Als je een hersenschudding hebt gehad?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ajacied422 is een held en (voor vanavond) ere-Twente-supporter.![]()
Als Twente in de eerste helft een goaltje kan meepikken, dan komt het wel goed.![]()
En Huntelaar, speelt die met masker?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Lui om op teletekst of in je tvgids te kijken domme kneus.Doe je rustig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everybody's got something to hide, except me and my monkey
Denk eerst na voordat je het hier gaat vragen. Je kan makkelijk even verder zoeken. Teletekst, je tv-gids. of ben je zo dom dat je dat niet eerst dacht.quote:
Het woord dat je zoekt is "lui".quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk eerst na voordat je het hier gaat vragen. Je kan makkelijk even verder zoeken. Teletekst, je tv-gids. of ben je zo dom dat je dat niet eerst dacht.
Doe eens rustigquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk eerst na voordat je het hier gaat vragen. Je kan makkelijk even verder zoeken. Teletekst, je tv-gids. of ben je zo dom dat je dat niet eerst dacht.
Ik was geeneens thuis. Hoezo doe je zo boosquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huntelaar gaat gras happen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:45 schreef tralalala het volgende:
Huntelaar gaat een showtje weggeven, gaat hem niet worden ben ik bang.
en een helmquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ajacied422 is een held en (voor vanavond) ere-Twente-supporter.![]()
Als Twente in de eerste helft een goaltje kan meepikken, dan komt het wel goed.![]()
En Huntelaar, speelt die met masker?
No worries mate, we're focusing on the Dutch league so we'll be able to get CL next season.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Saekerhett het volgende:
WTF doet McClaren dan? Je wil toch door of niet?
Ze spelen tegen Twente, niet tegen PSVquote:
Waarom zijn ze er niet bij?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:00 schreef Adames het volgende:
FC Twente treedt donderdagavond aan met een verrassende opstelling. In de Europa League-wedstrijd tegen Schalke 04 ontbreken Peter Wisgerhof, Leroy Fer en Ola John.
You win some, you lose some. But that's football you know. The beauty of the game.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
No worries mate, we're focusing on the Dutch league so we'll be able to get CL next season.
Nu maar hopen dat Schalke net zo aan het onderschatten is.quote:
We looked at Schalkee and I came with the perfect plan, I know what my players have to do so just enjoy this walkover.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
You win some, you lose some. But that's football you know. The beauty of the game.
Idd, dat is Heubach natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Fer de beste speler van Twente?![]()
![]()
![]()
Johan is een baas, maar dat is onzin.
Ik ook.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:03 schreef ShevaJB het volgende:
Blijf het toch nog vreemd vinden, een legende als Raúl bij Schalke.
Dat zijn de Twente fans jonguhquote:
Gefeliciteerd, je hebt zojuist aids geïnstalleerd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja moest wel eerst sliverlight installeren
Niet mis inderdaad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook.
Wel prima aanval dat Schalke natuurlijk met Raul, Farfán en Huntelaar.
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En geen Stroot. Dat wordt afkicken.
thuisploegquote:
Neequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hihihi, moeten wij zeker raden welke?
Fur Elizequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe dan die andere oh oh hoer, nee niet die Barbie.
waar was je netquote:
Wat hebben ze niet gejat?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
Heeft Twente echt al die liedjes gejat van Schalke?
Nee, denk het niet. Maar jullie vinden de Jessica's veel interessanter.quote:
yupquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
Natuurlijk, net als dat ze YNWA ook niet zelf bedacht hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
Weg.quote:
nee We Shall Not Be Moved is lekker origineelquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
jammerquote:
Ik ben er weerquote:
Spoiler.quote:
Ik klik hem net wegquote:
inderdaad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen weet dat het 1-0 was in Portugal.
Oh daar..quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef Nober het volgende:
[..]
psv - valencia gemistquote:
Op die fiets.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Schoot ie er ook een in?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
psv - valencia gemist
strootman had 2 grote kansen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Hebben ze die speaker van Twente gewoon meegenomen naar Gelsenkirchen???HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOOOOOOOOOO-OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Hebben ze die speaker van Twente gewoon meegenomen naar Gelsenkirchen???Is bij elke Europese trip zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonge, op volgorde van prioriteiten, eerst op MSN, dan FC Twente.net dan Twitter, dan facebook dan het fok twente topic en dan pas hier.quote:
Mijn prioriteit ligt bij Jessica Alba.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jonge, op volgorde van prioriteiten, eerst op MSN, dan FC Twente.net dan Twitter, dan facebook dan het fok twente topic en dan pas hier.
mijn vriendin zei gelijk: volgens mij is dat de trainer van de tegenstander, hij kijkt zo chagerijnigquote:
In andere woorden je bent een homo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jonge, op volgorde van prioriteiten, eerst op MSN, dan FC Twente.net dan Twitter, dan facebook dan het fok twente topic en dan pas hier.
Ik mis de optie 'in het stadion'quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:
Ik ook hoor. Maar hier is iedereen toch wel bij lijkt me, half uurtje rijden ofzo?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:
Uitvak kaartjes waren binnen no time uitverkocht ook met verenigingen, dan moet je nog maar kijken of je in thuisvak terecht kan. Maar zitten aardig wat tukkers in thuisvakken wat ik hoorde.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar hier is iedereen toch wel bij lijkt me, half uurtje rijden ofzo?
Niet gelukt om kaarten te krijgenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar hier is iedereen toch wel bij lijkt me, half uurtje rijden ofzo?
Waar blijft het gifjequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef Anonymousz het volgende:
Huub: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Daarom, en anders kan je er altijd nog een dagje Gelsenkirchen van maken lijkt me.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uitvak kaartjes waren binnen no time uitverkocht ook met verenigingen, dan moet je nog maar kijken of je in thuisvak terecht kan. Maar zitten aardig wat tukkers in thuisvakken wat ik hoorde
Ook gezellig.. Had ook graag gewild, maargoed zit doordeweeks in Grunnquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom, en anders kan je er altijd nog een dagje Gelsenkirchen van maken lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Doet dat er toe?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is de link tussen Jessica Alba en Schalke en / of Twente?
Was net van Valencia topic, talentje daar op linksbackquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
Sowieso, al die liedjes van Twente hebben niet meer dan 3-4 woorden. Moet je eens op letten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Jalalala fc Twente.
goed lied..
J. Alba speelt bij Valenciaquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
jalallala ajax amsterdam..quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Jalalala fc Twente.
goed lied..
Dan let jij niet goed genoeg opquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, al die liedjes van Twente hebben niet meer dan 3-4 woorden. Moet je eens op letten.
hufter! spoiler!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal!... AZ is al door... Twente er wellicht bij!
Nou ook niet dat hij als Ajacied recht heeft om daar over te zeurenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, al die liedjes van Twente hebben niet meer dan 3-4 woorden. Moet je eens op letten.
Hasj Coke en Pillen nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
ja baasquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Flikker nou eens op met die kut spoilers vuile tering honden
Udinese - AZ is vandaag gespeeld!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Flikker nou eens op met die kut spoilers vuile tering honden
Bij gebrek aan succes bij eigen clubje gaan ze hier vervelend doen. Niks nieuws onder de zon toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Flikker nou eens op met die kut spoilers vuile tering honten
tegen elkaar, nee grapjequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Tegen wie moeten AZ en Twente in de volgende ronde (even ervan uitgaan dat Twente door gaat)
Gaat geloot worden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Tegen wie moeten AZ en Twente in de volgende ronde (even ervan uitgaan dat Twente door gaat)
Manchester United en Manchester City.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Inderdaad... wist niet dat je daar hier niks over mocht zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Udinese - AZ is vandaag gespeeld!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tis dat je 'n VI-hoolie bent anders had ik je geklapt
Een koekie?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tis dat je 'n VI-hoolie bent anders had ik je geklapt
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tis dat je 'n VI-hoolie bent anders had ik je gekoekt
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Je kan toch een Nederlandse club loten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat kanquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan toch een Nederlandse club loten?
jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan toch een Nederlandse club loten?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
Beste tot nu toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |