De MRBquote:
En dat terwijl een beetje moderne diesel stukken schoner is dan een beetje ouderwetse benzine, en toch betaalt de oude benzinebak stukken minder belastingquote:
Oeh, dat heb ik dan weer niet. Daar moet ik heel hard m'n best voor doen en op m'n tanden bijten de hele tank.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dat terwijl een beetje moderne diesel stukken schoner is dan een beetje ouderwetse benzine, en toch betaalt de oude benzinebak stukken minder belasting
Evengoed, met mijn 140pk dieseltje rijd ik 1 op 18 met 2 vingers in m'n neus
Ik vind die ledshizzle veel te hard en fel inderdaad, niet mijn keuze.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:12 schreef Bartholomeus het volgende:
En ik overweeg ledjes voor de binnenverlichting, maar ik weet het nog niet. Ergens vind ik het gelige gloeilampjeslicht ook wel iets gezelligs hebben
inderdaad... Veel mensen vragen mij waarom ik geen ledjes in het interieur heb, maar dat is precies om jou'n reden. te fel en te hard licht.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik dan weer niet. Daar moet ik heel hard m'n best voor doen en op m'n tanden bijten de hele tank.
[..]
Ik vind die ledshizzle veel te hard en fel inderdaad, niet mijn keuze.
Moeten beide werken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:33 schreef Mikkie het volgende:
Misschien dat iemand hier het weet: voor de APK moet je kentekenplaatverlichting werken. Nu heb ik twee lampjes daar zitten en eentje is er kapot, de andere werkt nog. Is dat voldoende, of moeten ze allebei werken?
Ik heb vandaag m'n stadslicht en kentekenverlichting vervangen door LEDs.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:16 schreef Hyman het volgende:
Mijn centrale vergrendeling werkt ook weer sinds maandag, moest even een nieuw batterijtje in mn afstandsbediening
zie je daar nog een beetje verschil in dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb vandaag m'n stadslicht en kentekenverlichting vervangen door LEDs.
Kleurverschil.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
zie je daar nog een beetje verschil in dan?
en de LED versies zijn vaak veel feller..quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kleurverschil.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Is m'n kenteken beter te zien bij 't flitsen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
en de LED versies zijn vaak veel feller..
Maakt niet veel uit, zo hard zal dat mechanisme er niet van slijten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef Kadooosh het volgende:
Hoorde vandaag van iemand dat je je handrem eigenlijk altijd moet indrukken dus ook als je hem op de handrem zet.
Dacht altijd dat dit alleen nodig was wil je hem eraf moet halen.. lukt anders sowieso niet maar het schijnt dus slecht te zijn als je dit ook niet doet als je hem erop zet.
Ben ik de enige die dit nooit doet?
Beter van wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |