Hey, watch there, a horse in the hallway. wtf.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:46 schreef Biekuh het volgende:
Talking about me?
I'm a nerd. We nerds are not from yesterday, you know!!
Make it a little, you with your stupid quatsch!quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:48 schreef kedge het volgende:
[..]
Hey, watch there, a horse in the hallway. wtf.
Haha, TS heeft geen Habboquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:44 schreef 3M1N3M het volgende:
En dat dan de heltijd praten.
Bijvoorbeeld, als je iets tegen hem zegt, roept hij: /ignore.,maar dan zo: " Sjesswjj iknoorwdd"en als je zegt dat hij geen vrienden heeft, begint hij over facebook of habbo
De wat?quote:
godver jijquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Trollface. het volgende:
Heb ik nou nooit last van, ik vraag me af met wat voor soort mensen TS omgaat.
hello i am henk littel bitsquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:23 schreef MichaelScott het volgende:
goed eavening,
i kom from nedderland. wer ar jou vandaan?
gr. gr.
Henk end Ingrid end an pa from rex
Hoe teh hell els arr joe tokking toe? Aaj em teh onlie wan arountquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ar joe tokking toe mie ?!hahahaha
See hellow toe mai littel frent.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jes but der war moor piepols nou in hir
so ij kes efferie wan is a moddervokker
Hellon liddol vrendquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
See hellow toe mai littel frent.
Fries kan taalkundig dan ook aangemerkt worden als een dialect van het Engels.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:00 schreef Elusive het volgende:
lijkt net fries als je dit opleest met een fries accent
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Fries kan taalkundig dan ook aangemerkt worden als een spraakgebrek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |