Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Het spel is bugged. Het onthoudt de moelijkheidsgraad van je laatste single-player game.quote:
Mooiste vrouw van NL imo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Die eerste foto is wel fap fap inderdaad
Als dat zo is heb je echt een waardevolle ontdekking gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het spel is bugged. Het onthoudt de moelijkheidsgraad van je laatste single-player game.
Het is makkelijk te testen.
Ga naar Single Player toernooi>>Kies het nieuwe ultimate toernooi uit>>start de wedstrijd>>Quit.
Ga dan naar online toernooi>>speel dat nieuwe online toernooi, THUISWEDSTRIJD.
Je zult direct zien dat je spelers dik, dik geboost zijn.
Kan iemand dit even proberen voor bevestiging?![]()
Heb net een paar keer geprobeerd. Alleen dan amateur toernooi gedaan als voorbeeld en het was direct kut..direct daarna hetzelfde gedaan met het ultimate toernooi en alles liep top.
Vandaar dat ik gister riep te roepen dat alles veel sneller ging bij dat nieuwe toernooi..had vlak daarvoor potje gespeeld in het offline ultimate toernooi.
Lauren Verster > iedereenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooiste vrouw van NL imo.
Alhoewel Gigi Ravelli ook wel heet is
Ook niet verkeerdquote:
Ik ga nu even met school bezigquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
whahaa en jij maar wachten en jezelf op offline zetten XD XD
Maar als je je wedstrijd start en daarna Quit en dan naar online gaat, gaat je NV dan niet naar de knoppen??quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het spel is bugged. Het onthoudt de moelijkheidsgraad van je laatste single-player game.
Het is makkelijk te testen.
Ga naar Single Player toernooi>>Kies het nieuwe ultimate toernooi uit>>start de wedstrijd>>Quit.
Ga dan naar online toernooi>>speel dat nieuwe online toernooi, THUISWEDSTRIJD.
Je zult direct zien dat je spelers dik, dik geboost zijn.
Kan iemand dit even proberen voor bevestiging?![]()
Heb net een paar keer geprobeerd. Alleen dan amateur toernooi gedaan als voorbeeld en het was direct kut..direct daarna hetzelfde gedaan met het ultimate toernooi en alles liep top.
Vandaar dat ik gister riep te roepen dat alles veel sneller ging bij dat nieuwe toernooi..had vlak daarvoor potje gespeeld in het offline ultimate toernooi.
Paper planesquote:
quote:
Gewoon zichtbare tepel hé!quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Die eerste foto is wel fap fap inderdaad
Ik had t drnet ook nog, dacht dat ze t wel zouden fixenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
En het beeld staat nogsteeds op loading screen
Die gaat idd omlaag..quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
~De Fer die ik voor 400c gekocht had, verkocht voor 2900. dat is 7 keer de inzet
Ga de confetti truck uitproberen, maar zoals jood vroeg: hoe zit dat met de DNF?
maakt niet uit, offline wordt DNF niet verminderd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
~De Fer die ik voor 400c gekocht had, verkocht voor 2900. dat is 7 keer de inzet
Ga de confetti truck uitproberen, maar zoals jood vroeg: hoe zit dat met de DNF?
Oh, kan ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maakt niet uit, offline wordt DNF niet verminderd.
Okee, heb wel ronaldo in de blessure helaas, dus moet nog een potje MLS doen om die blessure er af te voetballen, en moet om 17:00 ergens zijn. Wordt dus wat later op de avondquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maakt niet uit, offline wordt DNF niet verminderd.
Lekker belangrijk ook als je zoveel coins hebt als jijquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Oh, kan ook. Ik let er nooit op.
Ik ga mijn hele BPL team verkopen. 2 wedstrijden gespeeld, 2 verloren. WTF? Of ik ontsla de trainer. Nog even over nadenken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Torres gaat mooi de pile weer op
goede manier om geld te verdienen, spelers goedkoop halen van mensen hier en met winst zelf verkopenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iniesta heeft 94 ballcontrol en zijn positioning & vision is veel beter.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
Pablo 'EckteBaas' Aimar
Acceleration 77→82
Agility 91→95
Balance 84→88
Jumping 66→68
Reactions 85→90
SprintSpeed 73→78
Strength 37→38
Aggression 62→66
Positioning 83→83
TactAware 55→58
Vision 84→84
BallControl 88→92
Crossing 80→92
Curve 88→93
Dribbling 85→89
Finishing 71→75
FKAcc 83→87
HeadingAcc 66→68
LongPass 82→94
LongShot 72→76
Marking 26→27
Penalties 74→78
ShortPass 86→98
ShotPower 66→69
SlideTackle 28→28
StandingTackle 41→43
Volleys 76→80
Dat zijn betere Ingame stats dan Iniesta.En dat voor 23k.
inderdaad, beetje triest.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
goede manier om geld te verdienen, spelers goedkoop halen van mensen hier en met winst zelf verkopen:')
Torres is gewoon geen 30k waard, met Sturridge scoor ik veel meerquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
goede manier om geld te verdienen, spelers goedkoop halen van mensen hier en met winst zelf verkopen:')
Had gisteren al gereageerd hierop, als je bij PS3 trading kijkt, zie je dat er Nani's voor 160 a 170 K gaan. Die 120 van jou, dat zijn de price bumpers. Die 120 is oplichterij, fake. Zoek maar op Nani's in jouw formatie, of voor 4-3-2-1 en dan prijs tot 100K. Je zult zien dat er veel zijn, waarom zouden mensen dan van jou een Nani kopen voor 120K? Die uitschieters zijn echt alleen het effect van Price bumpen, en niet dat hij zoveel waard is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:20 schreef pascal08 het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Ik heb SIF Nani gekocht voor 75k en voor 88k op de markt gezet voor de dagje. Volgens Ultimatedb worden er gemiddeld wel 4-5 SIF Nani's per dag verkocht tussen de 80k en dan 120k. De hoogste bedragen kom je tegen bij de 4-3-2-1 Nani's en mijne is 3-4-2-1. Zal ik 'm ombouwen naar 4-3-2-1 voor 1,5k of niet?
dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
inderdaad, beetje triest.
Maar het is SB ook maar
Klopt, die uitschieters zullen wel pricebumpers zijn geweest, maar ik denk wel dat mijn Nani meer waard is dan 75k. Ik krijg 'm alleen niet weg en dat vind ik irritant als het om dure spelers gaat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had gisteren al gereageerd hierop, als je bij PS3 trading kijkt, zie je dat er Nani's voor 160 a 170 K gaan. Die 120 van jou, dat zijn de price bumpers. Die 120 is oplichterij, fake. Zoek maar op Nani's in jouw formatie, of voor 4-3-2-1 en dan prijs tot 100K. Je zult zien dat er veel zijn, waarom zouden mensen dan van jou een Nani kopen voor 120K? Die uitschieters zijn echt alleen het effect van Price bumpen, en niet dat hij zoveel waard is.
Ik kon hem zonet anders kinderlijk eenvoudig afstoppenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:31 schreef Rijst het volgende:
Torres is 1 van de beste spitsen van het spel.
Als jij iemand fijn vindt hoef ik dat nog niet te vindenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:31 schreef Rijst het volgende:
Maar gisteren daarentegenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:31 schreef Rijst het volgende:
Autoclicker gebruikt hoop ik?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:33 schreef Maver24 het volgende:
Zo hehe, na een uur klikken bij het uur beland, ff kijken of we nog wat kunnen scoren, zit inmiddels op pagina 2110
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:33 schreef Maver24 het volgende:
Zo hehe, na een uur klikken bij het uur beland, ff kijken of we nog wat kunnen scoren, zit inmiddels op pagina 2110
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:33 schreef Maver24 het volgende:
Hij past anders goed bij je speelstijl. Lekker sweaten enzo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij iemand fijn vindt hoef ik dat nog niet te vinden
Abel Hernandez ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:31 schreef Rijst het volgende:
Lekker stoken enzo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij past anders goed bij je speelstijl. Lekker sweaten enzo.
WTF?!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:33 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:35 schreef Maver24 het volgende:
ik zit zelfs op de console, dus ik heb ff lopen RT bashen
Gisterenavond ook naar Toressen gekeken, maar ze waren goedkoper dan 29K hoor. Nu staan er 2 onder de 29K, komt door de overwinning van Chelsea gisteren denk ik. Ik denk toch dat je enigszins genaaid bentquote:
quote:
gast....quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:35 schreef Maver24 het volgende:
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:35 schreef Maver24 het volgende:
Op 433 heb ik ze nog niet gezien voor deze prijs, maar ik ben denk ik niet genaaid.. Hoop ik..quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisterenavond ook naar Toressen gekeken, maar ze waren goedkoper dan 29K hoor. Nu staan er 2 onder de 29K, komt door de overwinning van Chelsea gisteren denk ik. Ik denk toch dat je enigszins genaaid bent
Ok, nu begint het wat trololo te wordenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:37 schreef Maver24 het volgende:
veel leuker man via console, ik doe het al 3 jaar zo naar het uur gaan,
je bent wel miljonair hoop ik in fut?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:37 schreef Maver24 het volgende:
veel leuker man via console, ik doe het al 3 jaar zo naar het uur gaan,
redelijk jahquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je bent wel miljonair hoop ik in fut?
Genaaid niet echt, denk dat je met geduld wel ietsjes goedkoper uit had kunnen komen, maar is niet in de categorie oplichterij, maar ook niet echt vriendenprijsje. Dus je hoeft je niet schuldig te voelen om m door te verkopenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op 433 heb ik ze nog niet gezien voor deze prijs, maar ik ben denk ik niet genaaid.. Hoop ik..
Staat erop voor 31,5k nu, ben benieuwd of hij verkooptquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Genaaid niet echt, denk dat je met geduld wel ietsjes goedkoper uit had kunnen komen, maar is niet in de categorie oplichterij, maar ook niet echt vriendenprijsje. Dus je hoeft je niet schuldig te voelen om m door te verkopen
Had ik ook! Maar daarna kon ik wel gewoon het FUT menu inquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:40 schreef Alovenac het volgende:
Jezus, krijgen we weer die online pas shit op de PS3,
Spelen gaat nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ik ook! Maar daarna kon ik wel gewoon het FUT menu in
Wat is zijn GT? Ik ga even met hem kletsen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
Wanneer zou diegene kappen met op loading screen blijvennog steeds.
jij speelt toch geen toernooien..open gewoon de cd tray..je dnf blijft toch hetzelfde..je ligt alleen uit de cup, maar dat maakt in jouw geval niet uitquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
Wanneer zou diegene kappen met op loading screen blijvennog steeds.
Ik doe het wachtspelletjequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jij speelt toch geen toernooien..open gewoon de cd tray..je dnf blijft toch hetzelfde..je ligt alleen uit de cup, maar dat maakt in jouw geval niet uit
Studiofreak95quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is zijn GT? Ik ga even met hem kletsen.
Ik heb een keer m'n console overnight aangelaten, die andere kerel ookquote:
Waarom..het kost je geen loss, geen DNF..fucking achterlijkquote:
Toty Messiquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:58 schreef pascal08 het volgende:
AIGHT! Rara, wat zit er in m'n pakje?
Logisch, de NIF zit deze week niet in packs. Volgende week is hij weer cheap..nu is hij even gepricefixed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:58 schreef koenie95 het volgende:
Hinderlijk dit, staat maar 1 Fer op de markt in de opstelling die ik nodig heb (4-3-2-1) als cdm met een bin van 8000 ofzo.
Hele middag al geen cm te vinden in 4-3-2-1.
Zit toch al weer in de packs nu of niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Logisch, de NIF zit deze week niet in packs. Volgende week is hij weer cheap..nu is hij even gepricefixed.
Samson en Gertjan Verbeekquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:58 schreef pascal08 het volgende:
AIGHT! Rara, wat zit er in m'n pakje?
ehm ja je hebt gelijk sorry, maar wel pas weer een dagjequote:Op donderdag 15 maart 2012 17:00 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Zit toch al weer in de packs nu of niet?
Ja, maar pas 1 dag.. even de tijd geven dat de Fer-markt zich weer kan herstellen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:00 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Zit toch al weer in de packs nu of niet?
Ik ben toch met school bezigquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom..het kost je geen loss, geen DNF..fucking achterlijk
Die heb ik ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:02 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
De meeste zeldzame kaart lijkt mij.
Die heeft iedereen weleens gehad lijkt me ja, pauper EA. Altijd vol verwachting naar de trade pile sturen, uitloggen en zien dat het een +10 passing kaart is ofzoquote:
Ja zoiets was het ook eerst, sinds net is het een 'not found'quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heeft iedereen weleens gehad lijkt me ja, pauper EA. Altijd vol verwachting naar de trade pile sturen, uitloggen en zien dat het een +10 passing kaart is ofzo
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:35 schreef Maver24 het volgende:
Ok maar 29k is echt een van de goedkoopste hoor, ze gaan er altijd voor meer uit!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Verkocht voor 32,750 op het moment van je postquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok maar 29k is echt een van de goedkoopste hoor, ze gaan er altijd voor meer uit!
Op zo'n moment voelt een mens zich dus genaaid, dan geef je een vriendenprijs omdat je ermee wil spelen en dan verkoop je hem voor 3k meer :/ dit vind ik echt smerigquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verkocht voor 32,750 op het moment van je postje kreeg nog 5k van me, gooi er maar wat op en geef de details
lol ga huilenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Op zo'n moment voelt een mens zich dus genaaid, dan geef je een vriendenprijs omdat je ermee wil spelen en dan verkoop je hem voor 3k meer :/ dit vind ik echt smerig
Toefjes zag ze voor minder gaan, tevens zei ik nog dat ik van je hoor als je hem terugwilde, hier reageerde je niet op.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Op zo'n moment voelt een mens zich dus genaaid, dan geef je een vriendenprijs omdat je ermee wil spelen en dan verkoop je hem voor 3k meer :/ dit vind ik echt smerig
Ik zat toen op school lolquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toefjes zag ze voor minder gaan, tevens zei ik nog dat ik van je hoor als je hem terugwilde, hier reageerde je niet op.
Kan ik niets aan doen, ik ga niet de hele middag wachten op responsquote:
As long as i get my 5kquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen, ik ga niet de hele middag wachten op respons
Vriendenprijs hahaha, jij zet mensen hier alleen maar af om er zelf beter van te worden. Ga je schamen!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga jij je bemoeien kutkneusquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vriendenprijs hahaha, jij zet mensen hier alleen maar af om er zelf beter van te worden. Ga je schamen!
Jep, krijg je vanavond. Moet nu eten, iedereen eetse alvastquote:
Gisteren stonden er zat voor onder de 29K bin, ook in mooie formaties. What goes around comes around. Ik ga even verder lachenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen maar non-shiny gold players, maar wel 2000 coins.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:29 schreef Rijst het volgende:
Eerste pack
Cissokho
paar contracten
1000 coins redeem
Heb het toch al accepted lolquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren stonden er zat voor onder de 29K bin, ook in mooie formaties. What goes around comes around. Ik ga even verder lachen
Dit dusquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GJE, baas! Winst maken met een gekregen speler![]()
Ga hier nou niet zo'n triest toneelspel ophangenquote:
Skkltjequote:Op donderdag 15 maart 2012 17:38 schreef n0ir het volgende:
Als ik op PS3 zou zitten zou ik je zo hard proberen op te lichten hè.
Tis makkelijk want je zou alles doen om hier aardig gevonden te worden.
Jij probeert dit meteen om te draaien tot iets waarin iedereen jou maar zielig moet vinden..quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:38 schreef stoereboii het volgende:
Waarom is iedereen nu eig weer zo vervelend? Ik geef een speler onder waarde, hij verkoopt met winst en ik krijg op m'n dak omdat ik spelers te duur wil verkopen hier
ja hoor, gisteren zat onder de 29K, dus niks onder de waarde. Wel marktconform, maar geen vriendenprijs.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:38 schreef stoereboii het volgende:
Waarom is iedereen nu eig weer zo vervelend? Ik geef een speler onder waarde, hij verkoopt met winst en ik krijg op m'n dak omdat ik spelers te duur wil verkopen hier
GAST NA HET TOTW NATUURLIJK, OP ONZE TIJD WAS HIJ GEMIDDELD 34Kquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja hoor, gisteren zat onder de 29K, dus niks onder de waarde. Wel marktconform, maar geen vriendenprijs.
Ben je boos?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
GAST NA HET TOTW NATUURLIJK, OP ONZE TIJD WAS HIJ GEMIDDELD 34K
JE BENT GEWOON DOM.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee maar jullie tonen mij weer als boeman terwijl ik nu iets goed deed.
Heb gevraagd of hij hem terugwilde voor dezelfde prijs als dat ik hem gekocht had, als ik daar geen antwoord op krijg ga ik niet de hele middag wachten voordat ik een pot kan spelen. Zat namelijk in geldnoodquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga hier nou niet zo'n triest toneelspel ophangen
Ik vind het een kansloze actie van GJE, maar dat jij je nu "rot voelt" maak je mij niet wijs
Nou, iets langer wachten dan een uurtje of 2 lijkt me in dit geval wel zo netjes (als het echt een vriendenprijs was dus..), maar goed, not my business.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb gevraagd of hij hem terugwilde voor dezelfde prijs als dat ik hem gekocht had, als ik daar geen antwoord op krijg ga ik niet de hele middag wachten voordat ik een pot kan spelen. Zat namelijk in geldnood
Ik heb toch ook al lang gezegd dat het ok is, maar ze willen me weer in het nauw drukken heb ik de indrukquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb gevraagd of hij hem terugwilde voor dezelfde prijs als dat ik hem gekocht had, als ik daar geen antwoord op krijg ga ik niet de hele middag wachten voordat ik een pot kan spelen. Zat namelijk in geldnood
Ik dácht dat het echt een hele goede prijs was, maar toen ik Toefjes z'n post las dacht ik dat ik hem voor een gewone prijs had gekocht.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou, iets langer wachten dan een uurtje of 2 lijkt me in dit geval wel zo netjes (als het echt een vriendenprijs was dus..), maar goed, not my business.
Sorry iig, gooi maar wat op de markt krijg je je 5kquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb toch ook al lang gezegd dat het ok is, maar ze willen me weer in het nauw drukken heb ik de indruk
Toefjes kan me niet luchten, hij zou zelfs zeggen dat ie maar 20k waard is, had ook liever gehad dat je het niet deed omdat ik ook wist dat ie voor 33k ging maar je vroeg het me dusja... Vind het wel stom dat ik zo 4k misloop...quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dácht dat het echt een hele goede prijs was, maar toen ik Toefjes z'n post las dacht ik dat ik hem voor een gewone prijs had gekocht.
het is ook een gewone prijs, tegen het goede aan hoor! Volgende keer niet blind varen op ultimatedb en futhead, maar ook even kijken op de markt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dácht dat het echt een hele goede prijs was, maar toen ik Toefjes z'n post las dacht ik dat ik hem voor een gewone prijs had gekocht.
Ik vind je inderdaad een vreselijk figuur, correct. Alleen wel goed mijn posts lezen, het was een normale prijs, en geen vriendenprijs. Dit keer ben je een keer geen oplichter. Je gaat vooruit dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Toefjes kan me niet luchten, hij zou zelfs zeggen dat ie maar 20k waard is, had ook liever gehad dat je het niet deed omdat ik ook wist dat ie voor 33k ging maar je vroeg het me dusja... Vind het wel stom dat ik zo 4k misloop...
Gooi nou maar wat op de markt en plaats de details evenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Toefjes kan me niet luchten, hij zou zelfs zeggen dat ie maar 20k waard is, had ook liever gehad dat je het niet deed omdat ik ook wist dat ie voor 33k ging maar je vroeg het me dusja... Vind het wel stom dat ik zo 4k misloop...
Ja echt want hij verkoopt met 4k winst door, ga je lekker bemoeien kerelquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
het is ook een gewone prijs, tegen het goede aan hoor! Volgende keer niet blind varen op ultimatedb en futhead, maar ook even kijken op de markt.
Als je wilt dat we ons er niet mee bemoeien moet je het niet in een openbaar forum doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja echt want hij verkoopt met 4k winst door, ga je lekker bemoeien kerel
Ga dan eens vriendelijk doen tegen IEDEREENquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je wilt dat we ons er niet mee bemoeien moet je het niet in een openbaar forum doen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan ff niet. Ga je die 4k houden trouwens of mag ik er ook 2k van?
Ik wou je matsen en je gewoon 8k geven, maar dit..quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij bent echt gewoon een clown, flikker gewoon op hier. Iedereen heeft een hekel aan je.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[..]
In de tijd dat jij hier hebt liggen janken had je al een paar potjes kunnen spelen en die 2/4k kunnen verdienen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he. Eerst negeerde we hem, dat vond ie niet leuk en nu geven we hem aandacht is weer niet goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je wilt dat we ons er niet mee bemoeien moet je het niet in een openbaar forum doen
Je dacht dat ik het meende lolquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wou je matsen en je gewoon 8k geven, maar dit..
Misschien moeten we m allemaal zeggen dat we m heel cool vinden. Ik zal een gebaar van goede wil maken en stoereboii die 2K gevenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he. Eerst negeerde we hem, dat vond ie niet leuk en nu geven we hem aandacht is weer niet goed.
Je was serieus, maar volgens mij ben je alleen maar op coins uit nu oid?quote:
quote:
Geef hem een vinger en hij wil je hand, kijk uit je speelt met vuur ....quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien moeten we m allemaal zeggen dat we m heel cool vinden. Ik zal een gebaar van goede wil maken en stoereboii die 2K gevenIedereen blij.
Lol nee, als ik dat was had ik je Torres' nooit gegevenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je was serieus, maar volgens mij ben je alleen maar op coins uit nu oid?
[..]
Hahhahaha ik ga stukquote:
Je hebt hem Torres niet gegeven, je hebt hem Torres verkocht. Wel correct blijven a.u.bquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Lol nee, als ik dat was had ik je Torres' nooit gegevenmaar je meent het ofzo? Ik maakte een grapje
Ja ik was serieus van plan om je die 8k te geven omdat je accepteerde dat ik het gedaan hadquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Lol nee, als ik dat was had ik je Torres' nooit gegevenmaar je meent het ofzo? Ik maakte een grapje
Ok verkeerd geformuleerdquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt hem Torres niet gegeven, je hebt hem Torres verkocht. Wel correct blijven a.u.b
Lol als ik de winst vol wou had ik de 4k gevraagd maar vroeg er slechts 2 voor de grap hè, dacht dat de mensen dat hier wel doorhaddenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja ik was serieus van plan om je die 8k te geven omdat je accepteerde dat ik het gedaan had
Naja je was al zo boos over 4k, het zou niemand verbazen als je serieus zou zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Lol als ik de winst vol wou had ik de 4k gevraagd maar vroeg er slechts 2 voor de grap hè, dacht dat de mensen dat hier wel doorhadden
Boos? Ik denk dat ik duidelijk heb gezegd dat ik het geaccepteerd hadquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naja je was al zo boos over 4k, het zou niemand verbazen als je serieus zou zijn
Hij was ook serieus, probeert zich nu gewoon heel makkelijk in te dekken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naja je was al zo boos over 4k, het zou niemand verbazen als je serieus zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'dit vind ik echt smerig man'quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Boos? Ik denk dat ik duidelijk heb gezegd dat ik het geaccepteerd had
Ja was ervoor, toen dacht ik dat idd ff. Maar loop wat te kutten omdat ik morgen 3 grote toetsen heb op school ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'dit vind ik echt smerig man'
Wil je die 2K nog hebben?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja was ervoor, toen dacht ik dat idd ff. Maar loop wat te kutten omdat ik morgen 3 grote toetsen heb op school ook
Daar doe ik 2k bovenopquote:
Ik zou voor Henry gaan, meest all round.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:14 schreef fetss het volgende:
Dillema, Berbatov, Hernandez of Henry.. 4-3-3 systeem
Henry is echt een bakbeest eerste klasse.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:14 schreef fetss het volgende:
Hernandez. Henry is niet meer zo goed als die van vorig jaar. Als je nou die workrates kon veranderen zou ik voor Berbatov gaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:14 schreef fetss het volgende:
Jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:20 schreef stoereboii het volgende:
Gje vond je hem zo slecht btw? Had er 39 uit 36 mee
3 wedstrijdenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja
1 gescoord uit 3.
Sturridge 4 uit 2.
Maar wil je de 4k van ons nog ofniet?
Welke 4k? Die van de winst?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja
1 gescoord uit 3.
Sturridge 4 uit 2.
Hij ligt me gewoon niet, heb om de wedstrijd met Sturridge en Torres gespeeld, Sturridge ligt mij veel beterquote:
Ja, Toefjes biedt je 2k en ik bied je 2k aan, als gebaarquote:
Ga em Ook maar eens proberen want heb nu geen cms en sp meer :pquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij ligt me gewoon niet, heb om de wedstrijd met Sturridge en Torres gespeeld, Sturridge ligt mij veel beter
Ja, maar boos blijven schiet ook niet opquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, Toefjes biedt je 2k en ik bied je 2k aan, als gebaar
Wrm toefjes?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, Toefjes biedt je 2k en ik bied je 2k aan, als gebaar
Hij wilt ook gewoon een drama-free topic, we zijn hier allemaal voor onze ontspanningquote:
Ik ook hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij wilt ook gewoon een drama-free topic, we zijn hier allemaal voor onze ontspanning
haha zelfde hier elke keer. echter kan je daarna gewoon op rondje drukken en dan gelijk op ander team klikken. valt mee dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
Godver, elke keer als ik van team wil veranderen, doe ik op het driehoekje, en klik ik door. Staat er sinds de update op die plek "create new squad" in plaats van "squad selector"
Sentquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:37 schreef stoereboii het volgende:
Gje: stevenage kit bronze, Engeland weet niet welke div maar 100000 start en 101k Bin, je weet m'n clubnaam ook hè
OMGquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja
1 gescoord uit 3.
Sturridge 4 uit 2.
Zeker, dat is dat stukje van mij uit de openingspost..echt een goudmijn ieder jaar en zo simpelquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:28 schreef psychedelicate het volgende:
Jezus, spelers in een goede formatie goedkoop kopen en voor veel meer doorverkopen is toch echt de makkelijkste manier om coins te verdienen. Heb nu één speler waar ik me op focus en ik zit nu al op 1/5e mijn vorige trade profit (heb vorige week mijn club gereset).
is geen zwijggeld lolquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:42 schreef DutchSL het volgende:
Als ik heel vervelend ga doen, geven jullie me dan ook 4k als zwijggeld?
Ik vind het ook maar raar, maar ja....quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:42 schreef DutchSL het volgende:
Als ik heel vervelend ga doen, geven jullie me dan ook 4k als zwijggeld?
Was het maar zo.quote:
ga je weer vervelend doen? hij had torres voor 24k gekocht en daar gingen er nog 5 bijkomen. ok?quote:
En dan Fellaini en Witsel op je middenveldquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:44 schreef Rijst het volgende:
Wil mn team versterken met Colocini of Johnson. Denk dat Johnson beter is maar Colocini staat leuker naast Luiz
Zit goed manquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:42 schreef stoereboii het volgende:
thanks dat je 2k bovenop hebt gedaan, je mag je 2k winst houden
Je was wel uit op geld, geef het gewoon toe. Je bent nu net zoals al die trainers die naar Rusland gaan en zeggen dat ze het niet doen voor het geld...quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd he, ik was echt niet uit op geld maar was ff aanstootgevend
ik zou wel graag een paar jaar trainer zijn in rusland, maar voor een spelletje ga ik echt niet laf doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je was wel uit op geld, geef het gewoon toe. Je bent nu net zoals al die trainers die naar Rusland gaan en zeggen dat ze het niet doen voor het geld...
Laat het maar gewoon, ik heb hem 2k extra gegeven, klaar zoquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je was wel uit op geld, geef het gewoon toe. Je bent nu net zoals al die trainers die naar Rusland gaan en zeggen dat ze het niet doen voor het geld...
welke packs zijn het eigenlijk?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:53 schreef Toefjes het volgende:
2 gouden packs gewonnen, maar een shiney fitness card was de beste die er tussen zat. Maar ja, met de contracten, plus nog 2 +5 blessure kaarten, plus wat gouden discard spelers, heb ik wel 5K gewonnen
Jammer dat Ekotto niet zo'n gaar kapsel heeft in Fifa als in het echtquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan Fellaini en Witsel op je middenveld
En die Ekotto op LB
5kquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
welke packs zijn het eigenlijk?
Ik gok paint en dan een heel wit vlak overlatenquote:
nee, dat circuleertquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:00 schreef Toefjes het volgende:
wtf, doe ik een nieuw toernooi starten, kan ik nog maar 1 gouden pack winnen, houdt het hierna alweer op?
Ben benieuwd, volgens mij kom je dan bij spelers uit. Spelerspack?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:02 schreef Joodnl het volgende:
[..]
nee, dat circuleert
Daarna is het 2.000 coins
En daarna is het iets met dat poppetje wat je ziet
Ja, misschien wel en daarna denk ik weer 2 packs...etc..etc...quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben benieuwd, volgens mij kom je dan bij spelers uit. Spelerspack?
De slechte Suk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:03 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Kim Kwang Suk uit 400c brons, kan ik weer 5 x nieuwe 400c van kopen
Binnen paar sec rood en een pingel..quote:
gewoon 6 at the back, ultra defensive achterin gaan rondtikken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:06 schreef StijnDa het volgende:
Pff dat is wel matig90 minuten, 1 doelpunt voorsprong.
zieke baas.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:10 schreef vandermar het volgende:
Kandjihij is echt idioot goed voor een bronze, sterk, skills, redelijk snel, goed schot, goed koppen. Ik snap wel waarom iedereen er op fapt
2 potjes met ze gespeeld en 2x tegen gouden team en 2x makkelijk winst.
altijd leuk om mcgeady spin, ronaldo chop, finesse in kruising te doen met 'mquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:10 schreef vandermar het volgende:
Kandjihij is echt idioot goed voor een bronze, sterk, skills, redelijk snel, goed schot, goed koppen. Ik snap wel waarom iedereen er op fapt
2 potjes met ze gespeeld en 2x tegen gouden team en 2x makkelijk winst.
Ligt dit niet gewoon aan de servers en niet aan die bug?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fuck yeah, weer een disconnect
Fixed my ass
Denk het niet, de fix zou disconnects moeten voorkomen, tijdens én na de wedstrijd. Kut EAquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ligt dit niet gewoon aan de servers en niet aan die bug?
Hoi trouwens![]()
en WEEEEEEEEEKEND!
beerens er uit vanwege de rode kaart voor az en een speler van udinese raakte geblesseerdquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
Waarom die 2 wissels al na 11 minuten bij AZ - Udinese? Botsing?
Die verdediger was geblesseerd geraakt, maar Beerens ging er denk ik uit zodat Klavan erin kon komen (verdedigende wissel dus). Weet het echter niet zeker want zette stream aan toen er werd gewisseldquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
Waarom die 2 wissels al na 11 minuten bij AZ - Udinese? Botsing?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
beerens er uit vanwege de rode kaart voor az en een speler van udinese raakte geblesseerd
Normaal mis ik ze ook nooit maar echt weer te lelijk dit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
penalty missen tegen iemand die alle herhalingen laat zien. noway dat ik zo'n penalty zou missen
haha dan kan je er weinig aan doen jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:19 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Normaal mis ik ze ook nooit maar echt weer te lelijk dit.
Heb aardig zitten ragen,
Penalty balkje ging redelijk snel dus ik denk time ff goed maar toen begon het spel te laggen en faalde ik keihard.
ligt gewoon aan je eigen internet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk het niet, de fix zou disconnects moeten voorkomen, tijdens én na de wedstrijd. Kut EA
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ligt gewoon aan je eigen internet.
Tja shit happens....quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha dan kan je er weinig aan doen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |