond zou lopen.
Dat eerste is nml nog iets beter uit te leggen waarom je daar naar zou kijken
quote:
Les 1: MR smsen heeft geen zin, als je haar nodig hebt, vraag het dan op FOK!, facebook of MSN.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb haar gesmst maar moet nog iets horen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
MR komt niet, die is bang dat TM zich aan haar vergrijpt.. Uit frustratie omdat hij z'n chick niet aan durft te spreken.. Dus dan gaat ie maar voor kleine meisj, ehm, muisjes..
Dat krijg je met zijn penis.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:04 schreef shifto het volgende:
[..]
En nou zijn wij niet vies van 2e hands, maar bijdehand lubbert altijd alles zo uit
Waarvoor heb jij een telefoon dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
[..]
Les 1: MR smsen heeft geen zin, als je haar nodig hebt, vraag het dan op FOK!, facebook of MSN.
Zodat de AH mij kan stalken natürlich. En weet het nog niet, maak er maar 'misschien' van.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Waarvoor heb jij een telefoon dan?Maar, u bent aanwezig?
En toch was haar vagina erg ruim voor mijn U-boot.quote:
Boot? Ik vond het meer een raket!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En toch was haar vagina erg ruim voor mijn U-boot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Boot? Ik vond het meer een raket!Mijn raket in jouw muisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Die is echt veel te slecht, sorry.quote:
Dankjewel schat.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
* Augustus_Thijs doet nu heel erg zijn best om er niet op in te gaan
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
* Augustus_Thijs doet nu heel erg zijn best om er niet op in te gaan
Ja jij begint met raketquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die is echt veel te slecht, sorry.
MR IS VERLIEFD OP THIJS!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dankjewel schat.(Kijken of mensen nu ook hier op gaan happen.
)
Niets? Ofquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja jij begint met raketWat denk je dan dat ik zou zeggen?
Te opzichtig, shifty. En hij is alleen maar 40 jaar ouder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Ik dacht dat jij mij kende.quote:
OH DAT MAG JE NIET DOORVERTELLEN!quote:
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mij kende.
[..]
OH DAT MAG JE NIET DOORVERTELLEN!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Te opzichtig, shifty. En hij is alleen maar 40 jaar ouder.Hij is wel erg oud hè....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Te opzichtig, shifty. En hij is alleen maar 40 jaar ouder.JIj vuile!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
Zelfs ik ben niet altijd voor de volle 100% voorspelbaar.quote:
Als je mr maar niet slaat. Want vrouwen slaan mag niet. Alleen terugslaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij dient helemaal een pijnlijke dood te sterven
Wat is dat nou weer voor een onzin?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je mr maar niet slaat. Want vrouwen slaan mag niet. Alleen terugslaan
Een kleine tik is niet slaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin?Als je ruzie hebt, moet je dingen uitpraten. Maar een kleine tik om iemand te pesten is echt niet het einde van de wereld lijkt me.
Iemand in zijn/haar gezicht timmeren om conflicten 'op te lossen' etc. is wel verkeerd, ja. Dat ben ik volledig met je eens.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een kleine tik is niet slaanIk bedoel gewoon zoiets:
[ afbeelding ]
Welke vent doet dat nou
Juist.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iemand in zijn/haar gezicht timmeren om conflicten 'op te lossen' etc. is wel verkeerd, ja. Dat ben ik volledig met je eens.
MR spank ik alleen, en lekker dat ze dat vindtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je mr maar niet slaat. Want vrouwen slaan mag niet. Alleen terugslaan
Maak ik één keer een opmerking over jou, krijgen we meteen dit!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MR spank ik alleen, en lekker dat ze dat vindt
Terminus, uurke of 9?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:55 schreef bijdehand het volgende:
Hoelaat willen jullie afspreken vanavond? En waar? Ik twijfel nog xD
Oh waren die kleine handafdrukjes van jou?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MR spank ik alleen, en lekker dat ze dat vindt
Noted. Je hoort t nog welquote:
Aber naturlich, slapende thijsjes moet je niet wakker makenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maak ik één keer een opmerking over jou, krijgen we meteen dit!
Nou begint het wel echt erg te worden, arme MRquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh waren die kleine handafdrukjes van jou?
In de kelder van tuxxx?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou begint het wel echt erg te worden, arme MR
Maar geen idee of die van mij waren, ik spank dr op plaatsen waar jij helemaal niet mag kijken van haar.
Dat gaat hij niet doen. TM, I am dissapoint.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:13 schreef Muisraket het volgende:
Mensen, kunnen we het héél even over iets anders hebben?
TM die leraar van jou!Ga je volgende week nog een kansje wagen?
Na vanavond echt wel, als jullie hem allemaal moed inspreken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat gaat hij niet doen. TM, I am dissapoint.
Jij gaat hem geen moed inspreken?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Na vanavond echt wel, als jullie hem allemaal moed inspreken.
Er is maar één iemand die dat kan!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Enough reden om te komen toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er is maar één iemand die dat kan!
Ik doelde op A_Tquote:
Hij wordt toch al weken moed ingesproken door de mensen hier?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij kan hem moed inspreken. Als enige. Doe het. Voor hem.quote:
Hij wacht best lang, maar ik snap zijn redenatie wel. En dat zijn plan vandaag mislukte lag grotendeels buiten zijn...mogelijkheden? Wat is het woord?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hij wordt toch al weken moed ingesproken door de mensen hier?
De stap zal hij toch echt zelf meoten zetten..
En eigenlijk wacht ie er al veel te lang mee. De drempel wordt alleen maar hoger
Ik nog wel.. Volgens mij heeft TM niet zoveel behoefte aan advies van mijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij kan hem moed inspreken. Als enige. Doe het. Voor hem.
Ja dat zeg ik ook elke keer tegen hemquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik nog wel.. Volgens mij heeft TM niet zoveel behoefte aan advies van mij
En dat advies komt dan toch op hetzelfde neer. Stap op dr af, of zorg iig dat je op een manier contact met dr kan leggen. En het leifst zo snel mogelijk, want hoe eerder je duidelijkheid hebt, hoe beter.
Hoe stom is het om weken in zwijm te liggen voor iemand, om er dan pas veel te laat achter te komen dat ze je otch neit wil.
Nu niet meer?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook elke keer tegen hemMaar ergens is het natuurlijk wel logisch, op die leeftijd deed ik 't ook zo.
Nee, ik vind meisjes pas echt leuk op het moment dat ik er vrienden mee ben en dan laat ik 't meestal maar overwaaienquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu niet meer?
Ik ben er wel direct in hoor, het is wat A_T zegt. Ik wil niet 2 maanden achter iemand aan huppelen die je dan toch niet leuk vind
Dan zet je de verhoudingen al gelijk verkeerd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik vind meisjes pas echt leuk op het moment dat ik er vrienden mee ben en dan laat ik 't meestal maar overwaaien
Ja komt vanzelf goedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan zet je de verhoudingen al gelijk verkeerd.
Geen haast dudequote:
True, truequote:
Stel je voor dat we ooit zo wanhopig worden dat we dat beginnen te doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:36 schreef shifto het volgende:
[..]
True, true![]()
Vooral niet zolang wij die heerlijke gayseks kunnen hebben!
Ooit geprobeerd? Misschien is het wel een openbaring.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stel je voor dat we ooit zo wanhopig worden dat we dat beginnen te doen
Worden?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stel je voor dat we ooit zo wanhopig worden dat we dat beginnen te doen
Nee. Nee. Nee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd? Misschien is het wel een openbaring.
Wil je het nu al doen dan?quote:
*Popcorn pakt*quote:
Volgens mij is dat echt het meest vieze wat je ooit zal zien dan. En dan reken ik een video van de geboorte van bdh Jr. er ook bij!quote:
MohMi komt toch ook?quote:
Ach, zolang het je eigen vrouw is valt die viezigheid wel mee. Al zijn sommige dingen wel echt raar om te zien natuurlijk, maar goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt het meest vieze wat je ooit zal zien dan. En dan reken ik een video van de geboorte van bdh Jr. er ook bij!
Ah dus dat is je reden.quote:
Waarom wil je dat laatste niet en waarom wil je dat eerste wel?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, dus?
Ik wil gay seks met jou, geen gay seks met mohmi
Noem je haar nou een vent?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, dus?
Ik wil gay seks met jou, geen gay seks met mohmi
Lijkt me sowieso smerigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ach, zolang het je eigen vrouw is valt die viezigheid wel mee. Al zijn sommige dingen wel echt raar om te zien natuurlijk, maar goed.
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:[..]
Ah dus dat is je reden.Wist het wel.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ach, zolang het je eigen vrouw is valt die viezigheid wel mee. Al zijn sommige dingen wel echt raar om te zien natuurlijk, maar goed.
[..]
Ah dus dat is je reden.Wist het wel.
Neuk jij je broertje?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom wil je dat laatste niet en waarom wil je dat eerste wel?
Broertje? What the fuck?! Ik bedoel te zeggen dat ik *denk* als het je eigen vrouw is, het minder raar is om te zien wat er allemaal tijdens een zwangerschap uit komt dan bij iemand die niet je eigen vrouw is, tenzij je in de medische wereld zit of daar grote interesse in hebt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Neuk jij je broertje?Is ook wel gay idd, maar shit gaat te ver!
Maar is dat de reden dat je wilt komen?Je maakt zeker kans
Zie je haar als je broertje?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
Neuk jij je broertje?Is ook wel gay idd, maar shit gaat te ver!
quote:Maar is dat de reden dat je wilt komen?Je maakt zeker kans
quote:
Sorry MohMi, maar ik hou van je als een broerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zie je haar als je broertje?
[..]
[ afbeelding ]
KANS OP DE JACKPOT!!
Scroll en gij zult vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie er komen nu op t moment etc
Zijn ze al volgens mij, maar daar kan echt nog wel verandering in komen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:47 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Sorry MohMi, maar ik hou van je als een broerAl is dit niets nieuws voor iedereen die mij leerde kennen ergens de afgelopen 10 jaar
Zeker jackpot, word dit keer nou niet eerst vrienden
Ok, twee dingen:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:47 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Sorry MohMi, maar ik hou van je als een broerAl is dit niets nieuws voor iedereen die mij leerde kennen ergens de afgelopen 10 jaar
Zeker jackpot, word dit keer nou niet eerst vrienden
Omdat MohMi op mannen valt, en niet op jongetjes die te lief, braaf en afwachtend zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok, twee dingen:
1. Gaaaaaaaaay
2. Waarom denk je dat?
Ik bedoelde: waarom denk je dat ik dat wil?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat MohMi op mannen valt, en niet op jongetjes die te lief, braaf en afwachtend zijn
Hij wil het irl bij mij doen. Wat is erger?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Word ik hier nou door shifto virtueel gebuttfuckt?
Y'know it, brothaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik weet het niet, ik denk jouw geval.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoelde: waarom denk je dat ik dat wil?
Dan word je wel eens gefuckt, je kan ook blij zijn met dat wat je krijgtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Word ik hier nou door shifto virtueel gebuttfuckt?
Alle 'kleine' beetjes helpenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan word je wel eens gefuckt, je kan ook blij zijn met dat wat je krijgt
Kleinquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:13 schreef Muisraket het volgende:
MR, ik ga zeker nog een kans wagenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:13 schreef Muisraket het volgende:
MR, ik ga zeker nog een kans wagenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
IK HEB GOD-VER-DOMME NIET GEWACHT, vandaag was die fakking dag maar de leraar stagneerde mijn planquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hij wordt toch al weken moed ingesproken door de mensen hier?
De stap zal hij toch echt zelf meoten zetten..
En eigenlijk wacht ie er al veel te lang mee. De drempel wordt alleen maar hoger
Fair enough. Poging twee; rook ik hier ergens nou bier?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Bier hoef je neit te roepen.
Bier is alomtegenwoordig, als een soort goddelijke aanwezigheid
Right back at ya, braquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:47 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Vanavond pasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fair enough. Poging twee; rook ik hier ergens nou bier?
Eens. Maar wel beter dan fappen.quote:
ZEKER niet altijd! xDDquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Maar wel beter dan fappen.
En lullig, tm
Wie van jullie heeft de grootste bra?quote:
Ik denk graag van welquote:
Misschien. Denk t welquote:
Als jij komt kom ik ook, anders niet. En beter komt MR ook.quote:
Bdh komt wss wel, ik niet. Maar bdh komt dus je bent, zoals je net zelf al zij, verplicht te komen, anders sturen we de FOK!-knokploeg op je af.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Als jij komt kom ik ook, anders niet. En beter komt MR ook.
WAAROM KOM JIJ NIET?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bdh komt wss wel, ik niet. Maar bdh komt dus je bent, zoals je net zelf al zij, verplicht te komen, anders sturen we de FOK!-knokploeg op je af.
Daarom niet.quote:
D'r batterijen zijn op.quote:
quote:
Ik wilde het nog fouter makenquote:
quote:
Kei zielig toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |