Heel goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:45 schreef LieLie het volgende:
Ik durf niet op de iPad want die reekst niet
Mooi resultaatquote:
Mijn username hier geldt ook om te tekenenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:57 schreef Vork het volgende:
Zit iedereen nu te tekenen?
Mijn username is ook daar het zelfde als hier
Die ga je toch niet zienquote:
Leuk gaat het sowieso wordenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die ga je toch niet zien
Wil iemand alsjeblieft even zeggen dat het leuk gaat worden, ik niet bang hoef te zijn en gewoon moet genieten? Dan slaap ik misschien ok.
Dat die Duitsers tegenwoordig Nederlanders nodig hebben om van Nederlanders te winnen, belachelijkquote:
Ten alle tijden in de spits aub. De Pers mag best meedoen, maar Klaas moet in de spitsquote:
We hebben het WK gewoon verloren vanwege Persie ipv Huntelaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ten alle tijden in de spits aub. De Pers mag best meedoen, maar Klaas moet in de spits
Thanks en ik wil niet op die manier genieten haha, leuk op tvquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk gaat het sowieso worden
Genieten hangt van die kerels af.
Je moet ze laten dansenDoe gewoon ff wat ultramoeilijke pasjes, dan proberen ze je na te doen om bij je te scoren en dan kunnen wij lachen.
![]()
10.000% gelijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We hebben het WK gewoon verloren vanwege Persie ipv Huntelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |