Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Smaballenquote:
afblijvenquote:Op donderdag 15 maart 2012 01:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Smaballen
Toch doe ik denk ik Chantal Janzen er maar weer in
Make mequote:
Zusi en Watsonquote:
Watson heeft alleen pacequote:Op donderdag 15 maart 2012 01:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zusi en Watson
en eventueel Brad Evans. Zavarise nooit geprobeerd tho, maar andere 3 zijn bazen.
Zusi zo'n beetje beste schot onder de bronzes en Watson heeft altijd nice rushes en helpt aanvallend een hoop. Walcott is er niks bij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Watson heeft alleen paceZusi heeft wel decent stats maar zijn geen normale op de markt. Ik heb nu Avila oid.
Bastos natuurlijk, Nenequote:
Hoe slecht je team ook is, alles is 99?quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:30 schreef Confetti het volgende:
Haha pff. Dat nieuwe toernooi is echt helemaal fucked![]()
Bij offline heb je dus dat de CPU allemaal 99 stats heeft dankzij Ultimate Difficulty.
Maar ook online krijgen beide teams die boost waardoor beiden teams dus allemaal spelers met 99 stats hebben![]()
Alle spelers lijken aan de speed te zitten, kan nu mijn miljoenenteam wel in de prullenbak doen
Dan Bastosquote:Op donderdag 15 maart 2012 01:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee, geen 100k voor een van ze over.
Dat ook weer niet maar echt matige spelers spelen als Godenquote:Op donderdag 15 maart 2012 01:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe slecht je team ook is, alles is 99?
Wie dan als spits? Benzema? Remy ben ik tevreden over maar Benzema nog nooit mee gespeeld. Uiteraard neem ik de UP dan.quote:
UP Benzema sowieso dan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie dan als spits? Benzema? Remy ben ik tevreden over maar Benzema nog nooit mee gespeeld. Uiteraard neem ik de UP dan.
Ja, viel uiteindelijk wel mee tegen die CPU, maar het is gewoon niet leuk. Al mijn goals waren corners, curled shots van rand 16 of LB+Y en mega hard concentreren at the back met non stop containenquote:
Wel een 4-3-2-1 Gregquote:Op donderdag 15 maart 2012 02:09 schreef Rijst het volgende:
Hij krijgt een paar contracten en een paar non shiney spelers
Zo goed zal zijn IF ook echt niet zijn, maar het is wel de beste optie qua Nederlanders (naast IF Donk)quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:13 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand anders al met Heitinga gespeeld? Hij wordt soms best makkelijk afgetroefd.
Must Buyquote:Op donderdag 15 maart 2012 02:17 schreef StijnDa het volgende:
Menez toch als CAM uitgegevenHad effect dus.
True. Als ik dan toch een IF wil voor mijn PL team kan ik net zo goed voor Johnson gaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo goed zal zijn IF ook echt niet zijn, maar het is wel de beste optie qua Nederlanders (naast IF Donk)
Op ultimatedb staat hij als CAM...quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Must Buyalleen zijn schot is niet omhoog
zal niet al te duur worden denk ik. Ik zie toch echt alleen maar LM
Orgineel:Pquote:Op donderdag 15 maart 2012 02:25 schreef Toefjes het volgende:
Heb echt een superleuk BPL team gemaakt, met Hart op goal, Luiz als CB, Walcott op RW, dat soort spelers
Ik denk veel reacties met moeder en cunt en dat soort dingen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja,. ik denk dat ik ook veel verraste reacties ga ontvangen van mijn tegenstanders
Why?quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:25 schreef Toefjes het volgende:
Heb echt een superleuk BPL team gemaakt, met Hart op goal, Luiz als CB, Walcott op RW, dat soort spelers
Zo' n elftal inspireert totaal niet om tegen te spelen,ik zelf heb al zoiets van: fuck, het 150e BPL standaard elftal. Daardoor begin je toch wat minder scherp aan de wedstrijd. En dat wordt mijn voordeel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk veel reacties met moeder en cunt en dat soort dingen.
Dan worden ze wel 100 x zo scherp.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo' n elftal inspireert totaal niet om tegen te spelen,ik zelf heb al zoiets van: fuck, het 150e BPL standaard elftal. Daardoor begin je toch wat minder scherp aan de wedstrijd. En dat wordt mijn voordeel.
Lol, kan ook na 2 minuten IF Ramos, IF Chiellini (met +10 kaarten) en CR7 erin gooien. Gewoon, kijken wat voor berichtjes je dan krijgt
Omdat ik UP Aguero niet verkocht krijg, en het zonde vind hem te laten invallen alleen als het met Benzema niet lukt. Daarom een extra elftalletje voor erbij. Zit nu op 4 elftallenquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:36 schreef pascal08 het volgende:
Dit word 'm dan. Nog 300k en dan heb ik 'm in deze opstelling. Ik kan 'm eventueel nog upgraden, maar dat zijn upgrades van minstens een ton.
[ afbeelding ]
Haha, ziek! Wat een spotprijsjes voor die spelers trouwens zeg, het leven is maar makkelijk met een xboxquote:Op donderdag 15 maart 2012 02:36 schreef pascal08 het volgende:
Dit word 'm dan. Nog 300k en dan heb ik 'm in deze opstelling. Ik kan 'm eventueel nog upgraden, maar dat zijn upgrades van minstens een ton.
[ afbeelding ]
Niet janken, lagere prijzen, lagere winst bij handelen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ziek! Wat een spotprijsjes voor die spelers trouwens zeg, het leven is maar makkelijk met een xbox
Handicap incommingquote:Op donderdag 15 maart 2012 02:36 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb de winsten met formatiekaarten vooral behaald, en daar zijn de prijzen wel identiek. Matchcoins rewards zijn identiek.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet janken, lagere prijzen, lagere winst bij handelen.
Nah daar geloof ik niet zo in.quote:
Meer coins op de xbox markt dus moeilijker om te handelen ofzo, zal vast niet zo rechtevenrijdig zijn als je denkt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb de winsten met formatiekaarten vooral behaald, en daar zijn de prijzen wel identiek. Matchcoins rewards zijn identiek.
Conclusie: Ik heb recht om te janken, hetgeen ik nu ook ga doen
De prijzen van formatie kaarten die hier af en toe vanuit de xboxers de revue passeren lopen weldegelijk gelijk aan die van de ps3. Maar niet getreurd, ik betaal geen bijdrage voor online gamen, en klaag niet over de kwaliteit van mijn elftallen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Meer coins op de xbox markt dus moeilijker om te handelen ofzo, zal vast niet zo rechtevenrijdig zijn als je denkt.
for the love of god, why 5 at the back?quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:36 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Ramos en Silva Hgh Att Workrates hebben en ik niet van tegendoelpunten houd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
for the love of god, why 5 at the back?
veel wedstrijden met Lucio en Silva gespeeld, nooit problemen gehad met uit positie lopen..je wint ook niet meer met zulke baggerformaties..je hebt alleen minder de bal..quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat Ramos en Silva Hgh Att Workrates hebben en ik niet van tegendoelpunten houd.
Ehm nee? Er staan alleen LM's op de markt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:17 schreef StijnDa het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:43 schreef Maver24 het volgende:
Nog ff een tip jongens voor het Ultimate Toernooi , als je deze offline toch makkelijk wilt halen moet je voordat je aan de wedstrijd begint naar Spel Instellingen en dan op Y drukken voor de default settings , als je dan teruggaat staat het niveau op Professional , gisteravond het toernooi ook gewonnen en de 2 goude pakjes ontvangen
Ik zie hem nog steeds als LM, waar zie jij dan dat tie als CAM wordt uitgegeven ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:17 schreef StijnDa het volgende:
Klopt niet, het staat gewoon verkeerd op ultimatedb (IF Heitinga staat daar bv. ook als CDM).quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds als LM, waar zie jij dan dat tie als CAM wordt uitgegeven ?
serieus?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:43 schreef Maver24 het volgende:
Nog ff een tip jongens voor het Ultimate Toernooi , als je deze offline toch makkelijk wilt halen moet je voordat je aan de wedstrijd begint naar Spel Instellingen en dan op Y drukken voor de default settings , als je dan teruggaat staat het niveau op Professional , gisteravond het toernooi ook gewonnen en de 2 goude pakjes ontvangen
Cheaaatquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:43 schreef Maver24 het volgende:
Voordat je de wedstrijd op start of wanneer de aftrap is en dan pauze?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:43 schreef Maver24 het volgende:
900K?! Daar kun je een leuk team van bouwen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:53 schreef Joodnl het volgende:
Weet iemand een andere linksback dan Marcelo/
Hij mag mischien wel snel zijn, maar vind hem niet echt sterk overkomen.
Dit is op het moment me team..
http://www.futhead.com/12/squad/187819
Tips zijn altijd welkom.
ik heb nog 900K te besteden
Was ook maar een garpje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is daar nou cheat aan, zie het probleem niet,
Je moet het doen voordat je de match begint
GK: IF Diego Lopez (sowieso Valdes is echt te slecht voor zijn rating, de Julio Cesar van La Liga)quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:53 schreef Joodnl het volgende:
Weet iemand een andere linksback dan Marcelo/
Hij mag mischien wel snel zijn, maar vind hem niet echt sterk overkomen.
Dit is op het moment me team..
http://www.futhead.com/12/squad/187819
Tips zijn altijd welkom.
ik heb nog 900K te besteden
Chula is maar 700 coins ofzo toch? Verder is er een IF CM die erg goed is. Tevens wel heel erg weinig pace voor zilvers.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:32 schreef Alovenac het volgende:
http://futhead.com/12/squad/197987
Mijn cheap Portugees/Portugese liga team.
LM moet op den duur (als de markt weer wat beter op gang komt), vervangen worden door een Chula.
Wat zal ik nog meer het beste aan kunnen passen?
haha oke, nee eigenlijk is daar ook geen hol aan maar ja ach, een keertjequote:Op donderdag 15 maart 2012 11:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Was ook maar een garpje.
Ik snap sowieso niet dat sommige mensen tegen de CPU spelen, daar is toch geen hol aan
Thanxs..quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
GK: IF Diego Lopez (sowieso Valdes is echt te slecht voor zijn rating, de Julio Cesar van La Liga)
LB: IF Natxo Monreal
CB: als je problemen hebt met de pace van Pique kunt je IF Ramos halen of goedkopere Perea
CDM: trage Busquets eruit voor IF Keita of desnoods Mascherano
CAM/CF: Trochwoski eruit, Giuseppe Rossi op zijn plaats en op CF iemand anders verzinnen, Ozil ofzo
ST: UP Benzema
Klopt, maar ben in afwachting van mijn tradepile en Chula staat er niet in 451 opquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chula is maar 700 coins ofzo toch? Verder is er een IF CM die erg goed is.
Adrien Silva, geweldige speler vind ik. 10 wedstrijden mee gespeeld en zo goed verdedigend maar aanvallend ook. Tevens een ziekelijk schot. Maar ik ga mijn coins verkopen en ga nog maar met 3 teams spelen dus doe ik bijna alles wegquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:36 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Klopt, maar ben in afwachting van mijn tradepile en Chula staat er niet in 451 op.
Welke IF is dat dan?
Heb je Adrien Silva zelf ook nog? Anders even apart houden tot ik genoeg coins hebquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Adrien Silva, geweldige speler vind ik. 10 wedstrijden mee gespeeld en zo goed verdedigend maar aanvallend ook. Tevens een ziekelijk schot. Maar ik ga mijn coins verkopen en ga nog maar met 3 teams spelen dus doe ik bijna alles weg
Ik speel xboxquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:39 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Heb je Adrien Silva zelf ook nog? Anders even apart houden tot ik genoeg coins heb. Want die wil ik natuurlijk wel in dit team.
Je hebt een Portugees uit de Russische competitie daar staan, dus dan pakt Ricky net als de spits die je nu hebt maar 7 chemistry. Je moet daar iemand uit de Portugese competitie op CAM zetten of evt. Rodrigo (Spanjaard van Benfica) of Movsisyan (clubgenoot van die Miguel) als spits.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:32 schreef Alovenac het volgende:
http://futhead.com/12/squad/197987
Mijn cheap Portugees/Portugese liga team.
LM moet op den duur (als de markt weer wat beter op gang komt), vervangen worden door een Chula.
Wat zal ik nog meer het beste aan kunnen passen?
EDIT: Joao Alves als CM halen zal iig al zorgen dat alleen Ferreira en Sandro nog 7 chem hebben, dus doe ik dat maar en dan later even de linkerkant vervangen.. LM wordt dan Chula en dan is het overal 9 Chem. Alleen dan later nog van Wolfswinkel aantrekken
.
Denk dat Ze wel beter is in de spits met dit spel, dus zal ik een CAM moeten vervangen voor een CAM uit de Portugese competitie op ook de spits 9chem te geven?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:48 schreef DutchSL het volgende:
Die Portugees uit de Russische competitie.
Als je Ricky wilt moet je twee spelers uit de Portugese competitie er achter hebben, of anders Nederlanders maar die passen sowieso niet in het team.
Als je Rodrigo als spits neemt kun je die twee CAM's laten staan, want hij heeft een dubbele link met die Spanjaard.
Dat is ook weer zo. Kan dus beter gewoon Rodrigo als spits erin gooien en dan Jorge Ribeiro op CM. Maar dat gaat weer ten kosten van mijn link naar Merida.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:56 schreef DutchSL het volgende:
Ze is traag, Neca is traag, je CB's zijn traag.. ik zou het niet zo doen, maar misschien kan jij beter met low-pace omgaan dan ik.
http://futhead.com/12/squad/197987 dit heb ik nu. Sereno wordt dan volgende prio?quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt ook de iets duurdere Mateus als spits nemen, die is al helemaal snel.
Maar prio 1 is wat mij betreft je CB's, twee trage spelers.. ik zou er minstens 1 vervangen door Sereno (Portugees in Bundesliga) en eventueel de andere nog door Da Costa (maar dan heb je wel een andere linksback nodig).
Hilario als doelman dan.
Wil je perse een hybrid oid? Ik kan mijn (bijna) Franse team eigenlijk wel aan iedereen aanraden die 4321/433 speelt: http://futhead.com/12/squad/117831quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:06 schreef DannyDeko het volgende:
Hmm wat te doen met mn 100k die ik nu over heb...
Mijn favoriete team hoef ik in principe niets meer aan te veranderen:
UP RvP - Ibrahimovic
Elia - Sneijder - Aquilani - Krasic
Taiwo - Chiellini - Lucio - Maicon
De Sanctis
Verder heb ik nog tig teams en mogelijkheden om allerlei hybrids te maken met 4-3-3-. Heb alleen geen (geld voor) spelers als iniesta xavi messi etc
http://www.futhead.com/12/player/9671 ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:25 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/191405
Budget: 25 à 30k
Gezocht: Een goede LCM.
Was net de goedkoopste aan het uitzoeken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:26 schreef laucas het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/player/9671 ?
Tevezquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:25 schreef Lindgren. het volgende:
Toch maar niet voor Tevez of Lopez?quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:25 schreef Lindgren. het volgende:
Aimar is ook wel een fijn spelertje. De IF past misschien net in je budget, weet de prijs niet op de ps3.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was net de goedkoopste aan het uitzoeken.Thanks.
Ik kom een Higuain tegen op CM. 10k.Wtf.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:28 schreef laucas het volgende:
[..]
Aimar is ook wel een fijn spelertje. De IF past misschien net in je budget, weet de prijs niet op de ps3.
Hoeft niet per se een hybride maar is wel zo leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Wil je perse een hybrid oid? Ik kan mijn (bijna) Franse team eigenlijk wel aan iedereen aanraden die 4321/433 speelt: http://futhead.com/12/squad/117831
Spits positie kun je zelf wel uitzoeken, NIF Remy is ook al goed genoeg. En evt. M'bia ipv Mangala. Mangala is geen super verdediger ofzo.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:37 schreef vandermar het volgende:
Het is weer zover, ik speel met eredivisie silvers tegen iemand met gouden engelsen met Bent, Agbonlahor en Welbeck voorin. Ik sta 4-2 voor in de 82e minuut en nu drukt hij steeds op pauze
Ik scoorde nog 2xquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Het mooiste om te doen als ze achterin rondspelen is VOL op de aanval gaan, even niets doen (hij gaat waarschijnlijk hooghouden met z'n keeper ofzo), spelers in de juiste positie zetten en dan een kant kiezen waarvan je denkt dat ie 'm heen speelt. En met iedereen tegelijk jagen. Scoor je nog redelijk vaak mee.
En anders wel bij poging 2 of 3.
Directe rage quit tot gevolg. (nadat jij met je vinger tegen je lippen rondje veld gedaan hebt uiteraard)
Silver eredivisie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:50 schreef koenie95 het volgende:
Iemand hier tips voor een leuk team voor ongeveer 95-100k?
Heb net mijn MLS en Belgen verkocht voor wat vernieuwing maar heb geen flauw idee wat voor team ik wil maken.
http://www.futhead.com/12/squad/139503quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Klinkt als een plan, heb je mischien must haves?
Fernandez > Guidetti in FUT.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/139503
Kost je de helft van je coins.
whahha je bent gwn slecht xdquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:55 schreef Rijst het volgende:
Jahoor in de finale verloren van iemand met Agbonlahor en Torres in de spits + trainingkaartjes. Enige wat hij kon was 1-2tje en hoge lob. 3-4 verloren. In de 80ste kreeg ik een bullshit penalty tegen daarna ging die achterin rondtikken.
kk sneu
Wat hoor ik daar toch veel mensen over klagen. Het is fucking simpel om die bal te onderscheppen.quote:
http://www.futhead.com/12/squad/198233quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Klinkt als een plan, heb je mischien must haves?
Nee, in het begin werden ze overdonderd door de ultra attacking en high pressure, maar zoals het in evolutie van aidslijers gaat: ze worden er resistent tegen, want velen doen het, en daardoor passen ze zich aan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat hoor ik daar toch veel mensen over klagen. Het is fucking simpel om die bal te onderscheppen.
Dan doe ik dat wel, IF Fer ga ik niet redden met mijn budget.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/198233
Dat is mijn team maar je kan natuurlijk ook de gewone Fer halen. Eigenlijk zijn ze allemaal must have
quote:
Je moet gewoon met je spits tussen de keeper en de laatste linie gaan staan en wachten op een terugspeelbal. Rondje (B) in houden en vol aanvallen + hoge druk + hoge druk met team. Vaak onderschept de rest van je team die bal dan al, soms speelt ie in paniek terug op de keeper. Ik heb er echt nooit moeite mee iig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, in het begin werden ze overdonderd door de ultra attacking en high pressure, maar zoals het in evolutie van aidslijers gaat: ze worden er resistent tegen, want velen doen het, en daardoor passen ze zich aan.
Ik heb 3 teams of die houd ik over. MLS Bronze, Eredivisie silver en Ligue 1 goudquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:00 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dan doe ik dat wel, IF Fer ga ik niet redden met mijn budget.
Dan houd ik ongeveer 80k over voor nog een team.
Heb tot nu toe ligue 1, serie a, bundesliga, belgen en mls al gehad.
Ik ga Richards als CB proberen, en Walker als RB, is lachenquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb 3 teams of die houd ik over. MLS Bronze, Eredivisie silver en Ligue 1 goud
BPL kan je goed team voor weinig maken.
UP Mata - UP Hernandez - Walcott
Essien - Taarabt - Toure
Clichy - Luiz - Toure - Walker
Hart zoiets
Oke, thx voor de tips.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb 3 teams of die houd ik over. MLS Bronze, Eredivisie silver en Ligue 1 goud
BPL kan je goed team voor weinig maken.
UP Mata - UP Hernandez - Walcott
Essien - Taarabt - Toure
Clichy - Luiz - Toure - Walker
Hart zoiets
Dat kan zijn aangezien ze door meerdere bekende youtubers zijn gebruikt waardoor mensen ze pricefixenquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:07 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Oke, thx voor de tips.
Eredivisie silvers zijn wel wat duurder dan 15k die futhead aangeeft.
Beerens, overtoom, fernandez cabral enz zijn de goedkoopste alemaal 3k+
Kut youtubequote:Op donderdag 15 maart 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kan zijn aangezien ze door meerdere bekende youtubers zijn gebruikt waardoor mensen ze pricefixen
Ja ultimatedb faalt danquote:Op donderdag 15 maart 2012 03:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ehm nee? Er staan alleen LM's op de markt.
Stuur maar dm welke het is koop ik hem van je mag je het vanavond terug kopenquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom 4k tekort voor een IF Aimar van 23k.
Het is zo kut dat je dan op stage zit en niet ff gauw wat kunt spelen voor coins.
Geen Sereroquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/198233
Dat is mijn team maar je kan natuurlijk ook de gewone Fer halen. Eigenlijk zijn ze allemaal must have
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:14 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Stuur maar dm welke het is koop ik hem van je mag je het vanavond terug kopen
Ik heb wel met Serero gespeeld maar daar moest echt geen tegenstander in de buurt zijn, anders was hij gelijk de bal alweer kwijtquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen Serero
Het nadeel van die 2 bronze IFs is dat bronze consumables nu moeilijker verkopen, ik zet alle bronze healing (dus ook heals all) gewoon voor 150 BIN erop. Zonet had ik de baas Grabban in een pack, helaas is hij niet zoveel waard.
Ik vond hem een held in mijn beginsquad. Scoorde veel en dribbelt ontzettend lekker.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel met Serero gespeeld maar daar moest echt geen tegenstander in de buurt zijn, anders was hij gelijk de bal alweer kwijt
Oke, ik zoek hem ff opquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond hem een held in mijn beginsquad. Scoorde veel en dribbelt ontzettend lekker.
Jep! 23,5kquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:18 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Oke, ik zoek hem ff op
Edit: Die cm?
Je kunt 'm er ook opzetten, dan maak ik alvast 19k over en dan krijg je zo snel mogelijk de overige 5.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:22 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Heb hem gekocht, laat maar weten wanneer je het geld hebt!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:25 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Is goed, ik zet hem er op met een bin van 100k
Dat zeggen die oplichter van Undercover in Nederland ook.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]jij bent helemaal een hommo.
Zo ben ik niet.
Hij staat er opquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel de coins overmaken zonder dat je Aimar geeft, komt op hetzelfde neer. Alleen moet ik dan jou vertrouwen ipv andersom.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zeggen die oplichter van Undercover in Nederland ook.
Jouw teamnaam.quote:
Geaccepteerdquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb je Rijst meegestuurd, als Trade Offer.
Thanks hè! Ik ga er met Aimar vandoor, richting de Bahama's.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:30 schreef koenie95 het volgende:
Zo en dan nu maar weer verder bouwen aan mijn Eredivisie Silvers
Is goed, laat maar weten, Mag je Rijst terug kopenquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks hè! Ik ga er met Aimar vandoor, richting de Bahama's.![]()
j/k. Je krijgt het zodra ik het heb.
Wie niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lindgren staat hier als de grootste oplichter bekend.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
HAHAHAHAHA, met MLS bronze 3-1 van het volgende team gewonnen
Eto'o - Doumbia
Welliton
Leiva IF - Hernanes
Clichy - Toure - Kompany - Lucio - Rafinha
HartHAHAHAHAHAHA die kerel speelde als een vieze sweater maar kond Kandji en Oduro niet afstoppen met 5 man
hahahahaha wat een banaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
Eto'o - Doumbia
Welliton
Leiva IF - Hernanes
HartHAHAHAHAHAHA die kerel speelde als een vieze sweater maar kond Kandji en Oduro niet afstoppen met 5 man
Wat een banaan jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
Eto'o - Doumbia
Welliton
Leiva IF - Hernanes
Wees niet getreurd. Je bent niet de enige.. ik sta op -602k atmquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik doe best wel goede trade-zaken.Heb maarliefst -557k trade profit.
Coins. Dat wordt m'n volgende projectje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:47 schreef DannyDeko het volgende:
Lindgren waarom haal je btw geen Ramos voor RB ipv die trage drol die ook niet kan koppen?
Omdat jij een FC Kip logo hebt, niet ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:52 schreef Rijst het volgende:
WAAROM HEET MIJN TEAM GEEN FC KIP!?!?? WAAROM HEET JOUW TEAM GEEN FC KIP?!?!
Duartequote:Op donderdag 15 maart 2012 13:56 schreef koenie95 het volgende:
Alleen nog Fer en Duarte halen voor mijn eredivisie silvers en dat team is klaar
Dan puzzelen voor een ander leuk team van rond de 70k
Beter zoeken, er staan er meer op de PS3 markt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de PS3'ers: De enige IF Schone op de markt staat erop voor 11k bin. Moet wel íets winst op te behalen zijn, toch?
Ik heb een FC Kip logo? Jij hebt een FC Kip logo!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Omdat jij een FC Kip logo hebt, niet ik.
Wtf. Ik zoek net op CM, krijg ik er 1, zoek ik daarna op MIDFIELDERS krijg ik er 80quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Beter zoeken, er staan er meer op de PS3 markt.
3 Judeskas voor jou:quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb een FC Kip logo? Jij hebt een FC Kip logo!!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
3 Judeskas voor jou:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goossens kan ook, ik vind Duarte wel fijn spelen.quote:
Bazenteamquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:04 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/198432
O hier kan ik mensen mee boos maken, eigenlijk moet ik een apart account maken waarmee het ook lijkt alsof ik Duitser ben
Wacht nog 1 dag, discard waarde.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:05 schreef Toefjes het volgende:
PS3'ers : wat hebben jullie voor IF Heitinga betaald?
Leuke wissel, Goossens, voor zijn schot en vrije trap. Maar komt verder ook kwaliteit te kort wmb.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goossens kan ook, ik vind Duarte wel fijn spelen.
Vind ik altijd zo jammer om dan 1 speler uit een andere competitie erbij in te plempen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:04 schreef DutchSL het volgende:
O hier kan ik mensen mee boos maken, eigenlijk moet ik een apart account maken waarmee het ook lijkt alsof ik Duitser ben
Ja, zullen morgen met happy hour wel weer een zooi extra op de markt koemen, en de echte Nederland liefhebbers zullen dan ook inmiddels wel voorzien zijnquote:
NepentheZ.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:11 schreef Alovenac het volgende:
Iemand nog wat bekende mensen op youtube die leuke FUT filmpjes of FIFA filmpjes hebben?
Dat is juist toffer, hybridamania.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo jammer om dan 1 speler uit een andere competitie erbij in te plempen.
Ik ga hem trouwens naast IF Brouwers gebruiken, of belgium hybrid met Vertoghen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zullen morgen met happy hour wel weer een zooi extra op de markt koemen, en de echte Nederland liefhebbers zullen dan ook inmiddels wel voorzien zijn
Ik vind hybrids zeker wel tof, maar dan wel wat gevarieerder dan met 1 buiten beentje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is juist toffer, hybridamania.
Ik heb hem nog even wat bruter gemaakt:
Meest treurige is dat ik het nog kan betalen ook, tenminste als ik de gewone Robben ipv IF Robben neem (of de gewone Silva)
Een mix van nationaliteiten/competities die uiteindelijk toch een goede chemistry geeft.quote:
Of veel spelenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:20 schreef Alovenac het volgende:
Hoe zijn jullie in staat gekomen zulke teams te kopen? Veel traden? Veel packs kopen en geluk hebben?
Koevermans pricefixen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:20 schreef Alovenac het volgende:
Hoe zijn jullie in staat gekomen zulke teams te kopen? Veel traden? Veel packs kopen en geluk hebben?
Sam5000I en Trout91 vergetenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
NepentheZ.
FifaGamingHD
KSIolajidebt
Joshflip1989
Letsfifa11
ph1lp0tt0
RossiHD
waarom zou je uberhaubt een manager willenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FUT is weer bugged as fuck, kan niet eens m'n manager veranderen
Gervinhoquote:
in ieder geval geen packs kopenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:20 schreef Alovenac het volgende:
RW ook gewoon Gervinho. Walcott met zijn 68 passingquote:
Beerens heeft nog slechtere passingquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
RW ook gewoon Gervinho. Walcott met zijn 68 passingzonder pace is het gewoon een matige versie van Beerens.
Probeer 'N Zogbia! Snel, goede passing en linksbenigquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beerens heeft nog slechtere passing![]()
Ik heb IF Ben Arfa aangeschafd voor RW, kijken of dat wat is.
Ik vond dat ik uit m'n hoofd nog redelijk ver kwam.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sam5000I en Trout91 vergeten
Airjapes, Jackattack, antoholland, Blutacs, Barcaboy
Wie gaat er dan ook passen met walcott!? Rennen en dribbelen. Ik vind hem een fijnere dribbel hebben dan bijv Lavezzi ofzo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
RW ook gewoon Gervinho. Walcott met zijn 68 passingzonder pace is het gewoon een matige versie van Beerens.
Voetbal gaat om doelpunten. Hij kan niet goed schieten en hij kan niet goed passen, wou je de bal rechtstreeks de goal in rennen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook passen met walcott!? Rennen en dribbelen. Ik vind hem een fijnere dribbel hebben dan bijv Lavezzi ofzo.
Klinkt als een prima plan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Voetbal gaat om doelpunten. Hij kan niet goed schieten en hij kan niet goed passen, wou je de val rechtstreeks de goal in rennen?
Ik heb Walcott maar gewoon gekocht, als die niet bevalt vervang ik hem wel voor Gervinhoquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat ie niet kan schieten vind ik onzin... 45 wedstrijden gespeeld met hem en 36 goals.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Voetbal gaat om doelpunten. Hij kan niet goed schieten en hij kan niet goed passen, wou je de bal rechtstreeks de goal in rennen?
Ik moest ook lijstje erbij pakkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond dat ik uit m'n hoofd nog redelijk ver kwam.
Daar zat ik al op te wachtenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van Persie - Koevermans
de rest mls
Ja, dat zegt meer over jouw kwaliteit dan over die van Walcott. Er zijn ook mensen die met Agbonlahor veel scoren, maar die heeft toch echt een matg schot vergelijken bij de topspitsen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat ie niet kan schieten vind ik onzin... 45 wedstrijden gespeeld met hem en 36 goals.
Zo heb ik ook in een 442 team Aquilani op CM staan en die heeft 64 shooting maar heeft een beestachtig schot alleen z'n finishing is laag, maarja zelf beetje mikken en ze vliegen er allemaal in.
Ik moest tegen 5 sterren team met 5 at the back alles goud en IF'squote:Op donderdag 15 maart 2012 14:55 schreef Toefjes het volgende:
met het 2 sterren MLS team gewonnen van een 4 sterren (budget) bundesliga team.Waaschijnlijk de bank gevuld met bronzes, zijn overall rating was 74, maar al zn spelers waren goud. Hij maakte 0-1, was heel happy, keek de 3 herhalingen, maar de einduitslag was voor mij: 9-1
EA Forum doet het al de hele dag niet bij mij, bij jou wel?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
"identical in terms of stats, skills and height but IF Aimar is 180k cheaper. "
Etc, etc. EA Forum staat er vol mee. Ik heb een baasje binnengehaald denk ik.
92 passing
Vind het al heel wat dat ie gebleven is..quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:55 schreef Toefjes het volgende:
met het 2 sterren MLS team gewonnen van een 4 sterren (budget) bundesliga team.Waaschijnlijk de bank gevuld met bronzes, zijn overall rating was 74, maar al zn spelers waren goud. Hij maakte 0-1, was heel happy, keek de 3 herhalingen, maar de einduitslag was voor mij: 9-1
Ja, doet 't hier gewoon?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
EA Forum doet het al de hele dag niet bij mij, bij jou wel?
Zal ik dan geband zijn ofzo, ik heb niks verkeerds gedaan ?
Dat wijf is toch een Nederlandsquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:11 schreef vandermar het volgende:
Beter doen ze dit nummer in de volgende fifa.
Vind het echt chill nummer
Ja klopt, iets van La rose als achternaamquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat wijf is toch een NederlandsMiss nog wat
Cheap om kak competitie en slecht schot.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:57 schreef Lindgren. het volgende:
Aimar
92 Ball Control
92 Crossing
93 Curve
89 Dribbling
94 Long Pass
98 Short Pass
95 Agility
90 ReactionsWaarom is die dude zo cheap. Alleen omdat ie geen pace heeft? (82 om 78)
Je moet 'm gewoon als CM gebruiken en alles afspelen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Cheap om kak competitie en slecht schot.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja klopt, iets van La rose als achternaam
Dat is die piraat van Glee toch? Santana en Dianna Agronquote:
Censored versionquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:11 schreef vandermar het volgende:
Beter doen ze dit nummer in de volgende fifa.
Vind het echt chill nummer
Gewoon doorgespeeld, ondanks dat het een Duitser was geen rage tackles of iets dergelijks. Misschien had ik meer genade met hem moeten hebben, maar ja, dat is lastig als het om Duitsers gaat...quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:07 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Vind het al heel wat dat ie gebleven is..
Ook gewoon doorgespeeld?
Link?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:17 schreef Rijst het volgende:
![]()
Er zijn trouwens nekkid pics van Britney gelekt
ow, die heeft donker haar toch?quote:
Alle vrouwen worden lelijk. Kijk Jennifer Anistonquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Britney Spears, 10 jaar geleden al overschat kwa uiterlijk en nu gewoon lelijk
hahaha... goed bezigquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon doorgespeeld, ondanks dat het een Duitser was geen rage tackles of iets dergelijks. Misschien had ik meer genade met hem moeten hebben, maar ja, dat is lastig als het om Duitsers gaat...
Namen zijn bij mij alweer normaal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Weet iemand welk stadion de Arena is?
Nu de webapp allemaal van die gekke namen geeft?
Die is ook wel een jaar of 15 ouder hé, toen zij zo oud was als Britney nu was Aniston nog lang niet zo afgetakeld.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alle vrouwen worden lelijk. Kijk Jennifer Aniston
Hmm, bij mij nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:35 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Namen zijn bij mij alweer normaal.
Vertelquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:45 schreef Confetti het volgende:
Ik heb het handicap systeem ontrafelt. Denk ik.
Do tell.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:45 schreef Confetti het volgende:
Die zit er lekker in jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:48 schreef vandermar het volgende:
Hier mijn vrije trap met Ben Arfaheerlijke vrije trap.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/116949390
Goeie cliffhangerquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:45 schreef Confetti het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |