Ik wilde dezelfde vraag gaan stellen. Een paar pagina's terug las ik namelijk dat 9footballshirt 'niet van het echt te onderscheiden' zou zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil het NL thuisshirt bestellen bij http://www.9footballshirt.com/. Ik begreep al dat de kwaliteit goed is echter ben ik ook benieuwd of de shirts tight / slim fit zijn, zoals de originele?
Idd. Anders bestel ik wel gewoon de echte, dan maar 70 euro. Bij Aktiesport nu gratis bedrukkingquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik wilde dezelfde vraag gaan stellen. Een paar pagina's terug las ik namelijk dat 9footballshirt 'niet van het echt te onderscheiden' zou zijn.
Maar op de site zelf zie ik twee toch wel verschillende foto's van het shirt staan.
[ afbeelding ]
Er is deze foto (met slim fit pasvorm). (Ik gok een gejatte stock foto van Nike?)
[ afbeelding ]
En dan is er deze foto. Die toch alles behalve slim fit lijkt te zijn, maar eerder modelletje vuilniszak (of is het een XL?).
Die long sleeves verkopen ze ook niet officieel. Koop gewoon hier dat is niet van officieel te onderscheiden. En geloof me ik ben kritisch!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:26 schreef Leme het volgende:
[..]
die is niet officieel man, toch bedankt dat je help haha
Lelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:33 schreef voetbaltalent het volgende:
Het nieuwe Liverpool uitshirt 2013 ?? van nieuwe kledingsponsor Warrior
[ afbeelding ]
"Warrior Sports" ... ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:33 schreef voetbaltalent het volgende:
Het nieuwe Liverpool uitshirt 2013 ?? van nieuwe kledingsponsor Warrior
[ afbeelding ]
succes, ik wacht je review afquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Buiten dat, de prijs is ook helft als van 9footballshirt en adv filmpje ziet kwaliteit er zeer goed uit. Dus Ooku morgen even bestellen? lol
Nice! Alleen er staat: "Remark : The FIFA WORLDCUP WINNER 2010 Badge already attach with the shirt . ". Wat bedoelen ze daar nou weer mee?quote:Op maandag 30 april 2012 20:02 schreef 64Bitch het volgende:
Haaaaiii mensen!
Hebt iemand al ervaring met deze website?
http://www.4footballshirts.com/germany-home-1213
Er goedkoop en gezien de filmpjes zien shirts er ook goed uit.
Voordat ik bestel zou ik willen weten of iemand er al ervaring mee heeft hier.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:43 schreef Fiorano het volgende:
Bril-jant. Maat van mij heeft ook een goedkoop shirt besteld met als bedrukking:
Spuit en als nummer 11
Maat van mij naam Number en nummer 1quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:43 schreef Fiorano het volgende:
Bril-jant. Maat van mij heeft ook een goedkoop shirt besteld met als bedrukking:
Spuit en als nummer 11
70 euro voor een onbedrukt shirtje? Its a No GO!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:26 schreef TBakkert het volgende:
voor de echte bazen, die het officieel kopen
http://www.uksoccershop.com/
Goed die 9footballshirt.com levert dus klaarblijkelijk niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:00 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik heb nu al meerdere mailen een order geplaatst op 9footballshirt.com. Vervolgens hoor ik helemaal niks meer van ze (heb zeker weten mailadres goed ingevuld), en in m'n spam map zit ook niks. Nu hoeft het niet meerGeloof nooit dat ik dat shirt nog voor het EK in huis heb als het zo moet.
vervolgens kreeg ik dit terugquote:Dear sir/madam,
I have a question about the following shirt NETHERLANDS HOME 12/13 (http://www.4footballshirts.com/germany-home-1213). It says "Remark : The FIFA WORLDCUP WINNER 2010 Badge already attach with the shirt ." What does this mean? Can the badge be removed or is it sticked to the shirt? Thanks for your response.
Regards
en daarnaquote:it sticked to the shirt thanks
Leek me ook nogal onlogisch als het wel zo zou zijn. Anyway, ik ga deze maar bestellen: http://www.4footballshirts.com/germany-home-1213quote:Oh! sorry,friend
it for Spain only.
sorry again.
Dit zijn toch echt replica shirts vriend:quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef Luco het volgende:
Die T-bar zit alleen op de wedstrijd shirts, niet de replicas. Ook die lucht gaten in de zij vind je niet op de replica
Dus dit noem jij "Stockfoto's" ???quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef Luco het volgende:
Nieuwe meesters staat ook in de nek van mijn shirt. Besteld bij 9football.
Wie weet gebruikt dat Wave stockphotos en niet fotos van hun product
Op mijn pik getrapt? Waarom zou ik?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:49 schreef Luco het volgende:
Op je pik getrapt? Zit mobiel en had die site nog niet bekeken.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef Kn0x het volgende:
Het is iig duidelijk dat je een aandeel hebt binnen waveshirts
tja als je zo lult...quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik bestel meestal gewoon op taobao als ik in Beijing ben. Kost meestal maar een euro of 5-10 en dan heb je shirt+broekje. Je kunt ook hele trainingspakken e.d. krijgen. Enige nadeel is dat je zelf even goed moet zoeken naar de juiste kwaliteit, maar je haalt het tweede tussenliggende station (die websites) ertussenuit, want die pakken gewoon een euro of 10 winst op elk shirt. Bovendien kun je via taobao gewoon aan ze vragen of ze 't shirt meten zodat je sowieso de goede maat hebt.
Je kunt vast ook wel vanuit hier via taobao bestellen, alleen moet je dan kijken naar de verzendkosten. Kan zijn dat je dan alsnog voordeliger uit bent bij die webshops die in bulk bestellen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:39 schreef Downstar het volgende:
tja als je zo lult...( alles is altijd goedkoper zonder tussenkomst van andere partijeen..)
dan is t voor ons nogaltijd goedkoper om 10 euro extra te betalen aan die tussenagents dan een ticket naar china toch
8 euro inderdaad, shirt+broekje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:42 schreef Saind het volgende:
http://item.taobao.com/item.htm?id=14431048831
Duur is anders, dat wel. Omgerekend 10 dollar
ja zonder shippingkosten, en paypalfee en fee voor de agent ..quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:42 schreef Saind het volgende:
http://item.taobao.com/item.htm?id=14431048831
Duur is anders, dat wel. Omgerekend 10 dollar
heel vaak al gedaan doormiddel van taobaoagents, echter gebleken dat je dan vaak niet verzekerd bent van goede kwaliteit..quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je kunt vast ook wel vanuit hier via taobao bestellen, alleen moet je dan kijken naar de verzendkosten. Kan zijn dat je dan alsnog voordeliger uit bent bij die webshops die in bulk bestellen.
Daarom is zo'n webshop draaien ook zo'n feest.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
ja zonder shippingkosten, en paypalfee en fee voor de agent ..
dus de prijs is vaak uiteindelijk hoger dan de prijs via de gemiddelde websites..
daarnaast valt nog wel veel af te dingen bij die chineesjes
Klopt. Ik heb van de tien tot twintig shirts denk ik ook wel een stuk of vijf die ik kwalitatief eigenlijk niet op echt vind lijken. Alleen soms zitten die juist best lekker, haha. Dus achteraf draag ik die toch het meest bij een balletje trappen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
heel vaak al gedaan doormiddel van taobaoagents, echter gebleken dat je dan vaak niet verzekerd bent van goede kwaliteit..
thai quality is bij de 1 echt hele goede kwaliteit qua stof, de andere interpreteert t weer als zijnde goede echt lijkende logo's..
vaak heb je bij de normale websites( zoals hier bekend) wel een standaard qua kwaliteit en word je achteraf niet verrast
Moet je eerst aandelen kopen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:21 schreef Saind het volgende:
Ik snap die site waveshirts echt niet. Hoe bestel je daar überhaupt iets?
Nee ik ben slechts een zeer tevreden klant van die knakker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef Kn0x het volgende:
Het is iig duidelijk dat je een aandeel hebt binnen waveshirts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |