Als ik ze zou handelen zou ik wel op Marktplaats zitten of een webshop maken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:12 schreef DeHangui het volgende:
Jij hebt zo veel "gewone zippo's" die niet echt in een collectie thuis horen. Ik weet dat je ze op ebay kan krijgen voor ong de helft wat jij vraagt. Ik weet het want ik doe ze regelmatig cadeau aan bekenden.
Je begint een beetje op een verkapte handelaar te lijken.
Dus bij deze: 5 euri
Je hoort mij ook niet zeggen dat je ze voor dat geld in de winkel in NL kan kopen, daarom bestel ik ze ook op eBayquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als ik ze zou handelen zou ik wel op Marktplaats zitten of een webshop maken.
Deze horen niet in een collectie thuis, daarom probeer ik ze ook te verkopen. Ik koop dit soort vaak niet zelf, maar krijg ze ook kado van anderen (van mensen die niet weten welke ik al heb).
Op eBay zijn ze vast goedkoper te vinden, maar ik kan ze morgen op de post doen, vraag geen verzendkosten, en zit in NederlandEn vertel jij mij maar waar je deze in Nederland voor 5 euro kan kopen, loop even de Primera in en dit model is er ¤38 o.i.d.
Biedingen van ¤3 en ¤5 neem ik uiteraard niet serieus, ga daarvoor maar lekker naar de kermis om een nepper te winnen.
Lijkt mij dat een vraagprijs vast staat en dat daar niet overheen geboden kan worden.. lijkt me ook een beetje achterlijk aangezien je dan nooit een "buynow" hebt.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:03 schreef rumiii het volgende:
[..]
Waarom zou hij weigeren als iemand een hoger bedrag plaatst?
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:05 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat een vraagprijs vast staat en dat daar niet overheen geboden kan worden.. lijkt me ook een beetje achterlijk aangezien je dan nooit een "buynow" hebt.
We zullen maar op de topic starter wachten danquote:V&A is geen veilingsite, dus geef altijd een richtprijs. Echter, het staat mensen vrij om te bieden. Dit kan onder je vraagprijs, maar ook over de vraagprijs zijn.Het bieden van de vraagprijs verplicht de verkoper niet tot verkoop als er overboden wordt. Het is dan aan de verkoper om te beslissen waarmee hij akkoord gaat. Is er echter al een deal gesloten, dan is het niet netjes deze deal af te breken.
Prima succes ermee;)quote:Op maandag 19 maart 2012 00:20 schreef RacerDKB het volgende:
Vullen is helaas niet mogelijk aangezien het via de post nog moet, en je mag niet brandbare vloeistoffen versturen met de post
En in V&A is het zo dat de verkoper zelf mag beslissen wanneer hij/zij verkoopt, het is zoals gezegd geen veilingsite.
Rumii, ¤22 incl. is akkoord. Stuur je nu een PM.
Heb momenteel niks over verder, en denk voorlopig niet dat wel te hebbenquote:Op maandag 19 maart 2012 00:57 schreef BundyChen het volgende:
Als je er nog een kan regelen wil ik hem wel voor een mooi prijsje
Mooi, bedankt voor snelle contact en afhandeling e.d.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |