SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update UDI-AZ en BIL-UTD
Ja dat is hun enige kans nogquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
Valencia geen aanvallende intentie..
Hopelijk maakt PSV binnen 10min na de rust de 1-0 dan wordt het nog wat leuker.
Verre vanquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat niet Natalie Hollawway? :")
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat niet Natalie Hollawway? :")
eckte hosselaars daar bij eredivisielivequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef Quisho het volgende:
Lol 5 euro per wedstrijd, een abo kost 10 euro per maand
Die mocht er wel in ja, maar Toivonen schrok natuurlijk dat er een keer een goede voorzet kwam van Manolevquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel bijna 0-1 en die kopbal van Toivonen moet er ook gewoon in.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
Manolev die weer snel geel pakt![]()
Mertens met zijn geschreeuw om niks![]()
Wijnaldum
Tyton
Dont mess with the Johan!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:53 schreef Rodawa het volgende:
Als PSV gaat aandringen, staan ze zo met 3 spelers voor Tyton? Aparte tactiek Johan.
Quote van Tyton:quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:54 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
wat een bazen redding van de keeper net
Inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er zal vast een gedachte achter zitten.
Zolang het 0-0 blijft zal Valencia niet aandringen om een goal te maken. Daarom kan die 1-0 het beste zo laat mogelijk vallen (75e minuut ofzo)quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:54 schreef Nober het volgende:
Probleem is dat één tegendoelpunt betekent dat PSV er drie moet maken, zie het dus niet gebeuren dat ze met 2-0 winnen.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil graag patent vragrn op dit:
[ afbeelding ] FUUUUU
Het is niet leuk meer al die boefen die naapen
Zwarte uitshirts hequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Inmiddels hebben ze bij het team van Valencia geschokt gereageerd op de beschuldigingen van Johan Derksen_!
ook iets te veel op ingezetquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:00 schreef muzas het volgende:
Valencia moet wel ff winnen... Anders is mn toto naar de kutjes.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Iemand dat gifje bij de hand van haar in bed met dat vingertje?
Fred Rutten is weer vrij heb ik gehoord...quote:
Deze?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Iemand dat gifje bij de hand van haar in bed met dat vingertje?
Louis van Gaal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:06 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Fred Rutten is weer vrij heb ik gehoord...
Hup PSV, 3 goals moet lukken!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:04 schreef Harveo het volgende:
[..]
kneus
gvd komop man psv... 3 moet lukken
Niet zo grappig doen, hij had z'n wijf verloren hequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kunnen nu nog maar één ding doen, gratis seizoenskaarten voor iedereen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had bij die omschrijving iets anders verwacht, maar dit is ook een goed gifje. Jessica Albaquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik had bij die omschrijving iets anders verwacht, maar dit is ook een goed gifje. Jessica Alba
Trouwens, ik had haar niet eens op het veld gezien. Toen iemand zei dat J. Alba op het veld stond, dacht ik dus Jordi Alba.
net als Rutten..quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:08 schreef Harveo het volgende:
Heb reapetct voor Cocu en Faber maar ze stralen niks uit.
Daarentegen was Fred een brok macho & sex-appeal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:08 schreef Harveo het volgende:
Heb reapetct voor Cocu en Faber maar ze stralen niks uit.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarentegen was Fred een brok macho & sex-appeal.
Nee ook niet maar hij had het niet beter ofs lechter gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarentegen was Fred een brok macho & sex-appeal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tip bij UDI-AZ
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:13 schreef Einthovuh het volgende:
Hier nog eentje jongens.
[ afbeelding ]
Ik zal wel verschrikkelijk achter lopen, maar wie is dat lekkere wijf?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:13 schreef Einthovuh het volgende:
Hier nog eentje jongens.
[ afbeelding ]
Zij is echtquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:13 schreef Einthovuh het volgende:
Hier nog eentje jongens.
[ afbeelding ]
Jessica Alba natuurlijk!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zal wel verschrikkelijk achter lopen, maar wie is dat lekkere wijf?
J. Alba, linksback Valencia, aangenaamquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ah Jessica Alba natuurlijk, duidelijk.
Van welke geweldige film is dat? Die moet ik zienquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:13 schreef Einthovuh het volgende:
Hier nog eentje jongens.
[ afbeelding ]
Club 69?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zij staat toch in belangstelling van Barcelona?
Van wie staat ze niet in belangstelling...quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Valencia speelt met J. Alba, heet echter geen Jessica maar Jordi... wat rest zijn .gifs.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ah Jessica Alba natuurlijk, duidelijk.
Ook Engeland en Duitsland schijnen achter haar aan te zittenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://retardzone.com/200(...)-infected-with-stds/quote:
Meet Bill.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Van welke geweldige film is dat? Die moet ik zien
Je bedoelt dat dit niet kan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:17 schreef Gwunnik het volgende:
Wel grappig trouwens dat de commentator steeds denkt dat hij direct iets tegen de scheids of n speler kan zeggen
Sorry Johannes... ik wil me daar in geval van grote consternatie in de woonkamer ook nog wel eens in vergissenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dit niet kan?
Ik zie helemaal niks van die herpes hoor!quote:
deep bluequote:
brazilliaanquote:
boeruhhhhhquote:
Ik ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zapte NET op tijd om het te zien
he is a bossquote:
Zelfs dat is beterquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ze niks anders hebben?
Shit? Meteen weer denken aan poepseks, gatverdamme.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:22 schreef Rodawa het volgende:
Shit hee, door dat doelpunt zijn we van het onderwerp Jessica Alba afgedwaald.
Sorry.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:22 schreef Rodawa het volgende:
Scoren bij Jessica Alba lijkt me nog moeilijk dan scoren bij Valencia.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:22 schreef Rodawa het volgende:
Het is zo waarquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Geweldig, net als toen ze begonnen aan de wedstrijd!
Sorry, ik zal me beheersen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Shit? Meteen weer denken aan poepseks, gatverdamme.
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vroeg al naar een A. Lima op de bank bij Valencia, kennelijk is dat er niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:22 schreef Rodawa het volgende:
quote:
Ja, net als YNWAquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die hebben jullie helemaal zelf verzonnen.
Was die andere.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:29 schreef Quisho het volgende:
[..]
Meet Bill zei die, maar die heeft 21% op Rotten tomatoes blijjkbaar lol
Slinger straks wel wat downloads aan, Deep Blue, Chuck, nog meer aanraders met Alba?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:28 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Deze komt uit good luck chuck dacht ik.
Sin Cityquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Slinger straks wel wat downloads aan, Deep Blue, Chuck, nog meer aanraders met Alba?
Ja, machete.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Slinger straks wel wat downloads aan, Deep Blue, Chuck, nog meer aanraders met Alba?
Dark Angel, serie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:30 schreef Harveo het volgende:
gvd da tijdrekken van die kut spanjolen
Ja bij PSV ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Valencia fans zijn in grote getalen komen opdraven.
Ik heb de PSVers tot nu toe alleen nog maar horen fluitenquote:
Te verwachten, was als voetballer ook weinig spannend.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:32 schreef Elusive het volgende:
OOOOH!!! WAT EEN MOOIE VOORZET!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |