quote:Grote gastrol Terence Schreurs in GTST
Geplaatst op donderdag 15 maart 2012 om 12:00
Actrice Terence Schreurs staat sinds een aantal dagen op de set van Goede Tijden Slechte Tijden. Met ingang van 30 april is te zien met een ‘grote gastrol’ in de soapserie. Dat heeft RTL donderdag gemeld. Schreurs, vorig jaar nog te zien in Seinpost Den Haag, geeft gestalte aan het nieuwe karakter Yvon Terstal, de nieuwe flirt van Rik. “Ik vind het een grote uitdaging. Het tempo ligt hoog en er wordt door iedereen met veel passie aan deze serie gewerkt. Het is absoluut een nieuw avontuur“, zegt ze.
Schreurs was al eens eerder te zien op RTL 4, namelijk in de ziekenhuisserie IC. Ook speelde ze rollen in Annie MG Schmidt, Van God Los, De Band, de telefilm De Punt en vorig jaar Seinpost.
In 2012 is ze te zien in de bioscoopfilm De Verbouwing, gebaseerd op het boek van Saskia Noort.
Volgens Google een meneer met een snor en een gitaarquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
VanHoutenRules is van YouTube gegooid, verwijderd, geband. Ik ken het. Tering RTL. Maar wie...?
Het YouTube-account VanHoutenRules is beëindigd omdat we meerdere meldingen van derden hebben ontvangen wegens auteursrechtschendingen van eisers als:
STEVE LUKATHER
STEVE LUKATHER
RTL Netherlands
WIE, vertel me, is STEVE LUKATHER?
Ik heb werkelijk geen idee wie dat is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
Ik lees net dit op mediacourant.nl:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog iets meer over haar verhaallijn; http://www.rtl.nl/%28/act(...)ote_gastrol_gtst.xmlquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze komt op 30 april op de buis. Het gaat dus nog ruim anderhalve maand duren dat Rik en Nuran om elkaar heen draaienquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:24 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nog iets meer over haar verhaallijn; http://www.rtl.nl/%28/act(...)ote_gastrol_gtst.xml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we kunnen nu al voorspellen hoe het afloopt.. Ze komen er uiteindelijk achter wie Yvonne werkelijk is, en dan krijgen Nuran en Rik alsnog een relatiequote:Op donderdag 15 maart 2012 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook. En best misplaatst, dat ook.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond de Anita opmerking geforceerd.
Hij maakte gewoon een punt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook. En best misplaatst, dat ook.
Van Nuran en Rik hebben we nog niets samen gezien.. En de schrijvers gebruiken nu de Anita opmerking als troefkaart... Doe dat dan als ze de eerste 3 maanden samen doorzijn. Wie weet gaat Nuran straks wel net zo vreemd als Charlie..quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien wel, maar een Charlie opmerking zo ronduit ongeloofwaardig zijn geweest. Net zoals Rik en Charlie als koppel voor geen meter chemie met elkaar hadden in mijn ogen.
Jja, dat vind ik ook erg opmerkelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van Nuran en Rik hebben we nog niets samen gezien.. En de schrijvers gebruiken nu de Anita opmerking als troefkaart... Doe dat dan als ze de eerste 3 maanden samen doorzijn. Wie weet gaat Nuran straks wel net zo vreemd als Charlie..
Al vind ik Nuran toch wat jong voor Rik..
Volgens mij scheelt ze nog geen 5 jaar met zijn dochter.
Vind ik ook, en knap is hij zeker niet. Brrrr, eng ventje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:05 schreef vencodark het volgende:
Pff wat is die Mike een bemoeial en misselijke vent zeg.
Leven? Het is zo doorzichtig allemaal.quote:
Ze hadden toch niet gereageerd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:18 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb de vervangende disc 19 binnen
Oh op die manier, ik dacht dat de referentie aan Anita je überhaupt niet aanstond, dat zou ik bijna niet begrijpen van een oudgediendequote:Op donderdag 15 maart 2012 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van Nuran en Rik hebben we nog niets samen gezien.. En de schrijvers gebruiken nu de Anita opmerking als troefkaart... Doe dat dan als ze de eerste 3 maanden samen doorzijn. Wie weet gaat Nuran straks wel net zo vreemd als Charlie..
Al vind ik Nuran toch wat jong voor Rik..
Volgens mij scheelt ze nog geen 5 jaar met zijn dochter.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:28 schreef DeLuna het volgende:
Ik vond het weer een kutaflevering.Die scène is er toch helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |