Ow, ik dacht wat anders. Vond het al zo raarquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn stokbrood duurt ook altijd 4 min
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik dacht wat anders. Vond het al zo raar
Edit:Fipoooooo!![]()
het zal je voor altijd bijblijven ehquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef marbasnarf het volgende:
ge-wel-di-ge TT
als ik later oud en gekreukeld ben en ik zie deze , moet ik stiekem grinniken
hm... hoorde toevLLIG vandaag een rap op de radioquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!! het is tijd voor je koffie u_u
oh en volgens mij zijn er geen liedjes over snarf en mij faxie
Tot straks? Wat? Een ekte fokker drinkt zeine koffie gewoon achter dat lichtgevende dingquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het zal je voor altijd bijblijven eh
oh maar.. ja.. koffietijdtot straks denk ik
Serieus?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... hoorde toevLLIG vandaag een rap op de radio
doe die faxie een jasje aan
zn rokje heeft in brand gestaan....
oeh - oeh
yeah yeah yeah
Jawel, hele hete dampende nummertjes in mijn hoofdquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!! het is tijd voor je koffie u_u
oh en volgens mij zijn er geen liedjes over snarf en mij faxie
nee ze gaat sociaal doen met haar huisgenoten... poging tot.... vorige keer was niemand thuis =pquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot straks? Wat? Een ekte fokker drinkt zeine koffie gewoon achter dat lichtgevende ding
Wat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh - oeh
yeah yeah yeah
owja gnigniquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee ze gaat sociaal doen met haar huisgenoten... poging tot.... vorige keer was niemand thuis =p
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh - oeh
yeah yeah yeah
quote:
Hahahahaha jaaaaaaa! hihihihiquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. dat moet dan nog vóór zaterdag.... anders kunnen we hem niet op een beatje plakken!
nee, das mijn muzikale brein wat opspeelt =pquote:
Hebben jullie meteen een songtekst voor jullie rap ;Dquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, das mijn muzikale brein wat opspeelt =p
magnetronkoffie, is niet voor rijke mensenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Bestaan er ook liedjes over magnetronkoffie trouwens?
ik ben gewoon een schoffiequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
magnetronkoffie, is niet voor rijke mensen
das voor luie mensen zonder geld... ofterwijl een schoffie
Yay!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
zie je ... genoeg liedjes over magnetronkoffie.... tis ook gewoon een ideaal woord om op te rappen en te rijmen.... jouw beat tegen de mijne =p
Als ik mijn basgitaar tokkel en de beats laat vliegen over het publiek, is het magnetronkoffie die de eerste is die geniet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
zie je ... genoeg liedjes over magnetronkoffie.... tis ook gewoon een ideaal woord om op te rappen en te rijmen.... jouw beat tegen de mijne =p
Waar draai je die verzoekjes eigenlijk vandaan? Download je ze zelf, of moeten ze op een Skihut CD van je staan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf sowieso al 9 luisteraars zaterdag
En dan de mensen waarvan ik geen verzoekjes van heb
Zo zin in
ja.... moet ik wel weten, want anders krijgen de andere verzoekjes voorrangquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
Ik weet niet zeker of ik zaterdag aanwezig ben overigens....
Ik download zequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Waar draai je die verzoekjes eigenlijk vandaan? Download je ze zelf, of moeten ze op een Skihut CD van je staan?
je weet t niet zeker...,. je weet t niet zeker??!!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
Ik weet niet zeker of ik zaterdag aanwezig ben overigens....
whoop whoopquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf sowieso al 9 luisteraars zaterdag
En dan de mensen waarvan ik geen verzoekjes van heb
Zo zin in
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja.... moet ik wel weten, want anders krijgen de andere verzoekjes voorrang
Uh tja ligt eraan hoe laat ik thuis ben.....quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je weet t niet zeker...,. je weet t niet zeker??!!!
wat is dat nu... een groot rood kruis in je agenda... geen andere afspraken, alleen MMshow =p
heb je een date?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik thuis ben zeker wel, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker
ghehe ja dat zou de enige geldige reden zijn =Dquote:
als dat jouw verzoekje is... wellichtquote:
Ik moet nog even kiezen met welke van de drie dames ik op pad ga. Of met alledrie tegelijk, en dan aan het einde van de avond kiezen.quote:
wat zijn we eensgezind he ca =Dquote:
Wow...via een datingsite?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet nog even kiezen met welke van de drie dames ik op pad ga. Of met alledrie tegelijk, en dan aan het einde van de avond kiezen.
Alle 3 natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet nog even kiezen met welke van de drie dames ik op pad ga. Of met alledrie tegelijk, en dan aan het einde van de avond kiezen.
ctrl + ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik druk weer op een knopje, zijn me letters opeens klein
beter organiseer je een auditie-ronde... compleet met rode knop om ze weg te stemmen enzo =Dquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Geen date dus?quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
beter organiseer je een auditie-ronde... compleet met rode knop om ze weg te stemmen enzo =D
wel filmen he!!!
Ja en wij in de jury!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
beter organiseer je een auditie-ronde... compleet met rode knop om ze weg te stemmen enzo =D
wel filmen he!!!
hebben we al een fiets...?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed he
Heb zin in zaterdag weet je dat
Kijk er gewoon echt naar uit
Ja even de stapfiets van me broer fixen... vrijdag denk ik. Zet ik hem gelijk bij jou in de schuur ok?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hebben we al een fiets...?
en slaap je bij mij of thuis?
niet jaloers, slechts repsectquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja even de stapfiets van me broer fixen... vrijdag denk ik. Zet ik hem gelijk bij jou in de schuur ok?
Ow dat moet ik nog even met Robski overleggen.
die net binnenstapt. dat hoor je nog ok?
Slapen bij Snarf![]()
Wie is er jaloers????
ghehehehe respect voor CA dat ze dat durft, of voor mij dak vriendinnetjes heb =pquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet jaloers, slechts repsect
beidequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe respect voor CA dat ze dat durft, of voor mij dak vriendinnetjes heb =p
ze mag geen bochel hebben... maar een talentenjacht is leuk (hylarisch) en vind dat er minstends een kook-ronde in moet... jury MOET proeven... me like!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
Goed idee, nog enige eisen waar ik van tevoren rekening mee moet houden bij de selectieronde?
quote:
waar?quote:
Nou, kijk eens naar beneden?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k wil mijn oor er af hakken, maar dan hoor ik niks meer
[..]
waar?
* hangt over het balkon en gluurt de badkamer van buurvrouw in *quote:
Je snapt toch wel dat tieten van een ander veel leuker zijnquote:
hihihi hey waarom wellichtquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als dat jouw verzoekje is... wellicht
En ze moet Kaneelproof zijn, dus niet lesbisch of asexueel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze mag geen bochel hebben... maar een talentenjacht is leuk (hylarisch) en vind dat er minstends een kook-ronde in moet... jury MOET proeven... me like!
Zit er een cam op? Mag ik zien hoe jij eruitziet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hey, een laptop op m'n buik
Niet weten dat Rokje al wekenlang op TC zitquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zit er een cam op? Mag ik zien hoe jij eruitziet?
mja straks moet ik mee"zingen: met dat eh.. hoe heet die muziek-style...quote:
Dan moet je es wat vaker in de TC komen toppiequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zit er een cam op? Mag ik zien hoe jij eruitziet?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
En ze moet Kaneelproof zijn, dus niet lesbisch of asexueel.
gruntenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja straks moet ik mee"zingen: met dat eh.. hoe heet die muziek-style...
dat duivelse diepe gebrom....?
SJEUZUS, SPOILERquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is niet lesbisch en houdt ook van seks. En ze is nog kinky ook.
Gelukkig drinkt ze Diet Coke.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En? Goeie titt'n of niet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
* hangt over het balkon en gluurt de badkamer van buurvrouw in *
Hoh, als ik toch zelf tieten hadquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat tieten van een ander veel leuker zijn
Kleine tietjes dus. Nouja, evengoed leuk om mee te spelenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hey, een laptop op m'n buik
ach ze slikt vast welquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
morgen heeft ze een aspartaam-ODquote:
And we have a match!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ach ze slikt vast weldus pijpen mag ze altijd
juist!!!quote:
sprakeloos.. ik ben hetquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En? Goeie titt'n of niet?
[..]
Hoh, als ik toch zelf tieten had
[..]
Kleine tietjes dus. Nouja, evengoed leuk om mee te spelen
Niet haten op mijn vriendinquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist!!!
en trouwens.... ieuwwww wat een foto...!!!
sorry...ze heeft vast een goed karakter =pquote:
Ja en is heel lief, kan goed koken haar liefde gaat door de maag vooral van haar zelfquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sorry...ze heeft vast een goed karakter =p
Tieten zijn gewoon machtig interessant voor een hetero manquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Heeft Bartje een obsessie met tieten?
haar toyboy al ontmoet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
niet haten op je eigen vriendin =pquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en is heel lief, kan goed koken haar liefde gaat door de maag vooral van haar zelf
Die tattoos en permanent-marker wenkbrauwen zijn wel een afknapper.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat jullie dat soort dingen opvalt (tatoes had ik wel gezien) maar dat wenkbrouwen en diet-cok had ik n iet gezien hoor... mn ogen wilde maar 1 ding: dicht!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Die tattoos en permanent-marker wenkbrauwen zijn wel een afknapper.
Ohja, jij bent niet in mijn handelswaar geïnteresseerd, jammerhoorquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Die tattoos en permanent-marker wenkbrauwen zijn wel een afknapper.
Ze heeft wel grote tietenquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mag dat in een spoiler bitte?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haar toyboy al ontmoet?Ja we doen heel vaak een trioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind jij en wie ben jij? Niemandquote:
Ik hou heel veel van haar er is ook heel veel om van te houdenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet haten op je eigen vriendin =p14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik stel voor dat je eens langs de opticien gaatquote:
Mijn ex waar heb je die foto vandaan?quote:
da's dan wel weer awesomequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja we doen heel vaak een trio
[..]
Dat vind jij en wie ben jij? Niemand
[..]
Ik hou heel veel van haar er is ook heel veel om van te houden
quote:
Trio's?quote:
met zo'n chick en zo'n goth-baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
met zo'n chick en zo'n goth-baasu_u
Je mag volgende keer mee doen kunnen we kwartettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ja maar nee hequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je mag volgende keer mee doen kunnen we kwartetten
Daarin staan anders best mooie mensen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dan kan ik net zo goed mezelf gaan kastijden en de fok.rar openen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]Gat-verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-dammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil gewoon een liev knuffeldier
Geen blok beton
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
nja touché, er staan zeker een aantal mooie in, maar als je dan ineens zulks een enge tussendoor ziet schrik je je de pleurisquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daarin staan anders best mooie mensen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]huuu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's waar ja. Sommige beelden krijg ik niet meer weg, en dat is erg naar als ik betreffende user zie posten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja touché, er staan zeker een aantal mooie in, maar als je dan ineens zulks een enge tussendoor ziet schrik je je de pleuris
same here, vraag me af of we t over dezelfde hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's waar ja. Sommige beelden krijg ik niet meer weg, en dat is erg naar als ik betreffende user zie posten.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:55 schreef twi het volgende:
Hoor ik er niet bij nu ik fok.rar nooit heb gezien?
Ik heb hem wel gezienquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:55 schreef twi het volgende:
Hoor ik er niet bij nu ik fok.rar nooit heb gezien?
zien?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nu een rok en een jurk gemaakt die ik zelf best goed gelukt vind en leuk vind staan, maar geen gelegenheid om hem te dragen
Picsquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nu een rok en een jurk gemaakt die ik zelf best goed gelukt vind en leuk vind staan, maar geen gelegenheid om hem te dragen
creeer gelegenheid...?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
ohquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb geen foto's omdat ik nu eenmaal geen fototoestel heb
op een lichte gotic-stijl feest...quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar draag je een lichte gothic-stijl jurk?
die enequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:59 schreef SiIk het volgende:
Ik heb ook maar de helft van de fok.rar gezien. Hoor ik er nu half bij?
als je de leuke helft hebt gezien ben je een baussquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:59 schreef SiIk het volgende:
Ik heb ook maar de helft van de fok.rar gezien. Hoor ik er nu half bij?
Foute party? Daar kan allesquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar draag je een lichte gothic-stijl jurk?
Verboden onderwerp.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:00 schreef Michel2GRFE het volgende:
fok.rar ligt gevoelig ? Waar vind ik fok.rar?
Trio is en meer is alleen voor fantasie. Ik wil het liefst gewoon fijn samen zijn met een meisjequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok ik laat de spoilers wel even voor wat het is denk ik
[..]
ja maar nee healleen vrouwtjons
maar wel lief
denk dak dit linkje oversla... =( ???quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:00 schreef Michel2GRFE het volgende:
fok.rar ligt gevoelig ? Waar vind ik fok.rar?
Ow is dat zoquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:01 schreef SiIk het volgende:
Klopt, we mogen het er ook eigenlijk niet over hebben.
Scuzi. Goedenavond !quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
hoi. Wat een aso topic is dit geworden, niemand zegt hoi meer
Jaquote:
t is ook idd echt iets voor de leukigheid.. vind ik iig.. beter gewoon met 1 speciaal iemand jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trio is en meer is alleen voor fantasie. Ik wil het liefst gewoon fijn samen zijn met een meisje
Vrouwen he, asociaal pleurisras.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
loopt dat topic "ik-wil-uit-de-kleren-voor-DG" toch niet zo goed als dat je hoopte?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Ja, vroeger waren er ten minste nog meisjes die naakt foto's poste dat hebben we tegenwoordig niet meer heh snarf?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
loopt dat topic "ik-wil-uit-de-kleren-voor-DG" toch niet zo goed als dat je hoopte?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
loopt dat topic "ik-wil-uit-de-kleren-voor-DG" toch niet zo goed als dat je hoopte?
ik zei hoi verdommequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik troplle elke dag idd, is mijn dingquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:04 schreef geenvetzak het volgende:
ik heb het idee dat hier getroplled wordt?
Geen mod meer?quote:
Dus je hebt ineens een leven, now whatquote:
nja, tegen heloef iigquote:
ghehehe have fun!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even series kijken in bed
Doei!
Doei C_A!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Doei!
kijkzequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Doei!
Wat voor series??quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Doei! maybe tot straks
doei!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Doei! maybe tot straks
Maar sowieso jij.quote:
Oeh, samen douchen danquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben douche... zo ook lekker CM kijken =D
quote:
douchze en kijkze alvastquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
Je weet men PM te vinden heh???quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
En doei Snarf!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
ja, maar hoop maar nergens opquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je weet men PM te vinden heh???
ONZ/modden werd een soort verplichting. Uitleggen waar ik was als ik er eens niet was. Had ik geen zin meer in, zeker niet als ik meer weg ben dan thuis.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je hebt ineens een leven, now what
oh hier wil ik nog ff op reageren.... die is fokking heet!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nogmaals dag snarf![]()
wat is met die pizza eigenlijk?
Ervaring met de pizza Inferno van de Lidl
Dat hard to get spelen is nergens voor nodig snarf.quote:
nee, ik ga t maar niet proberen dan lolquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh hier wil ik nog ff op reageren.... die is fokking heet!!!!
hele stukken peper (dacht dat t paprika was) en volgens mij sambal ipv tomatensaus op de bodem....
Groot gelijk. Mensen die buiten Fok! geen leven hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
ONZ/modden werd een soort verplichting. Uitleggen waar ik was als ik er eens niet was. Had ik geen zin meer in, zeker niet als ik meer weg ben dan thuis.
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Groot gelijk. Mensen die buiten Fok! geen leven hebben
Mensen met een leven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Groot gelijk. Mensen die buiten Fok! geen leven hebben
Groot gelijk dan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
ONZ/modden werd een soort verplichting. Uitleggen waar ik was als ik er eens niet was. Had ik geen zin meer in, zeker niet als ik meer weg ben dan thuis.
Inderdaad.quote:
het is een rasechte moeraskatzequote:
ik ben van mn melkquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is een rasechte moeraskatze
hoi
haar kittens zijn t nest uitquote:
door dat bus ongeluk.. ben dat nu ook aant kijken enzo. net weer nieuwe info gezien.quote:
aii ja, ja dat is wel fucking heftig iddquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
door dat bus ongeluk.. ben dat nu ook aant kijken enzo. net weer nieuwe info gezien.
www.hln.be staat er vol vanquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
aii ja, ja dat is wel fucking heftig idd![]()
ik zit nu boven, maar ik zoek zo nog wel wat op denk ik
de kindjes van mn zus zijn zowat van die leeftijd, toch de oudste 2. ik moet er niet aan denken.quote:
mja idd.. neefje ook 3 ja .. je zou er je kinderen spontaan van gaan thuishoudenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
de kindjes van mn zus zijn zowat van die leeftijd, toch de oudste 2. ik moet er niet aan denken.
niet direct maar dr zijn wel contacten die dichtbij komen. dat kan ik zien via facebook..quote:
Nja dat dus.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zal wel raar zijn, ik vind het echt wel kut voor die mensen, maar het is niet alsof het me echt veel doet.
afgevlakt zekerquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zal wel raar zijn, ik vind het echt wel kut voor die mensen, maar het is niet alsof het me echt veel doet.
Eens.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
nja, t is op een afstand.. ken er verder niemand van en ook niet viavia.. maar als ik hieraan zou denken wanneer ik mijn eventuele kind op een bus/school/vakantie/whatever-reisje zou sturen dan zou ik wel erg bang worden iigquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
Als ik me erin probeer te verplaatsen, dan zie ik het drama ook wel direct hoor. Maar egoistisch genoeg heb ik al weer genoeg meegemaakt om me in zo'n drama te mengen. Dan kies ik er bewust voor om het links te laten liggen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
ja dat natuurlijk welquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
snap joysa en myr dus wel, maar het idee vind ik iig best eng en het is awful voor de "nabestaanden"
Nja, dat is net zo kut in mijn ogen. Maar het zou me net als nu niet zo hard raken als ik er niemand van ken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
Tis natuurlijk wel een erg drama...
Die leeftijd doet het hem vooral.. Als het een bus was met bejaarden had het mij ook een weinig uitgemaakt als ik heel eerlijk ben...
Maar dit vind ik gewoon echt erg...
quote:
die 8 kindjes die het overleefden uren zonder iemand die ze konden verstaan( aangezien de docenten ook dood zijn ) die de meest afgrijselijke dingen hebben gezien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
snap joysa en myr dus wel, maar het idee vind ik iig best eng en het is awful voor de "nabestaanden"
ik heb ook genoeg meegemaakt en toch doet het me watquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik me erin probeer te verplaatsen, dan zie ik het drama ook wel direct hoor. Maar egoistisch genoeg heb ik al weer genoeg meegemaakt om me in zo'n drama te mengen. Dan kies ik er bewust voor om het links te laten liggen.
uhhuh, die zijn scarred for life denk ik jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die 8 kindjes die het overleefden uren zonder iemand die ze konden verstaan( aangezien de docenten ook dood zijn ) die de meest afgrijselijke dingen hebben gezien.
mja ik zie vanalles op facebook voorbij komen al de ganse dag
preciesquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh, die zijn scarred for life denk ik ja
mja, dat jochie toen dan met die vliegtuigramp, ook zoiets, meh
leg dat eens uit ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:39 schreef Myraela het volgende:
Er gaan elke dag ik weet niet hoeveel kinderen dood, waarom zouden deze mij dan meer raken?
Ik word een beetje moe van de drama zodra het ineens dichtbij komt. Noem mij hypocriet, noem mij afstandelijk of ongevoelig. Maar een Nederlands kind is mij niet meer dan hele bevolkingen aan de andere kant van de wereld.
Zolang ik er niet direct en dan bedoel ik echt direct, dus niet via via via via iets mee te maken heb, raakt het me niet.
oh ja, da's ook nog niet zo lang geleden!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies
met pukkelpop zat ik ook tegen de tv geplakt, maar toen kende ik sowieso mensen daar
hoeft toch ook niet, mij evenmin.. maar ik blijf het idee van mensen die jong sterven wel erg vinden, voornamelijk wegens persoonlijke redenen/ervaringenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:39 schreef Myraela het volgende:
Er gaan elke dag ik weet niet hoeveel kinderen dood, waarom zouden deze mij dan meer raken?
Ik word een beetje moe van de drama zodra het ineens dichtbij komt. Noem mij hypocriet, noem mij afstandelijk of ongevoelig. Maar een Nederlands kind is mij niet meer dan hele bevolkingen aan de andere kant van de wereld.
Zolang ik er niet direct en dan bedoel ik echt direct, dus niet via via via via iets mee te maken heb, raakt het me niet.
Dit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:39 schreef Myraela het volgende:
Maakt dat het minder erg?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef Joysa het volgende:
Over een paar dagen hoor je er niks meer over, net als met friso.
mja daar hoor ik idd echt niks meer over neequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef Joysa het volgende:
Over een paar dagen hoor je er niks meer over, net als met friso.
tword een nationale gedenkingsdagquote:
daar is ook niks meer over te zeggenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja daar hoor ik idd echt niks meer over nee
true.. zal weinig verandering in de sitch komenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daar is ook niks meer over te zeggen
precies, hij zal wel overlijden denk ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
true.. zal weinig verandering in de sitch komen
Voor dat soort dingen ben ik gek genoeg gevoeliger dan menselijk leed op bijv. tv.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik kan er vooral heel slecht tegen als er erge dingen met dieren gebeuren, en dan vooral de schattige en pluizige variant.
Anders vaak pas als het dichtbij komt, of als het erg lijkt op iets wat heel dichtbij is geweest en/of als ik me de tijd geef me in te leven.
lijkt me wel, mgoed, de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies, hij zal wel overlijden denk ik
ook dat ja, das alleenmaar omdatie bekent isquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
Dat van friso vind ik niet eens zo erg eigenlijk... Ja het is enorm kut voor die familie, maar het is niet een ''ramp'' Waar plots 25 kindertjes dood zijn.
daar kan ik me wel in vindenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen ben ik gek genoeg gevoeliger dan menselijk leed op bijv. tv.
Reclamefilmpjes over Afrika doen me veel minder dan bijv. de reclamefilmpjes van WSPA.
Dat afrika moet ook gewoon afgeschaft worden... Als ze nou eens stoppen met voortplanten kunnen ze zichzelf misschien een keer voeden...quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen ben ik gek genoeg gevoeliger dan menselijk leed op bijv. tv.
Reclamefilmpjes over Afrika doen me veel minder dan bijv. de reclamefilmpjes van WSPA.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:45 schreef twi het volgende:
Ik kan het me allemaal echt ontzettend voorstellen, en terwijl ik 't typ voel ik het allemaal wel op komen. Maar ik onderdruk het gewoon, ik wil me even niet met het drama van anderen bezig houden.
Dat inderdaad ja, dat soort dingen vind ik echt naar om te zien. Die Afrika etc filmpjes vallen daarbij in het niet voor mij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Als wij dan eens stoppen met het geven van aids medicatie en geboortehulp lost het probleem zichzelf wel op.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat afrika moet ook gewoon afgeschaft worden... Als ze nou eens stoppen met voortplanten kunnen ze zichzelf misschien een keer voeden...
Dat idee heb ik dus ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als wij dan eens stoppen met het geven van aids medicatie en geboortehulp lost het probleem zichzelf wel op.
je hebt gelijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:45 schreef twi het volgende:
Je moet denk ik de wil hebben om je inlevingsvermogen aan te spreken. Stel dat het jouw kind is, je neefje, je nichtje. Stel dat je het telefoontje krijgt van je zusje met het nieuws dat haar kind is overleden. Stel dat die mensen opgelucht adem haalden dat hun kindje eindelijk terug kwam na een spannende week (of twee) weg van huis. Gelukkig zeg, morgenochtend zijn ze er weer. Stel je voor dat die kinderen straks met z'n achten in de klas zitten, en de helft van de klas is er ineens niet meer. Stel dat je als reddingswerker 22 kinderlijkjes uit een bus moet dragen.
Ik kan het me allemaal echt ontzettend voorstellen, en terwijl ik 't typ voel ik het allemaal wel op komen. Maar ik onderdruk het gewoon, ik wil me even niet met het drama van anderen bezig houden.
waarom niet?quote:
Heel de wereld leeft mee als een prins onder de sneeuw ligt.quote:
Et geeft ook wel een dramatisch effect dat ze voor hun lol weg waren... En alles goed verlopen was etc...quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je hebt gelijk![]()
ik hou me ook niet bezig met iedere ramp hoor, maar t ene komt gewoon wat dichter dan't ander. en dat wil niet zeggen dat iets 'erger' is dan het ander.
precies, dat kan je toch niet weten...quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom niet?
misschien heeft die jongen genoeg aan z'n eigen hoofd atm
"terwijl ik 't typ voel ik het allemaal wel op komen"quote:
True, gedenkdag lijkt me ook wat teveel van het goede... Tis geen aanslag of oorlog.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel de wereld leeft mee als een prins onder de sneeuw ligt.
Heel Nederland leeft met als er een klas kinderen een ongeluk hebben.
Heel Europa heeft zijn/haar oordeel klaar over een student die met een pistool naar school gaat.
Het is ineens erg zodra je hoort, als het bekende mensen zijn of meerdere Nederlanders tegelijk. Er is zoveel onrecht, er is zoveel pijn en er gaan zoveel mensen dood. Wie bepaald nou weer wat dit een ramp is.
Nationale gedenkingsdag, serieus? We hebben het over 1 bus met mensen. 1 bus. Ik snap dat niet.
sowieso.. en in r&p des te meer denk ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies, dat kan je toch niet weten...
trouwens ik ben er zwaar van overtuigd dat de meeste hier op FOK! wel iets hebben of hebben meegemaakt, toch zeker van de 'vaste' gebruikers. -
Lijkt mij ook niet nee. Volgens mij zeiden ze dat in het journaal puur toen het over dat dorp van 1 van de scholen ging, dat alles daar even was afgelast.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
't wordt gewoonweg geen gedenkdag. Nope
Neuh helemaal niks eigenlijk. Tja wat sterfgevallen in de familie, shit happens.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies, dat kan je toch niet weten...
trouwens ik ben er zwaar van overtuigd dat de meeste hier op FOK! wel iets hebben of hebben meegemaakt, toch zeker van de 'vaste' gebruikers. -
dat van pinkpop word ook herdacht en daar waren maar 6 doden. ik vind best dat ze dat mogen herdenken het gaat tenslotte om 22 levens. al herdenken ze iets voor 1 leven.. wie zijn wij om daar over te beslissen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel Europa heeft zijn/haar oordeel klaar over een student die met een pistool naar school gaat.
Het is ineens erg zodra je hoort, als het bekende mensen zijn of meerdere Nederlanders tegelijk. Er is zoveel onrecht, er is zoveel pijn en er gaan zoveel mensen dood. Wie bepaald nou weer wat dit een ramp is.
Nationale gedenkingsdag, serieus? We hebben het over 1 bus met mensen. 1 bus. Ik snap dat niet.
Zo raar is het toch niet dat mensen dingen erg vinden die dichtbij komen? Alleen is ieders grens van wat dichtbij staat anders.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. Ik snap het alleen niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo raar is het toch niet dat mensen dingen erg vinden die dichtbij komen? Alleen is ieders grens van wat dichtbij staat anders.
Ik denk dezelfde richting uit. Zelfs iets extremer.... wil er verder dan ook niet teveel woorden aan vuil maken...quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mij niet, noem me racistisch...quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. Ik snap het alleen niet.
Een totaal onbekende Nederlander heeft voor mij net zoveel waarde als een totaal onbekende Afrikaan/Aziaat/Belg/Zweed whatever.
Goed criterium wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
En ze moet Kaneelproof zijn, dus niet lesbisch of asexueel.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als wij dan eens stoppen met het geven van aids medicatie en geboortehulp lost het probleem zichzelf wel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja dat is mijn punt juist dat ieders grens van wat dichtbij is anders is, bij jou is het pas als het iemand is die je goed kent, anderen kunnen zich al goed inleven in de situatie van iemand die ze enkel van naam kennen, of mensen die ze helemaal niet kennen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. Ik snap het alleen niet.
Een totaal onbekende Nederlander heeft voor mij net zoveel waarde als een totaal onbekende Afrikaan/Aziaat/Belg/Zweed whatever.
Dat heet nu inlevingsvermogen en situaties relateren aan eigen ervaringen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
"terwijl ik 't typ voel ik het allemaal wel op komen"
Dan zou ik meer kans maken bij de knappe dames van deze wereld.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Myraela het volgende:
En ik walg van kinderen.
Een bus vol knappe mannen zou ik wel een traantje laten.
Kinderenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Myraela het volgende:
En ik walg van kinderen.
Ik jank alleen bij een tragisch ongeval van een bus met roodharige tienermeisjes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Myraela het volgende:
En ik walg van kinderen.
Dat ja, ik ga iemand niet veroordelen om zijn verdriet/inlevingsvermogen/standaard van wat-vind-ik-erg.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hoeft toch niet? maar als iemand dat kwijt wil dan mag hij/zij dat toch neertypen
ongeacht of hij/zij diegene kent of niet
Ik jank alleen als loefje boefje zegt dat ik hem geen loefje boefje mag noemen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik jank alleen bij een tragisch ongeval van een bus met roodharige tienermeisjes.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
dank uquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat ja, ik ga iemand niet veroordelen om zijn verdriet/inlevingsvermogen/standaard van wat-vind-ik-erg.
Niet alles hoeft kapot gerelativeerd te worden, we zijn ook allemaal maar mensen.
Dan zeg ik het wel. loefjeboefje is mijn woord.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik jank alleen als loefje boefje zegt dat ik hem geen loefje boefje mag noemen.
Ditquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:00 schreef twi het volgende:
Om nu al grappige opmerkingen erover te maken vind ik dan ook weer een stapje te ver. Maargoed, dat is de moraalridder in me.
ik snap het dan ff niet denk ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:00 schreef twi het volgende:
Om nu al grappige opmerkingen erover te maken vind ik dan ook weer een stapje te ver. Maargoed, dat is de moraalridder in me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |