abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109132855
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 15:57:10 #2
70532 loveli
N
pi_109132908
Ah well.. minder kans op bloedarmoede.
crap in = crap out
pi_109132922
Mijn laatste post:

Niet ongesteld worden komt deels door te weining onverzadigd vet in de voeding, maar ook door een te laag vetpercentage, hoe wil de dietiste dat je dat gaat verhogen icm met je training?

Plaatje vergeten te veranderen!
pi_109132944
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:53 schreef Novem het volgende:

[..]

Niet ongesteld worden komt deels door te weining onverzadigd vet in de voeding, maar ook door een te laag vetpercentage, hoe wil de dietiste dat je dat gaat verhogen icm met je training?
Ik weet hoe ik het moet doen dat is het probleem niet, ben alleen zolang gewend geweest haast vetloos te eten dat het haast automatisme is, dus ik moet er echt op gaan letten. Over een aantal weken gewoon eens aankijken. Mijn vetpercentage heeft ze niets over gezegd, ik sport veel en het is ook wel mijn doel om er strak uit te zien, ik moet niet lager gaan nee dat niet. :)
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 16:03:05 #5
70532 loveli
N
pi_109133134
Je hersenen bestaan uit vet...
crap in = crap out
pi_109133226
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:58 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik weet hoe ik het moet doen dat is het probleem niet, ben alleen zolang gewend geweest haast vetloos te eten dat het haast automatisme is, dus ik moet er echt op gaan letten. Over een aantal weken gewoon eens aankijken. Mijn vetpercentage heeft ze niets over gezegd, ik sport veel en het is ook wel mijn doel om er strak uit te zien, ik moet niet lager gaan nee dat niet. :)
Het is belangrijk om gezonde vetten binnen te krijgen, dus (meervoudig) onverzadigde vetten. Die zitten in vis en olijfolie etc. Eigenlijk is tonijn of zalm in olijfolie erg goed als vetbron. Net als sommige noten trouwens (geen pinda's..)
pi_109133335
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef the85mc het volgende:

[..]

Het is belangrijk om gezonde vetten binnen te krijgen, dus (meervoudig) onverzadigde vetten. Die zitten in vis en olijfolie etc. Eigenlijk is tonijn of zalm in olijfolie erg goed als vetbron. Net als sommige noten trouwens (geen pinda's..)
Dat weet ik :)
pi_109133395
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:08 schreef Siral het volgende:

[..]

Dat weet ik :)
Ik eet in de zomer vaak pastasalade met spinazie, citroen en tonijn. Echt erg lekker en gezond! Maar dat zal je dietiste je ook wel eens aangeraden hebben ;) Lust je wel vis btw?
pi_109133488
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:10 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik eet in de zomer vaak pastasalade met spinazie, citroen en tonijn. Echt erg lekker en gezond! Maar dat zal je dietiste je ook wel eens aangeraden hebben ;) Lust je wel vis btw?
Ik eet regelmatig vis ja. En ik weet precies hoe het moet, dat is ook niet de reden waarom ik bij de dietiste ben. Ik heb gewoon een stukje begeleiding nodig omdat eten een tijd bij mij niet zo goed is gegaan. Ik ben er meer in verdiept dan je denkt en ik weet precies waar ik het vandaag moet halen, en ben bezig met het toe te passen! :) Neem sowieso ook omega 3 capsules elke dag, maar dat maakt het belangena niet goed natuurlijk.
pi_109133662
Zoooo, wat zijn jullie alweer ver! DaD en Chicolate - wat een prachtige lijven. O+ ^O^
Ik zal zodadelijk ook de rest eens bijlezen..

Veganweek is gisteren mislukt geraakt toen ik in een restaurantje belandde zonder zoiets op de kaart. }:| Uiteindelijk is mijn lijstje van gisteren dus uitgebreid met:
D: Kleine quiche met spinazie-geitenkaasvulling in een kruidenroomsaus en salade. Voorafnog wat bruin vloerbrood met aïoli. Twee glazen roséwijn.
T: Twee handenvol Mathesers in de bioscoop. :@

Vandaag weer hardlopen! Half uurtje. Daarna Jillian, voor de derde keer sinds maandag. Ben vandaag helemaal spierpijnvrij, dus ik heb er zowaar hartstikke zin in! :D

Eetlijstje:
O: Overgeslagen. Heel lang in bed liggen doezelen, was pas om half twaalf vanmorgen op kantoor. *)
L: Salade! Een heel lekkere, middenoostenachtige. Bak 1 woog ruim zes pond en bestond uit kerstomaten, komkommer, rode ui, heel veel granaatappelpitten en munt:
-klik-

Bak twee bestond uit uit een halve krop botersla en drie pond postelein. Alles samen opgegeten in een grote schaal, met dressing van olijfolie, citroensap van een hele citroen en een lepel sumak. O+ Oh, en een stuk volkoren platbrood erbij.
T: Een banaantje en een kiwi. Tevens een glas rijstmelk.
D: Pho! Dikke rijstnoedels met aromatische bouillon en taugé, bosui, koriander, peultjes. Voor mijn lief rosbiefrolletjes erin, en voor mij twee dikke oesterzwammen.
Let me see you stripped down to the bone
pi_109133867
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:52 schreef Siral het volgende:

Ik functioneer fatsoenlijk? :') Iedereen heeft wel hier en daar wat, en bij mij is dat dat ik wat meer vetten moet gaan toepassen in mijn voeding, en daar ben ik echt mee bezig. Ik breek mezelf echt niet af, ik ben juist 100% gezond bezig momenteel, fitter dan OOIT.
Ehm nee, je functioneert niet fatsoenlijk. Je lijf kan een een zwangerschap niet handelen. Dat is niet normaal. Ben een jaar niet ongesteld geweest door teveel trainen en ik at wel de juiste vetten hoor. Gooide olijfolie door de kwark als het moest. Vetiësta! w/ Door teveel krachttraining en een laag vetpercentage kwam er teveel stresshormoon vrij die ervoor zorgde dat het stopte. Jij moet eerst een balans zoeken dan volgen je hormonen vanzelf.

Je weet wat het met je lijf doet als je niet ongesteld wordt? En niet iedereen heeft hier en daar wel wat. Het is niet normaal als je cylcus stopt. Period! mweheheh :')
Go hard or go home
pi_109133944
Pho! O+ :9~ Minilot, wat eet je toch weer heerlijk!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 15 maart 2012 @ 16:25:12 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109133986
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:21 schreef Noek het volgende:
Period! mweheheh :')
:D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_109133987
quote:

[..]

Ehm nee, je functioneert niet fatsoenlijk. Je lijf kan een een zwangerschap niet handelen. Dat is niet normaal. Ben een jaar niet ongesteld geweest door teveel trainen en ik at wel de juiste vetten hoor. Gooide olijfolie door de kwark als het moest. Vetiësta! w/ Door teveel krachttraining en een laag vetpercentage kwam er teveel stresshormoon vrij die ervoor zorgde dat het stopte. Jij moet eerst een balans zoeken dan volgen je hormonen vanzelf.

Je weet wat het met je lijf doet als je niet ongesteld wordt? En niet iedereen heeft hier en daar wel wat. Het is niet normaal als je cylcus stopt. Period! mweheheh :')
Ben sinds 3 maanden geleden ook compleet gestopt met de pil dus moet het even de kans geven.
pi_109133991
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:23 schreef Goodbye het volgende:
Dat dus. :Y :9~

Bluh, kom ik thuis ruik ik gas. }:| Lijkt erop dat de hoofdkraan lekt na de afsluiting. :(
pi_109134038
quote:

[..]

Ik krijg anders het idee dat ze best wéét dat die menstruatie wel weer terug moet en dat dat ook op termijn weer de bedoeling is, maar als je jezelf net uit een eetstoornis gebattled hebt, dan gaat natuurlijk niet alles tegelijk. Beter goed eten en niet ongesteld dan niet eten en niet ongesteld.
Succes Siral! ^O^
pi_109134107
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik krijg anders het idee dat ze best wéét dat die menstruatie wel weer terug moet en dat dat ook op termijn weer de bedoeling is, maar als je jezelf net uit een eetstoornis gebattled hebt, dan gaat natuurlijk niet alles tegelijk. Beter goed eten en niet ongesteld dan niet eten en niet ongesteld.
Succes Siral! ^O^
Precies.. momenteel gaat het echt super goed met me dus gewoon aankijken en verbeteren :)
Dankjewel!!
pi_109134110
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:23 schreef Goodbye het volgende:
Jaaa, weet ik. Vanmorgen wél om zeven uur opgestaan om alvast de bouillon te laten trekken met uien en knoflook en steranijs en pepers en kaneelstokjes en en en en en nog veeeeel meer.. O+
Toen ik drie uur later eenmaal écht mijn bed uit moest was het perfect. Even zeven en vanavond alleen nog maar opwarmen.
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 16:29:05 #19
70532 loveli
N
pi_109134155
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Succes Siral! ^O^
Tijd geleden heeft ze hier ook gepost, daar hebben we een bepaald beeld aan overgehouden. Huidige gang van zaken met 6 dagen intensief sporten geeft te denken over hoe goed het nu gaat. Wel beter, maar nog neit goed.
crap in = crap out
pi_109134181
Dit moet ik toch ook een keer maken. Dagelijks gegeten toen ik vorig jaar in Vietnam was :9 Meestal als ontbijt of lunch een kommetje. :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109134203
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Tijd geleden heeft ze hier ook gepost, daar hebben we een bepaald beeld aan overgehouden. Huidige gang van zaken met 6 dagen intensief sporten geeft te denken over hoe goed het nu gaat. Wel beter, maar nog neit goed.
Nee ik ben perfect? Ik vreet momenteel meer dan 2100 kcal per dag om mezelf te onderhouden, ik zie een dietiste, ik spreek regelmatig mijn huisarts. Ik ga duidelijk VOORUIT. Wat moet ik nog meer doen? Ik heb mijn probleem erkend en het kan niet meteen instant goed gaan! Ik ben 10 maanden verder en voel me GOED, klaar.
pi_109134260
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:25 schreef Siral het volgende:

[..]

Ben sinds 3 maanden geleden ook compleet gestopt met de pil dus moet het even de kans geven.
Ah zo ja, dan vind ik het nog wat anders want dat kan ook wel een grote rol spelen in je cyclus natuurlijk. Dat wist ik niet.
Go hard or go home
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 16:31:48 #23
70532 loveli
N
pi_109134265
Klaar.
crap in = crap out
pi_109134297
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:31 schreef Noek het volgende:

[..]

Ah zo ja, dan vind ik het nog wat anders want dat kan ook wel een grote rol spelen in je cyclus natuurlijk. Dat wist ik niet.
Kan het ook door komen inderdaad, dus meer vetten eten en ff aankijken :)
pi_109134305
quote:

[..]

Het komt op mij ook nog steeds tamelijk obsessief over, dat moge ook duidelijk zijn, maar wél heel wat minder destructief. Ik krijg ook de kriebels van zo'n keiharde focus op krachttraining, spiervorming en sport in het algemeen, maar de eetlijstjes die Siral post zijn in elk geval mijlenver bij een schadelijke eetstoornis vandaan en dat is op zich natuurlijk al hartstikke goed. Vind ik.
pi_109134313
Siral als je geen feedback wil dan moet je hier gewoon niet posten. Ik lees enorme ergenis in je posten en je gaat ook enorm in de verdediging.

ik moet gelijk hier aan denken :')

Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109134332
Punt. Haha.

Ik heb zojuist een heerlijk danio toetje gegeten met peer & pecan :9 lekkur!!

Bij ons is het vrij druk gelukkig. En moet ook nog even de vloer polishen :+
~ Bonito La Risa ~
pi_109134345
Ik vind ook dat je goed op weg bent, Siral. Je bent er nog niet, maar dat weet je ook. En als je stopt met de pil, dan heeft dat soms wel een paar maanden nog effect inderdaad!
pi_109134356
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:32 schreef _aurum_ het volgende:
Siral als je geen feedback wil dan moet je hier gewoon niet posten. Ik lees enorme ergenis in je posten en je gaat ook enorm in de verdediging.

ik moet gelijk hier aan denken :')

[ afbeelding ]
Sommige mensen vinden het ook lekker om uit te lokken ;)
  donderdag 15 maart 2012 @ 16:34:01 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109134360
quote:

[..]

Aye, bij mij gaan er ook een paar alarmbelletjes rinkelen. Niet dat ik niet zie dat er giga vooruitgang is geboekt hoor! Siral ziet er nu een stuk beter / gezonder uit. En tja, ik ken haar helemaal niet persoonlijk natuurlijk!

Moest alleen ergens wel denken aan dat ene programma met Wendy van Dijk, met die dikke meneer die meedeed om af te vallen. Er viel alleen op dat hij feitelijk van de ene obsessie in de andere rolde - vroeger was hij een sportfanaat, toen werd hij verslaafd aan eten, toen weer aan sporten. Hij was tijdens het programma zo fanatiek bezig dat hij in het ziekenhuis belandde (wederom, ik zeg niet dat Siral ook zo bezig is :P) - na afloop was hij dus een boel gewicht kwijt. Een succes? Enerzijds wel, anderzijds had ik het idee dat de psychologische oorzaak niet weg was.

But what do I know :+ Misschien iets om over na te denken. Misschien ook niet :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_109134381
Ik snap wel dat ze zo reageert, ze heeft inderdaad grote stappen vooruit genomen en als men dan zegt (zoals het overkomt bij haar) dat ze nog steeds niet in orde is en dat haar gedrag obsessief en ongezond is komt dat gewoon heel kut over. Alsof alle moeite nooit goed genoeg is ofzo.
pi_109134412
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:34 schreef Novem het volgende:
Ik snap wel dat ze zo reageerd, ze heeft inderdaad grote stappen vooruit genomen en als men dan zegt (zoals het overkomt bij haar) dat ze nog steeds niet in orde is en dat haar gedrag obsessief en ongezond is komt dat gewoon heel kut over. Alsof alle moeite nooit goed genoeg is ofzo.
^O^ en daarbij ook nog eens het inzicht dat ze weet dat er nog van alles te verbeteren valt. Echt, ik vind dat je gewoon heel goed bezig bent, Siral!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109134443
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Aye, bij mij gaan er ook een paar alarmbelletjes rinkelen. Niet dat ik niet zie dat er giga vooruitgang is geboekt hoor! Siral ziet er nu een stuk beter / gezonder uit. En tja, ik ken haar helemaal niet persoonlijk natuurlijk!

Moest alleen ergens wel denken aan dat ene programma met Wendy van Dijk, met die dikke meneer die meedeed om af te vallen. Er viel alleen op dat hij feitelijk van de ene obsessie in de andere rolde - vroeger was hij een sportfanaat, toen werd hij verslaafd aan eten, toen weer aan sporten. Hij was tijdens het programma zo fanatiek bezig dat hij in het ziekenhuis belandde (wederom, ik zeg niet dat Siral ook zo bezig is :P) - na afloop was hij dus een boel gewicht kwijt. Een succes? Enerzijds wel, anderzijds had ik het idee dat de psychologische oorzaak niet weg was.

But what do I know :+ Misschien iets om over na te denken. Misschien ook niet :+
Jezus ja, die gozer! Die zag er zoveel beter uit toen hij nog dik was he :') Niets over van die man en hij leek wel 20 jaar ouder.
pi_109134444
Geloof me ik ben echt niet obsessief bezig en ik maak mijn lijf echt niet kapot qua sport. Het is gewoon een bepaalde sport dedication die ik ook al had VOOR mijn eetstoornis. En juist omdat ik er het beste uit wilde halen ook qua voeding rolde ik in die verrekte eetstoornis. Ik ben juist met alle kracht bezig om gezond te worden/blijven!

[ Bericht 13% gewijzigd door Siral op 15-03-2012 16:43:43 ]
pi_109134508
Eens met Novem. Ik denk dat een deel van de meiden het hier qua eetgewoontes, sportzin, gezondheid en sixpack bij lange na niet halen bij Siral, en bezorgheid over resterend obsessief gedrag is begrijpelijk en zo te zien ook best een beetje terecht, maar het kwam hier niet bepaald bezorgd of behulpzaam over - eerder een soort 'zie je wel, het is nog steeds ellende'-achtig en dat lijkt me in dit geval toch niet echt de waarheid.
Maar goed, ik snap dan stiekem ook nog steeds niet dat mensen iets te miepen hebben op mijn eetlijstjes, dus het ligt vast ook wel een beetje aan mij. ;) :+
  donderdag 15 maart 2012 @ 16:38:40 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109134545
Hoi, mooie lijven *O*

Lijst
O: kwark en vla
T's: appel, peer, 300 gr wortelen, tomaat, cup a soup kerrie
L: 2 boterhammen met een koude hamburger van tartaar, ui en curry, 2 bekers melk, kom champignonssoep.
T's: mandarijn, flinke schijf verse ananas, volkorenpuntje met zoute haring en uitjes, merci, kapje kerststol, handje vol verse mix noten van de markt :9
D: 700 gr broccoli, bak ijsbergsalade met dressing en blikje tonijn

Totaal zo'n 2200
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109134742
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:37 schreef minilot het volgende:
Eens met Novem. Ik denk dat een deel van de meiden het hier qua eetgewoontes, sportzin, gezondheid en sixpack bij lange na niet halen bij Siral, en bezorgheid over resterend obsessief gedrag is begrijpelijk en zo te zien ook best een beetje terecht, maar het kwam hier niet bepaald bezorgd of behulpzaam over - eerder een soort 'zie je wel, het is nog steeds ellende'-achtig en dat lijkt me in dit geval toch niet echt de waarheid.
Maar goed, ik snap dan stiekem ook nog steeds niet dat mensen iets te miepen hebben op mijn eetlijstjes, dus het ligt vast ook wel een beetje aan mij. ;) :+
Als ik niet goed bezig was qua voeding of sport, was mijn lijf ook niet eens in staat om eruit te zien zoals het nu doet. Als het werkelijk desuctrief zou zijn.
pi_109134809
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:36 schreef Siral het volgende:
Geloof me ik ben echt niet obsessief bezig en ik maak mijn lijf echt niet kapot qua sport. Het is gewoon een bepaalde sport dedication die ik ook al had VOOR mijn eetstoornis. En juist omdat ik er het beste uit wilde halen ook qua voeding rolde ik in die verrekte eetstoornis. Ik ben juist met alle kracht bezig om gezond te worden/blijven!

Ik ga even vis halen voor vanavond :9
Ik bedoelde het net ook niet als aanval ofzo, maar meer een tip. En aangezien je bij een dietiste komt weet je waarschijnlijk al veel over voeding. Ik heb veel dingen gehoord/geleerd van een vriendin die dietiek studeert en ik vind het handig om haar af en toe als klankbord te gebruiken.
En je bent gewoon goed bezig, hou dat vooral vol. En als je veel sporten leuk vindt dan is dat prima. Denk dat voor veel mensen dat obsessief lijkt, maar je kunt het ook vastberaden noemen. Ik ben vaak een paar weken heel intensief met voeding en sport bezig en dan weer een paar weken niet. Maar zo lang je fysiek er beter van wordt en je vindt het leuk dan is er niks mis mee.
pi_109134893
Doet me denken aan een discussie waar ik ooit met mijn werk in belandde...
Als iemand de neiging heeft ergens een obsessie voor te ontwikkelen, krijg je dat er niet altijd uit en hoeft dat ook niet altijd.
Onder het mom van je grootste kracht is ook je zwakheid.. als je je zwakheden weet om te buigen van destructief naar constructief werkt het opeens voor je in plaats van tegen je.
Soms is het gewoon het aard van het beestje en dan vind ik de manier waarop het nu gaat toch veel beter dan wat ik weken geleden hier voorbij zag komen.
pi_109134906
:Y
pi_109134959
Ha, voor de lol eens opgezocht wat er aan kcals in een halve zak Malthesers zit. Dat zijn er zo'n vierhonderdvijftig. Heh. En dat tijdens het eerste kwartier van een bioscoopfilm! :') Ik snoep thuis echt nooit! Geen koekjes, chocolaatjes of chips of wat dan ook in huis - alleen dat wat ik zelf maak en bak maar dat doe ik alleen in de herfst en in de winter, nu niet meer...
pi_109135025
Volgende keer een bak kwark en een kipfilet mee ;)
pi_109135031
Malthesers zijn zo zoet dat ik altijd gewoon tandpijn krijg als ik ze eet, ook bij Lions/Mars/Snickers trouwens!
pi_109135050
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:54 schreef Novem het volgende:
Malthesers zijn zo zoet dat ik altijd gewoon tandpijn krijg als ik ze eet, ook bij Lions/Mars/Snickers trouwens!
Ik krijg dat bij de combinatie van Mars+Cola. Glazuurkiller volgens mij. :')
pi_109135071
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:54 schreef the85mc het volgende:
Volgende keer een bak kwark en een kipfilet mee ;)
Ha, nee hoor. Ik ga in elk geval één en soms twee keer per week naar de bios en dan leer je het al gauw af om steeds te willen snacken. Ik heb doorgaans gewoon een flesje water in mijn tas.
Gisteren was alleen geen regulier bioscoopbezoekje en ik dacht: ik haal eens een zak. :)
pi_109135116
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, nee hoor. Ik ga in elk geval één en soms twee keer per week naar de bios en dan leer je het al gauw af om steeds te willen snacken. Ik heb doorgaans gewoon een flesje water in mijn tas.
Gisteren was alleen geen regulier bioscoopbezoekje en ik dacht: ik haal eens een zak. :)
Ach, als het gesmaakt heeft.. moet kunnen af en toe. :)
pi_109135182
Ik raak gewoon steeds in de war tussen Dino en the85mc :@ ....85mc wil afvallen voor zeilen toch? En Dino aankomen en spieren opbouwen?
pi_109135186
Heb ook net mn pak uit de stomerij gehaald. Pak vind ik prima, maar heb echt een hekel aan stropdassen. Sowieso krijg ik die nooit mooi op lengte..
Ben nu IQtesten aan het oefenen en hoofdrekenen weer aan het opfrissen. Morgen capaciteiten test en waarschijnlijk zullen dit soort testjes ook wel voorbij komen. Je wordt er echt beter in als je traint op IQtesten.. :) Eigenlijk zegt dan zo'n testje vrij weinig maar ja..
pi_109135204
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef Novem het volgende:
Ik raak gewoon steeds in de war tussen Dino en the85mc :@ ....85mc wil afvallen voor zeilen toch? En Dino aankomen en spieren opbouwen?
Klopt, voor mij in ieder geval wel. En dino wil wel aankomen geloof ik ja.. Hij eet tenminste een stuk meer dan ik ;)
pi_109135212
Ach, zullen hier vast zat mensen zijn die mijn D van straks als ongezond zien, maar ik zie goede koolhydraten in m'n blik bruine bonen, met mineralen gevulde ui en hoop eiwitten met zeer uitgebreid aminozurenpalet in m'n 3 speklappen...
Oh, en het is toevallig wel even het lekkerste eten oooooooooooit! :Y

:W
Ik ga weer lekker met ijzer smijten! :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109135226
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef Novem het volgende:
Helemaal goed. :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef the85mc het volgende:
Heb ook net mn pak uit de stomerij gehaald. Pak vind ik prima, maar heb echt een hekel aan stropdassen. Sowieso krijg ik die nooit mooi op lengte..
Ben nu IQtesten aan het oefenen en hoofdrekenen weer aan het opfrissen. Morgen capaciteiten test en waarschijnlijk zullen dit soort testjes ook wel voorbij komen. Je wordt er echt beter in als je traint op IQtesten.. :) Eigenlijk zegt dan zo'n testje vrij weinig maar ja..
Vaak genoeg je stropdas strikken.. dan leer je het vanzelf wel goed en snel te doen. :)
pi_109135259
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ach, als het gesmaakt heeft.. moet kunnen af en toe. :)
Oh, ik ben daar ook niet moeilijk over hoor. Ik snoep normaal gesproken thuis echt nooit, gewoon niet, dus ik lig er helemaal niet wakker van. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')