Ja, ja, ben al bijna weg. Moet nog even op iets wachten.quote:
Het is zo waar ook he.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat is ook mijn motto, geniet ervan zolang het kan.
Klote inderdaad. Is het uitgezaaid en valt er echt niets meer aan te doen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Serieus, kreeg het vandaag te horen, vreemd idee wel dat de immer aanwezige schoonmoeder er na toch ruim 32 jaar er binnenkort niet meer zal zijn.
Dat is best wel een rotvraag ook he. Dacht precies hetzelfde bij het zien van die eerdergenoemde film.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn schoonmoeder woont nog steeds op zichzelf in groot huis.
Ze reed nog auto tot d'r 85
Ik teken ervoor en dood gaan we allemaal
De kunst is het blijven voortbestaan door je daden.
We zullen doorgaan tot we bij het gaatje zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:19 schreef Staal het volgende:
M.a.w. hoe moet je leven om met alle plezier en in goede onschuld de dood in te gaan.
Beste koos, ga eens zuipen met je schoonmoeder en een hele nieuwe wereld gaat voor je open.quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:28 schreef superkoos het volgende:
[..]
nou die van mij ken aan het gas hoor
Nou moet je niet gaan pimpen met het feit dat jij een schoonmoeder hebt he.quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beste koos, ga eens zuipen met je schoonmoeder en een hele nieuwe wereld gaat voor je open.
die zuipt alleen een advocaatje eens in de 2 jaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beste koos, ga eens zuipen met je schoonmoeder en een hele nieuwe wereld gaat voor je open.
Nu kan het nog.quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan pimpen met het feit dat jij een schoonmoeder hebt he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |