Ervaring met je zus Ffleamig?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:49 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je zou dus wel een van je nieren beschikbaar stellen maar hem een keer goed verwennen zit er niet in?
Nee, dat vind ik niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:50 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Cultureel gezien wel maar eigenlijk is het onzin toch?
Ben ik ook benieuwd naar. Naar mijn weten zijn het toch vooral de geestelijk zwakkeren die dit soort relaties gewenst in stand houden. Zie het Britse voorbeeld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef Goldfoxx het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar evt. onderzoek, waar wordt gekeken of dergelijke situaties ontstaan bij mensen die geestelijk gezond zijn.
Seks en voortplanting hadden toch weinig meer met elkaar te maken in deze moderne tijden?quote:
Omdat het je zus is, simpel zat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:54 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Seks en voortplanting hadden toch weinig meer met elkaar te maken in deze moderne tijden?
Nou waarom kun je je zus dan niet oraal bevredigen, je hoeft je niet gelijk voort te planten met alle negatieve gevolgen van dien.
Als daar een seksueel aspect bij komt kijken, is dat imo van precies hetzelfde laken een pak.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:54 schreef shifto het volgende:
Wat ik nog veel enger vind zijn die relaties die sommige zonen met hun moeder hebben. Meestal in die gebroken gezinnen waar pappa al jaren niet meer in beeld is en zoon thuis alle mannen taken verricht ofzo.
Ik reageerde op jouw redenen voor je standpunt, buiten je eigen moraal om. Die argumenten vond ik niet erg steekhoudend, en nu keer je dus weer terug naar het punt van je persoonlijke gevoel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Het zijn ook geen sterke argumenten, omdat er geen verbod op het krijgen van kinderen bestaat.
Het punt is dat jij vind dat je op basis van moraal geen wetgeving kan aannemen, en ik dat wel vind. Incest wekt dergelijk sterke emoties bij een zo'n significant deel van de samenleving dat je daar best een zegje voor mag doen.
Vind je dat minderjarige (12 - 17) broertjes en zusjes dan ook sex mogen hebben samen?
Nee, dat staat er helemaal niet buiten. Sterker nog, dat is het hele punt. Naakt zijn mag in de privésfeer wel en in de publieke niet. Net zoals seks.quote:[..]
Dat is mijn punt niet, mijn punt is dat er wetgeving op basis van moraal wordt aangenomen, en dat het verbieden van naakt op straat daarmee dezelfde basis heeft. Of dat dan te zien is of niet staat daar buiten.
Zulk onderzoek kun je natuurlijk uitvoeren bij iedereen die afwijkt van de seksuele normen. En zo ja, wat dan nog?quote:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar evt. onderzoek, waar wordt gekeken of dergelijke situaties ontstaan bij mensen die geestelijk gezond zijn.
Nee. Net zoals ik mijn vader een nier zou geven maar niet een keer goed verwennen. Ik zou ook mijn beste vriendin een nier geven, maar geen lekkere lesbo beurt. Sommige mensen wil je gewoon echt niet doen. Dat staat gewoon steevast voor jezelf.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:49 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je zou dus wel een van je nieren beschikbaar stellen maar hem een keer goed verwennen zit er niet in?
Heb jij een zus dan? En zou je haar klaarbeffen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:56 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat is een waarom-daarom redenatie die bij de meeste mensen op hun 7e wel verdwenen is.
Beetje een non-vergelijking zonder verder bewijs. Verder heb ik niet echt een beeld wat je met "vroegah" bedoeld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:36 schreef hlmllp het volgende:
Vroeger had je verschillende van die jantjes rond lopen/fietsen/skeeleren, dat waren zeg maar gekscherend genoemd de "dorpsgekken" van toen. Nu worden ze in een dwangbuis gezet. En ja ik vind dat de dorpsgekken die geen vlieg kwaad doen gewoon het straatbeeld mogen opvrolijken. Zolang ze mensen niet consistent gaan lastig vallen zie ik het probleem niet.
Vrijwillig betekent "uit eigen beweging". Je betaalt dus ook belasting als dat niet verplicht was in Nederland, en je geeft ze gewoon een fooi toe?quote:En ja ik betaal vrijwillig belasting, want je hebt altijd de keus om de belasting te ontduiken. Die keus neem ik niet, dus ja ik betaal vrijwillig belasting.
Ja, mensen als Charles Darwin waren inderdaad bijzonder zwakke geestenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Naar mijn weten zijn het toch vooral de geestelijk zwakkeren die dit soort relaties gewenst in stand houden. Zie het Britse voorbeeld.
Waarom niet? Alsof dat zo vreemder is dan Annie van de friettent op de hoek.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb jij een zus dan? En zou je haar klaarbeffen?
Ik vind broer/zus, het onderwerp ook van dit topic, toch net even iets anders dan neef/nicht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ja, Charles Darwin was inderdaad een bijzonder zwakke geestDenk eens na zeg.
Ok, maar heb je ook een zus?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:58 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof dat zo vreemder is dan Annie van de friettent op de hoek.
Nou is dat ook niet iets dat je even zo één twee drie bij de koffie de discussie inwerptquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:58 schreef Axel1988 het volgende:
Moet er niet aan denken om seks te hebben met mijn zussen; heb er eigenlijk nooit van gehoord dat er veel mensen zijn die wel seks met hun broer of zus hebben.
Waarom is het zo vreemd voor je dat iemand het leven van een ander wil redden zonder met diegene seks te willen? Bestaat liefde zonder lust niet voor jou?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:49 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En zij vinden het normaal dat je dit denkt of heb je het maar voor jezelf gehouden?quote:
Goed, maar het onderwerp is al wat verschoven richting incest in het algemeen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind broer/zus, het onderwerp ook van dit topic, toch net even iets anders dan neef/nicht.
Oh?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Goed, maar het onderwerp is al wat verschoven richting incest in het algemeen.
Nouja, ik vind neef/nicht ook heel anders hoor. Ik heb nichten die ik al jaren niet heb gezien. Ik kan me zelfs voorstellen dat er situaties voorkomen waarin mensen elkaar leren kennen die in eerste instantie nog niet eens weten dat ze neef/nicht van elkaar zijn... zijn zo veel grote families.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Goed, maar het onderwerp is al wat verschoven richting incest in het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |