Je had meegekregen dat het een touch screen met informatie in een museum is?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is niet van deze tijd.
Het doet me denken aan de kaft van een slecht kinderboek of instructieboek van vroeger.
Zelfs danquote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je had meegekregen dat het een touch screen met informatie in een museum is?
Ieder z'n mening natuurlijk. Ik vind het in elk geval wel mooi en functioneel. Ik vind het sowieso knap dat je het zo kunt beoordelen terwijl er een paarse waas overheen is geplakt.quote:
Ah ik dacht dat dat paarse erbij hoorde.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ieder z'n mening natuurlijk. Ik vind het in elk geval wel mooi en functioneel. Ik vind het sowieso knap dat je het zo kunt beoordelen terwijl er een paarse waas overheen is geplakt.
Dat paarse was gewoon echt not done als dat echt geweest wasquote:Op donderdag 5 april 2012 14:43 schreef Tijn het volgende:
Die paarse waas is er alleen maar opgeplakt om de instructies van de ontwerper te kunnen lezen. Ik kan straks wel een screenshot posten van het uiteindelijke resultaat, dat ziet er qua kleur heel anders uit.
Het leek me duidelijk dat het om de maten ging en niet om de kleuren.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat paarse was gewoon echt not done als dat echt geweest was
Ik ging er even vlug overheenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het leek me duidelijk dat het om de maten ging en niet om de kleuren.
Jazeker. Als je het geïnstalleerd hebt, druk je op Ctrl + Shift + Y en klik je het element aan.quote:Op zondag 8 april 2012 23:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/web-developer/
Is dat deze?
Daarin laat hij het wel zien, hmm. Gek. Hoe bewerk ik elementen in deze tool?quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jazeker. Als je het geïnstalleerd hebt, druk je op Ctrl + Shift + Y en klik je het element aan.
Hier werkt het welquote:
Ctrl + J is downloads.quote:
Je kunt het niet bewerken, maar wel de eigenschappen van het element bekijken.quote:Op zondag 8 april 2012 23:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daarin laat hij het wel zien, hmm. Gek. Hoe bewerk ik elementen in deze tool?
[..]
Hier werkt het wel
Ook Chrome.quote:Op zondag 8 april 2012 23:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's alleen bij Firefox op Windows.
Hier nietquote:Op zondag 8 april 2012 23:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's alleen bij Firefox op Windows.
Oke, nou ja, dat is al heel wat. Dan ligt het misschien aan Firebug, even bekijken of er een nieuwe versie isquote:Op zondag 8 april 2012 23:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kunt het niet bewerken, maar wel de eigenschappen van het element bekijken.
Dan moet je ook gewoon je muil houden.quote:Op zondag 8 april 2012 23:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geen idee, heb Chrome nooit gebruikt op Windows.
Doe ff normaal ofzoquote:Op zondag 8 april 2012 23:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon je muil houden.
Nee, natuurlijk niet. Maar vertel gewoon geen onwaarheden. Go on.quote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Gaat dit nou een firefox-bashtopic worden ofzo?
Loop niet zo te zeiken. Kucher heeft gewoon gelijk. Alleen de windows-versie (en misschien mac-versie?) van firefox gebruikt ctrl+J voor downloads.quote:Op zondag 8 april 2012 23:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar vertel gewoon geen onwaarheden. Go on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |