En niet alleen daar trouwens.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
Nayuba uit Nairobi kan prima hakken voor 6 cent per dag.
[ afbeelding ]
Tutorial "hakken"quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:47 schreef sinepedraap het volgende:
Benieuwd of dit wat is.
Edit: nee ik vind het niet zo mooi
Dit. Alsof iemand geeft hoe jij danst. De meest doorgesnoven gasten staan daar helemaal uit hun plaat te gaan. Daar val je dan echt niet op.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:41 schreef sinepedraap het volgende:
TS is dom
1. Hakken en stampen zijn twee verschillende dingen.
2. Er is geen protocol op zulke feesten, dans zoals je wil.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:46 schreef Garisson72 het volgende:
Gewoon de hele avond aan de kant gaan fistpumpen.
Doet ie strak inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:33 schreef Jurrick het volgende:
Over 10 dagen ga ik naar masters of hardcore, en ik heb gehoord dat daar alle pro's zullen staan, dus dan sta ik mooi voor schut.
wat nu?
Ja, wat doe je op zon feest?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]Pro's HAHA. Je bedoelt jonkies van 15 met kaalgeschoren kop en uit hun pillendak
ieder rondje is andersquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja, wat doe je op zon feest?
Ja ik loop rondjes ennuhh loop rondjes
Elk rondje is anders en je komt iedereen tegen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja, wat doe je op zon feest?
Ja ik loop rondjes ennuhh loop rondjes
Volgens mij zie je die gast vaker. Doet hij dat hakken ook wel eens heel langzaam? Met klapjes en draaitjes en zo?quote:
je kan zeggen wat je wil, de sfeer op zon feest is ongekend in vergelijking met hiphop of andere feestenquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
Mensen die zich druk maken over de indruk diie ze achter laten op een feest met 40000 mensen waarvan een groot deel van voren niet meer weet dat ze van achter nog in leven zijn. Tenminste dat was in het verleden zo
Geen idee man. Zo goed let ik ook nooit opquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Volgens mij zie je die gast vaker. Doet hij dat hakken ook wel eens heel langzaam? Met klapjes en draaitjes en zo?![]()
Jawel joh je hebt altijd van die vaste klanten die herken je gelijk omdat ze camera en eerste rij geil zijn. Maar als ze het kunnen dan mag hetquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Geen idee man. Zo goed let ik ook nooit op.
Jumpstylequote:
Ik zeg helemaal niets slechts over die feesten. Ik ben jarenlang met veel plezier erheen geweest. Maar dat was nog in de vorige eeuw. Ik zeg alleen dat de meerderheid van de mensen te leip is om zich druk te maken om TS zijn dansstijlquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil, de sfeer op zon feest is ongekend in vergelijking met hiphop of andere feesten
Ja dat klopt inderdaad ...quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niets slechts over die feesten. Ik ben jarenlang met veel plezier erheen geweest. Maar dat was nog in de vorige eeuw. Ik zeg alleen dat de meerderheid van de mensen te leip is om zich druk te maken om TS zijn dansstijl
wtf, ze zijn al gewoon begonnen voor de "climax"quote:
quote:
-1 Rickokun respectpunt!quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:13 schreef luckass het volgende:
[..]
wtf, ze zijn al gewoon begonnen voor de "climax".
en ook al is het dansje kut, sommige muziek uit die scene blijft gewoon vet
nostalgie man ik kan er niks aan doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
-1 Rickokun respectpunt!
Gelukkig heb jij zeer veel punten opgebouwd dus maakt het niets uit.
Gr Gr
RIckokun
Forumadmin
trollquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:20 schreef So_Surreal het volgende:
Goed topic
Maar hakken en stampen is dus niet hetzelfde?
Op een hardstyle én hardcorefeest hak je gewoon beide.
homotjequote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Elk rondje is anders en je komt iedereen tegen.
Kan dat kankerfeest niet ergens anders dan onze buurt lastig te vallen met irritante kaalkopjes.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:33 schreef Jurrick het volgende:
Hallo,
Als eerste wou ik even zeggen dat ik niet wist waar ik dit zou moeten posten, in het klaagbaak topic, of in het uitgaan topic. Maar ik koos toch voor deze.
Ik ben tot nu toe alleen nog maar naar hardstyle feestjes geweest zoals hardbass, intents etc, maar ik kan niet hakken.
Over 10 dagen ga ik naar masters of hardcore, en ik heb gehoord dat daar alle pro's zullen staan, dus dan sta ik mooi voor schut.
wat nu?
stel je niet zo aanquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan dat kankerfeest niet ergens anders dan onze buurt lastig te vallen met irritante kaalkopjes.
typische FOK! reactiequote:Op donderdag 15 maart 2012 14:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan dat kankerfeest niet ergens anders dan onze buurt lastig te vallen met irritante kaalkopjes.
gezien het feit dat jij geen vaste woon en verblijfplaats hebt zoek je maar een andere brug op om onder te fokkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kale koppen heb je niet meer zoveel hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Verbaast je dat?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
"ik loop de hele avond rondjes"
Kale koppen in een aussi op straat na het millennium is sowieso een beetje triest.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:40 schreef perezoso het volgende:
Ik zie eigenlijk nooit meer gabbers op straat lopen, schamen ze zich voor hun wereld?
Heel af en toe zie je nog één. Maar ze sterven wel uit ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kale koppen in een aussi op straat na het millennium is sowieso een beetje triest.
Het is dat je die PI erbij zet, maar er zijn mensen die dit echt denkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:15 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Hardcore is echt kutmuziek!
lopen alleen maar nazi's, iedereen zit aan de drugs en er zijn alleen maar vechtpartijen
haten op mensen die uit hun dak gaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Die filmpjesGabbers
Hakken
![]()
Godverdomme wat een minderwaardig volk is dat toch ook______________!
Spastische trekjes van puisterige pubers in campingsmoking op een kakofonie van onsamenhangend elektronisch gedreun verwarren met 'mensen die uit hun dak gaan'quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:30 schreef luckass het volgende:
[..]
haten op mensen die uit hun dak gaan.
en jij bent net 18?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef waspoedertje het volgende:
MOH is trouwens niet leuk meer om te gaan, mij teveel 16jarige. Maar ook die moeten hun feest hebben
stoerquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Spastische trekjes van puisterige pubers in campingsmoking op een kakofonie van onsamenhangend elektronisch gedreun verwarren met 'mensen die uit hun dak gaan'
Okquote:
Ik geef over het algemeen de voorkeur aan 18+ feesten, maar het is ook wel sterk afhankelijk van de locatie vind ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:35 schreef waspoedertje het volgende:
Maar dat moet je toch wel met eens zijn ?
Alse je feesten zoals loudness hebt of Remember dan heb je iets ouder volk wat over het algemeen ook normaler is.
Maar dat kan ook de leeftijd / generatie zijn
Goed geluid? Hoeveel watt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef RickoKun het volgende:
Mesne heb nog wte speakers in aanbideing ble me gr gr
Netsplitter
Forumadmin
hbe je ook wite?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef RickoKun het volgende:
Mesne heb nog wte speakers in aanbideing ble me gr gr
Netsplitter
Forumadmin
doet me een beetje denken aan uptempo klompendansenquote:
naja doe het maar eens naquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doet me een beetje denken aan uptempo klompendansen
geen behoefte aan, maar als ts dat wel heeftquote:
Hahahahhahaha, wat een goed begin van de dagquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:17 schreef T42 het volgende:
joh toen het echte hakken in was zaten al die gastjes van nu nog in papa's sperma kanon....
Sporthallen Zuid, je weetz!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit dus.
Hellraiser party's in 92 en 93
Hier 2 leren hakken voor je topicquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:34 schreef Gekkenwerk het volgende:
Leren hakken natuurlijk.. zo moeilijk is het nou ook weer neit!
Mystery land ’94 Maasvlakte mijn mentaal meest verknipte dagen uit mijn leven. En tevens één van de beste party’s of my life.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit dus.
Hellraiser party's in 92 en 93. Nightmare parties in de energiehal in 1993
en nog vele andere in die tijd. Man, extreem goede herrinderingen aan
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
gezien het feit dat jij geen vaste woon en verblijfplaats hebt zoek je maar een andere brug op om onder te fokken
is hij nou een kettingzaag aan het starten op 0:29æquote:
Lekker voor je gewrichten ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:47 schreef sinepedraap het volgende:
Benieuwd of dit wat is.
Edit: nee ik vind het niet zo mooi
?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:32 schreef RichardHammond het volgende:
Gw0n betje raar d03n Ja tog? Hantstant allis!1!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:51 schreef Gesloten het volgende:
Je moet net doen alsof je met twee handen een stokje vasthoudt, die je doormidden breekt met je benen
Ik heb geen wol, sorry. Ik heb wel iets anders voor je.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:40 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ja wa w0llah? By party Draaid niet 0m jy kan hakkuh. Ik D03 alyd hantstant!1!!
[ afbeelding ]
Dit ja. Onzekere jongetjes die bang zijn of ze het niet goed doen worden vaak door groepjes van 10 man opgepakt en naar buiten gedragen. Daar gaat je entreegeld.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:04 schreef KrentenbaardNL het volgende:
Ik zal niet gaan man. Het boeit iedereen of er iemand is die niet kan hakken. Daarbij is iedereen compleet nuchter en val je gewoon op in de menigte van duizenden mensen die helemaal uit hun dak aan het gaan zijn.
Dit is trouwens echt waar.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dit ja. Onzekere jongetjes die bang zijn of ze het niet goed doen worden vaak door groepjes van 10 man opgepakt en naar buiten gedragen. Daar gaat je entreegeld.
Die was toch eigenlijk ook van Dirk Jan DJ of zo toch? Lol die naam trouwens.quote:
Klopt ja, komt best vaak voor. Alsof ze je angst ruiken.quote:
Dirk Jan DJ is een alias van DJ Duroquote:Op maandag 19 maart 2012 14:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die was toch eigenlijk ook van Dirk Jan DJ of zo toch? Lol die naam trouwens.
Oh dat is een chanante fout van mequote:Op maandag 19 maart 2012 14:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Dirk Jan DJ is een alias van DJ Duro.
Heb m een paar keer live gehoord, gaat toch wel hard hoor.
In het algemeen heb ik op houseparty's veel minder vechtpartijen gezien als in de reguliere discotheken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:05 schreef leolinedance het volgende:
He is dit het 90s topic? Hakken in 2012 hoe sad![]()
Petjes, drugs, vechten, kaalkopjes, kettingen, aso's![]()
Vet hoor
Stel je loopt in een normale discotheek tegen iemand aan en hij laat zijn drankje vallen. Binnen no time 4 Marokkanen om je heen die allemaal fittie willen. Stel je loopt op zo'n feest tegen iemand aan en hij laat zijn drankje vallen. Dan geef je de gene een nieuwe muntje zodat die een nieuw biertje kan halen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
In het algemeen heb ik op houseparty's veel minder vechtpartijen gezien als in de reguliere discotheken.
Nuchtere mensen die uit hun dak gaanquote:Op maandag 19 maart 2012 14:04 schreef KrentenbaardNL het volgende:
Ik zal niet gaan man. Het boeit iedereen of er iemand is die niet kan hakken. Daarbij is iedereen compleet nuchter en val je gewoon op in de menigte van duizenden mensen die helemaal uit hun dak aan het gaan zijn.
quote:
Niet uit jezelf je serotonine leeg kunnen trekken.quote:
Oh luister die zooi nooitquote:
Ik bedoel maar te zeggen dat ookal sta je een beetje stuiptrekkend heen en weer te vogeltjesdanzen je nog nog niet eens opvaltquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |