Ik weet hoe ik het moet doen dat is het probleem niet, ben alleen zolang gewend geweest haast vetloos te eten dat het haast automatisme is, dus ik moet er echt op gaan letten. Over een aantal weken gewoon eens aankijken. Mijn vetpercentage heeft ze niets over gezegd, ik sport veel en het is ook wel mijn doel om er strak uit te zien, ik moet niet lager gaan nee dat niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Niet ongesteld worden komt deels door te weining onverzadigd vet in de voeding, maar ook door een te laag vetpercentage, hoe wil de dietiste dat je dat gaat verhogen icm met je training?
Het is belangrijk om gezonde vetten binnen te krijgen, dus (meervoudig) onverzadigde vetten. Die zitten in vis en olijfolie etc. Eigenlijk is tonijn of zalm in olijfolie erg goed als vetbron. Net als sommige noten trouwens (geen pinda's..)quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik het moet doen dat is het probleem niet, ben alleen zolang gewend geweest haast vetloos te eten dat het haast automatisme is, dus ik moet er echt op gaan letten. Over een aantal weken gewoon eens aankijken. Mijn vetpercentage heeft ze niets over gezegd, ik sport veel en het is ook wel mijn doel om er strak uit te zien, ik moet niet lager gaan nee dat niet.
Dat weet ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het is belangrijk om gezonde vetten binnen te krijgen, dus (meervoudig) onverzadigde vetten. Die zitten in vis en olijfolie etc. Eigenlijk is tonijn of zalm in olijfolie erg goed als vetbron. Net als sommige noten trouwens (geen pinda's..)
Ik eet in de zomer vaak pastasalade met spinazie, citroen en tonijn. Echt erg lekker en gezond! Maar dat zal je dietiste je ook wel eens aangeraden hebbenquote:
Ik eet regelmatig vis ja. En ik weet precies hoe het moet, dat is ook niet de reden waarom ik bij de dietiste ben. Ik heb gewoon een stukje begeleiding nodig omdat eten een tijd bij mij niet zo goed is gegaan. Ik ben er meer in verdiept dan je denkt en ik weet precies waar ik het vandaag moet halen, en ben bezig met het toe te passen!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik eet in de zomer vaak pastasalade met spinazie, citroen en tonijn. Echt erg lekker en gezond! Maar dat zal je dietiste je ook wel eens aangeraden hebbenLust je wel vis btw?
Ehm nee, je functioneert niet fatsoenlijk. Je lijf kan een een zwangerschap niet handelen. Dat is niet normaal. Ben een jaar niet ongesteld geweest door teveel trainen en ik at wel de juiste vetten hoor. Gooide olijfolie door de kwark als het moest. Vetiësta!quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:52 schreef Siral het volgende:
Ik functioneer fatsoenlijk?Iedereen heeft wel hier en daar wat, en bij mij is dat dat ik wat meer vetten moet gaan toepassen in mijn voeding, en daar ben ik echt mee bezig. Ik breek mezelf echt niet af, ik ben juist 100% gezond bezig momenteel, fitter dan OOIT.
Ben sinds 3 maanden geleden ook compleet gestopt met de pil dus moet het even de kans geven.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ehm nee, je functioneert niet fatsoenlijk. Je lijf kan een een zwangerschap niet handelen. Dat is niet normaal. Ben een jaar niet ongesteld geweest door teveel trainen en ik at wel de juiste vetten hoor. Gooide olijfolie door de kwark als het moest. Vetiësta!Door teveel krachttraining en een laag vetpercentage kwam er teveel stresshormoon vrij die ervoor zorgde dat het stopte. Jij moet eerst een balans zoeken dan volgen je hormonen vanzelf.
Je weet wat het met je lijf doet als je niet ongesteld wordt? En niet iedereen heeft hier en daar wel wat. Het is niet normaal als je cylcus stopt. Period! mweheheh
Dat dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:23 schreef Goodbye het volgende:
Pho!![]()
Minilot, wat eet je toch weer heerlijk!
Ik krijg anders het idee dat ze best wéét dat die menstruatie wel weer terug moet en dat dat ook op termijn weer de bedoeling is, maar als je jezelf net uit een eetstoornis gebattled hebt, dan gaat natuurlijk niet alles tegelijk. Beter goed eten en niet ongesteld dan niet eten en niet ongesteld.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ehm nee, je functioneert niet fatsoenlijk. Je lijf kan een een zwangerschap niet handelen. Dat is niet normaal. Ben een jaar niet ongesteld geweest door teveel trainen en ik at wel de juiste vetten hoor. Gooide olijfolie door de kwark als het moest. Vetiësta!Door teveel krachttraining en een laag vetpercentage kwam er teveel stresshormoon vrij die ervoor zorgde dat het stopte. Jij moet eerst een balans zoeken dan volgen je hormonen vanzelf.
Je weet wat het met je lijf doet als je niet ongesteld wordt? En niet iedereen heeft hier en daar wel wat. Het is niet normaal als je cylcus stopt. Period! mweheheh
Precies.. momenteel gaat het echt super goed met me dus gewoon aankijken en verbeterenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik krijg anders het idee dat ze best wéét dat die menstruatie wel weer terug moet en dat dat ook op termijn weer de bedoeling is, maar als je jezelf net uit een eetstoornis gebattled hebt, dan gaat natuurlijk niet alles tegelijk. Beter goed eten en niet ongesteld dan niet eten en niet ongesteld.
Succes Siral!
Jaaa, weet ik. Vanmorgen wél om zeven uur opgestaan om alvast de bouillon te laten trekken met uien en knoflook en steranijs en pepers en kaneelstokjes en en en en en nog veeeeel meer..quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:23 schreef Goodbye het volgende:
Pho!![]()
Minilot, wat eet je toch weer heerlijk!
Tijd geleden heeft ze hier ook gepost, daar hebben we een bepaald beeld aan overgehouden. Huidige gang van zaken met 6 dagen intensief sporten geeft te denken over hoe goed het nu gaat. Wel beter, maar nog neit goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik krijg anders het idee dat ze best wéét dat die menstruatie wel weer terug moet en dat dat ook op termijn weer de bedoeling is, maar als je jezelf net uit een eetstoornis gebattled hebt, dan gaat natuurlijk niet alles tegelijk. Beter goed eten en niet ongesteld dan niet eten en niet ongesteld.
Succes Siral!
Nee ik ben perfect? Ik vreet momenteel meer dan 2100 kcal per dag om mezelf te onderhouden, ik zie een dietiste, ik spreek regelmatig mijn huisarts. Ik ga duidelijk VOORUIT. Wat moet ik nog meer doen? Ik heb mijn probleem erkend en het kan niet meteen instant goed gaan! Ik ben 10 maanden verder en voel me GOED, klaar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Tijd geleden heeft ze hier ook gepost, daar hebben we een bepaald beeld aan overgehouden. Huidige gang van zaken met 6 dagen intensief sporten geeft te denken over hoe goed het nu gaat. Wel beter, maar nog neit goed.
Ah zo ja, dan vind ik het nog wat anders want dat kan ook wel een grote rol spelen in je cyclus natuurlijk. Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:25 schreef Siral het volgende:
[..]
Ben sinds 3 maanden geleden ook compleet gestopt met de pil dus moet het even de kans geven.
Kan het ook door komen inderdaad, dus meer vetten eten en ff aankijkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah zo ja, dan vind ik het nog wat anders want dat kan ook wel een grote rol spelen in je cyclus natuurlijk. Dat wist ik niet.
Het komt op mij ook nog steeds tamelijk obsessief over, dat moge ook duidelijk zijn, maar wél heel wat minder destructief. Ik krijg ook de kriebels van zo'n keiharde focus op krachttraining, spiervorming en sport in het algemeen, maar de eetlijstjes die Siral post zijn in elk geval mijlenver bij een schadelijke eetstoornis vandaan en dat is op zich natuurlijk al hartstikke goed. Vind ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Tijd geleden heeft ze hier ook gepost, daar hebben we een bepaald beeld aan overgehouden. Huidige gang van zaken met 6 dagen intensief sporten geeft te denken over hoe goed het nu gaat. Wel beter, maar nog neit goed.
Sommige mensen vinden het ook lekker om uit te lokkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:32 schreef _aurum_ het volgende:
Siral als je geen feedback wil dan moet je hier gewoon niet posten. Ik lees enorme ergenis in je posten en je gaat ook enorm in de verdediging.
ik moet gelijk hier aan denken
[ afbeelding ]
Aye, bij mij gaan er ook een paar alarmbelletjes rinkelen. Niet dat ik niet zie dat er giga vooruitgang is geboekt hoor! Siral ziet er nu een stuk beter / gezonder uit. En tja, ik ken haar helemaal niet persoonlijk natuurlijk!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:29 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:34 schreef Novem het volgende:
Ik snap wel dat ze zo reageerd, ze heeft inderdaad grote stappen vooruit genomen en als men dan zegt (zoals het overkomt bij haar) dat ze nog steeds niet in orde is en dat haar gedrag obsessief en ongezond is komt dat gewoon heel kut over. Alsof alle moeite nooit goed genoeg is ofzo.
Jezus ja, die gozer! Die zag er zoveel beter uit toen hij nog dik was hequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aye, bij mij gaan er ook een paar alarmbelletjes rinkelen. Niet dat ik niet zie dat er giga vooruitgang is geboekt hoor! Siral ziet er nu een stuk beter / gezonder uit. En tja, ik ken haar helemaal niet persoonlijk natuurlijk!
Moest alleen ergens wel denken aan dat ene programma met Wendy van Dijk, met die dikke meneer die meedeed om af te vallen. Er viel alleen op dat hij feitelijk van de ene obsessie in de andere rolde - vroeger was hij een sportfanaat, toen werd hij verslaafd aan eten, toen weer aan sporten. Hij was tijdens het programma zo fanatiek bezig dat hij in het ziekenhuis belandde (wederom, ik zeg niet dat Siral ook zo bezig is) - na afloop was hij dus een boel gewicht kwijt. Een succes? Enerzijds wel, anderzijds had ik het idee dat de psychologische oorzaak niet weg was.
But what do I knowMisschien iets om over na te denken. Misschien ook niet
![]()
Als ik niet goed bezig was qua voeding of sport, was mijn lijf ook niet eens in staat om eruit te zien zoals het nu doet. Als het werkelijk desuctrief zou zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:37 schreef minilot het volgende:
Eens met Novem. Ik denk dat een deel van de meiden het hier qua eetgewoontes, sportzin, gezondheid en sixpack bij lange na niet halen bij Siral, en bezorgheid over resterend obsessief gedrag is begrijpelijk en zo te zien ook best een beetje terecht, maar het kwam hier niet bepaald bezorgd of behulpzaam over - eerder een soort 'zie je wel, het is nog steeds ellende'-achtig en dat lijkt me in dit geval toch niet echt de waarheid.
Maar goed, ik snap dan stiekem ook nog steeds niet dat mensen iets te miepen hebben op mijn eetlijstjes, dus het ligt vast ook wel een beetje aan mij.![]()
Ik bedoelde het net ook niet als aanval ofzo, maar meer een tip. En aangezien je bij een dietiste komt weet je waarschijnlijk al veel over voeding. Ik heb veel dingen gehoord/geleerd van een vriendin die dietiek studeert en ik vind het handig om haar af en toe als klankbord te gebruiken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:36 schreef Siral het volgende:
Geloof me ik ben echt niet obsessief bezig en ik maak mijn lijf echt niet kapot qua sport. Het is gewoon een bepaalde sport dedication die ik ook al had VOOR mijn eetstoornis. En juist omdat ik er het beste uit wilde halen ook qua voeding rolde ik in die verrekte eetstoornis. Ik ben juist met alle kracht bezig om gezond te worden/blijven!
thanks
Ik ga even vis halen voor vanavond![]()
Ik krijg dat bij de combinatie van Mars+Cola. Glazuurkiller volgens mij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:54 schreef Novem het volgende:
Malthesers zijn zo zoet dat ik altijd gewoon tandpijn krijg als ik ze eet, ook bij Lions/Mars/Snickers trouwens!
Ha, nee hoor. Ik ga in elk geval één en soms twee keer per week naar de bios en dan leer je het al gauw af om steeds te willen snacken. Ik heb doorgaans gewoon een flesje water in mijn tas.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:54 schreef the85mc het volgende:
Volgende keer een bak kwark en een kipfilet mee
Ach, als het gesmaakt heeft.. moet kunnen af en toe.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, nee hoor. Ik ga in elk geval één en soms twee keer per week naar de bios en dan leer je het al gauw af om steeds te willen snacken. Ik heb doorgaans gewoon een flesje water in mijn tas.
Gisteren was alleen geen regulier bioscoopbezoekje en ik dacht: ik haal eens een zak.
Klopt, voor mij in ieder geval wel. En dino wil wel aankomen geloof ik ja.. Hij eet tenminste een stuk meer dan ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef Novem het volgende:
Ik raak gewoon steeds in de war tussen Dino en the85mc....85mc wil afvallen voor zeilen toch? En Dino aankomen en spieren opbouwen?
Helemaal goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef Novem het volgende:
Ik raak gewoon steeds in de war tussen Dino en the85mc....85mc wil afvallen voor zeilen toch? En Dino aankomen en spieren opbouwen?
Vaak genoeg je stropdas strikken.. dan leer je het vanzelf wel goed en snel te doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef the85mc het volgende:
Heb ook net mn pak uit de stomerij gehaald. Pak vind ik prima, maar heb echt een hekel aan stropdassen. Sowieso krijg ik die nooit mooi op lengte..
Ben nu IQtesten aan het oefenen en hoofdrekenen weer aan het opfrissen. Morgen capaciteiten test en waarschijnlijk zullen dit soort testjes ook wel voorbij komen. Je wordt er echt beter in als je traint op IQtesten..Eigenlijk zegt dan zo'n testje vrij weinig maar ja..
Oh, ik ben daar ook niet moeilijk over hoor. Ik snoep normaal gesproken thuis echt nooit, gewoon niet, dus ik lig er helemaal niet wakker van.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach, als het gesmaakt heeft.. moet kunnen af en toe.
Thanks! En ik snap het ook wel hoor, dat is het nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:15 schreef An24 het volgende:
Weer thuis!
Mo: wat tof dat je weer in je broek past!
Siral: zo alles lezend kom je van ver. Dat je lijf in staat is spieren te kweken zegt al heel wat. Goed op weg om je leven te beteren. Ik snap de 'bezorgdheid' hier ook wel, ze hebben je hier ook anders gezien.
Ik heb lekker gezondigd vandaag:
O: rusticobrood met kaas en roerei, beker thee met melk.
L: twee volkorenboterhammen met boter en twee dobbenkroketten. Cola light. Jum!
T: kleine milkshake banaan
D: roerbak thai met veel groenten en rijst.
T: thee
Morgen ben ik weer braaf.
Mijn rug, sexy?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:16 schreef Perruche het volgende:
Nou An, ik vind dit ook een braaf lijstje. En mensen die niet snoepen
. Ik ben gewoon een weekdier zonder ruggegraat geloof ik. Al gaat het tot nu toe supergoed vandaag! Over een kwartiertje naar huis en dan avondeten en dan schoonmaken en dan sporten en dan shakeje en hoppa 1 hele dag niet gesnoept. Whoei!
Siral, ik vind je onnoemelijk sexy op die foto, en het klinkt een stuk beter dan voorheen! Goed hoor
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:17 schreef Perruche het volgende:
[..]ja vond het echt een goeie foto hehe, zo met die spieren en alles.
Kwestie van schoon eten en regelmatig sporten vaak hoor, hoef je nog niet eens zo drastisch te cutten in calorieenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil ook zo gespierd worden zonder vet. Die spieren lukken wel, dat vet... nah.
Ja dat schoon eten he, daar gaat het mis! Maar goed, komt vanzelf goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Kwestie van schoon eten en regelmatig sporten vaak hoor, hoef je nog niet eens zo drastisch te cutten in calorieenDan dropt je vetpercentage vanzelf wel.
Agh, als jij je nu toch lekker in je vel voelt. Iedereen heeft een ander doel, de een wil gezond en lekker eten en zich gezond voelen meer niet, de ander heeft een fitness ambitie en wil graag een stapje verder gaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat schoon eten he, daar gaat het mis! Maar goed, komt vanzelf goed
Ben wel benieuwd wat je mij zou aanraden (serieus)quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Kwestie van schoon eten en regelmatig sporten vaak hoor, hoef je nog niet eens zo drastisch te cutten in calorieenDan dropt je vetpercentage vanzelf wel. En het hoeft ook niet morgen toch! It takes time.
Waarmee, sport/voeding?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je mij zou aanraden (serieus)
Heb trouwens een broodje vis op vandaag
Ja beidequote:
Verschillende dingen, ik was op mn CV geselecteerd voor bestgraduates. Wat je daar precies aan hebt weet ik niet.. Ik werd uitgenodigd voor capaciteiten test en een gesprek bij Capgemini. Dus zien wat dat wordt. Altijd handig om te weten wat je capaciteiten zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:15 schreef Perruche het volgende:
85MC heb je een interview? Spannend, wat voor bedrijf?
Als je vet wilt verliezen zul je in eerstinstantie niet meteen aan cardio moeten denken maar aan krachttraining, in combinatie met cardio. Als je spieren kweekt verband je vanzelf meer en dus gaat het 10x zo hard. Dus veel eiwitten en vooral genoeg eten ook als je wilt afvallen. Je verbranding moet een boost krijgen, eten en spieren kweken dusquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja beideIk hoef niet veel af te vallen maar wel spieren te kweken/sporten/gezond te eten.
Zolang je blijft zeggen dat je een weekdier bent, gaat het ook niet lukken he! Kwestie van niet lullen en doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil ook zo gespierd worden zonder vet. Die spieren lukken wel, dat vet... nah.
Ga goed voor jezelf na of je bij een detacheerder wilt werken..quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Verschillende dingen, ik was op mn CV geselecteerd voor bestgraduates. Wat je daar precies aan hebt weet ik niet.. Ik werd uitgenodigd voor capaciteiten test en een gesprek bij Capgemini. Dus zien wat dat wordt. Altijd handig om te weten wat je capaciteiten zijnAl weet ik dat van mezelf wel al aardig.
Zelfkennis is de eerste stap naar een betere persoon enzo, toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Zolang je blijft zeggen dat je een weekdier bent, gaat het ook niet lukken he! Kwestie van niet lullen en doen
Het koste mij ook heel veel doorzettingsvermogen, maar het is echt te doen.
Klopt, ik twijfel ook daarover, maar de consultancy kant van Capgemini trekt me wel. Heb in mei nog een gesprek bij een ingenieursbureau. Dat past denk ik wel beter bij me. Maar goed, ik zie dit vooral als een oefening.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga goed voor jezelf na of je bij een detacheerder wilt werken..
Leukquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:25 schreef Siral het volgende:
[..]
Als je vet wilt verliezen zul je in eerstinstantie niet meteen aan cardio moeten denken maar aan krachttraining, in combinatie met cardio. Als je spieren kweekt verband je vanzelf meer en dus gaat het 10x zo hard. Dus veel eiwitten en vooral genoeg eten ook als je wilt afvallen. Je verbranding moet een boost krijgen, eten en spieren kweken dusEn daarnaast lekker hardlopen/fietsen/roeien whatever. Als je puur en alleen als een debiel gaat cardio-en verbrand je al je spieren en blijf je "vet", maar word je wel dun; skinnyfat. Mag me altijd priveberichtje sturen hoor, als je er dieper op in wilt gaan
Stomme vraag maar wat is een detacheerder?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga goed voor jezelf na of je bij een detacheerder wilt werken..
Je bent in dienst bij de detacheerder en werkt vervolgens in opdracht bij andere bedrijven, zoiets ongeveer.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Stomme vraag maar wat is een detacheerder?
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je flink cardioot dan breek je je spieren niet per se af. Zeker niet als je dat doet met in combinatie veel eiwitten eten. Ik kan uit eigen ervaring spreken. ik mountainbike redelijk intensief en mijn beenspieren zijn juist flink gegroeid. En door hardlopen krijg ik sterkere rugspieren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:25 schreef Siral het volgende:
[..]
Als je vet wilt verliezen zul je in eerstinstantie niet meteen aan cardio moeten denken maar aan krachttraining, in combinatie met cardio. Als je spieren kweekt verband je vanzelf meer en dus gaat het 10x zo hard. Dus veel eiwitten en vooral genoeg eten ook als je wilt afvallen. Je verbranding moet een boost krijgen, eten en spieren kweken dusEn daarnaast lekker hardlopen/fietsen/roeien whatever. Als je puur en alleen als een debiel gaat cardio-en verbrand je al je spieren en blijf je "vet", maar word je wel dun; skinnyfat. Mag me altijd priveberichtje sturen hoor, als je er dieper op in wilt gaan
Aan de gewichten hangen is opzich wel voornaam. Vrouwen schrikt het meestal omdat ze denken dat ze "buff" worden maar dat is absoluut niet waar. Je oogt juist alleen maar slanker met extra spiermassa, ook als je nog een laag vet eroverheen hebt zitten. Ik train behoorlijk zwaar bijvoorbeeld, ik ben maar een klein grietje maar train zwaarder dan sommige gassies op de sportschool.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:28 schreef Probability het volgende:
[..]
LeukKrachttraining als in echt aan de gewichten hangen of telt kickboksen/bootcamp etc ook?
Heb idd bij cardio nooit het idee dat ik resultaat zie, behalve dan misschien in m'n conditie!
Gewoon zo wel een minuut of 3, 4 denk ik?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:29 schreef Goodbye het volgende:
O: 3 volkoren crackers filet americain, peer
L: volkoren boterham hagelslag, 2 matzes filet americain
T: 2 volkoren crackers filet americain, gekookt eitje, vier blokjes butterscotch chocola
S: kwartier krachtoefeningen, helemaal stuk gegaan![]()
![]()
T: bakje kwark met wat rode vruchten
D: zuurkoolovenschotel part two
Beetje veel crackers, ik weet het, maar ik had gister een bakje filet americain bij de slager gehaald en dat is zulk goddelijk spul.
Hoe lang kunnen jullie in squathouding tegen de muur zitten, trouwens? De challenge die ik deed was voor 100 seconden, maar ik haalde met pijn en moeite de zestig seconden![]()
.
Je zult niet alles instant verbranden nee, wel als je veel te weinig eet inderdaad. Wat veel mensen al snel doen OMDAT ze willen afvallen/vet verbranden, en dan als een malle op de loopband gaan staan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je flink cardioot dan breek je je spieren niet per se af. Zeker niet als je dat doet met in combinatie veel eiwitten eten. Ik kan uit eigen ervaring spreken. ik mountainbike redelijk intensief en mijn beenspieren zijn juist flink gegroeid. En door hardlopen krijg ik sterkere rugspieren.
Je gaat wel je spieren verbranden als je onder BMR eet en dan gaat cardioen.
Oh my god, echt zo lang? Ik zakte echt bijna door m'n hoevenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef Novem het volgende:
[..]
Gewoon zo wel een minuut of 3, 4 denk ik?
Na het squaten of leggpressen ga ik al dood na 45 seconden
Dat klopt ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je bent in dienst bij de detacheerder en werkt vervolgens in opdracht bij andere bedrijven, zoiets ongeveer.
maar als je het zo moeilijk vindt, wil je het dan wel graag genoeg? Want de andere verleidingen roepen dan harder dan je uiteindelijke doel /zwart-wit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zelfkennis is de eerste stap naar een betere persoon enzo, toch?.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:29 schreef Goodbye het volgende:
O: 3 volkoren crackers filet americain, peer
L: volkoren boterham hagelslag, 2 matzes filet americain
T: 2 volkoren crackers filet americain, gekookt eitje, vier blokjes butterscotch chocola
S: kwartier krachtoefeningen, helemaal stuk gegaan![]()
![]()
T: bakje kwark met wat rode vruchten
D: zuurkoolovenschotel part two
Beetje veel crackers, ik weet het, maar ik had gister een bakje filet americain bij de slager gehaald en dat is zulk goddelijk spul.
Hoe lang kunnen jullie in squathouding tegen de muur zitten, trouwens? De challenge die ik deed was voor 100 seconden, maar ik haalde met pijn en moeite de zestig seconden![]()
.
Misschien niet inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar als je het zo moeilijk vindt, wil je het dan wel graag genoeg? Want de andere verleidingen roepen dan harder dan je uiteindelijke doel /zwart-wit.
Jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]!
Is de filet americain nu wel op?
Die standaard krachttraining die ik vrouwen op de fitness zie doen hebben inderdaad weinig nut. En al helemaal niet als je halve sets maakt. En maar lala door de fitness loopt. Sowieso zijn losse oefeningen nog altijd het best!! Wil je je hele lijf effectief trainen, ga hardcore deadliften, squatten, lunges, leg presses doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Verder eens met Siral.. krachttraining én cardio zorgen voor een strak lichaam. En dan vallen weighted crunches / oblique machine niet onder krachttraining zoals veel mensen denken.
Alsof ze 's ochtends ineens wakker worden met triceps waar de gemiddelde bodybuilder jaloers op is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:38 schreef Siral het volgende:
[..]
Die standaard krachttraining die ik vrouwen op de fitness zie doen hebben inderdaad weinig nut. En al helemaal niet als je halve sets maakt. En maar lala door de fitness loopt. Sowieso zijn losse oefeningen nog altijd het best!! Wil je je hele lijf effectief trainen, ga hardcore deadliften, squatten, lunges doen.
Maar vrouwen zijn bang dat ze TE gespierd worden, ain't gonna happen.
Die wil moet bij sommige mensen groeien, dat had ik ook toen ik te zwaar was.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar als je het zo moeilijk vindt, wil je het dan wel graag genoeg? Want de andere verleidingen roepen dan harder dan je uiteindelijke doel /zwart-wit.
Ik heb ernstig hard moeten trainen voor de triceps die ik heb zeg ik je..quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof ze 's ochtends ineens wakker worden met triceps waar de gemiddelde bodybuilder jaloers op is.
http://www.bodybuilding.com/quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:44 schreef Novem het volgende:
Is dat oxygen wat An? Lijkt me wel interessant, maar als het van die standaard info is die je op iedere site kan vinden geef ik er liever geen geld aan uit..
Da's ook niet erg. Maar dan weet je in ieder geval waar het vandaan komt dat je je doelstelling niet haalt.quote:
www.oxygenmag.comquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:44 schreef Novem het volgende:
Is dat oxygen wat An? Lijkt me wel interessant, maar als het van die standaard info is die je op iedere site kan vinden geef ik er liever geen geld aan uit..
Zo veel? Ik was iets meer dan de helft kwijt voor twee jaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:47 schreef _aurum_ het volgende:
ik krijg oxygen thuisgestuurd/lui. Volgens mij was ik iets van 75 euro kwijt voor een tweejarig abo. Dat vond ik wel te doen
Ben je al Nallie! RRRRRRRRR!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:54 schreef Nallie het volgende:
8 km hardgelopen in 51 minuten![]()
En daarna nog 50 squatsspeciaal voor mn behind op aanraden van Loveli
![]()
Word ik nu ook een lean mean fighting machine?
Waarom wil Fok mij roze pumps aansmeren?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh ik heb echt de focus van een doperwt vandaag..! Laat thuis gisteren he, dan krijg je dat![]()
En waarom wil Fok me de hele tijd gephotoshopteThaise mademoiselles aanbieden
Blijkbaar denkt fok dat je t kan hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom wil Fok mij roze pumps aansmeren?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom wil Fok mij roze pumps aansmeren?
Ik ook niet echt van gephotoshopte thaise import.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Ik zou zeggen dat ze ons verwisseld hebben, ware het niet dat ik ook niet direct een fan ben van roze pumps
Ik had na de eerste keer Jillian maandagavond vervolgens op dinsagochtend vooral het gevoel dat mijn schouders in brand stonden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vraag me trouwens af of mijn gigaspierpijn vandaag komt door Jillian of door het verhuizen...
Ik denk ongeveer zo:
Buikspieren -- Jillian
Armspieren -- beide
Schouders -- tillen enzo
Beenspieren -- beide? o.O
quote:
Borst?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net ook voor de tweede keer Jillian gedaan. Ik voel het vooral in m'n schouders, van die oefening waar je op de grond ligt en gewichtjes naar de zijkant moet doen. M'n gewichten zijn me eigenlijk nog wat te zwaar..
Je hebt verschillende levels toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Het is toch steeds dezelfde video? Ik ben eigenlijk gewoon van plan om het 1 of 2 keer met video te doen en als 't saai wordt gewoon zelf: even opschrijven wat ik moet doen en zulks
Oui, volgens mij 3 levels van elk 20 minuten! Dus je doet 10 dagen per level ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Je hebt verschillende levels toch?3 dacht ik.
Haha neejoh! Staat in het vorige topic, hier: [Gezond Slank] #1828 - Met Jillian's troepen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:27 schreef _Calimero_ het volgende:
heb ik nou gewoon een onwijs sexy foto van jou gemist? Dat is nou jammer!
Goed te lezen dat je op de goede weg zit siral, ik hoop dat je in te toekomst ook wat losser met alles kunt omgaan...!
Ja, wat een verhaal Dino! Je zal er maar te laat achter komen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo een honger.. en ik moet wachten op de loodgieter voordat het gas weer open kan.
Ja, maar level 3 doe je enkele keren achter elkaar, idem voor 2 en 3.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Je hebt verschillende levels toch?3 dacht ik.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens! Ik kan echt niet opdrukken. Als in, NIET-niet, zelfs niet vanaf mijn knieënMijn armen zijn nog net niet plumpudding (al vond ik 'weekdier' ook mooi gevonden
). Maar gisteren toen ik bezig was met Jillian had ik het ineens een soort van door geloof ik!
![]()
Ik kwam daadwerkelijk overeindHet kostte nog wel moeite, maar ik snapte de beweging eerst niet ofzo, nu leek dat wel okay te gaan (ben alsnog geen plank, want daarvoor steekt er teveel uit hier en daar
).
Dus hopelijk kan ik dat volgende keer weer ehh 'vinden'! Zeg maar!
Mja, tis toch schrikken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:41 schreef ElDinosaur het volgende:
An24: Het is niet veel wat er lekt volgens mij.. maar het rook best sterk.
[..]. Als het één keer lukt komt de rest vanzelf wel.
Over een paar maanden kan ze verticale 1 arm pushups.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Mja, tis toch schrikken.
Maria, wat goed. Nu volhouden, dan kan je het straks op 1 arm
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Over een paar maanden kan ze verticale 1 arm pushups.
Oh enneh, dit snap ik nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Je kan pushups ook eerst staand tegen de muur doen. Steeds grotere hoek maken zodat het iedere keer wat zwaarder wordt en dan kom je vanzelf uit bij horizontale pushups.
Op een gegeven moment wel ja. Dan kan je overgaan op pushups tegen een tafel/keukenblad aan. Als dat eenmaal makkelijk gaat kan je verder op je knieen, en daarna gewoon horizontaal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh enneh, dit snap ik niet![]()
![]()
Dat je als het ware steeds verder weg gaat staan tegen de muur? Hebben je armen dan geen rare positie?
Ik doe wel eens dat ik me dan een beetje tegen de muur aan laat 'vallen' en dan mezelf weer terug duw. Als je daar je buikspieren bij aanspant voel je die echt wel!quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Je kan pushups ook eerst staand tegen de muur doen. Steeds grotere hoek maken zodat het iedere keer wat zwaarder wordt en dan kom je vanzelf uit bij horizontale pushups.
ik vind het wel een mooi lijstje denk ik en het oogt niet weinig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:57 schreef Ml-etje het volgende:
kom ik binnen rollen met mijn rondje fietsen
Lijstje tsja te weinig tot nu toe dus zo de kast even induiken
O: boterham geitenkaas
T: boterham gewone kaas en boterham filet AM met uitjes
L: een mango met yoghurt
T: 2 scheppen citroenyoghurt, 3 augurken, een plak kaas
D: snijbonen met een tartaartje en witte bonen in tomatensaus met aardappelen
T: nootjes en een stuks fruit
Heb geen trek meer in salade s'middags dus moet even wat anders verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef Nallie het volgende:
Fotoooo
Ik vind t nog geen blote buiken tijd en hij is wat onduidelijk/donker, maar voor t idee
Als ik een betere heb dan zal ik m postenMooi figuurtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeuj, ik kan koken.. loodgieter heeft één of ander afsluitringetje vervangen en het zou nu verholpen moeten zijn. ETEN!
Jeej! Is al het gas ook al weg dan? Pas op met vuurquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooi figuurtje!
Jeuj, ik kan koken.. loodgieter heeft één of ander afsluitringetje vervangen en het zou nu verholpen moeten zijn. ETEN!
Op een trap lukt het zo ook wel. Voeten op de begane grond en handen elke keer een tree lager. En dan daarna voeten op de trap en handen op de grond en elke keer een tree hoger...quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wel ja. Dan kan je overgaan op pushups tegen een tafel/keukenblad aan. Als dat eenmaal makkelijk gaat kan je verder op je knieen, en daarna gewoon horizontaal.
En ja, ik rook gas toen ik de voordeur opendeed.Tenzij de buurvrouw hele gekke dingen heeft gedaan moet het wel lekken, maar de loodgieter moet dat nog even bevestigen.
Ben benieuwd hoeveel pushups ik nu kan, al een tijd niet meer gedaan vanwege constante spierpijn.
Succes!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Jaa, ik heb echt 1.5 uur zitten wachten op die loodgieter en toen was de gaslucht wel weg. Denk ik.
Goed bezig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:30 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nog NIETS ongezonds gegeten vandaagen ik ga nu naar de sportschule voor de kaartjes op zijn
whoei!
Go Perr!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:30 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nog NIETS ongezonds gegeten vandaagen ik ga nu naar de sportschule voor de kaartjes op zijn
whoei!
Wat heb je in de koekenpan gegooid?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:38 schreef Viking84 het volgende:
HELP!
Ik ben aan het koken en er moet gerookte kip in. Ik heb het in een koekenpan geflikkerd, maar vraag me ineens af of dat eigenlijk wel de bedoeling is![]()
.
Wat jammer, ik heb geen trapquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Sjaapje het volgende:
En dan daarna voeten op de trap en handen op de grond en elke keer een tree hoger...
Gerookte kip hoef je niet te bakken Vik!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:38 schreef Viking84 het volgende:
HELP!
Ik ben aan het koken en er moet gerookte kip in. Ik heb het in een koekenpan geflikkerd, maar vraag me ineens af of dat eigenlijk wel de bedoeling is![]()
.
Ja, dat dus! Dat is zo uit de verpakking eetbaar en als het ergens door moet dan hoef je het niet eerst te bakkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:41 schreef Nallie het volgende:
Gerookte kip hoef je niet te bakken Vik!
Dankquote:
Koekjequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
PMen mag altijd koekje, kan alleen niet beloven dat ik snel reageer![]()
NallieZie, lean and mean.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef Nallie het volgende:
Fotoooo
Ik vind t nog geen blote buiken tijd en hij is wat onduidelijk/donker, maar voor t idee
Als ik een betere heb dan zal ik m postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.magere spriet
![]()
![]()
![]()
Met recht gezond slank dusquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:04 schreef Nallie het volgende:
Thank you![]()
Ben nog niet heel lang hier hoor... weeg nu 64 en kom van 79 (5 jaar geleden). Niet echt actief gelijnd, maar meer gaan sporten en eetpatroon aangepast. Heel braaf en duurzaam dus
Dat mag bestquote:
Vind het een mooi lijstje! Was de salade wel lekker? lezen... Al kan je laatste T beter, zoals kwark ofzo. Maar een roggebroodje is soms erg lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag best.
Ik had het net in de pan gedaan toen ik me ineens afvroeg of dat wel moest. Toen hier gevraagd en toen kwam ik op het briljante idee eens onder op de verpakking te kijken.
Was lekker btw: http://www.smulweb.nl/rec(...)-en-pestoyoghurtsaus
Ook voor het eerst avocado gegeten en hoort dat zo'n groene smurrie te zijn of is 'ie dan overrijp?
Ik ga straks nog even een roggebroodje kaas eten, gewoon omdat het kan.
Brengt mijn lijstje op:
S: 5 km hardlopen
O: yoghurt met muesli, banaan en honing
T: twee bth pindakaas
L: twee bth, twee plakken 30+-kaas
T: appel
T: trosje blauwe druiven
D: de genoemde salade
T: roggebrood met halve plak kaas
Hoe bevalt het om weer brood te eten ipv de krekkers?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag best.
Ik had het net in de pan gedaan toen ik me ineens afvroeg of dat wel moest. Toen hier gevraagd en toen kwam ik op het briljante idee eens onder op de verpakking te kijken.
Was lekker btw: http://www.smulweb.nl/rec(...)-en-pestoyoghurtsaus
Ook voor het eerst avocado gegeten en hoort dat zo'n groene smurrie te zijn of is 'ie dan overrijp?
Ik ga straks nog even een roggebroodje kaas eten, gewoon omdat het kan.
Brengt mijn lijstje op:
S: 5 km hardlopen
O: yoghurt met muesli, banaan en honing
T: twee bth pindakaas
L: twee bth, twee plakken 30+-kaas
T: appel
T: trosje blauwe druiven
D: de genoemde salade
T: roggebrood met halve plak kaas
Haha, het duurde echt een tijd voordat ik dat balkje aanzag voor een dia-bakjequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moet je zo ff weer iets drawenVind het knap dat je slide er uit hebt gehaald trouwens
Was ook wel echt een rotwoord maar goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, het duurde echt een tijd voordat ik dat balkje aanzag voor een dia-bakje
Niets anders voorhanden dan snacks en die wil ik juist proberen te laten staan. Fruit en zuivel is er inderdaad wat bij ingeschoten ivm halve werkdag. Normaal drink ik zeker een kwart liter zuivel en een mandarijntje (of twee).quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie er geen hele gekke dingen tussen staan. Vraag me wel af of je nog suiker door je cappuccino/espresso doet? Chocopasta is niet de meest gezonde keuze voor broodbeleg en ik mis fruit en zuivel. Verder vind ik het weinig: karige O en waarom eet je tussen je O en L en L en D niets meer?
Ik ook voor jou!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was ook wel echt een rotwoord maar goed![]()
Heb een nieuwe voor je
Ham/gegrild gehakt etc zijn ook niet hele beste keuze als je daar belang aan hecht. Kip/kalkoenfilet/rookvlees zijn dan betere keuzes voor eiwit en minder vet. Wat drink je als zuivel? Gewoon melk of spul met een smaakje?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:29 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Niets anders voorhanden dan snacks en die wil ik juist proberen te laten staan. Fruit en zuivel is er inderdaad wat bij ingeschoten ivm halve werkdag. Normaal drink ik zeker een kwart liter zuivel en een mandarijntje (of twee).
Ik wil juist wat meer zoetigheid op brood; kaas is eigenlijk gewoon erg slecht en dat heb ik teveel op de afgelopen tijd. Vandaar de switch naar wat zoeter beleg.
Je kan beter dan vleeswaren op brood doen, of een eitje. En snacks kan je zelf ook meenemen he?! Groente, fruit, crackers of gewoon een boterham!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:29 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Niets anders voorhanden dan snacks en die wil ik juist proberen te laten staan. Fruit en zuivel is er inderdaad wat bij ingeschoten ivm halve werkdag. Normaal drink ik zeker een kwart liter zuivel en een mandarijntje (of twee).
Ik wil juist wat meer zoetigheid op brood; kaas is eigenlijk gewoon erg slecht en dat heb ik teveel op de afgelopen tijd. Vandaar de switch naar wat zoeter beleg.
Downloaden! Ik kan de komende maand nog wel 8 uur per dag series kijken totdat ik door m'n voorraad ben.quote:
Ja maar als ik iets kijk op mn computer kan ik niet internettenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Downloaden! Ik kan de komende maand nog wel 8 uur per dag series kijken totdat ik door m'n voorraad ben.
Mediacenter aan je tv hangen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar als ik iets kijk op mn computer kan ik niet internetten
Ga zo wel ff aflevering kijken
Net waar ik trek in heb, vaker Vifit dan gewoon melk. Rauwe ham is zo slecht nog niet, lijkt me. Weinig vet en redelijk vergelijkbaar met rookvlees denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ham/gegrild gehakt etc zijn ook niet hele beste keuze als je daar belang aan hecht. Kip/kalkoenfilet/rookvlees zijn dan betere keuzes voor eiwit en minder vet. Wat drink je als zuivel? Gewoon melk of spul met een smaakje?
Haha, zo'n multitasker ben ik ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar als ik iets kijk op mn computer kan ik niet internetten
Ga zo wel ff aflevering kijken
*grinnikquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben me heerlijk aan het ergeren aan een domme doos op facebook
Tijd om naar bed te gaan
Qua zuivel kan je beter yoghurt/kwark nemen ipv vifit spul. Ham, varkensvlees.. met mate geen probleem, maar ik eet het liever niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Net waar ik trek in heb, vaker Vifit dan gewoon melk. Rauwe ham is zo slecht nog niet, lijkt me. Weinig vet en redelijk vergelijkbaar met rookvlees denk ik.
Ja teaser!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tijd om naar bed te gaan
Dat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Qua zuivel kan je beter yoghurt/kwark nemen ipv vifit spul.
In kaas zit veel vet, maar om dat nou te gaan vervanger door suikers? Ik weet niet of dat nou zo heel verstandig is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:29 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Hij is er nog niet, maar nu ben ik wel benieuwdquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eitje![]()
Hoop dat je die van mij snapt![]()
Succes met de keuken morgen! Pics graag!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tijd om naar bed te gaan
Ja dat staat op mn verlanglijstje. Je wil niet weten wat voor tv ik nu hebquote:
Het heeft vast geen hdmi aansluiting.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja dat staat op mn verlanglijstje. Je wil niet weten wat voor tv ik nu heb
Nu wel natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja dat staat op mn verlanglijstje. Je wil niet weten wat voor tv ik nu heb
Okay thanks. En met kwark bedoel je gewoon die zoete bakjes die je aan kinderen voorschotelt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Qua zuivel kan je beter yoghurt/kwark nemen ipv vifit spul. Ham, varkensvlees.. met mate geen probleem, maar ik eet het liever niet.
Haha NEE het is ook geen flatscreen en de diameter is denk ik 30 cmquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het heeft vast geen hdmi aansluiting.
Nee, magere kwark natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:37 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Okay thanks. En met kwark bedoel je gewoon die zoete bakjes die je aan kinderen voorschotelt?
Whut? kwark is niet zoetquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:37 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Okay thanks. En met kwark bedoel je gewoon die zoete bakjes die je aan kinderen voorschotelt?
Nee niet danoontjes, gewoon dat witte spulquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:37 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dan moet je er echt voor gaan zitten, of zit je met een verrekijker op de bank?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha NEE het is ook geen flatscreen en de diameter is denk ik 30 cm
Klinkt ranzigquote:
Oef auw! Die zijn pijnlijk!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een nieuwe medische term geleerdCharley Horse
En ik heb er de afgelopen 2 weken bijna elke nacht last vanEn dan 's morgens nog een harde, pijnlijke kuitspier. Laatste tijd heb ik behoorlijk geminderd in zoutinname (doe nergens meer zout op), misschien is dat de oorzaak
Haha mn huis is heel klein dus de afstand TV - Bank ook gelukkigquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan moet je er echt voor gaan zitten, of zit je met een verrekijker op de bank?
Er zijn een hoop variaties.. Magere kwark is niet de lekkerste maar wel de gezondste. Je kan voor halfvol gaan en zelf met vers fruit een smaakje toevoegen. Stukken gezonder dan het spul dat ze kantenklaar verkopen!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:40 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Klinkt ranzigIk zal er eens naar zoeken in de supermarkt. Ik eet nooit toetjes/dessert, dus heb geen idee wat er zoal te koop is.
Het is ook geen toetje of dessertquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:40 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Klinkt ranzigIk zal er eens naar zoeken in de supermarkt. Ik eet nooit toetjes/dessert, dus heb geen idee wat er zoal te koop is.
Je kan haar berichten ook gewoon verbergen!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Is de vriendin van Martijn's collega (binnenkort gaan we met zijn werk een weekendje weg, super leuk! Zij gaat ook mee, ik hoop niet dat ze vriendinnen met me wil worden).
Anyhoo, ze heeft gewoon verbale diarree. ALLES plaatst ze op facebook. Plus, haar status heeft ze laatst omgezet naar 'getrouwd' en ze heeft haar achternaam ook aangepast (ze hebben een geregistreerd partnerschap). En haar dag kan bijvoorbeeld 'niet slechter', want ze moet de banden van haar auto vervangen (dat is vervelend, maar come on, je dag kan echt wel slechter dan dat). Plus, ze typt continu 'me' ipv 'mijn/m'n/mn'. Om maar te zwijgen van alle andere spelfouten
Eigenlijk is het heus niet zo heel erg. Ik ben gewoon bevooroordeeld t.o.v. haar en daarom irriteert ze me op facebook (en moet ik haar dus eigenlijk gewoon verwijderen). It's not her, it's me
En nu slapen
Ik zit nu een bak magere kwark leeg te lepelen als toetje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is ook geen toetje of dessertalthans, niet per definitie. Hier heet het vooral ontbijt of tussendoortje
Ja, kan een elektrolytenprobleem zijn: natrium, kalium (meer bananen etenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Oef auw! Die zijn pijnlijk!
Zou dat met zout temaken hebben denk je ja??
Ja, maarrrr.... soms is het gewoon lekker om je ontzettend aan iets onnozels te ergerenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je kan haar berichten ook gewoon verbergen!
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zit nu een bak magere kwark leeg te lepelen als toetje.
Ramptoerismequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, maarrrr.... soms is het gewoon lekker om je ontzettend aan iets onnozels te ergeren
Of ben ik de enige die dat heeft?![]()
Neequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maarrrr.... soms is het gewoon lekker om je ontzettend aan iets onnozels te ergeren
Oh nee, soms is het heerlijk om iemand een domme doos te vindenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daarom zijn wij dinnetjesquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh nee, soms is het heerlijk om iemand een domme doos te vinden
/superieur![]()
Ja, dikkiequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daarom zijn wij dinnetjeskunnen we ons lekker aan elkaar ergeren, toch?
![]()
Hij zei al minuten geleden dat er een nieuwe tekening was, maar als ik de app open kan ik niet verder want daar staat dat zij aan de beurt is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
LOL![]()
En dat spel is bij mij ook vet langzaam
Daar is facebook toch ook voor?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tijd om naar bed te gaan
Goed bezig!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen trek meer, dus ik laat dat roggebrood maar mooi achterwege ook.
Ga zo thee drinken en The walking dead kijken in bed. Tas ingepakt voor m'n weekendje Friesland: helft vd spullen is hardloopmeuk
broek, shirt, beha, onderbroek (
), sokken, sporttape, blarenpleisters, flesjesgordel, schoenen, zweetbandje, eiwitshake, Brinta for breakfast, Garmin
.
Laatste aflevering vond ik erg verrassend en stukken beter dan de afgelopen weken!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Ga zo thee drinken en The walking dead kijken in bed. Tas ingepakt voor m'n weekendje Friesland: helft vd spullen is hardloopmeuk
), sokken, sporttape, blarenpleisters, flesjesgordel, schoenen, zweetbandje, eiwitshake, Brinta for breakfast, Garmin
.
Inderdaad goed bezig. En geniet lekker van je weekendje!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Viking84 het volgende:
.
Welja!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had gister nog weekend. Morgen een dagje werken en dan is het alweer weekend
Slimquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef the85mc het volgende:
stropdas al op de goede lengte gedaan, hoef morgenochtend alleen maar om te doen. Kan ik toch weer 5 minuten langer blijven slapen..
als je zoet beleg wil dan kan je ook pindakaas pakken en er zoetstof doorheen roeren. Beware, dat spul is net crackquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Net waar ik trek in heb, vaker Vifit dan gewoon melk. Rauwe ham is zo slecht nog niet, lijkt me. Weinig vet en redelijk vergelijkbaar met rookvlees denk ik.
Vervelend. Slaap lekker!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
ik taai af. Koppijn gaat niet minder worden dus liggen is beter vrees ik..
^^quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je kan haar berichten ook gewoon verbergen!
Herkenbaar! Zo vervelend iddquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met recht gezond slank dus![]()
Bah, nadeel van dat fanatieke sporten: spieren in mijn nek en schouders die op spanning staan. En laat ik nou net heel toevallig erg gevoelig voor spanningshoofdpijnen zijnKnallende koppijn dus vandaag
Waar?!?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef Nallie het volgende:
Ik moet nog maar een half dagje werken morgen! En ik ga naar de Primark
Zaandam! Daar moet ik ook heen voor mn werk morgen dus dat scheeltquote:
Ah, dat is niet het filiaal dat op 5 min fietsafstand van m'n huis zitquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:30 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zaandam! Daar moet ik ook heen voor mn werk morgen dus dat scheelt
Wel pal naast het stationquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah, dat is niet op 5 min fietsafstand van m'n huis.
Haha jeej! Wellicht een andere keer danquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Haha, zie edit. Anders hadden we kunnen mini-meeten
Doen wequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha jeej! Wellicht een andere keer danslaap lekker zo!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:43 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Zo. Supertrots op mijn kleine zelf vandaag. Geen troep gegeten, 10 minuten gesnelwandeld met incline op 6%, toen bodycombat en toen nog buikspieren. Hoppa!
Eindlijst is bijna hetzelfde maar ipv smoothie yoghurt/sinaasappelsap heb ik een grote hand cashews genomen.
Elke meet met jou is een mini-meet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Haha, zie edit. Anders hadden we kunnen mini-meeten
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Elke meet met jou is een mini-meet.
Ik dacht hetquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:48 schreef loveli het volgende:
[..]
*proest*quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Tof! Ga ik morgen eens kijken!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor de songfestival liefhebbers, hier een kijkje in de Zweedse keuken, deze filmpjes zijn echt heel erg tof:
Was je alleen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Nuts is lekkerder dan Snickers maar Lion is dan weer lekkerder maar Mars is het lekkerst!
Paprikachips is lekkerder dan zoute stokjes maar kan nog niet kiezen met wokkels.
Kipnuggets van de Lidl zijn lekker want echte stukjes kipfilet!
In maart zijn de oliebollen ook nog wel te eten
Krentenbollen met boter en kaas is NOM..
Trusten
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is de truc idd! Ik ben pas ook weer gewoon met 5 km begonnen en dat gaat eigenlijk uitstekend.Als je die km's eenmaal in je benen hebt, dan bouw je het heel snel weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |