abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109132855
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 15:57:10 #2
70532 loveli
N
pi_109132908
Ah well.. minder kans op bloedarmoede.
crap in = crap out
pi_109132922
Mijn laatste post:

Niet ongesteld worden komt deels door te weining onverzadigd vet in de voeding, maar ook door een te laag vetpercentage, hoe wil de dietiste dat je dat gaat verhogen icm met je training?

Plaatje vergeten te veranderen!
pi_109132944
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:53 schreef Novem het volgende:

[..]

Niet ongesteld worden komt deels door te weining onverzadigd vet in de voeding, maar ook door een te laag vetpercentage, hoe wil de dietiste dat je dat gaat verhogen icm met je training?
Ik weet hoe ik het moet doen dat is het probleem niet, ben alleen zolang gewend geweest haast vetloos te eten dat het haast automatisme is, dus ik moet er echt op gaan letten. Over een aantal weken gewoon eens aankijken. Mijn vetpercentage heeft ze niets over gezegd, ik sport veel en het is ook wel mijn doel om er strak uit te zien, ik moet niet lager gaan nee dat niet. :)
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 16:03:05 #5
70532 loveli
N
pi_109133134
Je hersenen bestaan uit vet...
crap in = crap out
pi_109133226
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:58 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik weet hoe ik het moet doen dat is het probleem niet, ben alleen zolang gewend geweest haast vetloos te eten dat het haast automatisme is, dus ik moet er echt op gaan letten. Over een aantal weken gewoon eens aankijken. Mijn vetpercentage heeft ze niets over gezegd, ik sport veel en het is ook wel mijn doel om er strak uit te zien, ik moet niet lager gaan nee dat niet. :)
Het is belangrijk om gezonde vetten binnen te krijgen, dus (meervoudig) onverzadigde vetten. Die zitten in vis en olijfolie etc. Eigenlijk is tonijn of zalm in olijfolie erg goed als vetbron. Net als sommige noten trouwens (geen pinda's..)
pi_109133335
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef the85mc het volgende:

[..]

Het is belangrijk om gezonde vetten binnen te krijgen, dus (meervoudig) onverzadigde vetten. Die zitten in vis en olijfolie etc. Eigenlijk is tonijn of zalm in olijfolie erg goed als vetbron. Net als sommige noten trouwens (geen pinda's..)
Dat weet ik :)
pi_109133395
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:08 schreef Siral het volgende:

[..]

Dat weet ik :)
Ik eet in de zomer vaak pastasalade met spinazie, citroen en tonijn. Echt erg lekker en gezond! Maar dat zal je dietiste je ook wel eens aangeraden hebben ;) Lust je wel vis btw?
pi_109133488
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:10 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik eet in de zomer vaak pastasalade met spinazie, citroen en tonijn. Echt erg lekker en gezond! Maar dat zal je dietiste je ook wel eens aangeraden hebben ;) Lust je wel vis btw?
Ik eet regelmatig vis ja. En ik weet precies hoe het moet, dat is ook niet de reden waarom ik bij de dietiste ben. Ik heb gewoon een stukje begeleiding nodig omdat eten een tijd bij mij niet zo goed is gegaan. Ik ben er meer in verdiept dan je denkt en ik weet precies waar ik het vandaag moet halen, en ben bezig met het toe te passen! :) Neem sowieso ook omega 3 capsules elke dag, maar dat maakt het belangena niet goed natuurlijk.
pi_109133662
Zoooo, wat zijn jullie alweer ver! DaD en Chicolate - wat een prachtige lijven. O+ ^O^
Ik zal zodadelijk ook de rest eens bijlezen..

Veganweek is gisteren mislukt geraakt toen ik in een restaurantje belandde zonder zoiets op de kaart. }:| Uiteindelijk is mijn lijstje van gisteren dus uitgebreid met:
D: Kleine quiche met spinazie-geitenkaasvulling in een kruidenroomsaus en salade. Voorafnog wat bruin vloerbrood met aïoli. Twee glazen roséwijn.
T: Twee handenvol Mathesers in de bioscoop. :@

Vandaag weer hardlopen! Half uurtje. Daarna Jillian, voor de derde keer sinds maandag. Ben vandaag helemaal spierpijnvrij, dus ik heb er zowaar hartstikke zin in! :D

Eetlijstje:
O: Overgeslagen. Heel lang in bed liggen doezelen, was pas om half twaalf vanmorgen op kantoor. *)
L: Salade! Een heel lekkere, middenoostenachtige. Bak 1 woog ruim zes pond en bestond uit kerstomaten, komkommer, rode ui, heel veel granaatappelpitten en munt:
-klik-

Bak twee bestond uit uit een halve krop botersla en drie pond postelein. Alles samen opgegeten in een grote schaal, met dressing van olijfolie, citroensap van een hele citroen en een lepel sumak. O+ Oh, en een stuk volkoren platbrood erbij.
T: Een banaantje en een kiwi. Tevens een glas rijstmelk.
D: Pho! Dikke rijstnoedels met aromatische bouillon en taugé, bosui, koriander, peultjes. Voor mijn lief rosbiefrolletjes erin, en voor mij twee dikke oesterzwammen.
Let me see you stripped down to the bone
pi_109133867
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:52 schreef Siral het volgende:

Ik functioneer fatsoenlijk? :') Iedereen heeft wel hier en daar wat, en bij mij is dat dat ik wat meer vetten moet gaan toepassen in mijn voeding, en daar ben ik echt mee bezig. Ik breek mezelf echt niet af, ik ben juist 100% gezond bezig momenteel, fitter dan OOIT.
Ehm nee, je functioneert niet fatsoenlijk. Je lijf kan een een zwangerschap niet handelen. Dat is niet normaal. Ben een jaar niet ongesteld geweest door teveel trainen en ik at wel de juiste vetten hoor. Gooide olijfolie door de kwark als het moest. Vetiësta! w/ Door teveel krachttraining en een laag vetpercentage kwam er teveel stresshormoon vrij die ervoor zorgde dat het stopte. Jij moet eerst een balans zoeken dan volgen je hormonen vanzelf.

Je weet wat het met je lijf doet als je niet ongesteld wordt? En niet iedereen heeft hier en daar wel wat. Het is niet normaal als je cylcus stopt. Period! mweheheh :')
Go hard or go home
pi_109133944
Pho! O+ :9~ Minilot, wat eet je toch weer heerlijk!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 15 maart 2012 @ 16:25:12 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109133986
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:21 schreef Noek het volgende:
Period! mweheheh :')
:D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_109133987
quote:

[..]

Ehm nee, je functioneert niet fatsoenlijk. Je lijf kan een een zwangerschap niet handelen. Dat is niet normaal. Ben een jaar niet ongesteld geweest door teveel trainen en ik at wel de juiste vetten hoor. Gooide olijfolie door de kwark als het moest. Vetiësta! w/ Door teveel krachttraining en een laag vetpercentage kwam er teveel stresshormoon vrij die ervoor zorgde dat het stopte. Jij moet eerst een balans zoeken dan volgen je hormonen vanzelf.

Je weet wat het met je lijf doet als je niet ongesteld wordt? En niet iedereen heeft hier en daar wel wat. Het is niet normaal als je cylcus stopt. Period! mweheheh :')
Ben sinds 3 maanden geleden ook compleet gestopt met de pil dus moet het even de kans geven.
pi_109133991
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:23 schreef Goodbye het volgende:
Dat dus. :Y :9~

Bluh, kom ik thuis ruik ik gas. }:| Lijkt erop dat de hoofdkraan lekt na de afsluiting. :(
pi_109134038
quote:

[..]

Ik krijg anders het idee dat ze best wéét dat die menstruatie wel weer terug moet en dat dat ook op termijn weer de bedoeling is, maar als je jezelf net uit een eetstoornis gebattled hebt, dan gaat natuurlijk niet alles tegelijk. Beter goed eten en niet ongesteld dan niet eten en niet ongesteld.
Succes Siral! ^O^
pi_109134107
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik krijg anders het idee dat ze best wéét dat die menstruatie wel weer terug moet en dat dat ook op termijn weer de bedoeling is, maar als je jezelf net uit een eetstoornis gebattled hebt, dan gaat natuurlijk niet alles tegelijk. Beter goed eten en niet ongesteld dan niet eten en niet ongesteld.
Succes Siral! ^O^
Precies.. momenteel gaat het echt super goed met me dus gewoon aankijken en verbeteren :)
Dankjewel!!
pi_109134110
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:23 schreef Goodbye het volgende:
Jaaa, weet ik. Vanmorgen wél om zeven uur opgestaan om alvast de bouillon te laten trekken met uien en knoflook en steranijs en pepers en kaneelstokjes en en en en en nog veeeeel meer.. O+
Toen ik drie uur later eenmaal écht mijn bed uit moest was het perfect. Even zeven en vanavond alleen nog maar opwarmen.
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 16:29:05 #19
70532 loveli
N
pi_109134155
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Succes Siral! ^O^
Tijd geleden heeft ze hier ook gepost, daar hebben we een bepaald beeld aan overgehouden. Huidige gang van zaken met 6 dagen intensief sporten geeft te denken over hoe goed het nu gaat. Wel beter, maar nog neit goed.
crap in = crap out
pi_109134181
Dit moet ik toch ook een keer maken. Dagelijks gegeten toen ik vorig jaar in Vietnam was :9 Meestal als ontbijt of lunch een kommetje. :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109134203
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Tijd geleden heeft ze hier ook gepost, daar hebben we een bepaald beeld aan overgehouden. Huidige gang van zaken met 6 dagen intensief sporten geeft te denken over hoe goed het nu gaat. Wel beter, maar nog neit goed.
Nee ik ben perfect? Ik vreet momenteel meer dan 2100 kcal per dag om mezelf te onderhouden, ik zie een dietiste, ik spreek regelmatig mijn huisarts. Ik ga duidelijk VOORUIT. Wat moet ik nog meer doen? Ik heb mijn probleem erkend en het kan niet meteen instant goed gaan! Ik ben 10 maanden verder en voel me GOED, klaar.
pi_109134260
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:25 schreef Siral het volgende:

[..]

Ben sinds 3 maanden geleden ook compleet gestopt met de pil dus moet het even de kans geven.
Ah zo ja, dan vind ik het nog wat anders want dat kan ook wel een grote rol spelen in je cyclus natuurlijk. Dat wist ik niet.
Go hard or go home
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 16:31:48 #23
70532 loveli
N
pi_109134265
Klaar.
crap in = crap out
pi_109134297
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:31 schreef Noek het volgende:

[..]

Ah zo ja, dan vind ik het nog wat anders want dat kan ook wel een grote rol spelen in je cyclus natuurlijk. Dat wist ik niet.
Kan het ook door komen inderdaad, dus meer vetten eten en ff aankijken :)
pi_109134305
quote:

[..]

Het komt op mij ook nog steeds tamelijk obsessief over, dat moge ook duidelijk zijn, maar wél heel wat minder destructief. Ik krijg ook de kriebels van zo'n keiharde focus op krachttraining, spiervorming en sport in het algemeen, maar de eetlijstjes die Siral post zijn in elk geval mijlenver bij een schadelijke eetstoornis vandaan en dat is op zich natuurlijk al hartstikke goed. Vind ik.
pi_109134313
Siral als je geen feedback wil dan moet je hier gewoon niet posten. Ik lees enorme ergenis in je posten en je gaat ook enorm in de verdediging.

ik moet gelijk hier aan denken :')

Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109134332
Punt. Haha.

Ik heb zojuist een heerlijk danio toetje gegeten met peer & pecan :9 lekkur!!

Bij ons is het vrij druk gelukkig. En moet ook nog even de vloer polishen :+
~ Bonito La Risa ~
pi_109134345
Ik vind ook dat je goed op weg bent, Siral. Je bent er nog niet, maar dat weet je ook. En als je stopt met de pil, dan heeft dat soms wel een paar maanden nog effect inderdaad!
pi_109134356
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:32 schreef _aurum_ het volgende:
Siral als je geen feedback wil dan moet je hier gewoon niet posten. Ik lees enorme ergenis in je posten en je gaat ook enorm in de verdediging.

ik moet gelijk hier aan denken :')

[ afbeelding ]
Sommige mensen vinden het ook lekker om uit te lokken ;)
  donderdag 15 maart 2012 @ 16:34:01 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109134360
quote:

[..]

Aye, bij mij gaan er ook een paar alarmbelletjes rinkelen. Niet dat ik niet zie dat er giga vooruitgang is geboekt hoor! Siral ziet er nu een stuk beter / gezonder uit. En tja, ik ken haar helemaal niet persoonlijk natuurlijk!

Moest alleen ergens wel denken aan dat ene programma met Wendy van Dijk, met die dikke meneer die meedeed om af te vallen. Er viel alleen op dat hij feitelijk van de ene obsessie in de andere rolde - vroeger was hij een sportfanaat, toen werd hij verslaafd aan eten, toen weer aan sporten. Hij was tijdens het programma zo fanatiek bezig dat hij in het ziekenhuis belandde (wederom, ik zeg niet dat Siral ook zo bezig is :P) - na afloop was hij dus een boel gewicht kwijt. Een succes? Enerzijds wel, anderzijds had ik het idee dat de psychologische oorzaak niet weg was.

But what do I know :+ Misschien iets om over na te denken. Misschien ook niet :+
pi_109134381
Ik snap wel dat ze zo reageert, ze heeft inderdaad grote stappen vooruit genomen en als men dan zegt (zoals het overkomt bij haar) dat ze nog steeds niet in orde is en dat haar gedrag obsessief en ongezond is komt dat gewoon heel kut over. Alsof alle moeite nooit goed genoeg is ofzo.
pi_109134412
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:34 schreef Novem het volgende:
Ik snap wel dat ze zo reageerd, ze heeft inderdaad grote stappen vooruit genomen en als men dan zegt (zoals het overkomt bij haar) dat ze nog steeds niet in orde is en dat haar gedrag obsessief en ongezond is komt dat gewoon heel kut over. Alsof alle moeite nooit goed genoeg is ofzo.
^O^ en daarbij ook nog eens het inzicht dat ze weet dat er nog van alles te verbeteren valt. Echt, ik vind dat je gewoon heel goed bezig bent, Siral!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109134443
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Aye, bij mij gaan er ook een paar alarmbelletjes rinkelen. Niet dat ik niet zie dat er giga vooruitgang is geboekt hoor! Siral ziet er nu een stuk beter / gezonder uit. En tja, ik ken haar helemaal niet persoonlijk natuurlijk!

Moest alleen ergens wel denken aan dat ene programma met Wendy van Dijk, met die dikke meneer die meedeed om af te vallen. Er viel alleen op dat hij feitelijk van de ene obsessie in de andere rolde - vroeger was hij een sportfanaat, toen werd hij verslaafd aan eten, toen weer aan sporten. Hij was tijdens het programma zo fanatiek bezig dat hij in het ziekenhuis belandde (wederom, ik zeg niet dat Siral ook zo bezig is :P) - na afloop was hij dus een boel gewicht kwijt. Een succes? Enerzijds wel, anderzijds had ik het idee dat de psychologische oorzaak niet weg was.

But what do I know :+ Misschien iets om over na te denken. Misschien ook niet :+
Jezus ja, die gozer! Die zag er zoveel beter uit toen hij nog dik was he :') Niets over van die man en hij leek wel 20 jaar ouder.
pi_109134444
Geloof me ik ben echt niet obsessief bezig en ik maak mijn lijf echt niet kapot qua sport. Het is gewoon een bepaalde sport dedication die ik ook al had VOOR mijn eetstoornis. En juist omdat ik er het beste uit wilde halen ook qua voeding rolde ik in die verrekte eetstoornis. Ik ben juist met alle kracht bezig om gezond te worden/blijven!

[ Bericht 13% gewijzigd door Siral op 15-03-2012 16:43:43 ]
pi_109134508
Eens met Novem. Ik denk dat een deel van de meiden het hier qua eetgewoontes, sportzin, gezondheid en sixpack bij lange na niet halen bij Siral, en bezorgheid over resterend obsessief gedrag is begrijpelijk en zo te zien ook best een beetje terecht, maar het kwam hier niet bepaald bezorgd of behulpzaam over - eerder een soort 'zie je wel, het is nog steeds ellende'-achtig en dat lijkt me in dit geval toch niet echt de waarheid.
Maar goed, ik snap dan stiekem ook nog steeds niet dat mensen iets te miepen hebben op mijn eetlijstjes, dus het ligt vast ook wel een beetje aan mij. ;) :+
  donderdag 15 maart 2012 @ 16:38:40 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109134545
Hoi, mooie lijven *O*

Lijst
O: kwark en vla
T's: appel, peer, 300 gr wortelen, tomaat, cup a soup kerrie
L: 2 boterhammen met een koude hamburger van tartaar, ui en curry, 2 bekers melk, kom champignonssoep.
T's: mandarijn, flinke schijf verse ananas, volkorenpuntje met zoute haring en uitjes, merci, kapje kerststol, handje vol verse mix noten van de markt :9
D: 700 gr broccoli, bak ijsbergsalade met dressing en blikje tonijn

Totaal zo'n 2200
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109134742
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:37 schreef minilot het volgende:
Eens met Novem. Ik denk dat een deel van de meiden het hier qua eetgewoontes, sportzin, gezondheid en sixpack bij lange na niet halen bij Siral, en bezorgheid over resterend obsessief gedrag is begrijpelijk en zo te zien ook best een beetje terecht, maar het kwam hier niet bepaald bezorgd of behulpzaam over - eerder een soort 'zie je wel, het is nog steeds ellende'-achtig en dat lijkt me in dit geval toch niet echt de waarheid.
Maar goed, ik snap dan stiekem ook nog steeds niet dat mensen iets te miepen hebben op mijn eetlijstjes, dus het ligt vast ook wel een beetje aan mij. ;) :+
Als ik niet goed bezig was qua voeding of sport, was mijn lijf ook niet eens in staat om eruit te zien zoals het nu doet. Als het werkelijk desuctrief zou zijn.
pi_109134809
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:36 schreef Siral het volgende:
Geloof me ik ben echt niet obsessief bezig en ik maak mijn lijf echt niet kapot qua sport. Het is gewoon een bepaalde sport dedication die ik ook al had VOOR mijn eetstoornis. En juist omdat ik er het beste uit wilde halen ook qua voeding rolde ik in die verrekte eetstoornis. Ik ben juist met alle kracht bezig om gezond te worden/blijven!

Ik ga even vis halen voor vanavond :9
Ik bedoelde het net ook niet als aanval ofzo, maar meer een tip. En aangezien je bij een dietiste komt weet je waarschijnlijk al veel over voeding. Ik heb veel dingen gehoord/geleerd van een vriendin die dietiek studeert en ik vind het handig om haar af en toe als klankbord te gebruiken.
En je bent gewoon goed bezig, hou dat vooral vol. En als je veel sporten leuk vindt dan is dat prima. Denk dat voor veel mensen dat obsessief lijkt, maar je kunt het ook vastberaden noemen. Ik ben vaak een paar weken heel intensief met voeding en sport bezig en dan weer een paar weken niet. Maar zo lang je fysiek er beter van wordt en je vindt het leuk dan is er niks mis mee.
pi_109134893
Doet me denken aan een discussie waar ik ooit met mijn werk in belandde...
Als iemand de neiging heeft ergens een obsessie voor te ontwikkelen, krijg je dat er niet altijd uit en hoeft dat ook niet altijd.
Onder het mom van je grootste kracht is ook je zwakheid.. als je je zwakheden weet om te buigen van destructief naar constructief werkt het opeens voor je in plaats van tegen je.
Soms is het gewoon het aard van het beestje en dan vind ik de manier waarop het nu gaat toch veel beter dan wat ik weken geleden hier voorbij zag komen.
pi_109134906
:Y
pi_109134959
Ha, voor de lol eens opgezocht wat er aan kcals in een halve zak Malthesers zit. Dat zijn er zo'n vierhonderdvijftig. Heh. En dat tijdens het eerste kwartier van een bioscoopfilm! :') Ik snoep thuis echt nooit! Geen koekjes, chocolaatjes of chips of wat dan ook in huis - alleen dat wat ik zelf maak en bak maar dat doe ik alleen in de herfst en in de winter, nu niet meer...
pi_109135025
Volgende keer een bak kwark en een kipfilet mee ;)
pi_109135031
Malthesers zijn zo zoet dat ik altijd gewoon tandpijn krijg als ik ze eet, ook bij Lions/Mars/Snickers trouwens!
pi_109135050
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:54 schreef Novem het volgende:
Malthesers zijn zo zoet dat ik altijd gewoon tandpijn krijg als ik ze eet, ook bij Lions/Mars/Snickers trouwens!
Ik krijg dat bij de combinatie van Mars+Cola. Glazuurkiller volgens mij. :')
pi_109135071
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:54 schreef the85mc het volgende:
Volgende keer een bak kwark en een kipfilet mee ;)
Ha, nee hoor. Ik ga in elk geval één en soms twee keer per week naar de bios en dan leer je het al gauw af om steeds te willen snacken. Ik heb doorgaans gewoon een flesje water in mijn tas.
Gisteren was alleen geen regulier bioscoopbezoekje en ik dacht: ik haal eens een zak. :)
pi_109135116
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, nee hoor. Ik ga in elk geval één en soms twee keer per week naar de bios en dan leer je het al gauw af om steeds te willen snacken. Ik heb doorgaans gewoon een flesje water in mijn tas.
Gisteren was alleen geen regulier bioscoopbezoekje en ik dacht: ik haal eens een zak. :)
Ach, als het gesmaakt heeft.. moet kunnen af en toe. :)
pi_109135182
Ik raak gewoon steeds in de war tussen Dino en the85mc :@ ....85mc wil afvallen voor zeilen toch? En Dino aankomen en spieren opbouwen?
pi_109135186
Heb ook net mn pak uit de stomerij gehaald. Pak vind ik prima, maar heb echt een hekel aan stropdassen. Sowieso krijg ik die nooit mooi op lengte..
Ben nu IQtesten aan het oefenen en hoofdrekenen weer aan het opfrissen. Morgen capaciteiten test en waarschijnlijk zullen dit soort testjes ook wel voorbij komen. Je wordt er echt beter in als je traint op IQtesten.. :) Eigenlijk zegt dan zo'n testje vrij weinig maar ja..
pi_109135204
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef Novem het volgende:
Ik raak gewoon steeds in de war tussen Dino en the85mc :@ ....85mc wil afvallen voor zeilen toch? En Dino aankomen en spieren opbouwen?
Klopt, voor mij in ieder geval wel. En dino wil wel aankomen geloof ik ja.. Hij eet tenminste een stuk meer dan ik ;)
pi_109135212
Ach, zullen hier vast zat mensen zijn die mijn D van straks als ongezond zien, maar ik zie goede koolhydraten in m'n blik bruine bonen, met mineralen gevulde ui en hoop eiwitten met zeer uitgebreid aminozurenpalet in m'n 3 speklappen...
Oh, en het is toevallig wel even het lekkerste eten oooooooooooit! :Y

:W
Ik ga weer lekker met ijzer smijten! :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109135226
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef Novem het volgende:
Helemaal goed. :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef the85mc het volgende:
Heb ook net mn pak uit de stomerij gehaald. Pak vind ik prima, maar heb echt een hekel aan stropdassen. Sowieso krijg ik die nooit mooi op lengte..
Ben nu IQtesten aan het oefenen en hoofdrekenen weer aan het opfrissen. Morgen capaciteiten test en waarschijnlijk zullen dit soort testjes ook wel voorbij komen. Je wordt er echt beter in als je traint op IQtesten.. :) Eigenlijk zegt dan zo'n testje vrij weinig maar ja..
Vaak genoeg je stropdas strikken.. dan leer je het vanzelf wel goed en snel te doen. :)
pi_109135259
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ach, als het gesmaakt heeft.. moet kunnen af en toe. :)
Oh, ik ben daar ook niet moeilijk over hoor. Ik snoep normaal gesproken thuis echt nooit, gewoon niet, dus ik lig er helemaal niet wakker van. :)
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:10:59 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109135543
Owwwwwwwwwwwwwww eet smakelijk V1 maar dat gaat lukken!!

Siral, je doet het goed! Moeilijk soms he?

Mijn eiwit/koolhydraten/vet... 140/202/60

Nog nooit in verdiept :@
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109135669
Weer thuis!

Mo: wat tof dat je weer in je broek past!

Siral: zo alles lezend kom je van ver. Dat je lijf in staat is spieren te kweken zegt al heel wat. Goed op weg om je leven te beteren. Ik snap de 'bezorgdheid' hier ook wel, ze hebben je hier ook anders gezien.

Ik heb lekker gezondigd vandaag:

O: rusticobrood met kaas en roerei, beker thee met melk.
L: twee volkorenboterhammen met boter en twee dobbenkroketten. Cola light. Jum!
T: kleine milkshake banaan
D: roerbak thai met veel groenten en rijst.
T: thee

Morgen ben ik weer braaf.
pi_109135673
85MC heb je een interview? Spannend, wat voor bedrijf?
pi_109135731
Nou An, ik vind dit ook een braaf lijstje :'). En mensen die niet snoepen :o. Ik ben gewoon een weekdier zonder ruggegraat geloof ik. Al gaat het tot nu toe supergoed vandaag! Over een kwartiertje naar huis en dan avondeten en dan schoonmaken en dan sporten en dan shakeje en hoppa 1 hele dag niet gesnoept. Whoei!

Siral, ik vind je onnoemelijk sexy op die foto, en het klinkt een stuk beter dan voorheen! Goed hoor :)
pi_109135749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:15 schreef An24 het volgende:
Weer thuis!

Mo: wat tof dat je weer in je broek past!

Siral: zo alles lezend kom je van ver. Dat je lijf in staat is spieren te kweken zegt al heel wat. Goed op weg om je leven te beteren. Ik snap de 'bezorgdheid' hier ook wel, ze hebben je hier ook anders gezien.

Ik heb lekker gezondigd vandaag:

O: rusticobrood met kaas en roerei, beker thee met melk.
L: twee volkorenboterhammen met boter en twee dobbenkroketten. Cola light. Jum!
T: kleine milkshake banaan
D: roerbak thai met veel groenten en rijst.
T: thee

Morgen ben ik weer braaf.
Thanks! En ik snap het ook wel hoor, dat is het niet :)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:16 schreef Perruche het volgende:
Nou An, ik vind dit ook een braaf lijstje :'). En mensen die niet snoepen :o. Ik ben gewoon een weekdier zonder ruggegraat geloof ik. Al gaat het tot nu toe supergoed vandaag! Over een kwartiertje naar huis en dan avondeten en dan schoonmaken en dan sporten en dan shakeje en hoppa 1 hele dag niet gesnoept. Whoei!

Siral, ik vind je onnoemelijk sexy op die foto, en het klinkt een stuk beter dan voorheen! Goed hoor :)
Mijn rug, sexy? ;)

Thanks!
pi_109135753
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:17 schreef Siral het volgende:

[..]

Mijn rug, sexy? ;)

Thanks!
:Y ja vond het echt een goeie foto hehe, zo met die spieren en alles.
pi_109135783
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

:Y ja vond het echt een goeie foto hehe, zo met die spieren en alles.
8-) :@ hehehe
pi_109135811
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:18 schreef Siral het volgende:

[..]

8-) :@ hehehe
Ik wil ook zo gespierd worden zonder vet. Die spieren lukken wel, dat vet... nah.
pi_109135833
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik wil ook zo gespierd worden zonder vet. Die spieren lukken wel, dat vet... nah.
Kwestie van schoon eten en regelmatig sporten vaak hoor, hoef je nog niet eens zo drastisch te cutten in calorieen :) Dan dropt je vetpercentage vanzelf wel. En het hoeft ook niet morgen toch! It takes time.
pi_109135854
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:20 schreef Siral het volgende:

[..]

Kwestie van schoon eten en regelmatig sporten vaak hoor, hoef je nog niet eens zo drastisch te cutten in calorieen :) Dan dropt je vetpercentage vanzelf wel.
Ja dat schoon eten he, daar gaat het mis! Maar goed, komt vanzelf goed :)
pi_109135888
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja dat schoon eten he, daar gaat het mis! Maar goed, komt vanzelf goed :)
Agh, als jij je nu toch lekker in je vel voelt. Iedereen heeft een ander doel, de een wil gezond en lekker eten en zich gezond voelen meer niet, de ander heeft een fitness ambitie en wil graag een stapje verder gaan.
pi_109135890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:20 schreef Siral het volgende:

[..]

Kwestie van schoon eten en regelmatig sporten vaak hoor, hoef je nog niet eens zo drastisch te cutten in calorieen :) Dan dropt je vetpercentage vanzelf wel. En het hoeft ook niet morgen toch! It takes time.
Ben wel benieuwd wat je mij zou aanraden (serieus)

Heb trouwens een broodje vis op vandaag :o
Worry is a misuse of imagination
pi_109135910
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat je mij zou aanraden (serieus)

Heb trouwens een broodje vis op vandaag :o
Waarmee, sport/voeding?
pi_109135938
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:22 schreef Siral het volgende:

[..]

Waarmee, sport/voeding?
Ja beide :) Ik hoef niet veel af te vallen maar wel spieren te kweken/sporten/gezond te eten.
pi_109135995
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:15 schreef Perruche het volgende:
85MC heb je een interview? Spannend, wat voor bedrijf?
Verschillende dingen, ik was op mn CV geselecteerd voor bestgraduates. Wat je daar precies aan hebt weet ik niet.. Ik werd uitgenodigd voor capaciteiten test en een gesprek bij Capgemini. Dus zien wat dat wordt. Altijd handig om te weten wat je capaciteiten zijn ;) Al weet ik dat van mezelf wel al aardig.
pi_109136003
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja beide :) Ik hoef niet veel af te vallen maar wel spieren te kweken/sporten/gezond te eten.
Als je vet wilt verliezen zul je in eerstinstantie niet meteen aan cardio moeten denken maar aan krachttraining, in combinatie met cardio. Als je spieren kweekt verband je vanzelf meer en dus gaat het 10x zo hard. Dus veel eiwitten en vooral genoeg eten ook als je wilt afvallen. Je verbranding moet een boost krijgen, eten en spieren kweken dus :) En daarnaast lekker hardlopen/fietsen/roeien whatever. Als je puur en alleen als een debiel gaat cardio-en verbrand je al je spieren en blijf je "vet", maar word je wel dun; skinnyfat. Mag me altijd priveberichtje sturen hoor, als je er dieper op in wilt gaan :)
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:25:30 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109136008
Mo, wat fijn dat je weer in je referentiebroek past *O*

MarMar, toen ik las dat je niet naar buiten kon in je scootmobiel deed mij dat zeer... Vind het zo klote voor je steeds :*
pi_109136023
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

Zolang je blijft zeggen dat je een weekdier bent, gaat het ook niet lukken he! Kwestie van niet lullen en doen ;)

Het kostte mij ook heel veel doorzettingsvermogen, maar het is echt te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 15-03-2012 17:31:34 ]
pi_109136027
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:25 schreef the85mc het volgende:

[..]

Verschillende dingen, ik was op mn CV geselecteerd voor bestgraduates. Wat je daar precies aan hebt weet ik niet.. Ik werd uitgenodigd voor capaciteiten test en een gesprek bij Capgemini. Dus zien wat dat wordt. Altijd handig om te weten wat je capaciteiten zijn ;) Al weet ik dat van mezelf wel al aardig.
Ga goed voor jezelf na of je bij een detacheerder wilt werken..
pi_109136066
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:25 schreef An24 het volgende:

[..]

Zolang je blijft zeggen dat je een weekdier bent, gaat het ook niet lukken he! Kwestie van niet lullen en doen ;)

Het koste mij ook heel veel doorzettingsvermogen, maar het is echt te doen.
Zelfkennis is de eerste stap naar een betere persoon enzo, toch? :').
pi_109136100
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Klopt, ik twijfel ook daarover, maar de consultancy kant van Capgemini trekt me wel. Heb in mei nog een gesprek bij een ingenieursbureau. Dat past denk ik wel beter bij me. Maar goed, ik zie dit vooral als een oefening.
pi_109136123
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:25 schreef Siral het volgende:

[..]

Als je vet wilt verliezen zul je in eerstinstantie niet meteen aan cardio moeten denken maar aan krachttraining, in combinatie met cardio. Als je spieren kweekt verband je vanzelf meer en dus gaat het 10x zo hard. Dus veel eiwitten en vooral genoeg eten ook als je wilt afvallen. Je verbranding moet een boost krijgen, eten en spieren kweken dus :) En daarnaast lekker hardlopen/fietsen/roeien whatever. Als je puur en alleen als een debiel gaat cardio-en verbrand je al je spieren en blijf je "vet", maar word je wel dun; skinnyfat. Mag me altijd priveberichtje sturen hoor, als je er dieper op in wilt gaan :)
Leuk :) Krachttraining als in echt aan de gewichten hangen of telt kickboksen/bootcamp etc ook?

Heb idd bij cardio nooit het idee dat ik resultaat zie, behalve dan misschien in m'n conditie!
pi_109136140
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Stomme vraag maar wat is een detacheerder?
pi_109136153
O: 3 volkoren crackers filet americain, peer
L: volkoren boterham hagelslag, 2 matzes filet americain
T: 2 volkoren crackers filet americain, gekookt eitje, vier blokjes butterscotch chocola
S: kwartier krachtoefeningen, helemaal stuk gegaan :') :@
T: bakje kwark met wat rode vruchten
D: zuurkoolovenschotel part two

Beetje veel crackers, ik weet het, maar ik had gister een bakje filet americain bij de slager gehaald en dat is zulk goddelijk spul :9 .

Hoe lang kunnen jullie in squathouding tegen de muur zitten, trouwens? De challenge die ik deed was voor 100 seconden, maar ik haalde met pijn en moeite de zestig seconden :@ :D .
pi_109136170
Zo, terug van college, stad doorfietsen, boodschapjes doen.

Thanks voor de medejubels. Ben er nog láng niet maar ik vind het toch wel een fijn tussenresultaat! Op naar de zomer! Met zonder buik inhouden in leuke kleding passen, minder beenschuren hoop ik, etc.
Zit echt helemaal in de beweeg-sport-goed-eten-modus :9 Héérlijk!

Zo weer naar spinning/circuitles O+

O: grote kom Griekse yoghurt met een halve banaan, 5 walnoten en een spuitje honing
T: couscoussalade van gisteren, een restje maar nog wel een goede portie
L: roggebrood met pindakaas (2 plakken, dik besmeerd)
T: mok melk en 4 rogge-/volkorencrackers: 2 met hummus, 2 met knoflooksmeer en gekookte kipfilet
S: spinning/circuitles
D: oosterse kippensoep van DarkElf en erbij volkorenbrood om erin te dopen
T: handje walnoten
Ja doei.
pi_109136178
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Stomme vraag maar wat is een detacheerder?
Je bent in dienst bij de detacheerder en werkt vervolgens in opdracht bij andere bedrijven, zoiets ongeveer. :Y
pi_109136221
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:25 schreef Siral het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je flink cardioot dan breek je je spieren niet per se af. Zeker niet als je dat doet met in combinatie veel eiwitten eten. Ik kan uit eigen ervaring spreken. ik mountainbike redelijk intensief en mijn beenspieren zijn juist flink gegroeid. En door hardlopen krijg ik sterkere rugspieren.
Je gaat wel je spieren verbranden als je onder BMR eet en dan gaat cardioen.
pi_109136225
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:28 schreef Probability het volgende:

[..]

Leuk :) Krachttraining als in echt aan de gewichten hangen of telt kickboksen/bootcamp etc ook?

Heb idd bij cardio nooit het idee dat ik resultaat zie, behalve dan misschien in m'n conditie!
Aan de gewichten hangen is opzich wel voornaam. Vrouwen schrikt het meestal omdat ze denken dat ze "buff" worden maar dat is absoluut niet waar. Je oogt juist alleen maar slanker met extra spiermassa, ook als je nog een laag vet eroverheen hebt zitten. Ik train behoorlijk zwaar bijvoorbeeld, ik ben maar een klein grietje maar train zwaarder dan sommige gassies op de sportschool.

Kickboksen en bootcamp kunnen ook tellen, al vind ik dat toch meer onder de cardio/uithoudingsvermogen vallen hoor. Ik weet niet hoe vaak je traint maar als je bijvoorbeeld 3x per week traint kun je gemakkelijk een full body schema volgen waarmee je alle spiergroepen afgaat in combinatie met cardio!
pi_109136258
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:29 schreef Goodbye het volgende:
T: 2 volkoren crackers filet americain, gekookt eitje, vier blokjes butterscotch chocola

Beetje veel crackers, ik weet het, maar ik had gister een bakje filet americain bij de slager gehaald en dat is zulk goddelijk spul :9 .

Hoe lang kunnen jullie in squathouding tegen de muur zitten, trouwens? De challenge die ik deed was voor 100 seconden, maar ik haalde met pijn en moeite de zestig seconden :@ :D .
Gewoon zo wel een minuut of 3, 4 denk ik?

Na het squatten of legpressen ga ik al dood na 45 seconden :P

Edit: ik heb volgens mij nog nooit zoveel gepost op 1 dag :')
pi_109136264
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:32 schreef the85mc het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je flink cardioot dan breek je je spieren niet per se af. Zeker niet als je dat doet met in combinatie veel eiwitten eten. Ik kan uit eigen ervaring spreken. ik mountainbike redelijk intensief en mijn beenspieren zijn juist flink gegroeid. En door hardlopen krijg ik sterkere rugspieren.
Je gaat wel je spieren verbranden als je onder BMR eet en dan gaat cardioen.
Je zult niet alles instant verbranden nee, wel als je veel te weinig eet inderdaad. Wat veel mensen al snel doen OMDAT ze willen afvallen/vet verbranden, en dan als een malle op de loopband gaan staan.

Focus jezelf op krachttraining, goede voeding en cardio. Dan word je pas strak ;)
Als je komkommers en kip gaat eten en vervolgens alleen op de loopband staat, not so much.
pi_109136322
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef Novem het volgende:

[..]

Gewoon zo wel een minuut of 3, 4 denk ik?

Na het squaten of leggpressen ga ik al dood na 45 seconden :P
Oh my god, echt zo lang? Ik zakte echt bijna door m'n hoeven _O-
pi_109136367
Sowieso een aanrader hier, probeer eens hiit cardio naast je krachttaining in plaats van langdurige saaie cardio die vaak toch geen effect heeft.

http://en.wikipedia.org/wiki/High-intensity_interval_training
pi_109136392
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je bent in dienst bij de detacheerder en werkt vervolgens in opdracht bij andere bedrijven, zoiets ongeveer. :Y
Dat klopt ja. :)

Verder eens met Siral.. krachttraining én cardio zorgen voor een strak lichaam. En dan vallen weighted crunches / oblique machine niet onder krachttraining zoals veel mensen denken. :')
pi_109136396
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

Zelfkennis is de eerste stap naar een betere persoon enzo, toch? :').
maar als je het zo moeilijk vindt, wil je het dan wel graag genoeg? Want de andere verleidingen roepen dan harder dan je uiteindelijke doel /zwart-wit.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109136410
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:29 schreef Goodbye het volgende:

:D!

Is de filet americain nu wel op? :P
pi_109136429
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

maar als je het zo moeilijk vindt, wil je het dan wel graag genoeg? Want de andere verleidingen roepen dan harder dan je uiteindelijke doel /zwart-wit.
Misschien niet inderdaad :).
pi_109136445
quote:

[..]

:D!

Is de filet americain nu wel op? :P
Ja :@

Morgen weer op het werk, dat zorgt meestal voor iets meer regelmaat. :+
pi_109136448
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:37 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat klopt ja. :)

Verder eens met Siral.. krachttraining én cardio zorgen voor een strak lichaam. En dan vallen weighted crunches / oblique machine niet onder krachttraining zoals veel mensen denken. :')
Die standaard krachttraining die ik vrouwen op de fitness zie doen hebben inderdaad weinig nut. En al helemaal niet als je halve sets maakt. En maar lala door de fitness loopt. Sowieso zijn losse oefeningen nog altijd het best!! Wil je je hele lijf effectief trainen, ga hardcore deadliften, squatten, lunges, leg presses doen.

Maar vrouwen zijn bang dat ze TE gespierd worden, ain't gonna happen.
pi_109136498
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:38 schreef Siral het volgende:

[..]

Die standaard krachttraining die ik vrouwen op de fitness zie doen hebben inderdaad weinig nut. En al helemaal niet als je halve sets maakt. En maar lala door de fitness loopt. Sowieso zijn losse oefeningen nog altijd het best!! Wil je je hele lijf effectief trainen, ga hardcore deadliften, squatten, lunges doen.

Maar vrouwen zijn bang dat ze TE gespierd worden, ain't gonna happen.
Alsof ze 's ochtends ineens wakker worden met triceps waar de gemiddelde bodybuilder jaloers op is. :D
pi_109136503
quote:

[..]

Die wil moet bij sommige mensen groeien, dat had ik ook toen ik te zwaar was.

Wat bij mij hielp is motivatie in huis halen, in mijn geval fitness magazines voor vrouwen. Zo staan er in de Oxygen bijvoorbeeld ook bodybuildvrouwen, maar ook gewone modellen. En zowel de voedinfstips als fitnesstips zijn prima.
pi_109136511
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:40 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Alsof ze 's ochtends ineens wakker worden met triceps waar de gemiddelde bodybuilder jaloers op is. :D
Ik heb ernstig hard moeten trainen voor de triceps die ik heb zeg ik je.. :')
pi_109136584
Ik ga salade met vis en broodje makennnnnnn *O* :W (zomers eten!!!)

Als er nog vragen zijn hoor ik t wel :P
pi_109136618
Is dat oxygen wat An? Lijkt me wel interessant, maar als het van die standaard info is die je op iedere site kan vinden geef ik er liever geen geld aan uit..
pi_109136638
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:44 schreef Novem het volgende:
Is dat oxygen wat An? Lijkt me wel interessant, maar als het van die standaard info is die je op iedere site kan vinden geef ik er liever geen geld aan uit..
http://www.bodybuilding.com/

geen tijdschrift nodig ;)
pi_109136665
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Misschien niet inderdaad :).
Da's ook niet erg. Maar dan weet je in ieder geval waar het vandaan komt dat je je doelstelling niet haalt.

Misschien uitvinden wat je wel wil en wat je er voor over hebt? En dan je aanvalsplan in elkaar draaien?

Pinkey & the Brain staan achter je! ;)
pi_109136690
ik krijg oxygen thuisgestuurd :P /lui. Volgens mij was ik iets van 75 euro kwijt voor een tweejarig abo. Dat vond ik wel te doen :Y
pi_109136710
En nu ga ik naar de sportschool :D Om "fijn" te squatten :P
pi_109136734
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:44 schreef Novem het volgende:
www.oxygenmag.com

Daar vind je ook al veel, maar je kan ook voor een download of tijdschrift kiezen. Ik heb het laatste. Ik vind het fijn om te kunnen bladeren met een bakkie op de bank en favo trainingen uit te scheuren en mee te nemen naar de sportschool.
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:50:50 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109136765
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:46 schreef _aurum_ het volgende:

Pinkey & the Brain staan achter je! ;)
:D *O*
pi_109136767
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:47 schreef _aurum_ het volgende:
ik krijg oxygen thuisgestuurd :P /lui. Volgens mij was ik iets van 75 euro kwijt voor een tweejarig abo. Dat vond ik wel te doen :Y
Zo veel? Ik was iets meer dan de helft kwijt voor twee jaar :@
pi_109136770
Wat een tips hier allemaal O+
~ Bonito La Risa ~
pi_109136836
8 km hardgelopen in 51 minuten *O*
En daarna nog 50 squats :) speciaal voor mn behind op aanraden van Loveli :P

Word ik nu ook een lean mean fighting machine?
Be someone that makes you happy
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:54:44 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109136858
Boh ik heb echt de focus van een doperwt vandaag..! Laat thuis gisteren he, dan krijg je dat :+

En waarom wil Fok me de hele tijd gephotoshopteThaise mademoiselles aanbieden :')
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:55:08 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109136868
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:54 schreef Nallie het volgende:
8 km hardgelopen in 51 minuten *O*
En daarna nog 50 squats :) speciaal voor mn behind op aanraden van Loveli :P

Word ik nu ook een lean mean fighting machine?
Ben je al Nallie! RRRRRRRRR! :7

*O*
pi_109136876
Wel na drie hele keren Jillian (vanavond de vierde!) nu al beloofd om dvtjes te branden voor vier collega's. :D :')
pi_109136881
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh ik heb echt de focus van een doperwt vandaag..! Laat thuis gisteren he, dan krijg je dat :+

En waarom wil Fok me de hele tijd gephotoshopteThaise mademoiselles aanbieden :')
Waarom wil Fok mij roze pumps aansmeren? :')
pi_109136917
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Blijkbaar denkt fok dat je t kan hebben :P
pi_109136933
-O- Nu heb ik allemaal mooie foto's moeten missen volgens mij -O-

spierpijn vandaag.. :+
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:57:50 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109136943
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat ze ons verwisseld hebben, ware het niet dat ik ook niet direct een fan ben van roze pumps :+
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:58:35 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109136973
Ik vraag me trouwens af of mijn gigaspierpijn vandaag komt door Jillian of door het verhuizen... :+

Ik denk ongeveer zo:
Buikspieren -- Jillian
Armspieren -- beide :+
Schouders -- tillen enzo
Beenspieren -- beide? o.O
pi_109137043
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat ze ons verwisseld hebben, ware het niet dat ik ook niet direct een fan ben van roze pumps :+
Ik ook niet echt van gephotoshopte thaise import. :')
pi_109137085
quote:
3s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vraag me trouwens af of mijn gigaspierpijn vandaag komt door Jillian of door het verhuizen... :+

Ik denk ongeveer zo:
Buikspieren -- Jillian
Armspieren -- beide :+
Schouders -- tillen enzo
Beenspieren -- beide? o.O

Ik had na de eerste keer Jillian maandagavond vervolgens op dinsagochtend vooral het gevoel dat mijn schouders in brand stonden.
pi_109137169
Ik heb net ook voor de tweede keer Jillian gedaan. Ik voel het vooral in m'n schouders, van die oefening waar je op de grond ligt en gewichtjes naar de zijkant moet doen. M'n gewichten zijn me eigenlijk nog wat te zwaar. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_109137299
quote:
:D te random wat er allemaal inzit. :P
pi_109137401
Zo mijn overheelijke D zit er in :Y)
pi_109137465
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net ook voor de tweede keer Jillian gedaan. Ik voel het vooral in m'n schouders, van die oefening waar je op de grond ligt en gewichtjes naar de zijkant moet doen. M'n gewichten zijn me eigenlijk nog wat te zwaar. :@.
Borst? ~O>
Lekkere spierpijn is dat, haha.
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:16:35 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109137495
Lijstje!

O: kom amaranthmuesli met melk
L: twee sneetjes brood met twee gebakken eieren
T: groot glas appel-bessensap van Flevosap
T: snee brood met paprikarauwkost, een makreelfilet en wat mayo
D: pasta met gehakt en zelfgemaakte tomatensaus met groenten
T: indien nog trek: bakje aardbeien met vanillevla

S wordt lastig gezien ik al moeite heb met van mijn stoel afkomen :') </oma>
pi_109137526
gewoon met je voetjes bungelen, ofzo! :+ is ook bewegen!
Ja doei.
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:19:30 #122
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_109137578
Doen jullie dan steeds dezelfde video, of steeds een nieuwe?
Ik heb stiekem even gespiekt naar miss jillian ;)

hoooi overigens! ik kom 'ns even om de hoek spieken!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_109137584
Ah ik ga dat tijdschrift wel even bekijken, die site van siral kende ik al :)

Ik ben nog ouderwets en hou ook van op de bank bladeren en thee drinken, voelt toch niet helemaal hetzelfde met een grote dikke laptop op schoot ;)
pi_109137617
Het is toch steeds dezelfde video? Ik ben eigenlijk gewoon van plan om het 1 of 2 keer met video te doen en als 't saai wordt gewoon zelf: even opschrijven wat ik moet doen en zulks :)
Ja doei.
pi_109137654
30 day shred heeft 3 levels, maar jillian heeft nog meer video's met nog meer bootamp-achtige dingen, kickboxen, poweryoga etc.
pi_109137657
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Het is toch steeds dezelfde video? Ik ben eigenlijk gewoon van plan om het 1 of 2 keer met video te doen en als 't saai wordt gewoon zelf: even opschrijven wat ik moet doen en zulks :)
Je hebt verschillende levels toch? :) 3 dacht ik.
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:24:57 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109137701
Oh ik wiebel genoeg, Mootje :D

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:23 schreef Siral het volgende:

[..]

Oui, volgens mij 3 levels van elk 20 minuten! Dus je doet 10 dagen per level ofzo :Y
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:27:04 #128
277802 _Calimero_
pi_109137751
Psies, dat dacht ik al!
Ik wil het ook wel een keer gaan doen om te kijken of me dat bevalt. Wel lekker om op de dagen te doen dat ik maar een halve dag werk, scheelt lekker tijd met naar de sportschool gaan :)
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:27:55 #129
277802 _Calimero_
pi_109137771
heb ik nou gewoon een onwijs sexy foto van jou gemist? Dat is nou jammer!

Goed te lezen dat je op de goede weg zit siral, ik hoop dat je in te toekomst ook wat losser met alles kunt omgaan...!
pi_109137808
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:27 schreef _Calimero_ het volgende:
heb ik nou gewoon een onwijs sexy foto van jou gemist? Dat is nou jammer!

Goed te lezen dat je op de goede weg zit siral, ik hoop dat je in te toekomst ook wat losser met alles kunt omgaan...!
Haha neejoh! Staat in het vorige topic, hier: [Gezond Slank] #1828 - Met Jillian's troepen.

Dankje :)
pi_109137932
Zo een honger.. en ik moet wachten op de loodgieter voordat het gas weer open kan. ;(
pi_109137953
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo een honger.. en ik moet wachten op de loodgieter voordat het gas weer open kan. ;(
Ja, wat een verhaal Dino! Je zal er maar te laat achter komen.
pi_109137987
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:23 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja, maar level 3 doe je enkele keren achter elkaar, idem voor 2 en 3.

Dus als je 't na 3 keer al zat bent om er naar te kijken/luisteren kun je 't ook opschrijven en zelf doen. Net als met Evy eigenlijk.
Ja doei.
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:39:29 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109138066
Overigens! Ik kan echt niet opdrukken. Als in, NIET-niet, zelfs niet vanaf mijn knieën oO< Mijn armen zijn nog net niet plumpudding (al vond ik 'weekdier' ook mooi gevonden :D). Maar gisteren toen ik bezig was met Jillian had ik het ineens een soort van door geloof ik! :o

Ik kwam daadwerkelijk overeind :+ Het kostte nog wel moeite, maar ik snapte de beweging eerst niet ofzo, nu leek dat wel okay te gaan (ben alsnog geen plank, want daarvoor steekt er teveel uit hier en daar :') ).

Dus hopelijk kan ik dat volgende keer weer ehh 'vinden'! Zeg maar!
pi_109138115
Opdrukken is ook mijn hel :') en ik doe het ook nog vanuit de knieën :@
Ja doei.
pi_109138120
An24: Het is niet veel wat er lekt volgens mij.. maar het rook best sterk.

quote:
99s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens! Ik kan echt niet opdrukken. Als in, NIET-niet, zelfs niet vanaf mijn knieën oO< Mijn armen zijn nog net niet plumpudding (al vond ik 'weekdier' ook mooi gevonden :D). Maar gisteren toen ik bezig was met Jillian had ik het ineens een soort van door geloof ik! :o

Ik kwam daadwerkelijk overeind :+ Het kostte nog wel moeite, maar ik snapte de beweging eerst niet ofzo, nu leek dat wel okay te gaan (ben alsnog geen plank, want daarvoor steekt er teveel uit hier en daar :') ).

Dus hopelijk kan ik dat volgende keer weer ehh 'vinden'! Zeg maar!
_O_. Als het één keer lukt komt de rest vanzelf wel. :)
pi_109138175
Je kan pushups ook eerst staand tegen de muur doen. Steeds grotere hoek maken zodat het iedere keer wat zwaarder wordt en dan kom je vanzelf uit bij horizontale pushups.
pi_109138209
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:41 schreef ElDinosaur het volgende:
An24: Het is niet veel wat er lekt volgens mij.. maar het rook best sterk.

[..]

_O_. Als het één keer lukt komt de rest vanzelf wel. :)
Mja, tis toch schrikken.

Maria, wat goed. Nu volhouden, dan kan je het straks op 1 arm ;)
pi_109138255
Pushups is echt een kwestie van oefenen. Doe ze nu ook gewoon op ekte manier met gemak :P
pi_109138337
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Mja, tis toch schrikken.

Maria, wat goed. Nu volhouden, dan kan je het straks op 1 arm ;)
Over een paar maanden kan ze verticale 1 arm pushups. :Y
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:49:14 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109138402
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Over een paar maanden kan ze verticale 1 arm pushups. :Y

Dan bel ik m'n moeder B-)

Nee maareh, dit was nog wel vanaf de knietjes he! Maar toch een vooruitgang, ook al is het een kleine *O*

Had je een gaslek? :o
pi_109138518
Ohai!

Ik zit nu aan een bordje met quinoa/peterselie/koriander/granaatappel/komkommer en tahin dressing, met sumak! oh jamjamjam
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:53:33 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109138545
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Je kan pushups ook eerst staand tegen de muur doen. Steeds grotere hoek maken zodat het iedere keer wat zwaarder wordt en dan kom je vanzelf uit bij horizontale pushups.
Oh enneh, dit snap ik niet :@ :')

Dat je als het ware steeds verder weg gaat staan tegen de muur? Hebben je armen dan geen rare positie? :o
pi_109138598
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh enneh, dit snap ik niet :@ :')

Dat je als het ware steeds verder weg gaat staan tegen de muur? Hebben je armen dan geen rare positie? :o
Op een gegeven moment wel ja. Dan kan je overgaan op pushups tegen een tafel/keukenblad aan. Als dat eenmaal makkelijk gaat kan je verder op je knieen, en daarna gewoon horizontaal.

En ja, ik rook gas toen ik de voordeur opendeed. :o Tenzij de buurvrouw hele gekke dingen heeft gedaan moet het wel lekken, maar de loodgieter moet dat nog even bevestigen.

Ben benieuwd hoeveel pushups ik nu kan, al een tijd niet meer gedaan vanwege constante spierpijn. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door ElDinosaur op 15-03-2012 19:00:35 ]
pi_109138605
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik doe wel eens dat ik me dan een beetje tegen de muur aan laat 'vallen' en dan mezelf weer terug duw. Als je daar je buikspieren bij aanspant voel je die echt wel!
pi_109138654
Hummus is een stuk lekkerder dan dat het eruit ziet......
Weer iets ontdekt :D
pi_109138687
:W kom ik binnen rollen met mijn rondje fietsen :D

Lijstje tsja te weinig tot nu toe dus zo de kast even induiken

O: boterham geitenkaas
T: boterham gewone kaas en boterham filet AM met uitjes
L: een mango met yoghurt
T: 2 scheppen citroenyoghurt, 3 augurken, een plak kaas
D: snijbonen met een tartaartje en witte bonen in tomatensaus met aardappelen
T: nootjes en een stuks fruit

Heb geen trek meer in salade s'middags dus moet even wat anders verzinnen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_109138763
Ik kan nu 15 pushups vanaf m'n knieën. Ga binnenkort vanaf de tenen doen. Whoei!
pi_109138989
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:57 schreef Ml-etje het volgende:
:W kom ik binnen rollen met mijn rondje fietsen :D

Lijstje tsja te weinig tot nu toe dus zo de kast even induiken

O: boterham geitenkaas
T: boterham gewone kaas en boterham filet AM met uitjes
L: een mango met yoghurt
T: 2 scheppen citroenyoghurt, 3 augurken, een plak kaas
D: snijbonen met een tartaartje en witte bonen in tomatensaus met aardappelen
T: nootjes en een stuks fruit

Heb geen trek meer in salade s'middags dus moet even wat anders verzinnen.
ik vind het wel een mooi lijstje denk ik en het oogt niet weinig.

Ik heb een baggerlijstje. Geen zin om zin te maken om goed te eten en bewegen.

o: vanillekwark
t: volkoren boterham kaas
l: broodje mario
s: 3 kwartier fietsen
d: 2 biefstuk met kastanjechampignons
pi_109139079
Ml'tje inderdaad weinig!

Zo mijn eten mag een uurtje zakken en dan hoppa naar de combat.
pi_109139549
Ik ga zo alles bijlezen.

Had een enorme lange lap egopost maar die zou ik liever naar iemand willen pm'en? -O-
pi_109139593
Fotoooo

Ik vind t nog geen blote buiken tijd en hij is wat onduidelijk/donker, maar voor t idee :)
Als ik een betere heb dan zal ik m posten :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109139804
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef Nallie het volgende:
Fotoooo

Ik vind t nog geen blote buiken tijd en hij is wat onduidelijk/donker, maar voor t idee :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi figuurtje! :Y

Jeuj, ik kan koken.. loodgieter heeft één of ander afsluitringetje vervangen en het zou nu verholpen moeten zijn. ETEN!
pi_109139864
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Mooi figuurtje! :Y

Jeuj, ik kan koken.. loodgieter heeft één of ander afsluitringetje vervangen en het zou nu verholpen moeten zijn. ETEN!
Jeej! Is al het gas ook al weg dan? Pas op met vuur :')
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:28:28 #155
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109139924
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Op een gegeven moment wel ja. Dan kan je overgaan op pushups tegen een tafel/keukenblad aan. Als dat eenmaal makkelijk gaat kan je verder op je knieen, en daarna gewoon horizontaal.

En ja, ik rook gas toen ik de voordeur opendeed. :o Tenzij de buurvrouw hele gekke dingen heeft gedaan moet het wel lekken, maar de loodgieter moet dat nog even bevestigen.

Ben benieuwd hoeveel pushups ik nu kan, al een tijd niet meer gedaan vanwege constante spierpijn. :')
Op een trap lukt het zo ook wel. Voeten op de begane grond en handen elke keer een tree lager. En dan daarna voeten op de trap en handen op de grond en elke keer een tree hoger...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_109139928
Nallie :9 :P
ElDinosaur zet even een raam open ofzo eerst, ok?

En Cookie je mag altijd PM'en hoor maar mijn bijdragen zijn meestal niet zo nuttig!
pi_109139954
Jaa, ik heb echt 1.5 uur zitten wachten op die loodgieter en toen was de gaslucht wel weg. Denk ik. :')
pi_109139977
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Jaa, ik heb echt 1.5 uur zitten wachten op die loodgieter en toen was de gaslucht wel weg. Denk ik. :')
Succes!
pi_109139995
Ik heb nog NIETS ongezonds gegeten vandaag *O* en ik ga nu naar de sportschule voor de kaartjes op zijn *O* whoei!
pi_109140014
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:30 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nog NIETS ongezonds gegeten vandaag *O* en ik ga nu naar de sportschule voor de kaartjes op zijn *O* whoei!
Goed bezig. *O*
pi_109140187
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:30 schreef Perruche het volgende:
Go Perr!!
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:35:49 #162
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109140292
Mijn vegetarische lasagne was per ongeluk een echte vleeslasagne (wel met veel groenten) die voor mijn vriendje bedoeld was, foute bakje uit de diepvries meegenomen... En vanmiddag een belegd broodje gegeten, cafetaria was al toe op het tijdstip dat ik kon eten... Te veel carbs dus :(
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_109140372
mijn uurtje wandelen vanavond wordt even niks, ben ineens hartstikke moe, dus ik las even wat rust in.
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:38:35 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109140433
HELP!

Ik ben aan het koken en er moet gerookte kip in. Ik heb het in een koekenpan geflikkerd, maar vraag me ineens af of dat eigenlijk wel de bedoeling is :@ :').
Niet meer actief op Fok!
pi_109140479
Eh, wat staat er in het recept? :P
pi_109140481
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:38 schreef Viking84 het volgende:
HELP!

Ik ben aan het koken en er moet gerookte kip in. Ik heb het in een koekenpan geflikkerd, maar vraag me ineens af of dat eigenlijk wel de bedoeling is :@ :').
Wat heb je in de koekenpan gegooid?
pi_109140509
Mij mag je ook PM'en hoor creepy :

@An: denk dat de dollar bij jou lager stond?

LOL, ben soort van ontevreden over hoe snel het afvallen gaat, totdat ik op de sportschool in de spiegel keek en dan zie ik we'll dat er toch al best wat af is. /ongeduldig :P
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 19:41:01 #168
70532 loveli
N
pi_109140551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Sjaapje het volgende:
En dan daarna voeten op de trap en handen op de grond en elke keer een tree hoger...
Wat jammer, ik heb geen trap :+
crap in = crap out
pi_109140556
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:38 schreef Viking84 het volgende:
HELP!

Gerookte kip hoef je niet te bakken Vik!
pi_109140719
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:41 schreef Nallie het volgende:

Gerookte kip hoef je niet te bakken Vik!
Ja, dat dus! Dat is zo uit de verpakking eetbaar en als het ergens door moet dan hoef je het niet eerst te bakken :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109140758
Trouwens goed figuurtje Nallie !! :)
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:45:27 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109140771
PMen mag altijd koekje, kan alleen niet beloven dat ik snel reageer :o

Nallie *O* Zie, lean and mean.
pi_109140800
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:45 schreef _aurum_ het volgende:
Trouwens goed figuurtje Nallie !! :)
Dank :) Er hoeft ook niks meer af wat mij betreft nu. Buik mag iets strakker, maar dat gaat de goeie kant op
pi_109140817
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
PMen mag altijd koekje, kan alleen niet beloven dat ik snel reageer :o

Nallie *O* Zie, lean and mean.
Koekje O+ Ik vind jou zo leuk
pi_109141099
Nallie, ziet er goed uit! :Y

Creeps, je mag mij gerust ook pm'en.

Morgen wordt onze keuken geplaatst! Hoera! *O* Hebben we uiteindelijk maar 3 maanden zonder keuken en mét bouwput gezeten :)

Maar oooohhhh, ik heb er zin in. Ben werken tot half vijf morgen (kan absoluut niet eerder weg), dus ik ga Martijn vragen of hij me tussendoor wat fotootjes mailt. En dan 's avonds op m'n gemakt de boel inruimen. Heb normaal een hekel aan opruimen. Maar inruimen... *;
pi_109141210
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef Nallie het volgende:
Fotoooo

SPOILER
:D magere spriet :D ;) ;)
pi_109141245
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D magere spriet :D ;) ;)
Ja, slank zeg!!
pi_109141377
Mooi lichaam Nallie!
pi_109141436
sorry Vik, ik LOLde :@
Kwak
pi_109141775
Thank you :@

Ben nog niet heel lang hier hoor... weeg nu 64 en kom van 79 (5 jaar geleden). Niet echt actief gelijnd, maar meer gaan sporten en eetpatroon aangepast. Heel braaf en duurzaam dus ;)
pi_109141827
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:04 schreef Nallie het volgende:
Thank you :@

Ben nog niet heel lang hier hoor... weeg nu 64 en kom van 79 (5 jaar geleden). Niet echt actief gelijnd, maar meer gaan sporten en eetpatroon aangepast. Heel braaf en duurzaam dus ;)
Met recht gezond slank dus ^O^

Bah, nadeel van dat fanatieke sporten: spieren in mijn nek en schouders die op spanning staan. En laat ik nou net heel toevallig erg gevoelig voor spanningshoofdpijnen zijn :X Knallende koppijn dus vandaag :{
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:08:27 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109141965
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:58 schreef kwakz0r het volgende:
sorry Vik, ik LOLde :@
Dat mag best :P.

Ik had het net in de pan gedaan toen ik me ineens afvroeg of dat wel moest. Toen hier gevraagd en toen kwam ik op het briljante idee eens onder op de verpakking te kijken :').

Was lekker btw: http://www.smulweb.nl/rec(...)-en-pestoyoghurtsaus

Ook voor het eerst avocado gegeten en hoort dat zo'n groene smurrie te zijn of is 'ie dan overrijp?

Ik ga straks nog even een roggebroodje kaas eten, gewoon omdat het kan :P.

Brengt mijn lijstje op:

S: 5 km hardlopen
O: yoghurt met muesli, banaan en honing
T: twee bth pindakaas
L: twee bth, twee plakken 30+-kaas
T: appel
T: trosje blauwe druiven
D: de genoemde salade
T: roggebrood met halve plak kaas
Niet meer actief op Fok!
pi_109142067
Nou, bij groene smurrie is ie vrij rijp ha :D maar meer onhandig dan vies hoor ;)
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:10:51 #184
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109142107
Owkee, mijn eerste lijstje :)

O: bruine boterham met halvarine en gegrild gehakt
T: cappuccino, espresso, 3 glazen water
L: 3x bruine boterham met halvarine en rauwe ham, sandwichspread en chocpasta
D: Vooraf Italiaanse salade met tomaatjes, basilicum, pesto en mozzarella. Hoofdgerecht: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=758492&rq=kookroom+pasta
T: koffie en mogelijk nog thee met honing

Heerlijk!

Verder 40 km gefietst op niet te hoog tempo. Staan hier rare dingen tussen? Het enige wat ik doe is gewoon kappen met elke avond cola en chips en een snack uit de bedrijfskantine. Staan er nog gekke dingen in mijn lijstje?

Vanavond zouden we (m'n vrouw en ik) naar de sportschool gaan voor een introductie. Helaas is de introductiemevrouw ziek, net als eerder deze week.... :{ Dat wordt dus volgende week pas introductie en de week daarop pas beginnen.
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:13:35 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109142269
Ik zie er geen hele gekke dingen tussen staan. Vraag me wel af of je nog suiker door je cappuccino/espresso doet? Chocopasta is niet de meest gezonde keuze voor broodbeleg en ik mis fruit en zuivel. Verder vind ik het weinig: karige O en waarom eet je tussen je O en L en L en D niets meer?
Niet meer actief op Fok!
pi_109142294
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik had het net in de pan gedaan toen ik me ineens afvroeg of dat wel moest. Toen hier gevraagd en toen kwam ik op het briljante idee eens onder op de verpakking te kijken :').

Ook voor het eerst avocado gegeten en hoort dat zo'n groene smurrie te zijn of is 'ie dan overrijp?

Brengt mijn lijstje op:

Vind het een mooi lijstje! Was de salade wel lekker? lezen... Al kan je laatste T beter, zoals kwark ofzo. Maar een roggebroodje is soms erg lekker :Y
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:19:19 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109142570
Ik wil ook weer aan de nootjes gaan om m'n calorie-inname op te krikken. Kon ML daar niet in voorzien? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109142585
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Brengt mijn lijstje op:

Hoe bevalt het om weer brood te eten ipv de krekkers?
pi_109142861
Ik verveel me }:|
pi_109143001
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef LieLie het volgende:
Moet je zo ff weer iets drawen ;) Vind het knap dat je slide er uit hebt gehaald trouwens :')
pi_109143082
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Moet je zo ff weer iets drawen ;) Vind het knap dat je slide er uit hebt gehaald trouwens :')
Haha, het duurde echt een tijd voordat ik dat balkje aanzag voor een dia-bakje :D
pi_109143094
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef LieLie het volgende:
Boks!
pi_109143126
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:27 schreef LieLie het volgende:

[..]

Haha, het duurde echt een tijd voordat ik dat balkje aanzag voor een dia-bakje :D
Was ook wel echt een rotwoord maar goed :+
Heb een nieuwe voor je ;)
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:29:03 #194
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109143189
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie er geen hele gekke dingen tussen staan. Vraag me wel af of je nog suiker door je cappuccino/espresso doet? Chocopasta is niet de meest gezonde keuze voor broodbeleg en ik mis fruit en zuivel. Verder vind ik het weinig: karige O en waarom eet je tussen je O en L en L en D niets meer?
Niets anders voorhanden dan snacks en die wil ik juist proberen te laten staan. Fruit en zuivel is er inderdaad wat bij ingeschoten ivm halve werkdag. Normaal drink ik zeker een kwart liter zuivel en een mandarijntje (of twee). :)

Ik wil juist wat meer zoetigheid op brood; kaas is eigenlijk gewoon erg slecht en dat heb ik teveel op de afgelopen tijd. Vandaar de switch naar wat zoeter beleg.
pi_109143246
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Was ook wel echt een rotwoord maar goed :+
Heb een nieuwe voor je ;)
Ik ook voor jou!
pi_109143329
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:27 schreef Nallie het volgende:

[..]

Boks!
Er is ook al niks op tv!
pi_109143359
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:29 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Niets anders voorhanden dan snacks en die wil ik juist proberen te laten staan. Fruit en zuivel is er inderdaad wat bij ingeschoten ivm halve werkdag. Normaal drink ik zeker een kwart liter zuivel en een mandarijntje (of twee). :)

Ik wil juist wat meer zoetigheid op brood; kaas is eigenlijk gewoon erg slecht en dat heb ik teveel op de afgelopen tijd. Vandaar de switch naar wat zoeter beleg.
Ham/gegrild gehakt etc zijn ook niet hele beste keuze als je daar belang aan hecht. Kip/kalkoenfilet/rookvlees zijn dan betere keuzes voor eiwit en minder vet. Wat drink je als zuivel? Gewoon melk of spul met een smaakje?
pi_109143381
quote:

[..]

Je kan beter dan vleeswaren op brood doen, of een eitje. En snacks kan je zelf ook meenemen he?! Groente, fruit, crackers of gewoon een boterham!
pi_109143397
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:31 schreef LieLie het volgende:

[..]

Er is ook al niks op tv!
Nee echt he?!
pi_109143413
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:31 schreef LieLie het volgende:

[..]

Er is ook al niks op tv!
Downloaden! Ik kan de komende maand nog wel 8 uur per dag series kijken totdat ik door m'n voorraad ben. :P
pi_109143446
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Downloaden! Ik kan de komende maand nog wel 8 uur per dag series kijken totdat ik door m'n voorraad ben. :P
Ja maar als ik iets kijk op mn computer kan ik niet internetten :')
Ga zo wel ff aflevering kijken
pi_109143496
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef Nallie het volgende:

[..]

Mediacenter aan je tv hangen.
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:34:01 #203
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109143510
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:31 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ham/gegrild gehakt etc zijn ook niet hele beste keuze als je daar belang aan hecht. Kip/kalkoenfilet/rookvlees zijn dan betere keuzes voor eiwit en minder vet. Wat drink je als zuivel? Gewoon melk of spul met een smaakje?
Net waar ik trek in heb, vaker Vifit dan gewoon melk. Rauwe ham is zo slecht nog niet, lijkt me. Weinig vet en redelijk vergelijkbaar met rookvlees denk ik.
pi_109143513
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef Nallie het volgende:

[..]

Haha, zo'n multitasker ben ik ook :P
pi_109143519
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:30 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik ook voor jou!
Eitje :+
Hoop dat je die van mij snapt :') :D
pi_109143557
Ik ben me heerlijk aan het ergeren aan een domme doos op facebook O+

Tijd om naar bed te gaan :+
pi_109143589
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

*grinnik
pi_109143597
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Net waar ik trek in heb, vaker Vifit dan gewoon melk. Rauwe ham is zo slecht nog niet, lijkt me. Weinig vet en redelijk vergelijkbaar met rookvlees denk ik.
Qua zuivel kan je beter yoghurt/kwark nemen ipv vifit spul. Ham, varkensvlees.. met mate geen probleem, maar ik eet het liever niet.
pi_109143623
quote:

Ja teaser!
pi_109143635
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Qua zuivel kan je beter yoghurt/kwark nemen ipv vifit spul.
Dat.
pi_109143652
quote:

[..]

In kaas zit veel vet, maar om dat nou te gaan vervanger door suikers? Ik weet niet of dat nou zo heel verstandig is.

Al weet ik niet of je je van mij veel aan moet trekken, want ik heb hier al eeuwen niet meer gepost en ik al die tijd ook beroerd gegeten. En ik ging vandaag shoppen en damn, die spiegels zijn echt onvergeeflijk zeg. :') Dus ik heb me voor morgen alvast aangemeld voor bodypump en ik ga morgen weer even gezonde boodschappen doen!

Lijstje voor vandaag:
O) Smoothie (volle yoghurt, frambozen, banaan, havermout, zonnebloempitten)
T) Peer
L) Grote bak salade met o.a. avocado, ei, selderij en wortel :9
T) 6 balletjes falafel
T) Gevulde koek
D) Stokbrood met kruidenboter (net, had zo'n honger) en zo nog cannelloni met spinazie
pi_109143653
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Eitje :+
Hoop dat je die van mij snapt :') :D
Hij is er nog niet, maar nu ben ik wel benieuwd :D
pi_109143686
quote:

Succes met de keuken morgen! Pics graag!!
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:37:00 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109143740
Nallie *;

Cocoface, morgen foto van zeh kitchiiiin!
pi_109143741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Mediacenter aan je tv hangen.
Ja dat staat op mn verlanglijstje. Je wil niet weten wat voor tv ik nu heb :')
pi_109143772
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:37 schreef Nallie het volgende:

[..]

Het heeft vast geen hdmi aansluiting. :')
pi_109143792
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:37 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nu wel natuurlijk :+
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:37:48 #218
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109143794
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Qua zuivel kan je beter yoghurt/kwark nemen ipv vifit spul. Ham, varkensvlees.. met mate geen probleem, maar ik eet het liever niet.
Okay thanks. En met kwark bedoel je gewoon die zoete bakjes die je aan kinderen voorschotelt?
pi_109143825
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het heeft vast geen hdmi aansluiting. :')
Haha NEE het is ook geen flatscreen en de diameter is denk ik 30 cm :P
pi_109143832
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:37 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Okay thanks. En met kwark bedoel je gewoon die zoete bakjes die je aan kinderen voorschotelt?
Nee, magere kwark natuurlijk. :9
pi_109143843
quote:

[..]

Whut? kwark is niet zoet :N (gelukkig)
pi_109143886
Mini, we zijn niets zonder jou bij de movie quiz! ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_109143904
Ik heb een nieuwe medische term geleerd :7 Charley Horse :D

En ik heb er de afgelopen 2 weken bijna elke nacht last van :'( En dan 's morgens nog een harde, pijnlijke kuitspier. Laatste tijd heb ik behoorlijk geminderd in zoutinname (doe nergens meer zout op), misschien is dat de oorzaak :?
pi_109143908
quote:

[..]

Nee niet danoontjes, gewoon dat witte spul :P
pi_109143915
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Haha NEE het is ook geen flatscreen en de diameter is denk ik 30 cm :P
Dan moet je er echt voor gaan zitten, of zit je met een verrekijker op de bank? :')
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:40:14 #226
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109143951
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, magere kwark natuurlijk. :9
Klinkt ranzig :+ Ik zal er eens naar zoeken in de supermarkt. Ik eet nooit toetjes/dessert, dus heb geen idee wat er zoal te koop is.

Edit: zijn dat van die grote literemmertjes?
pi_109143994

Is de vriendin van Martijn's collega (binnenkort gaan we met zijn werk een weekendje weg, super leuk! Zij gaat ook mee, ik hoop niet dat ze vriendinnen met me wil worden).

Anyhoo, ze heeft gewoon verbale diarree. ALLES plaatst ze op facebook. Plus, haar status heeft ze laatst omgezet naar 'getrouwd' en ze heeft haar achternaam ook aangepast (ze hebben een geregistreerd partnerschap). En haar dag kan bijvoorbeeld 'niet slechter', want ze moet de banden van haar auto vervangen (dat is vervelend, maar come on, je dag kan echt wel slechter dan dat). Plus, ze typt continu 'me' ipv 'mijn/m'n/mn'. Om maar te zwijgen van alle andere spelfouten :+

Eigenlijk is het heus niet zo heel erg. Ik ben gewoon bevooroordeeld t.o.v. haar en daarom irriteert ze me op facebook (en moet ik haar dus eigenlijk gewoon verwijderen). It's not her, it's me :')

En nu slapen :*
pi_109144000
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een nieuwe medische term geleerd :7 Charley Horse :D

En ik heb er de afgelopen 2 weken bijna elke nacht last van :'( En dan 's morgens nog een harde, pijnlijke kuitspier. Laatste tijd heb ik behoorlijk geminderd in zoutinname (doe nergens meer zout op), misschien is dat de oorzaak :?
Oef auw! Die zijn pijnlijk!
Zou dat met zout temaken hebben denk je ja??
pi_109144005
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan moet je er echt voor gaan zitten, of zit je met een verrekijker op de bank? :')
Haha mn huis is heel klein dus de afstand TV - Bank ook gelukkig :)
pi_109144012
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:40 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Klinkt ranzig :+ Ik zal er eens naar zoeken in de supermarkt. Ik eet nooit toetjes/dessert, dus heb geen idee wat er zoal te koop is.
Er zijn een hoop variaties.. Magere kwark is niet de lekkerste maar wel de gezondste. Je kan voor halfvol gaan en zelf met vers fruit een smaakje toevoegen. Stukken gezonder dan het spul dat ze kantenklaar verkopen!
pi_109144045
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:40 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Het is ook geen toetje of dessert :P althans, niet per definitie. Hier heet het vooral ontbijt of tussendoortje ;)
pi_109144052
Circuit/spinning was weer :% awesome :%
Ja doei.
pi_109144060
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

Is de vriendin van Martijn's collega (binnenkort gaan we met zijn werk een weekendje weg, super leuk! Zij gaat ook mee, ik hoop niet dat ze vriendinnen met me wil worden).

Anyhoo, ze heeft gewoon verbale diarree. ALLES plaatst ze op facebook. Plus, haar status heeft ze laatst omgezet naar 'getrouwd' en ze heeft haar achternaam ook aangepast (ze hebben een geregistreerd partnerschap). En haar dag kan bijvoorbeeld 'niet slechter', want ze moet de banden van haar auto vervangen (dat is vervelend, maar come on, je dag kan echt wel slechter dan dat). Plus, ze typt continu 'me' ipv 'mijn/m'n/mn'. Om maar te zwijgen van alle andere spelfouten :+

Eigenlijk is het heus niet zo heel erg. Ik ben gewoon bevooroordeeld t.o.v. haar en daarom irriteert ze me op facebook (en moet ik haar dus eigenlijk gewoon verwijderen). It's not her, it's me :')

En nu slapen :*
Je kan haar berichten ook gewoon verbergen!
pi_109144094
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Het is ook geen toetje of dessert :P althans, niet per definitie. Hier heet het vooral ontbijt of tussendoortje ;)
Ik zit nu een bak magere kwark leeg te lepelen als toetje. :9
pi_109144125
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:

Oef auw! Die zijn pijnlijk!
Zou dat met zout temaken hebben denk je ja??
Ja, kan een elektrolytenprobleem zijn: natrium, kalium (meer bananen eten :7 ), magnesium zijn er bekend om. Ook dehydratie kan het veroorzaken, maar waar ik 'vroeger' 1-2 kopjes thee per dag nam, drink ik nu de hele dag door :') Maar ja, jeetje...ik eet nu zoveel gezonder dan voorheen en dan krijg ik dit! :(
pi_109144137
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja, maarrrr.... soms is het gewoon lekker om je ontzettend aan iets onnozels te ergeren :+

Of ben ik de enige die dat heeft? :D
pi_109144161
En nu echt slapen, tot morgen allemaal :)
pi_109144190
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik zit nu een bak magere kwark leeg te lepelen als toetje. :9
Nou vooruit dan maar :+

Ik moet ook nog wat hebben geloof ik *knor*
pi_109144203
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ja, maarrrr.... soms is het gewoon lekker om je ontzettend aan iets onnozels te ergeren :+

Ramptoerisme :P

Nee, je ergeren aan een ander is soms best vermakelijk :@
pi_109144219
quote:

[..]

Nee *)
pi_109144231
quote:

[..]

Oh nee, soms is het heerlijk om iemand een domme doos te vinden :D

/superieur })
pi_109144310
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:44 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh nee, soms is het heerlijk om iemand een domme doos te vinden :D

/superieur })
Daarom zijn wij dinnetjes *; kunnen we ons lekker aan elkaar ergeren, toch? :+ :P
pi_109144393
quote:
12s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Daarom zijn wij dinnetjes *; kunnen we ons lekker aan elkaar ergeren, toch? :+ :P
Ja, dikkie :{w
pi_109144433
De tekening komt niet!
pi_109144592
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, dikkie :{w
LOL :D
En dat spel is bij mij ook vet langzaam :{
pi_109144691
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:49 schreef Nallie het volgende:

[..]

LOL :D
En dat spel is bij mij ook vet langzaam :{
Hij zei al minuten geleden dat er een nieuwe tekening was, maar als ik de app open kan ik niet verder want daar staat dat zij aan de beurt is.
pi_109144704
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:47 schreef LieLie het volgende:
De tekening komt niet!
Oh boeh!!
pi_109144780
quote:

Daar is facebook toch ook voor?
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:53:55 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109144914
Ik heb geen trek meer, dus ik laat dat roggebrood maar mooi achterwege ook :).

Ga zo thee drinken en The walking dead kijken in bed O+. Tas ingepakt voor m'n weekendje Friesland: helft vd spullen is hardloopmeuk :') broek, shirt, beha, onderbroek ( :') ), sokken, sporttape, blarenpleisters, flesjesgordel, schoenen, zweetbandje, eiwitshake, Brinta for breakfast, Garmin :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109144962
Ik heb weekend trouwens *O*
pi_109144975
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef LieLie het volgende:
}:|
pi_109145015
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef LieLie het volgende:
Ik had gister nog weekend. Morgen een dagje werken en dan is het alweer weekend :P
pi_109145179
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Viking84 het volgende:

Ga zo thee drinken en The walking dead kijken in bed O+. Tas ingepakt voor m'n weekendje Friesland: helft vd spullen is hardloopmeuk :') broek, shirt, beha, onderbroek ( :') ), sokken, sporttape, blarenpleisters, flesjesgordel, schoenen, zweetbandje, eiwitshake, Brinta for breakfast, Garmin :P.
Goed bezig! ^O^
pi_109145200
Ik moet nog maar een half dagje werken morgen! En ik ga naar de Primark :Y
pi_109145226
quote:

Laatste aflevering vond ik erg verrassend en stukken beter dan de afgelopen weken! :o

En hardloop spullen mee op een weekendje weg _O_
pi_109145229
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

}:|
Sowwy :D
pi_109145230
quote:

Inderdaad goed bezig. En geniet lekker van je weekendje!
pi_109145257
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik had gister nog weekend. Morgen een dagje werken en dan is het alweer weekend :P
Welja!
pi_109145610
stropdas al op de goede lengte gedaan, hoef morgenochtend alleen maar om te doen. Kan ik toch weer 5 minuten langer blijven slapen..
pi_109146043
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef the85mc het volgende:
stropdas al op de goede lengte gedaan, hoef morgenochtend alleen maar om te doen. Kan ik toch weer 5 minuten langer blijven slapen..
Slim :Y
pi_109146164
:{ ik taai af. Koppijn gaat niet minder worden dus liggen is beter vrees ik..
pi_109146209
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

als je zoet beleg wil dan kan je ook pindakaas pakken en er zoetstof doorheen roeren. Beware, dat spul is net crack :P
pi_109146264
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
:{ ik taai af. Koppijn gaat niet minder worden dus liggen is beter vrees ik..
Vervelend. Slaap lekker!

Ik ga bankhangen met mijn vent :W
pi_109146309
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef Nallie het volgende:

[..]

^^

alles wat je niet ziet hoef je je niet aan te ergeren :+
pi_109146339
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Met recht gezond slank dus ^O^

Bah, nadeel van dat fanatieke sporten: spieren in mijn nek en schouders die op spanning staan. En laat ik nou net heel toevallig erg gevoelig voor spanningshoofdpijnen zijn :X Knallende koppijn dus vandaag :{
Herkenbaar! Zo vervelend idd :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109146405
Ik kijk Metropolis over menstruatie en het is vrij.. 8)7
pi_109146947
In Nepal moet je zeven dagen in een aparte hut! En in Zambia is in de wet vastgelegd dat vrouwen er een dag in de maand vrij voor krijgen.
pi_109147058
Ohja! Tabletje kan natuurlijk mee naar boven ;-)
Kan ik jullie in de gaten houden ;-p
pi_109147171
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef Nallie het volgende:
Ik moet nog maar een half dagje werken morgen! En ik ga naar de Primark :Y
Waar?!?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109147264
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Waar?!?
Zaandam! Daar moet ik ook heen voor mn werk morgen dus dat scheelt :)
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:35:36 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109147672
Nuts is lekkerder dan Snickers maar Lion is dan weer lekkerder maar Mars is het lekkerst!
Paprikachips is lekkerder dan zoute stokjes maar kan nog niet kiezen met wokkels.
Kipnuggets van de Lidl zijn lekker want echte stukjes kipfilet!
In maart zijn de oliebollen ook nog wel te eten :Y
Krentenbollen met boter en kaas is NOM..

Trusten
pi_109147710
Doe nog even mn eindlijst en dan series kijken in bed :)

O: havermout, banaan, kokos, dadels
T: koffie verkeerd, appel, rijstwafel geitenkaas
L: 2 mueslicrackers, restje quinoasalade van gister met veul groenten
T: hele broccoli (nee niet de stronk :')) met een halve avocado en wat tahindressing
S: 8 km hardlopen en 50 squats
T: paar nootjes
D: 50 gram pasta met saus gemaakt van artisjok/witte bonen/knoflook/citroensap/edelgist, was superlekker! Ook gewoon op een broodje denk ik!
T: 2 abrikozen, 2 pruimen, paar stukjes kokos
pi_109147759
Truste Uniek! Excuus voor de kokos :P
pi_109147808
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:30 schreef Nallie het volgende:

[..]

Zaandam! Daar moet ik ook heen voor mn werk morgen dus dat scheelt :)
Ah, dat is niet het filiaal dat op 5 min fietsafstand van m'n huis zit :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109147833
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah, dat is niet op 5 min fietsafstand van m'n huis :P.
Wel pal naast het station :Y
pi_109147893
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wel pal naast het station :Y
Haha, zie edit. Anders hadden we kunnen mini-meeten ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109147978
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:39 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Haha jeej! Wellicht een andere keer dan :) slaap lekker zo!
pi_109148125
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Haha jeej! Wellicht een andere keer dan :) slaap lekker zo!
Doen we :). Slaap lekker!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109148138
Ohai!

Zo. Supertrots op mijn kleine zelf vandaag. Geen troep gegeten, 10 minuten gesnelwandeld met incline op 6%, toen bodycombat en toen nog buikspieren. Hoppa!

Eindlijst is bijna hetzelfde maar ipv smoothie yoghurt/sinaasappelsap heb ik een grote hand cashews genomen.

Edit: eindstand
O: 250 yoghurt met walnoten/banaan/kokos
T: appel, koffie verkeerd
L: grote kom tomatencremesoep met wat pasta vlindertjes en verse tomaat, dubbele bth kaas
T: peer
T: grote hand cahews
B: 2x20 minuten fietsen
D: quinoa/peterselie/koriander/komkommer - salade met tahin dressing
S: zie boven
T: eiwitshake
pi_109148176
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:43 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Zo. Supertrots op mijn kleine zelf vandaag. Geen troep gegeten, 10 minuten gesnelwandeld met incline op 6%, toen bodycombat en toen nog buikspieren. Hoppa!

Eindlijst is bijna hetzelfde maar ipv smoothie yoghurt/sinaasappelsap heb ik een grote hand cashews genomen.
^O^
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 21:48:00 #281
70532 loveli
N
pi_109148406
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:39 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Elke meet met jou is een mini-meet.
crap in = crap out
pi_109148420
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:48 schreef loveli het volgende:

[..]

pi_109148931
quote:

[..]

Ik dacht het :D
pi_109149111
quote:

[..]

*proest*

:D :'( :D
Ja doei.
pi_109149592
Voor de songfestival liefhebbers, hier een kijkje in de Zweedse keuken, deze filmpjes zijn echt heel erg tof:

pi_109150241
En voor de kippensoep liefhebbers kan ik het recept van DarkElf van harte aanraden!

Heb er wat aan moeten tweaken (zie Foodgawkertopic) omdat ik niet alles (meer) in huis bleek te hebben, maar hij was wel súper lekker!
Ja doei.
pi_109153427
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor de songfestival liefhebbers, hier een kijkje in de Zweedse keuken, deze filmpjes zijn echt heel erg tof:

Tof! Ga ik morgen eens kijken!

Mijn lijstje valt wel mee eigenlijk!
Verdeeld over de dag:
Havermout met melk en appel, dubbele bth brandnetelkaas, dubbele bth chorizo, dubbele bth amandelpasta, bbq met 2 spiesjes met kip, worstje, 2 stukken kipfilet, 2 plakjes stokbrood, paar frietjes en veel sla/tomaat /komkommer/olijf!

En intervaltraining gedaan bij het lasergamen en mn bovenlijf getraind met karten. B-)
Owja, en mn buikspieren getraind met lachen. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_109154297
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Nuts is lekkerder dan Snickers maar Lion is dan weer lekkerder maar Mars is het lekkerst!
Paprikachips is lekkerder dan zoute stokjes maar kan nog niet kiezen met wokkels.
Kipnuggets van de Lidl zijn lekker want echte stukjes kipfilet!
In maart zijn de oliebollen ook nog wel te eten :Y
Krentenbollen met boter en kaas is NOM..

Trusten
Was je alleen? :*
pi_109155869
Niet goed gegeten vandaag :(
Niet gesnoept maar wel teveel gegeten.
Morgen kan dat beter :) en dan ook weer buikdanstraining.
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 00:27:16 #290
70532 loveli
N
pi_109156155
Hing net aan m'n rekstok, begon aan een pull-up, vroeg me af waarom. Bedtijd, trusten.
crap in = crap out
pi_109156912
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is de truc idd! Ik ben pas ook weer gewoon met 5 km begonnen en dat gaat eigenlijk uitstekend. :) Als je die km's eenmaal in je benen hebt, dan bouw je het heel snel weer op. :)
^O^ Even alles teruggelezen en het klinkt hoopgevend (en vooral dus motiverend om het ook snel weer op te pakken)! Sowieso bedankt voor de adviezen. :)

En verder was er van alles waar ik op wilde reageren maar ben 't of nu alweer vergeten of het is echt ontzettende mosterd inmiddels dus ga maar gewoon richting bed.
pi_109157700
Mogge. Ik moest zo maar eens een rondje gaan hardlopen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109157728
5,5km | 10,5 km/u

Tijd voor de afwas.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 16 maart 2012 @ 05:47:51 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109157757
Goeiemorgen. Elke ochtend om 5 uur wakker dus heb aan 7 uit slaap genoeg, blijkbaar :)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 05:48:32 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109157758
Zo jij was weer vroeg, sigme :P
Niet meer actief op Fok!
pi_109157895
Ik werd gewekt door fluitende vogeltjes. O+
pi_109157927
Sad panda. Bloedverlies, krampen en rugpijn. Het is ons dit keer ook nog niet gegund. /cry
pi_109157934
Ach coco :*
pi_109157948
Sterkte. :*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:16:29 #300
344469 Amsel
zonder t
pi_109157992
Ach nee!! Verdorie Coco :'( :*
pi_109158046
Ach verdomme Coco ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')