Hier weer verder.quote:Belgische schoolkinderen komen om bij ongeluk
SIERRE - Een zwaar verkeersongeluk met een autobus in Zwitserland heeft dinsdagavond laat het leven gekost aan 28 mensen. Volgens Belgische en Zwitserse media zijn onder de doden 22 Belgische schoolkinderen uit Lommel en Heverlee.
De bus verongelukte door onbekende oorzaak in een tunnel bij de plaats Sierre, in het zuidwesten van het land. Volgens Zwitsere media was het een eenzijdig ongeluk. Er zouden minstens 24 kinderen gewond zijn geraakt. De jonge slachtoffers zijn volgens de berichten rond de 12 jaar oud.
http://www.telegraaf.nl/b(...)Belgische_bus__.html
Ik was tussen de 17 en 23. Dus dat gaat terug tot zo'n 9 jaar geleden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was dat dan? En niet iedere chauffeur of maatschappij is er even streng in, helaas. Ik zeg het bij iedere rit die ik doe iig..
Uhhquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Toen ik een paar jaar geleden naar Salou ging met de bus werd er ook niets over gezegd..
Ik heb er geen woorden voorquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn ze... Foto via mijn FB wordt zo'n duizend keer per minuut gedeeld.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had die foto ook al op nieuwsstes gezien ja, maar dan met onherkenbare gezichtenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna allemaal weg. Wat vreselijk. Maar waarom die foto ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn godquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto doet mij meer dan alle foto's van die bus zelfquote:
Droeg je je gordel wel of dacht je omdat er niets over gezegd werd het niet verplicht was? En was er helemaal geen introductiepraatje van de chauffeur(s)?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Toen ik een paar jaar geleden naar Salou ging met de bus werd er ook niets over gezegd..
Ik dacht dat het niet verplicht was omdat er niets over werd gezegd. En er was wel een introductiepraatje maar niet iets over gordels ofzo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Droeg je je gordel wel of dacht je omdat er niets over gezegd werd het niet verplicht was? En was er helemaal geen introductiepraatje van de chauffeur(s)?
Hmm.. bereid je maar alvast voor op een hoop kritiek dat je die foto geplaatst hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel een beetje terechtquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hmm.. bereid je maar alvast voor op een hoop kritiek dat je die foto geplaatst hebt.
Dank je, ze gaan het nodig hebben hier.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had die foto ook al op nieuwsstes gezien ja, maar dan met onherkenbare gezichten
Sterkte, aan jou en de hele gemeenschap daar
Ik begrijp niet wat je wil vragen...?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijna allemaal weg. Wat vreselijk. Maar waarom die foto ?
Ja, precies wat ik net tegen mijn vriend zei...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Deze foto doet mij meer dan alle foto's van die bus zelf
Omdat ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hmm.. bereid je maar alvast voor op een hoop kritiek dat je die foto geplaatst hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah oei...? Ik zie daar geen kwaad in...quote:
Het is wel een beetje raar dat je weet dat er dood van zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb toch liever deze foto dan de busfoto.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb geen vragenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dank je, ze gaan het nodig hebben hier.
[..]
Ik begrijp niet wat je wil vragen...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |