Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Het spel is bugged. Het onthoudt de moelijkheidsgraad van je laatste single-player game.quote:
Mooiste vrouw van NL imo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Die eerste foto is wel fap fap inderdaad
Als dat zo is heb je echt een waardevolle ontdekking gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het spel is bugged. Het onthoudt de moelijkheidsgraad van je laatste single-player game.
Het is makkelijk te testen.
Ga naar Single Player toernooi>>Kies het nieuwe ultimate toernooi uit>>start de wedstrijd>>Quit.
Ga dan naar online toernooi>>speel dat nieuwe online toernooi, THUISWEDSTRIJD.
Je zult direct zien dat je spelers dik, dik geboost zijn.
Kan iemand dit even proberen voor bevestiging?![]()
Heb net een paar keer geprobeerd. Alleen dan amateur toernooi gedaan als voorbeeld en het was direct kut..direct daarna hetzelfde gedaan met het ultimate toernooi en alles liep top.
Vandaar dat ik gister riep te roepen dat alles veel sneller ging bij dat nieuwe toernooi..had vlak daarvoor potje gespeeld in het offline ultimate toernooi.
Lauren Verster > iedereenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooiste vrouw van NL imo.
Alhoewel Gigi Ravelli ook wel heet is
Ook niet verkeerdquote:
Ik ga nu even met school bezigquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
whahaa en jij maar wachten en jezelf op offline zetten XD XD
Maar als je je wedstrijd start en daarna Quit en dan naar online gaat, gaat je NV dan niet naar de knoppen??quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het spel is bugged. Het onthoudt de moelijkheidsgraad van je laatste single-player game.
Het is makkelijk te testen.
Ga naar Single Player toernooi>>Kies het nieuwe ultimate toernooi uit>>start de wedstrijd>>Quit.
Ga dan naar online toernooi>>speel dat nieuwe online toernooi, THUISWEDSTRIJD.
Je zult direct zien dat je spelers dik, dik geboost zijn.
Kan iemand dit even proberen voor bevestiging?![]()
Heb net een paar keer geprobeerd. Alleen dan amateur toernooi gedaan als voorbeeld en het was direct kut..direct daarna hetzelfde gedaan met het ultimate toernooi en alles liep top.
Vandaar dat ik gister riep te roepen dat alles veel sneller ging bij dat nieuwe toernooi..had vlak daarvoor potje gespeeld in het offline ultimate toernooi.
Paper planesquote:
quote:
Gewoon zichtbare tepel hé!quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Die eerste foto is wel fap fap inderdaad
Ik had t drnet ook nog, dacht dat ze t wel zouden fixenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
En het beeld staat nogsteeds op loading screen
Die gaat idd omlaag..quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
~De Fer die ik voor 400c gekocht had, verkocht voor 2900. dat is 7 keer de inzet
Ga de confetti truck uitproberen, maar zoals jood vroeg: hoe zit dat met de DNF?
maakt niet uit, offline wordt DNF niet verminderd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
~De Fer die ik voor 400c gekocht had, verkocht voor 2900. dat is 7 keer de inzet
Ga de confetti truck uitproberen, maar zoals jood vroeg: hoe zit dat met de DNF?
Oh, kan ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maakt niet uit, offline wordt DNF niet verminderd.
Okee, heb wel ronaldo in de blessure helaas, dus moet nog een potje MLS doen om die blessure er af te voetballen, en moet om 17:00 ergens zijn. Wordt dus wat later op de avondquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maakt niet uit, offline wordt DNF niet verminderd.
Lekker belangrijk ook als je zoveel coins hebt als jijquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Oh, kan ook. Ik let er nooit op.
Ik ga mijn hele BPL team verkopen. 2 wedstrijden gespeeld, 2 verloren. WTF? Of ik ontsla de trainer. Nog even over nadenken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Torres gaat mooi de pile weer op
goede manier om geld te verdienen, spelers goedkoop halen van mensen hier en met winst zelf verkopenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Torres gaat mooi de pile weer op
Iniesta heeft 94 ballcontrol en zijn positioning & vision is veel beter.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
Pablo 'EckteBaas' Aimar
Acceleration 77→82
Agility 91→95
Balance 84→88
Jumping 66→68
Reactions 85→90
SprintSpeed 73→78
Strength 37→38
Aggression 62→66
Positioning 83→83
TactAware 55→58
Vision 84→84
BallControl 88→92
Crossing 80→92
Curve 88→93
Dribbling 85→89
Finishing 71→75
FKAcc 83→87
HeadingAcc 66→68
LongPass 82→94
LongShot 72→76
Marking 26→27
Penalties 74→78
ShortPass 86→98
ShotPower 66→69
SlideTackle 28→28
StandingTackle 41→43
Volleys 76→80
Dat zijn betere Ingame stats dan Iniesta.En dat voor 23k.
inderdaad, beetje triest.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
goede manier om geld te verdienen, spelers goedkoop halen van mensen hier en met winst zelf verkopen:')
Torres is gewoon geen 30k waard, met Sturridge scoor ik veel meerquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
goede manier om geld te verdienen, spelers goedkoop halen van mensen hier en met winst zelf verkopen:')
Had gisteren al gereageerd hierop, als je bij PS3 trading kijkt, zie je dat er Nani's voor 160 a 170 K gaan. Die 120 van jou, dat zijn de price bumpers. Die 120 is oplichterij, fake. Zoek maar op Nani's in jouw formatie, of voor 4-3-2-1 en dan prijs tot 100K. Je zult zien dat er veel zijn, waarom zouden mensen dan van jou een Nani kopen voor 120K? Die uitschieters zijn echt alleen het effect van Price bumpen, en niet dat hij zoveel waard is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:20 schreef pascal08 het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Ik heb SIF Nani gekocht voor 75k en voor 88k op de markt gezet voor de dagje. Volgens Ultimatedb worden er gemiddeld wel 4-5 SIF Nani's per dag verkocht tussen de 80k en dan 120k. De hoogste bedragen kom je tegen bij de 4-3-2-1 Nani's en mijne is 3-4-2-1. Zal ik 'm ombouwen naar 4-3-2-1 voor 1,5k of niet?
dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
inderdaad, beetje triest.
Maar het is SB ook maar
Klopt, die uitschieters zullen wel pricebumpers zijn geweest, maar ik denk wel dat mijn Nani meer waard is dan 75k. Ik krijg 'm alleen niet weg en dat vind ik irritant als het om dure spelers gaat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had gisteren al gereageerd hierop, als je bij PS3 trading kijkt, zie je dat er Nani's voor 160 a 170 K gaan. Die 120 van jou, dat zijn de price bumpers. Die 120 is oplichterij, fake. Zoek maar op Nani's in jouw formatie, of voor 4-3-2-1 en dan prijs tot 100K. Je zult zien dat er veel zijn, waarom zouden mensen dan van jou een Nani kopen voor 120K? Die uitschieters zijn echt alleen het effect van Price bumpen, en niet dat hij zoveel waard is.
Ik kon hem zonet anders kinderlijk eenvoudig afstoppenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:31 schreef Rijst het volgende:
Torres is 1 van de beste spitsen van het spel.
Als jij iemand fijn vindt hoef ik dat nog niet te vindenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:31 schreef Rijst het volgende:
Maar gisteren daarentegenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:31 schreef Rijst het volgende:
Autoclicker gebruikt hoop ik?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:33 schreef Maver24 het volgende:
Zo hehe, na een uur klikken bij het uur beland, ff kijken of we nog wat kunnen scoren, zit inmiddels op pagina 2110
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:33 schreef Maver24 het volgende:
Zo hehe, na een uur klikken bij het uur beland, ff kijken of we nog wat kunnen scoren, zit inmiddels op pagina 2110
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |