SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef Xanteh het volgende:
Zoë is gezond bezig zo te lezen![]()
Ik lig nu in de tuin met mijn laptopje, heerlijk die zon. Had zondag en maandag de tuin al lente klaar gemaaktNet 5 uurtjes wezen klussen dus ik blijf de komende tijd nog even in de tuin hangen
Oh tof!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
The Presidents of the United States of America.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:20 schreef Skoap het volgende:
ego post (niet bijgelezen)
Alles was goed! Ben vandaag 9 weken, ik dacht zelf dat ik morgen 9 weken zou zijn.
Ze zei al dat het met de 12 weken echo nog wel weer 1 of 2 dagen bijgesteld zou kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Fijn!!Venus in pocketformaat
© loveli
Ik ben er een beetje huiverig voor, heb een hekel aan bergen reclamemeuk per postquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:57 schreef Gerberaatje het volgende:
Kortom, helemaal leuk!! Want gratis
Ja en ik heb er nu 2quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:06 schreef Marjolijntje het volgende:
Tot nu toe ook geen reclame meuk hier. Doos van Prenatal was idd erg leukDie van de babydump ook, maar die knuffel, verschrikkelijk!
Ik kan je nu al zeggen dat dat inderdaad niet tijdelijk is. Je hebt misschien een opleving in je tweede trimester, maar mehnquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Fijn Skoap dat het zo mooi derop staat allemaal!
En welkom Liza!
Ik denk dat ik morgen toch maar even met die zwangerschapsverklaring naar HRM ga ... tot 2 uur is ECHT de max.. ik heb niet het gevoel dat het incidenteel gaat worden.
Qua werk kan het allemaal prima opgelost worden, daar ben ik alvast niet bang voor!
En weet je wat ik me ook nog bedacht? Die moeheid .. dat is misschien niet eens tijdelijk. Misschien houd ik het wel gedurende de hele zwangerschap. Moet ik zeker elke dag anderhalf uur als verlofuur weg gaan schrijven zeker.. houd ik helemaal geen vakantiedagen meer over.
Prima voor deze twee dagen.. vandaag en morgen.
Maar vanaf volgende week niet meer.. En dan kijken we weleens of het na een paar weekjes beter met me gaat.
Er wordt in V&A hier nog wel es gevraagd om die zeehond van BabyDump, dus wie weet kun je er iemand blij mee maken in plaats van weggooienquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Knuffel ligt hier nog op tafel, maar ik vermoed dat ie binnenkort de prullenbak in verdwijnt![]()
Verder vandaag weer flink moe en vanavond laat weer zw.yoga. Echt! Wie verzint het dat dat pas om half 9 begint
Dan maak ik er inderdaad liever iemand blij mee hoor!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er wordt in V&A hier nog wel es gevraagd om die zeehond van BabyDump, dus wie weet kun je er iemand blij mee maken in plaats van weggooien. Maar dat moet je zelf weten natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |