Ow, ik dacht wat anders. Vond het al zo raarquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn stokbrood duurt ook altijd 4 min
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik dacht wat anders. Vond het al zo raar
Edit:Fipoooooo!![]()
het zal je voor altijd bijblijven ehquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef marbasnarf het volgende:
ge-wel-di-ge TT
als ik later oud en gekreukeld ben en ik zie deze , moet ik stiekem grinniken
hm... hoorde toevLLIG vandaag een rap op de radioquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!! het is tijd voor je koffie u_u
oh en volgens mij zijn er geen liedjes over snarf en mij faxie
Tot straks? Wat? Een ekte fokker drinkt zeine koffie gewoon achter dat lichtgevende dingquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het zal je voor altijd bijblijven eh
oh maar.. ja.. koffietijdtot straks denk ik
Serieus?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... hoorde toevLLIG vandaag een rap op de radio
doe die faxie een jasje aan
zn rokje heeft in brand gestaan....
oeh - oeh
yeah yeah yeah
Jawel, hele hete dampende nummertjes in mijn hoofdquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!! het is tijd voor je koffie u_u
oh en volgens mij zijn er geen liedjes over snarf en mij faxie
nee ze gaat sociaal doen met haar huisgenoten... poging tot.... vorige keer was niemand thuis =pquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot straks? Wat? Een ekte fokker drinkt zeine koffie gewoon achter dat lichtgevende ding
Wat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh - oeh
yeah yeah yeah
owja gnigniquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee ze gaat sociaal doen met haar huisgenoten... poging tot.... vorige keer was niemand thuis =p
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh - oeh
yeah yeah yeah
quote:
Hahahahaha jaaaaaaa! hihihihiquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. dat moet dan nog vóór zaterdag.... anders kunnen we hem niet op een beatje plakken!
nee, das mijn muzikale brein wat opspeelt =pquote:
Hebben jullie meteen een songtekst voor jullie rap ;Dquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, das mijn muzikale brein wat opspeelt =p
magnetronkoffie, is niet voor rijke mensenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Bestaan er ook liedjes over magnetronkoffie trouwens?
ik ben gewoon een schoffiequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
magnetronkoffie, is niet voor rijke mensen
das voor luie mensen zonder geld... ofterwijl een schoffie
Yay!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
zie je ... genoeg liedjes over magnetronkoffie.... tis ook gewoon een ideaal woord om op te rappen en te rijmen.... jouw beat tegen de mijne =p
Als ik mijn basgitaar tokkel en de beats laat vliegen over het publiek, is het magnetronkoffie die de eerste is die geniet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
zie je ... genoeg liedjes over magnetronkoffie.... tis ook gewoon een ideaal woord om op te rappen en te rijmen.... jouw beat tegen de mijne =p
Waar draai je die verzoekjes eigenlijk vandaan? Download je ze zelf, of moeten ze op een Skihut CD van je staan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf sowieso al 9 luisteraars zaterdag
En dan de mensen waarvan ik geen verzoekjes van heb
Zo zin in
ja.... moet ik wel weten, want anders krijgen de andere verzoekjes voorrangquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
Ik weet niet zeker of ik zaterdag aanwezig ben overigens....
Ik download zequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Waar draai je die verzoekjes eigenlijk vandaan? Download je ze zelf, of moeten ze op een Skihut CD van je staan?
je weet t niet zeker...,. je weet t niet zeker??!!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
Ik weet niet zeker of ik zaterdag aanwezig ben overigens....
whoop whoopquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf sowieso al 9 luisteraars zaterdag
En dan de mensen waarvan ik geen verzoekjes van heb
Zo zin in
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja.... moet ik wel weten, want anders krijgen de andere verzoekjes voorrang
Uh tja ligt eraan hoe laat ik thuis ben.....quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je weet t niet zeker...,. je weet t niet zeker??!!!
wat is dat nu... een groot rood kruis in je agenda... geen andere afspraken, alleen MMshow =p
heb je een date?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik thuis ben zeker wel, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker
ghehe ja dat zou de enige geldige reden zijn =Dquote:
als dat jouw verzoekje is... wellichtquote:
Ik moet nog even kiezen met welke van de drie dames ik op pad ga. Of met alledrie tegelijk, en dan aan het einde van de avond kiezen.quote:
wat zijn we eensgezind he ca =Dquote:
Wow...via een datingsite?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet nog even kiezen met welke van de drie dames ik op pad ga. Of met alledrie tegelijk, en dan aan het einde van de avond kiezen.
Alle 3 natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet nog even kiezen met welke van de drie dames ik op pad ga. Of met alledrie tegelijk, en dan aan het einde van de avond kiezen.
ctrl + ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik druk weer op een knopje, zijn me letters opeens klein
beter organiseer je een auditie-ronde... compleet met rode knop om ze weg te stemmen enzo =Dquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Geen date dus?quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
beter organiseer je een auditie-ronde... compleet met rode knop om ze weg te stemmen enzo =D
wel filmen he!!!
Ja en wij in de jury!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
beter organiseer je een auditie-ronde... compleet met rode knop om ze weg te stemmen enzo =D
wel filmen he!!!
hebben we al een fiets...?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed he
Heb zin in zaterdag weet je dat
Kijk er gewoon echt naar uit
Ja even de stapfiets van me broer fixen... vrijdag denk ik. Zet ik hem gelijk bij jou in de schuur ok?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hebben we al een fiets...?
en slaap je bij mij of thuis?
niet jaloers, slechts repsectquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja even de stapfiets van me broer fixen... vrijdag denk ik. Zet ik hem gelijk bij jou in de schuur ok?
Ow dat moet ik nog even met Robski overleggen.
die net binnenstapt. dat hoor je nog ok?
Slapen bij Snarf![]()
Wie is er jaloers????
ghehehehe respect voor CA dat ze dat durft, of voor mij dak vriendinnetjes heb =pquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet jaloers, slechts repsect
beidequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe respect voor CA dat ze dat durft, of voor mij dak vriendinnetjes heb =p
ze mag geen bochel hebben... maar een talentenjacht is leuk (hylarisch) en vind dat er minstends een kook-ronde in moet... jury MOET proeven... me like!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
Goed idee, nog enige eisen waar ik van tevoren rekening mee moet houden bij de selectieronde?
quote:
waar?quote:
Nou, kijk eens naar beneden?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k wil mijn oor er af hakken, maar dan hoor ik niks meer
[..]
waar?
* hangt over het balkon en gluurt de badkamer van buurvrouw in *quote:
Je snapt toch wel dat tieten van een ander veel leuker zijnquote:
hihihi hey waarom wellichtquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als dat jouw verzoekje is... wellicht
En ze moet Kaneelproof zijn, dus niet lesbisch of asexueel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze mag geen bochel hebben... maar een talentenjacht is leuk (hylarisch) en vind dat er minstends een kook-ronde in moet... jury MOET proeven... me like!
Zit er een cam op? Mag ik zien hoe jij eruitziet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hey, een laptop op m'n buik
Niet weten dat Rokje al wekenlang op TC zitquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zit er een cam op? Mag ik zien hoe jij eruitziet?
mja straks moet ik mee"zingen: met dat eh.. hoe heet die muziek-style...quote:
Dan moet je es wat vaker in de TC komen toppiequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zit er een cam op? Mag ik zien hoe jij eruitziet?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
En ze moet Kaneelproof zijn, dus niet lesbisch of asexueel.
gruntenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja straks moet ik mee"zingen: met dat eh.. hoe heet die muziek-style...
dat duivelse diepe gebrom....?
SJEUZUS, SPOILERquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is niet lesbisch en houdt ook van seks. En ze is nog kinky ook.
Gelukkig drinkt ze Diet Coke.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En? Goeie titt'n of niet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
* hangt over het balkon en gluurt de badkamer van buurvrouw in *
Hoh, als ik toch zelf tieten hadquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat tieten van een ander veel leuker zijn
Kleine tietjes dus. Nouja, evengoed leuk om mee te spelenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hey, een laptop op m'n buik
ach ze slikt vast welquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
morgen heeft ze een aspartaam-ODquote:
And we have a match!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ach ze slikt vast weldus pijpen mag ze altijd
juist!!!quote:
sprakeloos.. ik ben hetquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En? Goeie titt'n of niet?
[..]
Hoh, als ik toch zelf tieten had
[..]
Kleine tietjes dus. Nouja, evengoed leuk om mee te spelen
Niet haten op mijn vriendinquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist!!!
en trouwens.... ieuwwww wat een foto...!!!
sorry...ze heeft vast een goed karakter =pquote:
Ja en is heel lief, kan goed koken haar liefde gaat door de maag vooral van haar zelfquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sorry...ze heeft vast een goed karakter =p
Tieten zijn gewoon machtig interessant voor een hetero manquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Heeft Bartje een obsessie met tieten?
haar toyboy al ontmoet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
niet haten op je eigen vriendin =pquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en is heel lief, kan goed koken haar liefde gaat door de maag vooral van haar zelf
Die tattoos en permanent-marker wenkbrauwen zijn wel een afknapper.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |