Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
post hoop ik? topic dan FUquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef Fuszy het volgende:
1 seconde te laat, anders was het : haha poker4life
too latequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
Poker, zou je die linkjes van chantal janzen hier kunnen posten?
Staan toch gewoon in vorige topic...quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
Poker, zou je die linkjes van chantal janzen hier kunnen posten?
Heb ze alquote:
AZ is koploper, halve finalist in de beker, en staat 2-2 tegen Udinese, niks arme toefjes, kan nog van alles gebeuren, Udinese draait ook niet super lekker.quote:
Alleen PSV helaas, geen EL en internet fail@streams.quote:
Zie hier, positief denkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ is koploper, halve finalist in de beker, en staat 2-2 tegen Udinese, niks arme toefjes, kan nog van alles gebeuren, Udinese draait ook niet super lekker.
Hosselchineesquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
Die 2e sma lijkt op een chick waar ik ooit iets mee had. Alleen deze heeft grotere tieten.
Nvm!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ is koploper, halve finalist in de beker, en staat 2-2 tegen Udinese, niks arme toefjes, kan nog van alles gebeuren, Udinese draait ook niet super lekker.
pics maken het goed.quote:
Wanneer kan jij onze twee toernooiwedstrijden spelen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:33 schreef Fuszy het volgende:
Met die goal hebben ze veel ruimte voor zichzelf gecreëerd.
Later op de avond moet wel lukken en anders morgen, overmorgen of zondag.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wanneer kan jij onze twee toernooiwedstrijden spelen?
Is een normale prijsquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:52 schreef stoereboii het volgende:
M'n David luiz gaat er ff uit voor 7k
Ja. Als het signaal bij draadloos ook maar heel even wegvalt word je direct gedisconnect.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maakt bedraad spelen echt veel meer verschil qua disconnects t.o.v wireless?
Budget Serie Aquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:54 schreef Ferdii het volgende:
Heb een tweede team nodigkost me teveel kaartjes voor conditie
Heeft er iemand nog leuke ideeën voor een Engels of Italiaans team? 4-2-2-2 opstelling budget 80-100k
Liefst met wat snelheid en kracht voorin
En zo een stopcontact-internet setje, is dat wat?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja. Als het signaal bij draadloos ook maar heel even wegvalt word je direct gedisconnect.
[..]
Budget Serie Apost zo de link
nee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En zo een stopcontact-internet setje, is dat wat?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gAfNjZTUbc67gquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:54 schreef Ferdii het volgende:
Heeft er iemand nog leuke ideeën voor een Engels of Italiaans team? 4-2-2-2 opstelling budget 80-100k
Ok thanks, dan blijf ik wirelessquote:
dan moet je ook niet gaan zeuren over disconnects.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ok thanks, dan blijf ik wireless
ik had ergens gelezen dat er heel veel storing over het lichtnet kan komen en dat het dus net zo onbetrouwbaar is als draadloos.quote:
Ik word continu van de EA server getrapt nu, normaal niet. EA serversquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet je ook niet gaan zeuren over disconnects.
ziet er leuk uit ja, nu ff opzoeken wat de prijzen ervan zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gAfNjZTUbc67g
dit.
Werkt prima hier.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En zo een stopcontact-internet setje, is dat wat?
MLS brons.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:54 schreef Ferdii het volgende:
zo bazig, zijn allemaal discardwaarde behalve de rossi en Giovincoquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:59 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ziet er leuk uit ja, nu ff opzoeken wat de prijzen ervan zijn
MLS brons= gouden teamquote:
Dat ligt eraan of het stroomnet goed is aangelegd en wat voor apparaten er aangesloten zijn. Maar een goede draadloze router (lees: niet onder de 50 euro) is al stukken beter dan die plastic namaak routertjes.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had ergens gelezen dat er heel veel storing over het lichtnet kan komen en dat het dus net zo onbetrouwbaar is als draadloos.
Router is 130 euro, weet niet of het aan de router of aan EA ligtquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of het stroomnet goed is aangelegd en wat voor apparaten er aangesloten zijn. Maar een goede draadloze router (lees: niet onder de 50 euro) is al stukken beter dan die plastic namaak routertjes.
Ik speel met konko, Boateng en hernanes, net met 7-1 gewonnen tegen een team met ibra, SIF Chiellini, IF thiago Silva echt niet normaalquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo bazig, zijn allemaal discardwaarde behalve de rossi en Giovinco
hij is niet voor niks m'n fifa keeperquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:08 schreef StijnDa het volgende:
Ongelofelijk dat PSV nog steeds niet heeft gescoord. Al die kansen.
Ligt er aan of de scheids mee wilt werken, ze vallen constant in het strafschopgebied van AZ, beetje triestquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:11 schreef StijnDa het volgende:
Gaat Udinese die 2 doelpunten nog maken?
Ah, zal wel loslopen dan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er aan of de scheids mee wilt werken, ze vallen constant in het strafschopgebied van AZ, beetje triest
Hoop dat az doorgaat! Ze hebben rsca uitgeschakeldquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er aan of de scheids mee wilt werken, ze vallen constant in het strafschopgebied van AZ, beetje triest
en in de tussentijd weer een val in het strafschopgebied, inclusief armen naar de hemel geheven, smekend om een strafschop.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
en in de tussentijd weer een val in het strafschopgebied, inclusief armen naar de hemel geheven, smekend om een strafschop.
Wat is de stand als ik vragen mag en welke minuut?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
en in de tussentijd weer een val in het strafschopgebied, inclusief armen naar de hemel geheven, smekend om een strafschop.
Iets meer dan een uurtje gespeeld en 2-1 voor Udinese (moeten er dus nog 2 maken)quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat is de stand als ik vragen mag en welke minuut?
Mijn vriendin zit gtst te kijken
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:22 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Dat is geloof ik dan z'n eerste die die mist in z'n carriére
Kan gebeuren, jullie kunnen hem nog wel hebben met een klein half uurtje te spelen en 2 doelpunten margequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:21 schreef Toefjes het volgende:
omg, corners trapt ie erin, en deze bal eindigt op de tribunesThis makes me a sad Panda
Hij ging niet eens theatraal naar de grond zoals die Italianen, hij was zelfs weer aan het opstaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:22 schreef Toefjes het volgende:
Maher geel voor een schwalbeDie Italianen vallen aan de lopende band
Wel superspannend ditquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
[..]
Kan gebeuren, jullie kunnen hem nog wel hebben met een klein half uurtje te spelen en 2 doelpunten marge
Welk merk router heb je?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Router is 130 euro, weet niet of het aan de router of aan EA ligt
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Was toch ook sarcastisch
[..]
Kan gebeuren, jullie kunnen hem nog wel hebben met een klein half uurtje te spelen en 2 doelpunten marge
Ik vond van wel, Holman kreeg een rotzet in de 16, maar misschien heb ik teveel een rood-witte bril op. Protesten bij Udine vielen ook best meequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Was het een terechte penalty trouwens?
Dat was ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:25 schreef pascal08 het volgende:
Wie speelde er vandaag ook alweer 9-1, nadat ie 0-1 achter stond?
Oké, nee dan ben jij het niet. Een maat van mij stuurt me een bericht: Kut FIFA, vandaag 9-1 verloren tegen een mongool.quote:
Toppunt van geduld:quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:27 schreef Joodnl het volgende:
Godverdomme....
Speel je Ultimate Tournooi Offline..
Halve finale... Beeld blijft zwart...
Zal PS3 opnieuw moeten opstarten....ken ik waarschijnlijk dus weer opnieuw beginnen pffffffffffff
Tja puur toeval. Nog een corner ook, lucky.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:29 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Scheelde niet veel in 2e instantie haha
Dan ken ik wachten tot ik een ons weegquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Toppunt van geduld:
Wachten tot de computer leaves
Kan ik best geweest zijn, vanuit het oogpunt van de verliezer is elke winnaar een mongool. Maar het was een Duits budget gouden team, en ik speelde met MLS brons, wel lachen als hij het wasquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oké, nee dan ben jij het niet. Een maat van mij stuurt me een bericht: Kut FIFA, vandaag 9-1 verloren tegen een mongool.
Ik stuurde terug: kwam je 0-1 voor?
Ja stuurde ie terug
Dat is nooit een probleem bij offline toernooien volgens mij hoor..je kan ook gewoon de console uit zetten als je achter staat en het opnieuw proberenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:27 schreef Joodnl het volgende:
Godverdomme....
Speel je Ultimate Tournooi Offline..
Halve finale... Beeld blijft zwart...
Zal PS3 opnieuw moeten opstarten....ken ik waarschijnlijk dus weer opnieuw beginnen pffffffffffff
Hoe moeten wij dat weten??quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:31 schreef stoereboii het volgende:
hoezo is er geen enkele 433 donk op de trade??
Want?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef Thorb het volgende:
Geen Fer en John bij Twente in de basis.
Wisgerhof lichte blessurequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef Tim86 het volgende:
Rust ja. Wisgerhof speelt ook niet, maar dat is wel tactisch denk ik
Te weinig links.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef stoereboii het volgende:
kan iemand uitleggen waarom donk geen 9 chem krijgt aub? http://www.futhead.com/12/squad/200982
Geen dubbele link en wel een kapottequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef stoereboii het volgende:
kan iemand uitleggen waarom donk geen 9 chem krijgt aub? http://www.futhead.com/12/squad/200982
hmm hoe zou ik em op 9 kunnen krijgen? zie echt niet wat ik kan doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen dubbele link en wel een kapotte
Meer Nederlanders er omheen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hmm hoe zou ik em op 9 kunnen krijgen? zie echt niet wat ik kan doen
misschien van bommel als cm?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hmm hoe zou ik em op 9 kunnen krijgen? zie echt niet wat ik kan doen
geen link met de jongquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:47 schreef stoereboii het volgende:
met velthuizen op doel zal iedereen 9 chem hebben!
edit: wtf vertonghen blijft op 7??? hij heeft 4 links ofzo
Chem klopt ook niet altijd op Futhead, ik zou gewoon langzaam aan spelers kopen dan kan je het altijd nog aanpassen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:47 schreef stoereboii het volgende:
met velthuizen op doel zal iedereen 9 chem hebben!
edit: wtf vertonghen blijft op 7??? hij heeft 4 links ofzo
thanks, maar zoveel wil ik niet betalenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:48 schreef Fuszy het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/201111
keeper wist ik niet 1, 2, 3
Van persie eruit, huntelaar erin. Scheelt je al 40k. RM kan je ook vervangen door de NIF.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
thanks, maar zoveel wil ik niet betalen
dan heeft lukaku geen 9quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van persie eruit, huntelaar erin. Scheelt je al 40k. RM kan je ook vervangen door de NIF.
Heerlijk teamquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gAfNjZTUbc67g
dit.
Yup, net gedaan....quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is nooit een probleem bij offline toernooien volgens mij hoor..je kan ook gewoon de console uit zetten als je achter staat en het opnieuw proberen
ben nog wel ff bezig met iedereen op 9 chem te krijgen, nu heeft fellaini geen 9quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sb post je nieuwe team eens op futhead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |