Dat had ik dus ook al met paprika. Ineens was er een wijziging met het zout en smaakte het gewoon niet meer zoals het ooit was. Wel nog lekker naar mijn idee though.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst lekkerder maar toen hebben ze de smaak veranderd en nu zijn ze niet zo lekker meer
Ik wou dat ik light chips lekker vond, scheelt calorieenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook al met paprika. Ineens was er een wijziging met het zout en smaakte het gewoon niet meer zoals het ooit was. Wel nog lekker naar mijn idee though.
Maar nu heb ik light, en die vind ik ook heel lekker
Zal de volgende keer eens Crocky pakken inderdaad. Pak eigenlijk altijd standaard Lays.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:37 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik light chips lekker vond, scheelt calorieen
Ik had laatst lekkere chipsPaprika chips van Croky ribble rock stond op de verpakking
echt heel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je nagaan hoe interessant de aflevering wasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh my god.. welgeteld 2 reacties over GTST, de rest over welke chips nou het lekkerst is..
Dieptepunt, dieptepunt..
Ja heb ik dus met Croky, daar heb ik de beste ervaringen meequote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zal de volgende keer eens Crocky pakken inderdaad. Pak eigenlijk altijd standaard Lays.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe interessant de aflevering was
Dat bedoel ik.. erg triest weer dit niveauquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe interessant de aflevering was
Dan moet je eens Burts of Kettle Chips proberen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja heb ik dus met Croky, daar heb ik de beste ervaringen mee
Die chips is keihard ...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan moet je eens Burts of Kettle Chips proberen.
Daar eet je je vingers bij op.
Ludo eet uiteraard alleen maar Pringles Hot & Spicyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |