quote:
Ik vind de titel vervelend. Tenzij het over gewoon geweld gaat en niet monotheïstisch geweld.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:26 schreef Luco het volgende:
Nog mensen die hierheen gaan vanavond?
http://www.dggroningen.do(...)reld/doperscafe.html
Monotheïstische ethiek en geweld
prof. dr. Paul Cliteur
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik vind de titel vervelend. Tenzij het over gewoon geweld gaat en niet monotheïstisch geweld.
quote:Daarbij zal hij aangeven welke aanknopingspunten voor geweld er zijns inziens besloten liggen in de drie grote monotheïstische godsdiensten, Jodendom, Christendom en Islam.
Veel oud-deelnemers van The Voice of Holland.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Morgen is dat warchild 538feest van 19:00 tot 24:00 op de grote markt met:
Racoon
Sander van Doorn
Van Velzen
Chris Hordijk (wie is dit?)
Iris Kroes (wie is dit?)
Ben Saunders
Pearl Jozefzoon (wie is dit?)
Charly Luske (kan die zingen?)
Xander de Buisonjé
Shary-An (bekend van die talentenshow)
Sander van Doorn
Grote reden om de Grote markt te vermijden dus morgenavondquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Morgen is dat warchild 538feest van 19:00 tot 24:00 op de grote markt met:
Racoon
Sander van Doorn
Van Velzen
Chris Hordijk (wie is dit?)
Iris Kroes (wie is dit?)
Ben Saunders
Pearl Jozefzoon (wie is dit?)
Charly Luske (kan die zingen?)
Xander de Buisonjé
Shary-An (bekend van die talentenshow)
Sander van Doorn
je doet ten minste iets aan de gemiddelde leeftijd van het gezelschapquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:52 schreef Luco het volgende:
Er zijn 3 mannen zonder grijs haar en ik ben er 1 van. Jeuj!
Dan klopt de titel dus nietquote:
Wie?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:44 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Vergeet niet dat Marco Borsato ook komt!
Ik zou met vriendinlief in parkjes zitten en bier drinken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:21 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ja, ik moet vandaag ijsjes verkopen
Je werkt in zo'n ijstoko?quote:
Who caresquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:02 schreef Luco het volgende:
Bolletjes. Italiaans schepijs hoort met een spatel/schepje in een hoorntje gesmeerd te worden !
Ik.quote:
Ja wij doen het trouwens ook met een spatel, maar om het onderscheid schep/handijs aan te geven zei ik bolletjesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:02 schreef Luco het volgende:
Bolletjes. Italiaans schepijs hoort met een spatel/schepje in een hoorntje gesmeerd te worden !
I know whereeequote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:05 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ja wij doen het trouwens ook met een spatel, maar om het onderscheid schep/handijs aan te geven zei ik bolletjes
Of Fiorin of Toscana. Fiorin werkte de vorige keer dat ik daar langs ging nog met bolletjes, dus ik zeg Toscanaquote:
Ik heb ook zin in ijs.quote:
Gedaan. Beterschap!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in ijs.
Ik ben al twee dagen aan de norit. Buikpijn grieperig, kakzooi. Wel tot drie uur gewerkt vandaag, dat dan weer wel. Gisteren uit werk op de bank gaan liggen, na een uur even een broodje gegeten en toen naar bed. Morgen een feestje, maar dat wordt em niet.
Dus hierbij het verzoek of jullie een biertje extra voor mij drinken
Vind ik leukquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:40 schreef Renesite het volgende:
Kwam ik zowaar twee FOK!kers tegen. Hihi.
Wie ben jij? Die gevaarlijke die whatsappt op de fiets?quote:
Ben er geboren. Voelt afdoende.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
en dat zegt iemand die er niet woont
Jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie ben jij? Die gevaarlijke die whatsappt op de fiets?
Ik woon vrijwel naast de toscanaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:49 schreef Catch22- het volgende:
Er stond een vrouw bij mij. Volgende keer weer toscana denk ik
Zit die in de Folkinge?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik woon vrijwel naast de toscana![]()
Vaak loop ik 's avonds na het eten even met een grote schaal erheen en vraag ik of ze er wat bolletjes in kunnen gooien. ^^ Dan peuzel ik die thuis lekker met m'n vriendin op.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dan peuzel ik die thuis lekker met m'n vriendin op.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:52 schreef horned_reaper het volgende:
Dan peuzel ik die thuis lekker met m'n vriendin op.
Ajaxquote:
Waar slaat dat nu weer op?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]!!
Ga je daarna nog even met de kids en Goldie de retriever lekker naar de speeltuin?
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op?![]()
Ik ben student en woon met m'n vriendin (die eveneens studeert) in een enorm gezellig huisje in het centrum van Groningen. Als je dan toch naast de Toscana woont is het een stuk lekkerder om als toetje wat bolletjes ijs daar te halen dan bij de AH.....
Waar sloeg deze waardeloze reactie dan op?
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef horned_reaper het volgende:
Beetje treurig gedrag natuurlijk voor een mod.
Ik hoop voor hem dat die geboortedatum in z'n profiel z'n echte is, dan verklaart het z'n gedrag nog ietswat.
Sowieso niet de vriendin aansprekenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef Luco het volgende:
Godver... Ik hoor net dat een goede vriend van me al 2 jaar met een teamgenoot rotzooit (Zitten beide bij me in het team). Ik ben onderhand goed bevriend geraakt met zijn vriendin waar hij al mee samenwoont en die al 5 jaar ofzoiets samen zijn... Hele selectie weet het en zijn vriendin schijnt nog van niks te weten.
Geen flauw idee wat ik nu moet doen!
Stel je niet zo aan man.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef horned_reaper het volgende:
Beetje treurig gedrag natuurlijk voor een mod.
Ik hoop voor hem dat die geboortedatum in z'n profiel z'n echte is, dan verklaart het z'n gedrag nog ietswat.
Andere teamgenoten schijnen al met die kerel te hebben gesproken en hij trekt zich er weinig van aan schijnt. Ga hem wel eerst even dingen vragen en als hij dan nog onverschillig erover doet ga ik dat uiteindelijk wel doen...quote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso niet de vriendin aanspreken
Als ik jou was zal ik me er niet mee bemoeien, hoe verrot het ook is. Kun je alleen maar gezeik van krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef Luco het volgende:
Godver... Ik hoor net dat een goede vriend van me al 2 jaar met een teamgenoot rotzooit (Zitten beide bij me in het team). Ik ben onderhand goed bevriend geraakt met zijn vriendin waar hij al mee samenwoont en die al 5 jaar ofzoiets samen zijn... Hele selectie weet het en zijn vriendin schijnt nog van niks te weten.
Geen flauw idee wat ik nu moet doen!
Ik snap dat soort lui nooit. Ik hoor ook altijd verhalen van m'n vriendin haar "vriendengroep" en ik denk altijd: wat bezielt dat soort lui?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:43 schreef nietzman het volgende:
Echt zo flauw dat ze nooit hun partner verlaten.
Ah joh, kan je eindelijk een keer over die vriendin van hem heen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:32 schreef Luco het volgende:
Ik ga me er maar buiten houden inderdaad. Vind het wel een hufter nu, al is het hier buiten om een prima kerel. Alleen dat hij dit dan flikt
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:25 schreef S-RS het volgende:
Haha, hoor net op EditieNL dat je in Groningen als buitenlandse student op fiets les kunt
Moet je echter niet in het begin van de ochtend en middag doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:38 schreef Luco het volgende:
[..]. Rustig beginnen rond Kardinge waar geen hond fietst en langzaamaan opschalen tot Centrum.
Dan barst het er van de fietsende honden?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:45 schreef TvhN het volgende:
[..]
Moet je echter niet in het begin van de ochtend en middag doen.
liever niet, want ze moeten nog leren uit te kijkenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:45 schreef S-RS het volgende:
Die chinezen fietsen vaak met helm op. Die kun je direct los laten in het centrum
True. Misschien moet ik ook maar even zeggen dat ik een buitenlandse student ben, dan mag ik ook mee doen. Paar weken terug fietste ik zomaar tegen iemand opquote:Op maandag 19 maart 2012 18:49 schreef Peterselieman het volgende:liever niet, want ze moeten nog leren uit te kijken
Vrouwen doen het ook!quote:Op maandag 19 maart 2012 00:31 schreef cerror het volgende:
Ik snap dat soort lui nooit. Ik hoor ook altijd verhalen van m'n vriendin haar "vriendengroep" en ik denk altijd: wat bezielt dat soort lui?
Mensen zijn gewoon gemeen af en toe.quote:
Tijd voor een bromancequote:Op maandag 19 maart 2012 22:52 schreef Luco het volgende:
Overigens gaat Bro's before Ho's hier uiteraard op... Enige jammere is dat ik zijn vriendin onderhand ook tot de categorie Bro reken.
Grmbl
Het was gewoon je karma, want joppiesaus is viesquote:Op maandag 19 maart 2012 23:30 schreef joppie_saus het volgende:
frikandelletje joppie saus is heerlijk, maar dan moeten ze niet vergeten de joppie saus er bij te doen
Dom sowieso, maar ik snap niet dat dit soort acties uit angst voortkomen...quote:
Het niet opbiechten ervan wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef Luco het volgende:
Dom sowieso, maar ik snap niet dat dit soort acties uit angst voortkomen...
Ajax Amsterdam!quote:
Nietes. Van die Hanna Verboom wel!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:04 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Van Manuel Broekman word je vanzelf weer blij
Ach wat, jij geilde toch al op Gigi Ravelli?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nietes. Van die Hanna Verboom wel!
Is je stoel nog droog?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:04 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ga Feuten kijken. Van Manuel Broekman word je vanzelf weer blij
Op wie niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:17 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ach wat, jij geilde toch al op Gigi Ravelli?
quote:
Mi lobiquote:
Die inderdaad nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:25 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag ik toch hopen van niet?
quote:
Bwhehe, dat kleine tuintje van je?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:58 schreef Catch22- het volgende:
En nou opgeflikkert uit mijn tuin ja! Je krijgt je bal terug als ik daar zin in hep!
Ik heb 'm ook niet gezien.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:34 schreef Catch22- het volgende:
heb je mijn achtertuin niet gezien vriend? 100m2 jwz
Nee, de gordijnen waren dicht en ik had m'n aandacht bij hele andere dingenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:34 schreef Catch22- het volgende:
heb je mijn achtertuin niet gezien vriend? 100m2 jwz
Ouwe fappertquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, de gordijnen waren dicht en ik had m'n aandacht bij hele andere dingen
klinkt spannend!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, de gordijnen waren dicht en ik had m'n aandacht bij hele andere dingen
Hahaha, helaas had ik de aflevering al gezien maar daar word ik inderdaad wel blij van.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:04 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Hoeveel punkte hebt ge?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:05 schreef wc-eendjuh het volgende:
Poe weinig eisen denk ik! Sta via woningnet nu op nr 4 voor froukemaheerd. Veel vertellen dat ik daar niet moet gaan wonen. Iemand ervaring ermee? En met vitaliswonen?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:04 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat morgen trouwens naar Sunset? Opening.![]()
Foto!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:47 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Hij heeft alleen al een vriendin maar ik ben veel knapper en leuker dus het is wachten tot het uitgaat.![]()
[...]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:47 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Hij heeft alleen al een vriendin maar ik ben veel knapper en leuker dus het is wachten tot het uitgaat.
zij is mooi, maar jij bent inderdaad mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat morgen trouwens naar Sunset? Opening.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Nee dus.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zij is mooi, maar jij bent inderdaad mooier
Iets met een dakterras leert Google me? Is er nog iets bijzonders? Puike DJ of iets dergelijks?quote:
Lief lachen als hij dingen vraagt.quote:![]()
Hoe slaat Ziba Manuel Broekman aan de haak?
Mijn lijstjequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:13 schreef Ziba het volgende:
Maar jullie zijn mannen en weten wat mannen leuk vinden.![]()
Alleen maar lief lachen en verder niks? Ik weet niet of ik dat wel kan.
Daar komt het uiteindelijk op neer natuurlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:26 schreef Catch22- het volgende:
mijn eis is dat ik me lekker voel bij een meid en met haar over straat durf.
Bij je profiel/instellingen, geloof ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:01 schreef wc-eendjuh het volgende:
[..]
Waar kan ik dat vinden? Ik snap niks van de vernieuwde website! Grrr
Prima. Ik moet het toch leren inderdaad. Ik heb nog nooit iemand versierd ook.quote:
Ik voldoe aan je lijstje! Behalve dat ik wel eigenwijs ben. En wat is een tuttebel precies in jouw ogen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Mijn lijstje:
- Sportief
- Lief
- Eigen mening (niet eigenwijs, maar wel een duidelijke mening over dingen)
- Hoogopgeleid (HBO+)
- Goed kunnen koken
Dat zijn wel basiseisen denk ik. En het moet geen tuttebel zijn. Nu kan dat voor Manuel natuurlijk compleet anders zijn, denk dat die mooiboy wel op wat tuttiger valt.
En dan moeten de uiterlijke "eisen/wensen" nog komen
Maar zijn er veel waarmee jij niet over straat durft? Ik vind maar weinig mannen aantrekkelijk maar er zijn echt maar een paar gevallen waar ik echt niet mee over straat zou durven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:26 schreef Catch22- het volgende:
mijn eis is dat ik me lekker voel bij een meid en met haar over straat durf.
Goed!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Prima. Ik moet het toch leren inderdaad. Ik heb nog nooit iemand versierd ook.![]()
Nou uiterlijk is 1; maar met een dom mokkel durf ik me niet te vertonen...quote:[..]
Maar zijn er veel waarmee jij niet over straat durft? Ik vind maar weinig mannen aantrekkelijk maar er zijn echt maar een paar gevallen waar ik echt niet mee over straat zou durven.
Iemand versieren is ook een beetje overrated. Zo'n klik moet er gewoon zijn. Anders is het met maar 1 doel en dat is sex (en dat is in mijn ogen een beetje kansloos, het versieren puur voor de sex dan).quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Prima. Ik moet het toch leren inderdaad. Ik heb nog nooit iemand versierd ook.![]()
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ik het niet kan, en als ik thuis kook vragen huisgenoten altijd wat ik maak etc. Favoriete dingen: Lasagne (maar niet uit een pakje, gewoon zoals het hoort. Alles zelf maken, ook de besciamella) or Risotto a la Milanese.quote:Ik voldoe aan je lijstje! Behalve dat ik wel eigenwijs ben. En wat is een tuttebel precies in jouw ogen?Kan jij zelf wel goed koken trouwens?
Lastig dat je maar weinig mannen echt aantrekkelijk vind. Manuel dus blijkbaar, komt dat door z'n woeste manen of het feit dat hij met bodypaint over z'n lijf over de rode loper wandelt?quote:Maar zijn er veel waarmee jij niet over straat durft? Ik vind maar weinig mannen aantrekkelijk maar er zijn echt maar een paar gevallen waar ik echt niet mee over straat zou durven.
As I said, HBO+quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou uiterlijk is 1; maar met een dom mokkel durf ik me niet te vertonen...
Maar is wel een goede graadmeter. Ik ken ook zat onnozele mutsen op het WO, maar over het algemeen heb ik meer gemeen met een HBO/WOer dan een MBOer (No offence)quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:56 schreef Catch22- het volgende:
opleiding zegt niets over domheid vriend
Ik ben niet je vriend vriendquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:56 schreef Catch22- het volgende:
sommige van mijn beste vrienden zijn MBO'ers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Maar is wel een goede graadmeter. Ik ken ook zat onnozele mutsen op het WO, maar over het algemeen heb ik meer gemeen met een HBO/WOer dan een MBOer (No offence)
Je mag wel u zeggen hoor.quote:
receptquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:50 schreef Luco het volgende:
Favoriete dingen: Lasagne (maar niet uit een pakje, gewoon zoals het hoort. Alles zelf maken, ook de besciamella) or Risotto a la Milanese.
Ik wil alsnog wel eens iemand versieren. Of in ieder geval moeite moeten doen om iemand te krijgen maar niet voor de seks. Jullie niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Iemand versieren is ook een beetje overrated. Zo'n klik moet er gewoon zijn. Anders is het met maar 1 doel en dat is sex (en dat is in mijn ogen een beetje kansloos, het versieren puur voor de sex dan).
[..]
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ik het niet kan, en als ik thuis kook vragen huisgenoten altijd wat ik maak etc. Favoriete dingen: Lasagne (maar niet uit een pakje, gewoon zoals het hoort. Alles zelf maken, ook de besciamella) or Risotto a la Milanese.
[..]
Lastig dat je maar weinig mannen echt aantrekkelijk vind. Manuel dus blijkbaar, komt dat door z'n woeste manen of het feit dat hij met bodypaint over z'n lijf over de rode loper wandelt?
Waar. Wanneer gaan we eens een wedstrijdje autorijden doen? Het gaat steeds beter met mijn rijden en ik denk dat ik er nog wel eens goed in kan worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:56 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat Catch best goed is in autorijden, maar dat is slechts een vermoeden!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wil alsnog wel eens iemand versieren. Of in ieder geval moeite moeten doen om iemand te krijgen maar niet voor de seks. Jullie niet?
Oja. Ik kan helemaal geen lasagne maken! Ik eet dat altijd uit pak, ook wel lekker! Maar ik zal me ooit eens verdiepen in dat soort gerechten. Toevallig heb ik vorige week nog een kookboekje gekocht met verschillende soorten pastasauzen.
Nou, hij heeft echt alles qua looks.
[..]
Waar. Wanneer gaan we eens een wedstrijdje autorijden doen? Het gaat steeds beter met mijn rijden en ik denk dat ik er nog wel eens goed in kan worden.![]()
2000 man uitgenodigd toch? Dapper dak.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:47 schreef Ziba het volgende:
Wie gaat morgen trouwens naar Sunset? Opening.
Ik zie lasagne niet als uitgebreid moet ik zeggenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:42 schreef S-RS het volgende:
[..]
Vindt het vaak prima te eten. Zelf maken is zo'n gedoe![]()
Eet jij elke(vaak) avond uitgebreid?
Ah oké, 20-30 minuutjes valt het idd nog wel mee! Ik maak vaak het zelfde klaar, ben niet zo'n held met koken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:45 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik zie lasagne niet als uitgebreid moet ik zeggen. Zodra je weet wat je moet doen heb je in 20-30 minuten alles klaar en moet het alleen nog de oven in. Net als risotto, enige werk zit 'm in het roeren en nat houden. Als ik zin heb om te koken maak ik dat soort dingen, anders vaak wat snellere maaltijden (maar overwegend pasta of vleesmaaltijden). Diepvriespizza heb ik ook standaard in huis moet ik zeggen
...
Och mejonge dubbelclutchen allesquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:22 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik denk dat Catch best goed is in autorijden, maar dat is slechts een vermoeden!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:47 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Hij heeft alleen al een vriendin maar ik ben veel knapper en leuker dus het is wachten tot het uitgaat.
Ik, maar 's avonds pas, vrienden van me moeten draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat morgen trouwens naar Sunset? Opening.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Luco op 22-03-2012 19:05:55 (Toch maar even in Spoilertags) ]Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Ah, dus live muziekjes op het dak. Met uitnodiging alleen of kan elke burgerlul dat dak op?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik, maar 's avonds pas, vrienden van me moeten draaien.
Ik kan tegen brand.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:47 schreef S-RS het volgende:
Pas op, voor dat je het weet steken ze je in brand
Ook al? Mensen uit korn zijn toch sowieso niet serieus te nemenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef boem-dikkie het volgende:
J Devil.
Iemand met zo'n DJ naam kan ik niet serieus nemen, ook al speelt hij in Korn.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:03 schreef Luco het volgende:
[..]kon het nog langer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Dezelfde dwaas die hbo'ers studenten noemt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie verzint het om een student op vrijdagochtend een website live te laten gooien.
Eerder stoppen met studeren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:29 schreef ShiningStar het volgende:
Nu aan de studie en straks werken... wanneer moet ik nu van het mooie weer genieten?
Deadlines eerder halenquote:
Fok uit en aan de slag dan.quote:
Of bedoel je de persoon die daar moeilijk over doet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dezelfde dwaas die hbo'ers studenten noemt.
Mei, juli, augustus.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:29 schreef ShiningStar het volgende:
Nu aan de studie en straks werken... wanneer moet ik nu van het mooie weer genieten?
Jesse_ heeft gelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Of bedoel je de persoon die daar moeilijk over doet?
moet zeggen dat ik uit kijk naar het moment dat ik af studeer. Student zijn is leuk en hip, maar na 5.5 jaar heb ik dat wel gehad... Nog anderhalf jaar te gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:26 schreef nietzman het volgende:
Haha, stel scholieren. Ga eens aan het werk.
Tot het moment dat je werkt, dan kijk je met weemoed terug op deze tijd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:35 schreef Luco het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik uit kijk naar het moment dat ik af studeer. Student zijn is leuk en hip, maar na 5.5 jaar heb ik dat wel gehad... Nog anderhalf jaar te gaan
Welke studie doe jij?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:35 schreef Luco het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik uit kijk naar het moment dat ik af studeer. Student zijn is leuk en hip, maar na 5.5 jaar heb ik dat wel gehad... Nog anderhalf jaar te gaan
Ik kan het me niet voorstellenquote:
Misschien moet je iets leuks gaan doen, ik moet er niet aan denken weer in het sukkelige school-tempo te zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:36 schreef Jesse_ het volgende:
Tot het moment dat je werkt, dan kijk je met weemoed terug op deze tijd.
Hopelijk kijk ik er straks ook zo op terug.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Misschien moet je iets leuks gaan doen, ik moet er niet aan denken weer in het sukkelige school-tempo te zitten.
Omdat langstudeerboete.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:59 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom springen er met dit weer mensen voor de trein
Dan word ik dubbel gestraftquote:
Ik klaag niet over aids. Gewoon voorbehoedsels en zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:06 schreef Catch22- het volgende:
je studies verklooien of maar wat in de rondte studeren zonder dat je weet wat je wil en dan janken over langstudeerboetes
zelfde als homos die klagen over aids![]()
![]()
Zelfontplooiingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:06 schreef Catch22- het volgende:
je studies verklooien of maar wat in de rondte studeren zonder dat je weet wat je wil en dan janken over langstudeerboetes
zelfde als homos die klagen over aids![]()
![]()
Denken dat ik wil trouwenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik lees net dat nichten niet meer mogen trouwen
Dit zijn dingen die de vrouw in elke relatie beslist. Wacht maar tot jouw 'vrouwtje' het in zijn bol krijgt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Denken dat ik wil trouwen
Hetero met kinderwens aangelegenheid
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die de vrouw in elke relatie beslist. Wacht maar tot jouw 'vrouwtje' het in zijn bol krijgt.
Die afkorting is te hoog gegrepen voor mij, wat je vast begrijpt.quote:
Top, bottom of vers!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die afkorting is te hoog gegrepen voor mij, wat je vast begrijpt.
Ow. Wij zijn niet zo van de achteruitgang. Dus ik speel save en zeg vers.quote:
Het kan toch niet zo zijn dat ik beter ben met homojargon dan jij René.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Wij zijn niet zo van de achteruitgang. Dus ik speel save en zeg vers.
Ik heb geen jargon nodig!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat ik beter ben met homojargon dan jij René.
Geluksvogelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb geen jargon nodig!
Just my pride, Jesse, my pride!
-xxx- !!!
Ferwerda is al enige tijd failliet. Dat er veel leegstand in de straat is komt waarschijnlijk door de afsluiting van het Damsterdiep. Zal straks wel weer wat aantrekken denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:15 schreef RedFever007 het volgende:
Ik wilde vanmiddag even naar Ferwerda, in de Steentilstraat, is die zaak failliet![]()
![]()
Wel een pauperstraat (aan het worden) zo langzamerhand, er staat meer leeg dan dat er winkels zitten zo langzamerhand
Nopequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef Renesite het volgende:
Steentilstraat kan je afaik niet meer fatsoenlijk doorheen rijden
Je hebt Belga.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:26 schreef RedFever007 het volgende:
maar goed, wie vertelt mij even wat een goede goedkope fietswinkel in Groningen is![]()
Moet wat onderdelen hebben
Inderdaad, spring dan van een flat af ofzo. Hoeveel zijn er vandaag voor gesprongen? Station Meppel was echt vies druk door die prutser. Ik zat trouwens in de eerste trein die weer gewoon door mocht rijden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:59 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom springen er met dit weer mensen voor de trein
Belga is nogal duur dacht ikquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt Belga.
Hamstra aan de Kraneweg.
Nop. Maar de Toscane heeft er bijvoorbeeld slim op ingespeeld met de weet dat er veel mensen door de Steenstilstraat komen lopen als ze in de parkeergarage op het Damsterdiep zijn geparkeerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef Renesite het volgende:
Steentilstraat kan je afaik niet meer fatsoenlijk doorheen rijden
Mee eensquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nop. Maar de Toscane heeft er bijvoorbeeld slim op ingespeeld met de weet dat er veel mensen door de Steenstilstraat komen lopen als ze in de parkeergarage op het Damsterdiep zijn geparkeerd.
TSO, Koningsweg 10 Groningen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:26 schreef RedFever007 het volgende:
maar goed, wie vertelt mij even wat een goede goedkope fietswinkel in Groningen is![]()
Bij de fietsenstalling van het umcg: goedkoop, en mijn fiets werkt prima. iig beter dan de laatste keer dat ik hem op het zernike had laten repareren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:26 schreef RedFever007 het volgende:
Die is inderdaad snel en goedkoop, dikke prima!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:30 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Bij de fietsenstalling van het umcg: goedkoop, en mijn fiets werkt prima. iig beter dan de laatste keer dat ik hem op het zernike had laten repareren.
Dat dusquote:
Heel fris..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:38 schreef cerror het volgende:
Was wel lekker in het Noorderplantsoen.
Beetje fris maar ach...
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:19 schreef ralfseltje het volgende:
Hoi, ik vertrek uit mijn kamer. Zoekt iemand hier nog een kamer in de buurt van het Noorderplantsoen? Pm me maar
hoop dat dit overigens mag hier zo in dit topic
Tof (hij is rond de 22m2, aparte woonkamer en slaapkamer, en kost max ong 370 incl, nog even afhankelijk van of de huisbaas de huurprijs omhoog gooit, ik kan hem niet bereiken)quote:
Niet doen dan hè.quote:Op zondag 25 maart 2012 03:11 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Echt verschrikkelijk om op zaterdag de stad in te gaan.
Lekker peuzelend naar de parkeergaragequote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nop. Maar de Toscane heeft er bijvoorbeeld slim op ingespeeld met de weet dat er veel mensen door de Steenstilstraat komen lopen als ze in de parkeergarage op het Damsterdiep zijn geparkeerd.
Nee, al had ik er best heen gewild. Ik ga naar the Jezabels, bandje uit Sydney die in Paradiso spelen vanavond. Heb hun muziek heel veel geluisterd in Australië en heb ze in Brisbane ook gezien. En als ze in NL zijn wil ik ze gewoon zien. Fijne muziek waar herinneringen aan vast zittenquote:
AH Nieuwe Ebbinge 12 tot 6! (En volgende week ookquote:Op zondag 25 maart 2012 13:00 schreef cerror het volgende:
Is d'r ergens nog een supermarkt open vandaag?
Ga ik ook nooit weer doen.quote:
Tof bedankt! Ga ik zo even langs.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
AH Nieuwe Ebbinge 12 tot 6! (En volgende week ook)
Sad story...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:09 schreef Luco het volgende:
Het is zaterdagavond, 10 over 10 en ik zit te studeren...
nogal. Was aan het wachten tot teamgenoten de kantine gingen verlaten om dan met ze de stad in te gaan. Zijn ze tot half 1 gebleven, dus heb ik het maar opgegeven en ben gaan tukken. Wel nuttig geweest thoughquote:
bedoel je niet oude?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
AH Nieuwe Ebbinge 12 tot 6! (En volgende week ook)
Oude is nooit open op zondag, dan moet je naar de Korenbeurs.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lekker peuzelend naar de parkeergarage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |