En niet alleen daar trouwens.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
Nayuba uit Nairobi kan prima hakken voor 6 cent per dag.
[ afbeelding ]
Tutorial "hakken"quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:47 schreef sinepedraap het volgende:
Benieuwd of dit wat is.
Edit: nee ik vind het niet zo mooi
Dit. Alsof iemand geeft hoe jij danst. De meest doorgesnoven gasten staan daar helemaal uit hun plaat te gaan. Daar val je dan echt niet op.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:41 schreef sinepedraap het volgende:
TS is dom
1. Hakken en stampen zijn twee verschillende dingen.
2. Er is geen protocol op zulke feesten, dans zoals je wil.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:46 schreef Garisson72 het volgende:
Gewoon de hele avond aan de kant gaan fistpumpen.
Doet ie strak inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:33 schreef Jurrick het volgende:
Over 10 dagen ga ik naar masters of hardcore, en ik heb gehoord dat daar alle pro's zullen staan, dus dan sta ik mooi voor schut.
wat nu?
Ja, wat doe je op zon feest?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]Pro's HAHA. Je bedoelt jonkies van 15 met kaalgeschoren kop en uit hun pillendak
ieder rondje is andersquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja, wat doe je op zon feest?
Ja ik loop rondjes ennuhh loop rondjes
Elk rondje is anders en je komt iedereen tegen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja, wat doe je op zon feest?
Ja ik loop rondjes ennuhh loop rondjes
Volgens mij zie je die gast vaker. Doet hij dat hakken ook wel eens heel langzaam? Met klapjes en draaitjes en zo?quote:
je kan zeggen wat je wil, de sfeer op zon feest is ongekend in vergelijking met hiphop of andere feestenquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
Mensen die zich druk maken over de indruk diie ze achter laten op een feest met 40000 mensen waarvan een groot deel van voren niet meer weet dat ze van achter nog in leven zijn. Tenminste dat was in het verleden zo
Geen idee man. Zo goed let ik ook nooit opquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Volgens mij zie je die gast vaker. Doet hij dat hakken ook wel eens heel langzaam? Met klapjes en draaitjes en zo?![]()
Jawel joh je hebt altijd van die vaste klanten die herken je gelijk omdat ze camera en eerste rij geil zijn. Maar als ze het kunnen dan mag hetquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Geen idee man. Zo goed let ik ook nooit op.
Jumpstylequote:
Ik zeg helemaal niets slechts over die feesten. Ik ben jarenlang met veel plezier erheen geweest. Maar dat was nog in de vorige eeuw. Ik zeg alleen dat de meerderheid van de mensen te leip is om zich druk te maken om TS zijn dansstijlquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil, de sfeer op zon feest is ongekend in vergelijking met hiphop of andere feesten
Ja dat klopt inderdaad ...quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niets slechts over die feesten. Ik ben jarenlang met veel plezier erheen geweest. Maar dat was nog in de vorige eeuw. Ik zeg alleen dat de meerderheid van de mensen te leip is om zich druk te maken om TS zijn dansstijl
wtf, ze zijn al gewoon begonnen voor de "climax"quote:
quote:
-1 Rickokun respectpunt!quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:13 schreef luckass het volgende:
[..]
wtf, ze zijn al gewoon begonnen voor de "climax".
en ook al is het dansje kut, sommige muziek uit die scene blijft gewoon vet
nostalgie man ik kan er niks aan doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
-1 Rickokun respectpunt!
Gelukkig heb jij zeer veel punten opgebouwd dus maakt het niets uit.
Gr Gr
RIckokun
Forumadmin
trollquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:20 schreef So_Surreal het volgende:
Goed topic
Maar hakken en stampen is dus niet hetzelfde?
Op een hardstyle én hardcorefeest hak je gewoon beide.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |