quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde hem eigenlijk aan zo'n kebabspies rijgen... win-win!
Jij vindt tsunami's grappig?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef D. het volgende:
Van mij mogen ze Bryan wel een half uur onder water houden
Nijlpaarden redden dat best!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef D. het volgende:
Van mij mogen ze Bryan wel een half uur onder water houden
quote:
whehe herkenbaar. Ik snooze ook elke werkdagquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag chagerijnig als ik niet snooze
Ik sta dan in 1 minuut naast mij bedquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag chagerijnig als ik niet snooze
Mogen ze aan zanglessen en diëtist/hamburgers (doorhalen wat niet van toepassing is) besteden.quote:
Jij kiert me!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Mogen ze aan zanglessen en diëtist/hamburgers (doorhalen wat niet van toepassing is) besteden.
Ja ik dus om 5.15 en lig er nooit voor 22.30 in want dan kan ik niet slapenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe herkenbaar. Ik snooze ook elke werkdagBen een onwijs avondmens en moet elke werkdag om 6.15 opstaan... nie fijn nie
Help, Mijn man Houdt van Hippos.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
wiki.answers.com/Q/How_long_can_hippos_hold_their_breath
Leer mij nijlpaarden kennen!
Dus je bent wat je hiervoor hebt gewonnen gewoon kwijt? En je mag ook niet meer dealen? Dat nie eerlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |