Hier weer verder.quote:Belgische schoolkinderen komen om bij ongeluk
SIERRE - Een zwaar verkeersongeluk met een autobus in Zwitserland heeft dinsdagavond laat het leven gekost aan 28 mensen. Volgens Belgische en Zwitserse media zijn onder de doden 22 Belgische schoolkinderen uit Lommel en Heverlee.
De bus verongelukte door onbekende oorzaak in een tunnel bij de plaats Sierre, in het zuidwesten van het land. Volgens Zwitsere media was het een eenzijdig ongeluk. Er zouden minstens 24 kinderen gewond zijn geraakt. De jonge slachtoffers zijn volgens de berichten rond de 12 jaar oud.
http://www.telegraaf.nl/b(...)Belgische_bus__.html
Ik was tussen de 17 en 23. Dus dat gaat terug tot zo'n 9 jaar geleden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was dat dan? En niet iedere chauffeur of maatschappij is er even streng in, helaas. Ik zeg het bij iedere rit die ik doe iig..
Uhhquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Toen ik een paar jaar geleden naar Salou ging met de bus werd er ook niets over gezegd..
Ik heb er geen woorden voorquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn ze... Foto via mijn FB wordt zo'n duizend keer per minuut gedeeld.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had die foto ook al op nieuwsstes gezien ja, maar dan met onherkenbare gezichtenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna allemaal weg. Wat vreselijk. Maar waarom die foto ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn godquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto doet mij meer dan alle foto's van die bus zelfquote:
Droeg je je gordel wel of dacht je omdat er niets over gezegd werd het niet verplicht was? En was er helemaal geen introductiepraatje van de chauffeur(s)?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Toen ik een paar jaar geleden naar Salou ging met de bus werd er ook niets over gezegd..
Ik dacht dat het niet verplicht was omdat er niets over werd gezegd. En er was wel een introductiepraatje maar niet iets over gordels ofzo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Droeg je je gordel wel of dacht je omdat er niets over gezegd werd het niet verplicht was? En was er helemaal geen introductiepraatje van de chauffeur(s)?
Hmm.. bereid je maar alvast voor op een hoop kritiek dat je die foto geplaatst hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel een beetje terechtquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hmm.. bereid je maar alvast voor op een hoop kritiek dat je die foto geplaatst hebt.
Dank je, ze gaan het nodig hebben hier.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had die foto ook al op nieuwsstes gezien ja, maar dan met onherkenbare gezichten
Sterkte, aan jou en de hele gemeenschap daar
Ik begrijp niet wat je wil vragen...?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijna allemaal weg. Wat vreselijk. Maar waarom die foto ?
Ja, precies wat ik net tegen mijn vriend zei...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Deze foto doet mij meer dan alle foto's van die bus zelf
Omdat ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hmm.. bereid je maar alvast voor op een hoop kritiek dat je die foto geplaatst hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah oei...? Ik zie daar geen kwaad in...quote:
Het is wel een beetje raar dat je weet dat er dood van zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb toch liever deze foto dan de busfoto.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb geen vragenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dank je, ze gaan het nodig hebben hier.
[..]
Ik begrijp niet wat je wil vragen...?
Ja, mij ook...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Deze foto doet mij meer dan alle foto's van die bus zelf
Ik vind het niet zozeer ongepast om eerlijk te zijn...zo krijgen alle slachtoffertjes een gezicht, en bovendien is Marie30 bekend met een paar van die slachtoffertjes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef zapato61 het volgende:
dat het niet gepast is om die foto te plaatsen
Misschien niet nee, daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef zapato61 het volgende:
en ik zou de foto van mijn kind ook niet op een of andere site willen tegenkomen
Ik denk dat die foto toch wel opgedoken was.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef zapato61 het volgende:
en ik zou de foto van mijn kind ook niet op een of andere site willen tegenkomen
Ja ik vond het ook niet zo ongepast, en vind zelf die foto's van de bus en dat bloed (heb niet gekeken) veel erger... Maar anderen hebben ook wel weer gelijk, dat het niet zo geweldig is voor de ouders. Maar de foto wordt wel door de familieleden zelf op FB geplaatst... wil ik er dan wel bij zeggen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind het niet zozeer ongepast om eerlijk te zijn...zo krijgen alle slachtoffertjes een gezicht, en bovendien is Marie30 bekend met een paar van die slachtoffertjes.
Ja vast maar Marie gaat wel verquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik denk dat die foto toch wel opgedoken was.
Zie de post van Marie boven je.quote:
Jawel, maar Marie heeft het op haar FB account gezet en woont daar in de buurt. Persoonlijk vind ik dat ondoordacht.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik denk dat die foto toch wel opgedoken was.
Idd, familieleden plaatsen zelf deze foto.quote:
Nogmaals, de foto is door familieleden zelf op FB gezet en ondertussen al 1000 keer gedeeld. Als ik jullie nu allemaal als vriend toevoeg kon je hem ook zien en nog veel anderen die continu gepost worden.quote:
Okay, maar dat is hun keuze. Ik zou het gewoon uit voorzorg van je eigen FB account halen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook niet zo ongepast, en vind zelf die foto's van de bus en dat bloed (heb niet gekeken) veel erger... Maar anderen hebben ook wel weer gelijk, dat het niet zo geweldig is voor de ouders. Maar de foto wordt wel door de familieleden zelf op FB geplaatst... wil ik er dan wel bij zeggen.
Het zal ongetwijfeld niet lang duren voordat hij op hier op iemands fb opduikt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nogmaals, de foto is door familieleden zelf op FB gezet en ondertussen al 1000 keer gedeeld. Als ik jullie nu allemaal als vriend toevoeg kon je hem ook zien en nog veel anderen die continu gepost worden.
Euh neen, hij staat niet op mijn FB hé, maar wordt hier door de omgeving constant gedeeld.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel, maar Marie heeft het op haar FB account gezet en woont daar in de buurt. Persoonlijk vind ik dat ondoordacht.
Ik vind niet dat jij jezelf moet verdedigen...je bedoelde het niet verkeerd, maar alleen maar uit respectquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Euh neen, hij staat niet op mijn FB hé, maar wordt hier door de omgeving constant gedeeld.
Dit is fok toch ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld niet lang duren voordat hij op hier op iemands fb opduikt.
Ik was al aan het typen voor Marie aangaf dat de familieleden die foto ook op hun FB pagina zetten.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik was al aan het typen voor Marie aangaf dat de familieleden die foto ook op hun FB pagina zetten.
Jawel, maar op het moment dat iets openbaar wordt gedeeld, kun je ook niet meer verwachten dat het niet gepost wordt. Evenals een foto op fb posten en dat ie dan ergens anders gebruikt wordt.quote:
Ik weet wel zeker dat ze het goed bedoelt... daar ging het ook niet om. Wil haar juist gezeur besparenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind niet dat jij jezelf moet verdedigen...je bedoelde het niet verkeerd, maar alleen maar uit respect
Dank je... en idd ik bedoelde het goed. Sorry als ik iemand schoffeerde en bedankt aan degene die het goede in me zien...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind niet dat jij jezelf moet verdedigen...je bedoelde het niet verkeerd, maar alleen maar uit respect
Belachelijk dat familie die foto's postenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik was al aan het typen voor Marie aangaf dat de familieleden die foto ook op hun FB pagina zetten.
Jij post natuurlijk ook iets meer vanuit emotie denk ik zomaarquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dank je... en idd ik bedoelde het goed. Sorry als ik iemand schoffeerde en bedankt aan degene die het goede in me zien...
Je vind het belachelijk dat de families een foto van hun kinderen op hun FB plaatsen ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Belachelijk dat familie die foto's posten
Welnee. Dat is voor hun een output van hun verdriet, misschien vinden ze er troost aan. Daar is niets belachelijks aan, of je dit nu in een gesprek doet, of in de huidige tijd op fb. De meeste mensen willen hun verdriet maar ook en vooral hun liefde delen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag de familie dat alsjeblieft lekker zelf weten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
En om deze uitspraak dacht ik dat ze het zelf op haar eigen FB had geplaatst. Dat leek me niet verstandig, gezien ze in de buurt van die school woont.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom? Liever dat in herinnering dan een bloederige bus, zo zou ik denken in elk geval.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen idd...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:36 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mag de familie dat alsjeblieft lekker lekker zelf weten?
Ja echt ik vind dat raar. Niks en niks is heilig met die sociale media.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je vind het belachelijk dat de families een foto van hun kinderen op hun FB plaatsen ?
Voor de orde, Vleermuis is m'n broerke.quote:Op woensdag 14 maart 2012 @ 21:39 schreef Vleermuis het volgende:
3 vriendjes en vriendinnetjes van mijn half zusje zijn ook omgekomen, van een aantal anderen nog niks gehoord maar ergste word gevreest
Ja is ook verwarrend... Ik bedoelde meer dat ik eraan kwam via mijn FB. Ik zou dat nooit doen, dat zelf op mijn FB zetten... Heb die foto trouwens ook al sinds vanmiddag duizenden keren voorbij zien komen... Daarom dat ik hem nu postte, hij wordt al zo vaak gedeeld en gepost...dat houdt je niet meer tegen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En om deze uitspraak dacht ik dat ze het zelf op haar eigen FB had geplaatst. Dat leek me niet verstandig, gezien ze in de buurt van die school woont.
Zoiets kan ook tijdens een busreisje naar de dierentuin gebeuren. Wil je je kids aanlijnen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef CARLAK het volgende:
Ik weet dat het in België normaal is om met kinderen dit soort dure vakanties te houden van school uit. Toch zou ik mijn 12-jarige zoon niet mee laten gaan voor een wintersportvakantie van een week.
Omdat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef CARLAK het volgende:
Ik weet dat het in België normaal is om met kinderen dit soort dure vakanties te houden van school uit. Toch zou ik mijn 12-jarige zoon niet mee laten gaan voor een wintersportvakantie van een week.
Je kunt ze nu eenmaal niet in een gouden kooitje stoppen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoiets kan ook tijdens een busreisje naar de dierentuin gebeuren. Wil je je kids aanlijnen?
Mja kan het ergens ook wel begrijpen. Je wil het delen en ik ga er vanuit dat veel van de ouders niet 10000en vrienden op fb hebben zoals jongeren. Kan begrijpen dat je het dan wil delen met bijv. familie die niet in de buurt is ofzo..quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja is ook verwarrend... Ik bedoelde meer dat ik eraan kwam via mijn FB. Ik zou dat nooit doen, dat zelf op mijn FB zetten... Heb die foto trouwens ook al sinds vanmiddag duizenden keren voorbij zien komen... Daarom dat ik hem nu postte, hij wordt al zo vaak gedeeld en gepost...dat houdt je niet meer tegen.
Ah ok... dit op je FB zetten zou niet echt slim zijn. Gelukkigquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja is ook verwarrend... Ik bedoelde meer dat ik eraan kwam via mijn FB. Ik zou dat nooit doen, dat zelf op mijn FB zetten... Heb die foto trouwens ook al sinds vanmiddag duizenden keren voorbij zien komen... Daarom dat ik hem nu postte, hij wordt al zo vaak gedeeld en gepost...dat houdt je niet meer tegen.
Dat is waar. En zou beter in mijn bed kruipen maar zit vol adrenaline... en verdriet...en woede... en nog vanalles wat ik niet kan benoemenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Jij post natuurlijk ook iets meer vanuit emotie denk ik zomaar
Lijkt me vrij klein dat het zo is gebeurd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:40 schreef lolcat8811 het volgende:
Als je deze animatie zit, is het toch echt onbegrijpelijk dat zo'n vluchtstrook begrensd wordt door muren die dwars op de rijrichting staan...
Ik veroordeelde haar ook niet hoor. Het leek me alleen niet verstandig om dit op haar FB te zetten. Je weet nooit hoe buurtgenoten daar op kunnen reageren. Hier ben je lekker anoniem. Snap ie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef Tayu het volgende:
Ik lurk mee, maar heb toch maar even ingelogd om Marie30 een steuntje in de rug te geven. Het is wel duidelijk dat zij die foto niet heeft geplaatst uit sensatiezucht, maar juist omdat ze zo heel nauw betrokken is. Voor haar hadden enkele van deze kinderen al een "gezicht". En ik moet zeggen... al die blije kinderen zien en weten hoe het ze nu is vergaan... dat raakt enorm. Ineens is het niet meer een verhaaltje over zomaar wat kinderen, het zijn deze kinderen die hier naar ons zwaaien. Niets mis met het plaatsen van deze foto imho, in dit geval.
Ik als buitenstaander zit al met een scala aan gevoelens vandaag, laat staan hoe dat is voor iemand die zo dichtbij staatquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is waar. En zou beter in mijn bed kruipen maar zit vol adrenaline... en verdriet...en woede... en nog vanalles wat ik niet kan benoemen
Vanwege de prijs? Of vanwege het feit dat ze met de bus gaan? Kosten voor het hotel en skipas komen ver boven de prijs van een bus uit iig..quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef CARLAK het volgende:
Duur valt wel mee. Is iets van een ¤ 380 en ¤ 50 extra voor een gevorderde skipas indien nodig. Je mag twee jaar eerder al maandelijkse afbetalingen doen van ¤ 18/maand, dat voel je niet eens...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef CARLAK het volgende:
Hypocriet? Hoezo hypocriet? Het is dichtbij, voor sommigen hier letterlijk om de hoek of in de familie/vriendenkring. Mag het...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:40 schreef Jan-Slagter het volgende:
Als het Duitse of Franse kinderen waren was er ook zoveel ophef hier in Nederland ? ik denk het niet, vind het maar hypocriet allemaal.
Dank je, dat vind ik echt enorm lief van je.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef Tayu het volgende:
Ik lurk mee, maar heb toch maar even ingelogd om Marie30 een steuntje in de rug te geven. Het is wel duidelijk dat zij die foto niet heeft geplaatst uit sensatiezucht, maar juist omdat ze zo heel nauw betrokken is. Voor haar hadden enkele van deze kinderen al een "gezicht". En ik moet zeggen... al die blije kinderen zien en weten hoe het ze nu is vergaan... dat raakt enorm. Ineens is het niet meer een verhaaltje over zomaar wat kinderen, het zijn deze kinderen die hier naar ons zwaaien. Niets mis met het plaatsen van deze foto imho, in dit geval.
Waar gaat deze kromme onzin over?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:40 schreef Jan-Slagter het volgende:
Als het Duitse of Franse kinderen waren was er ook zoveel ophef hier in Nederland ? ik denk het niet, vind het maar hypocriet allemaal.
Niks meer aan toe te voegenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waar gaat deze kromme onzin over?Damn, Obama heeft zijn medeleven betuigt man. Het is een zwaar ongeval en eentje die enorm veel impact heeft. Of er nu Duitsers, Fransen, Belgen, Nederlanders of voor mijn part Chinezen in zitten, het blijft en is ERG. Ik vind jou eerder een onnadenkend mens.
Ruimte is kostbaar én schaars midden in zo'n berg he..quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:40 schreef lolcat8811 het volgende:
Als je deze animatie zit, is het toch echt onbegrijpelijk dat zo'n vluchtstrook begrensd wordt door muren die dwars op de rijrichting staan...
Dat boeit mij dan weer niet, dat Obama ook meent iets te moeten zeggen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waar gaat deze kromme onzin over?Damn, Obama heeft zijn medeleven betuigt man. Het is een zwaar ongeval en eentje die enorm veel impact heeft. Of er nu Duitsers, Fransen, Belgen, Nederlanders of voor mijn part Chinezen in zitten, het blijft en is ERG. Ik vind jou eerder een onnadenkend mens.
Mij ook niet, maar het gaat er meer om dat dit in de hele wereld impact heeft zeg maar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat boeit mij dan weer niet, dat Obama ook meent iets te moeten zeggen.
Neerpelt, Overpelt en Hamont zijn hun medeleven al komen betuigen. Zeer geapprecieerd. Limburg is altijd al een sterk front geweest.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ik spot de foto ook inmiddels op FB ,
( ik vind het trouwens een prachtige foto.. )
Mijn nichtje is 12 jaar , komt uit Neerpelt ( vlak bij Lommel )
Ook daar is de schok heel erg groot,
Laat staan Mark Rutte.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoop dat ze er bovenop komt...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:43 schreef DS4 het volgende:
Vernam deze avond dat het petekind van de buurvrouw in de bus zat. Gelukkig nog in leven, maar wel ernstig verwond...
Dat gevoel krijg ik inmiddels ook bij Marie30quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Veel sterkte met allesquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neerpelt, Overpelt en Hamont zijn hun medeleven al komen betuigen. Zeer geapprecieerd. Limburg is altijd al een sterk front geweest.
Al enig idee wanneer de nationale dag van rouw is?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neerpelt, Overpelt en Hamont zijn hun medeleven al komen betuigen. Zeer geapprecieerd. Limburg is altijd al een sterk front geweest.
Wat zit jij toch de hele tijd op haar te vitten zeg. Ze heeft jou niets gedaan, het enige wat ze doet is respect en medelijden voor de slachtoffers en hun familie hebben. Heb je niets beters te doen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik inmiddels ook bij Marie30
Ik ook bij jou, maar ach hey.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga eens gauw naar bed jij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
WTFquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zie ik ook heel veel voorbij komen...vind het wel een erg mooi plaatje moet ik zeggen..
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat zit jij toch de hele tijd op haar te vitten zeg. Ze heeft jou niets gedaan, het enige wat ze doet is respect en medelijden voor de slachtoffers en hun familie hebben. Heb je niets beters te doen?
Thanks meiden, ik negeer het maar... troll of geen hart... het zal één van de twee zijn.quote:
Een buurland is iets heel anders dan een paar staatjes aan de andere kant van de wereld waar nog niet eens een kwart weet dat er aan de andere kant van de wereld ook nog landen zijn.quote:
Nee dat is misschien zo, maar dit is dichtbij en natuurlijk heeft het dan meer impact. Dat wil nog steeds niet zeggen dat het niet erg is wat er gebeurt in andere delen van de wereld. Op het moment dat het dichtbij is, raakt het je meer en sowieso omdat hier voornamelijk kinderen bij betrokken zijn, is het groter nieuws. Ik vind het erg knap dat je dat niet doorhebt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:48 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Over het bootongeluk in Bangladesh waarbij tientallen doden vielen hoorde je niemand , laat staan nieuws headlines of reacties van Obama.
Ja oke, heb je gelijk in.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een buurland is iets heel anders dan een paar staatjes aan de andere kant van de wereld waar nog niet eens een kwart weet dat er aan de andere kant van de wereld ook nog landen zijn.
Eerlijk gezegd snap ik er niets van... Wij dachten gewoon vandaag omdat de vlaggen halfstok gingen. Toen zeiden ze: neen...komt nog ééntje... Weet alleen met zekerheid dat we vrijdag om 11 uur nationaal in het onderwijs een minuut stilte houden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Al enig idee wanneer de nationale dag van rouw is?
Kan ik namelijk nergens terug vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |