quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde hem eigenlijk aan zo'n kebabspies rijgen... win-win!
Jij vindt tsunami's grappig?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef D. het volgende:
Van mij mogen ze Bryan wel een half uur onder water houden
Nijlpaarden redden dat best!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef D. het volgende:
Van mij mogen ze Bryan wel een half uur onder water houden
quote:
whehe herkenbaar. Ik snooze ook elke werkdagquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag chagerijnig als ik niet snooze
Ik sta dan in 1 minuut naast mij bedquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag chagerijnig als ik niet snooze
Mogen ze aan zanglessen en diëtist/hamburgers (doorhalen wat niet van toepassing is) besteden.quote:
Jij kiert me!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Mogen ze aan zanglessen en diëtist/hamburgers (doorhalen wat niet van toepassing is) besteden.
Ja ik dus om 5.15 en lig er nooit voor 22.30 in want dan kan ik niet slapenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe herkenbaar. Ik snooze ook elke werkdagBen een onwijs avondmens en moet elke werkdag om 6.15 opstaan... nie fijn nie
Help, Mijn man Houdt van Hippos.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
wiki.answers.com/Q/How_long_can_hippos_hold_their_breath
Leer mij nijlpaarden kennen!
Dus je bent wat je hiervoor hebt gewonnen gewoon kwijt? En je mag ook niet meer dealen? Dat nie eerlijk!quote:
Dat vroeg ik me dus af. Want als je dat allemaal bij elkaar optelt is ook al een aardig bedrag.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:44 schreef Day het volgende:
[..]
Dus je bent wat je hiervoor hebt gewonnen gewoon kwijt? En je mag ook niet meer dealen? Dat nie eerlijk!![]()
Precies! Dan is het niet echt erg als je verliest.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af. Want als je dat allemaal bij elkaar optelt is ook al een aardig bedrag.
ik zit nu op mijn handen om hier niet op te reagerentwitter:LeonieKellner twitterde op donderdag 15-03-2012 om 22:42:12Al vele talentenshows gezien, maar nog nóóit zulke 2 extreem goede finalisten gezien!!! Wow! #twi reageer retweet
Nee idd. Maar ik weet dus niet hoe dat zit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! Dan is het niet echt erg als je verliest.
DOe Benny go for itquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
ik zit nu op mijn handen om hier niet op te reagerentwitter:LeonieKellner twitterde op donderdag 15-03-2012 om 22:42:12Al vele talentenshows gezien, maar nog nóóit zulke 2 extreem goede finalisten gezien!!! Wow! #twi reageer retweet
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
Hoeft niet, hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
Zelfs Beau weet van niksquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee idd. Maar ik weet dus niet hoe dat zit.
Gewoon ervan uitgaan dat de andere finales die ze heeft gezien de PDA World Darts en het Oostzaanse Skutsjezeilen 2008 waren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
en dan dacht ik dat ik zo vroeg eruit moest..quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja ik dus om 5.15 en lig er nooit voor 22.30 in want dan kan ik niet slapen
Conclusie; ik ben altijd moe en heb weer een middagdutje ingesteld
Ik moet mezelf er altijd toe dwingen want anders ben ik echt niets waard de volgende dagquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
en dan dacht ik dat ik zo vroeg eruit moest..
Ik probeer er wel altijd voor 23.00 in te liggen en dat lukt ook meestal wel. Vandaag niet denk ik
herkenbaar, ik moet mezelf ook altijd dwingenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik moet mezelf er altijd toe dwingen want anders ben ik echt niets waard de volgende dag
En vanavond niet want ik ben morgen vrij
Was er weer een koe overgestoken of zo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nu waarom ik nooit HvN kijk. Wat slecht dit...
Ik denk idd dat ze dat nog als wereldnieuws kunnen brengenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Was er weer een koe overgestoken of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |