abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:47:48 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_109126772
quote:
UTRECHT - De gemeente Utrecht wil eigenaren van slecht geïsoleerde woningen gaan dwingen energiebesparende maatregelen te nemen. De gemeente gaat onderzoeken of het juridisch mogelijk is deze huizenbezitters een aanschrijving te sturen die hen verplicht hun woning energiezuiniger te maken als zij dit niet vrijwillig doen.
Dit staat in het gemeentelijke Programma Utrechtse Energie 2011 - 2014. De aanschrijving wordt al gebruikt om woningbezitters die hun pand ernstig verwaarlozen tot opknappen te dwingen.

'De vrijblijvendheid voor het nemen van energiebesparende maatregelen is eraf', zegt een gemeentewoordvoerder. 'Wij bekijken of we met de aanschrijving eigenaren van huizen met energielekken kunnen aanpakken. We zullen het middel alleen in het uiterste geval inzetten, als mensen echt geen maatregelen willen nemen.'

Om hoeveel woningbezitters het gaat, hoe groot de verplichte investering is en welke sanctie staat op het niet opvolgen van het gemeentelijk bevel, moet nog worden onderzocht. De gemeente biedt gunstige leningen aan voor huiseigenaren die vrijwillig energiebesparende maatregelen willen nemen.

Duurzaamheidsfonds
De Utrechtse GroenLinks-wethouder Mirjam de Rijk, voorheen voorzitter van Stichting Natuur en Milieu, heeft grote ambities op het gebied van het klimaat. Voor de plannen heeft de gemeente 26 miljoen euro in een duurzaamheidsfonds gestopt met de doelstelling: een CO2-reductie van 30 procent in 2020.

Met dit geld wil de gemeente honderden miljoenen aan investeringen van particulieren en bedrijven 'uitlokken', maar ook afdwingen. De gemeente gaat strenger handhaven op de wet milieubeheer met de inzet van meer handhavers. Die gaan jaarlijks zeker vijftig bedrijven verplichten energiemaatregelen te nemen die zich binnen vijf jaar terug moeten verdienen.

Er wordt dit jaar in Utrecht vanuit de lucht een 'warmtescan' uitgevoerd waarmee op detailniveau is te zien welke daken veel warmte uitstralen vanwege slechte isolatie. Deze scan moet als een 'vertrekpunt' dienen om met particulieren of bedrijven te gaan praten over energiebesparende maatregelen. Veel Utrechtse woningen, met name die zijn gebouwd voor 1980, zijn slecht geïsoleerd.
bron
Welkom in fascistenstaat Vernederland.

En het ergste is CO2 vermindering is milieu-vernietiging. Het CO2-beleid is misdadige baarlijke
nonsens.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_109126829
Op zich een lovenswaardig strreven om mensen hun huis te willen laten isoleren, maar die dwang dat gaat me toch echt een stap te ver.
pi_109126850
Ik zou toch wel eens willen weten waar al die ambtenaren van de gemeente Utrecht zo wereldvreemd van zijn geworden.
pi_109126905
Als je alle plannen en ideeen serieus gaat nemen dan meot je je echt eens laten nakijken door een psychiater. Dit is gewoon een proef ballon wat nooit gaat gebeuren. Elke dag worden er tientallen plannen en ideeen verzonnen door politici en ngo geen 0.01% ervan haalt het.

Dus dit is echt een discussie waard. Het gebeurd toch niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:52:27 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109126915
Uit zitten rekenen voor m'n ouders (huis van 1960 in Utrecht), maar qua stoken kun je 20 jaar brullen op standje tornado qua energie en dan nog heb je die investering er niet uit :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_109126923
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zou toch wel eens willen weten waar al die ambtenaren van de gemeente Utrecht zo wereldvreemd van zijn geworden.
niet alleen in utrecht hoor :')
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:52:50 #7
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_109126929
Ik wilde normaal reageren op de argumenten van Ts, totdat ik zag dat het lambiekje was.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_109126949
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:52 schreef Biogarde het volgende:
Uit zitten rekenen voor m'n ouders (huis van 1960 in Utrecht), maar qua stoken kun je 20 jaar brullen op standje tornado qua energie en dan nog heb je die investering er niet uit :')
Dan zou ik eens een klas rekenen nemen op de basisschool, want jij doet iets fout. Wellicht vergeet je de prijsstijging van gas? Elk jaar 7% is dat over de laatste 10-15 jaar, en volgens mij wordt die stijging nog hoger de aankomende 10-15 jaar.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_109126973
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:52 schreef Biogarde het volgende:
Heb je dan een overzicht van je berekening?

Ik zie hier op fok wel eens verhalen voorbij komen vanmensen die voor 5000 euro op jaarbasis verstoken. :D
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:54:58 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109126996
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:53 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dan zou ik eens een klas rekenen nemen op de basisschool, want jij doet iets fout.
Ja, dat zal het zijn idd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_109127034
Ik denk dat de gemeente Utrecht zal ontdekken dat zoiets juridisch niet afdwingbaar is. Slechte isolatie of hoog energieverbruik is van een heel andere orde dan verwaarlozing, omdat dat directe schade aan de omgeving oplevert, zoals waardedaling van omliggende panden, etc.
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:59:56 #12
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109127145
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Heb je dan een overzicht van je berekening?

Ik zie hier op fok wel eens verhalen voorbij komen vanmensen die voor 5000 euro op jaarbasis verstoken. :D
Alleen al wanneer ik alles dubbelglas maak in nieuwe aluminium kozijnen, hebben we het over ruim 20 kozijnen. Dat ga je niet redden met 20k. En dan heb ik het alleen over kozijnen/ramen, die moeten er nog worden ingezet door een derde partij en de gevels moeten worden aangepast en afgewerkt. En dan moeten de spouwmuren nog worden geïsoleerd. In een huis waar je nergens bij komt, zonder binnenmuren half af te breken.

En dan heb ik de zolder en het dak nog niet meegenomen in m'n verhaal hierboven.
pi_109127175
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En het ergste is CO2 vermindering is milieu-vernietiging. Het CO2-beleid is misdadige baarlijke
nonsens.
Hoewel ik niet voor verplichting ben, kan je wel je energie-rekening halveren door goed te isoleren en een fatsoenlijke CV ketel te installeren.
pi_109127292
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:59 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Alleen al wanneer ik alles dubbelglas maak in nieuwe aluminium kozijnen, hebben we het over ruim 20 kozijnen. Dat ga je niet redden met 20k. En dan heb ik het alleen over kozijnen/ramen, die moeten er nog worden ingezet door een derde partij en de gevels moeten worden aangepast en afgewerkt. En dan moeten de spouwmuren nog worden geïsoleerd. In een huis waar je nergens bij komt, zonder binnenmuren half af te breken.

En dan heb ik de zolder en het dak nog niet meegenomen in m'n verhaal hierboven.
Maar hoeveel zijn hun huidige stookkosten?

Verder is het maar de vraag of je elk raam dubbel glas moet maken of alleen van de ruimtes waar gestookt worden.

In spouwmuren worden vanaf buitenaf of steenwolvlokken of PS korreltjes gespoten daarvoor boren ze alleen wat gaatjes in de voegen aan de buitenkant.
pi_109127726
Ik zal de juristen van de gemeente Utrecht wat moeite/tijd besparen. Verplichten is onmogelijk. Kan TS ook weer rustig slapen.
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:24:34 #16
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_109127869
Was er niet een schandaal rond energiezuinige woningen waarbij het ventilatiesysteem ernstige gezondheidsproblemen veroorzaakte? Zouden ze dat willen verplichten?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:25:34 #17
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_109127901
Het erge is natuurlijk dat de achterliggende redenen niet het milieu zijn, maar gestelde normen voor gebruik voor de gehele gemeenten. De enige reden dat de gemeente dit wil, is zodat er meer ruimte voor hen blijft voor belastinggeld verspillende prestige projecten waar niemand op zit te wachten.

Nu kunnen die wellicht niet doorgaan omdat dan de norm wordt overschreden.

Jammergenoeg gaat dit alleen maar over een papieren norm, want ik ben in staat om de komende winter flink te gaan stoken met alle ramen open alleen maar om dit te dwarsbomen
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_109128267
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was er niet een schandaal rond energiezuinige woningen waarbij het ventilatiesysteem ernstige gezondheidsproblemen veroorzaakte? Zouden ze dat willen verplichten?
Nee dat was er niet, men had die systemen niet goed afgeregeld, en de gebruikers van die systemen waren te lui om de handleiding door te lezen dat ze ook 2* per jaar de filters moesten vervangen.
pi_109128307
Ik gebruik geen kachel, moet ik dan ook verplicht isoleren?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_109128334
Goh en wie zouden er in de slechtst geïsoleerde huizen wonen? En die mensen gaan we dan maar weer op kosten jagen..
pi_109129449
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:40 schreef Casos het volgende:
Goh en wie zouden er in de slechtst geïsoleerde huizen wonen? En die mensen gaan we dan maar weer op kosten jagen..
Moet je de woningbouwvereniging dan gaan betalen omdat die je huis gaat isoleren. ;)
pi_109131702
Eerst hebben we hier weken last gehad van de helikopters die aan het meten waren.
En nu gaan ze waarschijnlijk de mensen aanschrijven die onvoldoende geisoleerde huizen hebben.

Echt een groen links wethouder. Eerst terras verwarmers in de ban doen, want milieu onvriendelijk.
Laat mensen zelf bepalen hoe ze willen leven.

Waarschijnlijk is de helft van de woningen sociale huur, waardoor de verhuurder de huurprijs omhoog gooit wegens woningverbetering.
  donderdag 15 maart 2012 @ 15:22:07 #23
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_109131781
Utrecht. Haast nog erger dan Nijmegen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 15 maart 2012 @ 15:23:12 #24
6468 zuigmarmot
pi_109131821
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:19 schreef utrecht1970 het volgende:
Eerst hebben we hier weken last gehad van de helikopters die aan het meten waren.
En nu gaan ze waarschijnlijk de mensen aanschrijven die onvoldoende geisoleerde huizen hebben.

Echt een groen links wethouder. Eerst terras verwarmers in de ban doen, want milieu onvriendelijk.
Laat mensen zelf bepalen hoe ze willen leven.

Waarschijnlijk is de helft van de woningen sociale huur, waardoor de verhuurder de huurprijs omhoog gooit wegens woningverbetering.
Ach, ik spreek uit ervaring als ik aangeef dat wel meer plannetjes en zaken van de gemeente Utrecht niet standhouden voor de Bestuursrechter.

Laat ze maar komen
pi_109131890
Tsja, de Utrechters kiezen er zelf voor door massaal op linkse partijen te stemmen. Dan wordt parkeren een ramp, moet je de halve stad door rijden omdat alles autoluw gemaakt wordt, zit je op een kil terras en moet je ook nog eens verplicht je huis isoleren.

Dit is trouwens al nieuws van vorig jaar.
pi_109131925
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:40 schreef Casos het volgende:
Rijke Utrechters die in jaren 20 en 30 villa's en twee-onder-een-kappen wonen?
  donderdag 15 maart 2012 @ 15:28:02 #27
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_109131951
Waanzin.
Die overheid moet die dikke vinger van ze maar eens terug stoppen waar die hoort.
pi_109131962
er is toch al een middel om isolatie aantrekkelijk te maken? De energierekening :P

Eerst mag je niet zelf uitmaken of je je woning inefficient wil verlichten of niet en nu dit weer.
Ik geef Lambiekje gelijk. Dit deugt niet.
  donderdag 15 maart 2012 @ 15:29:11 #29
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_109131987
Mirjam de Rijk, woont die niet samen met ex-volkorenterrorist Wijnand Duijvendak? (GroenLinks wil mobiliteitsverbod voor rijken)
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_109133647
straks wordt het strafbaar om meer dan zoveel energie per jaar op te nemen.. Nou de spionagemeters en - kastje er nog doordrukken en we zijn rond..
pi_109133976
als ze dat zo graag willen, mogen ze het ook betalen iedereen blij *O* zelfs het millieu :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_109134225
Juridisch volstrekt niet haalbaar. Kansloos plan. Wel erg trouwens, dat iemand het in z'n bolle kop haalt om zoiets überhaupt voor te stellen :r
pi_109135079
Dat wordt vaker gedaan tegenwoordig.
Toen met die kilometerheffing moest je verplicht een spionagekastje aanschafen, anders draai je 4 jaar de bak in. (leuk, krijg je als overtreder gelijk voorlopige hechtenis zodat je niet naar je werk kan. Alsof je een halsmisdaad hebt begaan.)
Met koninginnedag moet je je huis laten doorzoeken anders mag je de cel in van de wethouder.. Wat ik heel kwalijk vindt is dat ze met dat soort uitspraken nog op de stoel van de rechter gaan zitten ook. Eigenlijk zou een politicus die dit soort dreigementen uit gelijk moeten opstappen. Dat is geen volksvertegenwoordiger. Dat is een volksverlakkende hufter.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:30 schreef DonJames het volgende:
Juridisch volstrekt niet haalbaar. Kansloos plan. Wel erg trouwens, dat iemand het in z'n bolle kop haalt om zoiets überhaupt voor te stellen :r
pi_109135881
quote:
Er wordt dit jaar in Utrecht vanuit de lucht een 'warmtescan' uitgevoerd waarmee op detailniveau is te zien welke daken veel warmte uitstralen vanwege slechte isolatie. Deze scan moet als een 'vertrekpunt' dienen om met particulieren of bedrijven te gaan praten over energiebesparende maatregelen.
Lees: Zo zijn de plantages makkelijker op te sporen.
pi_109137678
Helaas is er hier in Utrecht een achterlijke milieugestapo partij aan de macht, in het zadel geholpen door alle studenten hier die zelf allemaal geen last hebben van dit soort idioterie.
PWBF
pi_109138713
quote:

[..]

TS zou eens een tijdje in Syrië moeten gaan wonen :')
pi_109138795
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Tsja, de Utrechters kiezen er zelf voor door massaal op linkse partijen te stemmen. Dan wordt parkeren een ramp, moet je de halve stad door rijden omdat alles autoluw gemaakt wordt, zit je op een kil terras en moet je ook nog eens verplicht je huis isoleren.

Helaas zijn het vooral al die studenten hier die maar op GroenLinks stemmen. Die hoeven zelf alleen maar de huur van hun studentenkamer op te hoesten en hebben verder nergens last van. De hardwerkende burgers van Utrecht worden opgezadeld met achterlijke idioten, in het zadel geholpen door mensen die hier over 2 jaar misschien niet eens meer wonen.
PWBF
pi_109138924
Laat mensen alsjeblieft zelf bepalen wat ze voor het milieu willen doen, in plaats van dit soort hippie-idealen proberen op te dringen. Mensen kunnen dat prima voor zichzelf bepalen.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2012 19:04:27 ]
pi_109139078
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Helaas zijn het vooral al die studenten hier die maar op GroenLinks stemmen. Die hoeven zelf alleen maar de huur van hun studentenkamer op te hoesten en hebben verder nergens last van. De hardwerkende burgers van Utrecht worden opgezadeld met achterlijke idioten, in het zadel geholpen door mensen die hier over 2 jaar misschien niet eens meer wonen.
Tsja... En in Wassenaar zijn het de rijkelui die allemaal VVD stemmen...

En in...
pi_109140970
Mirjam de Rijk twittert net dat ik mijn huis niet beter hoef te isoleren als ik dat niet wil. Chill, opgelost.
PWBF
pi_109141409
quote:

En het ergste is CO2 vermindering is milieu-vernietiging.
Hoe bedoel je dat?
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:06:12 #42
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_109141845
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
er is toch al een middel om isolatie aantrekkelijk te maken? De energierekening :P

Eerst mag je niet zelf uitmaken of je je woning inefficient wil verlichten of niet en nu dit weer.
Ik geef Lambiekje gelijk. Dit deugt niet.
Dat dus. Als de energierekening maar blijft stijgen zoals ze dat nu doet, dan gaan vanzelf meer mensen verbouwen. :Y

Zelf heb ik een jaren 30 bovenwoning in Utrecht die ik totaal aan het renoveren ben. Sinds ik begonnen ben, is mijn energierekening met 1/3 afgenomen. *O* Als ik klaar ben (o.a. zolder moet nog geïsoleerd), dan heb ik mijn energierekening gehalveerd. :7
pi_109142017
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:49 schreef Nielsch het volgende:
Mirjam de Rijk twittert net dat ik mijn huis niet beter hoef te isoleren als ik dat niet wil. Chill, opgelost.
Zegt ze er ook bij waar de warmtescans dan wel voor gebruikt gaan worden?
pi_109142353
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zegt ze er ook bij waar de warmtescans dan wel voor gebruikt gaan worden?
ik heb het haar gevraagd...
PWBF
pi_109142918
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:49 schreef Nielsch het volgende:
Ze zegt het wel op vriendelijke toon.
pi_109157405
quote:
9s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:22 schreef Specularium het volgende:

[..]

Lees: Zo zijn de plantages makkelijker op te sporen.
Lol, dat was ook mijn eerste gedachte .. alle zolderkamertjes zijn nu in beeld, ben benieuwd wanneer de invallen komen
pleased to meet you
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:06:40 #47
52357 Lambiekje
pi_109157937
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hoewel ik niet voor verplichting ben, kan je wel je energie-rekening halveren door goed te isoleren en een fatsoenlijke CV ketel te installeren.
Natuurlijk is isoleren goed. Maar het moet toch niet zo zijn dat de politiek dwingeland speelt en dat tientallen duizenden gezinnen voor duizenden en duizenden euro's op kosten wordt gejaagd. Met een verzinsel wat effectief nul zal zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:08:24 #48
52357 Lambiekje
pi_109157947
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
straks wordt het strafbaar om meer dan zoveel energie per jaar op te nemen.. Nou de spionagemeters en - kastje er nog doordrukken en we zijn rond..
Maar wij kunnen het niet af-/opkopen zoals de échte verspillers van grote bedrijven dat wel kunnen.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:15:15 #49
52357 Lambiekje
pi_109157985
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:57 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Anders kunnen bomen en planten amper leven. Wat resulteert in minder zuurstof. Ergo CO2-beleid is een verkapt Agenda 21 beleid.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:18:44 #50
6468 zuigmarmot
pi_109158006
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar wij kunnen het niet af-/opkopen zoals de échte verspillers van grote bedrijven dat wel kunnen.
Inderdaad,die betalen een capaciteitstarief, dus niet hoeveel ze daadwerkelijk gebruiken, maar over de capaciteit van hun aansluiting
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:43:12 #51
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109158177
Waarom kom je met een bericht van meer dan een jaar oud op de proppen Lambiekje?

Is er in dat jaar tijd al duidelijk geworden of het überhaupt kan? Is er al iemand aangeschreven?

Volgens je bron staat het trouwens in het Programma Utrechtse Energie 2011 - 2014 maar ik zie het niet? Kan jij het even aanwijzen?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_109162756
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:43 schreef Dagonet het volgende:
Waarom kom je met een bericht van meer dan een jaar oud op de proppen Lambiekje?

Is er in dat jaar tijd al duidelijk geworden of het überhaupt kan? Is er al iemand aangeschreven?

Volgens je bron staat het trouwens in het Programma Utrechtse Energie 2011 - 2014 maar ik zie het niet? Kan jij het even aanwijzen?
Ho ho, we gaan nu niet met feiten aankomen he.
Je weet best dat de overheid in het echt liegt en dat alleen Lambiekje weet hoe het echt zit.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:11:27 #53
52357 Lambiekje
pi_109165850
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:43 schreef Dagonet het volgende:

:-) Ohh kwam de link ergens tegen. In een recent artikel. 2011 interdaad. Dacht dat het week of wat oud was.

Maar het doet niet af aan het feit dat Nederlandse politiek fascistische en dwangmatig regeltjes aan het verzinnen is.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:12:43 #54
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109165885
Nou, aangezien er geen regels geïmplementeerd zijn dat ik kan zien doet dat er wel aan af eigenlijk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_109170201
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:-) Ohh kwam de link ergens tegen. In een recent artikel. 2011 interdaad. Dacht dat het week of wat oud was.

Maar het doet niet af aan het feit dat Nederlandse politiek fascistische en dwangmatig regeltjes aan het verzinnen is.
Zoals?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')