Ow, ik dacht wat anders. Vond het al zo raarquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn stokbrood duurt ook altijd 4 min
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik dacht wat anders. Vond het al zo raar
Edit:Fipoooooo!![]()
het zal je voor altijd bijblijven ehquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef marbasnarf het volgende:
ge-wel-di-ge TT
als ik later oud en gekreukeld ben en ik zie deze , moet ik stiekem grinniken
hm... hoorde toevLLIG vandaag een rap op de radioquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!! het is tijd voor je koffie u_u
oh en volgens mij zijn er geen liedjes over snarf en mij faxie
Tot straks? Wat? Een ekte fokker drinkt zeine koffie gewoon achter dat lichtgevende dingquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het zal je voor altijd bijblijven eh
oh maar.. ja.. koffietijdtot straks denk ik
Serieus?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... hoorde toevLLIG vandaag een rap op de radio
doe die faxie een jasje aan
zn rokje heeft in brand gestaan....
oeh - oeh
yeah yeah yeah
Jawel, hele hete dampende nummertjes in mijn hoofdquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!! het is tijd voor je koffie u_u
oh en volgens mij zijn er geen liedjes over snarf en mij faxie
nee ze gaat sociaal doen met haar huisgenoten... poging tot.... vorige keer was niemand thuis =pquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot straks? Wat? Een ekte fokker drinkt zeine koffie gewoon achter dat lichtgevende ding
Wat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh - oeh
yeah yeah yeah
owja gnigniquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee ze gaat sociaal doen met haar huisgenoten... poging tot.... vorige keer was niemand thuis =p
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh - oeh
yeah yeah yeah
quote:
Hahahahaha jaaaaaaa! hihihihiquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. dat moet dan nog vóór zaterdag.... anders kunnen we hem niet op een beatje plakken!
nee, das mijn muzikale brein wat opspeelt =pquote:
Hebben jullie meteen een songtekst voor jullie rap ;Dquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, das mijn muzikale brein wat opspeelt =p
magnetronkoffie, is niet voor rijke mensenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Bestaan er ook liedjes over magnetronkoffie trouwens?
ik ben gewoon een schoffiequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
magnetronkoffie, is niet voor rijke mensen
das voor luie mensen zonder geld... ofterwijl een schoffie
Yay!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
zie je ... genoeg liedjes over magnetronkoffie.... tis ook gewoon een ideaal woord om op te rappen en te rijmen.... jouw beat tegen de mijne =p
Als ik mijn basgitaar tokkel en de beats laat vliegen over het publiek, is het magnetronkoffie die de eerste is die geniet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
zie je ... genoeg liedjes over magnetronkoffie.... tis ook gewoon een ideaal woord om op te rappen en te rijmen.... jouw beat tegen de mijne =p
Waar draai je die verzoekjes eigenlijk vandaan? Download je ze zelf, of moeten ze op een Skihut CD van je staan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf sowieso al 9 luisteraars zaterdag
En dan de mensen waarvan ik geen verzoekjes van heb
Zo zin in
ja.... moet ik wel weten, want anders krijgen de andere verzoekjes voorrangquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
Ik weet niet zeker of ik zaterdag aanwezig ben overigens....
Ik download zequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Waar draai je die verzoekjes eigenlijk vandaan? Download je ze zelf, of moeten ze op een Skihut CD van je staan?
je weet t niet zeker...,. je weet t niet zeker??!!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
Ik weet niet zeker of ik zaterdag aanwezig ben overigens....
whoop whoopquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf sowieso al 9 luisteraars zaterdag
En dan de mensen waarvan ik geen verzoekjes van heb
Zo zin in
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja.... moet ik wel weten, want anders krijgen de andere verzoekjes voorrang
Uh tja ligt eraan hoe laat ik thuis ben.....quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je weet t niet zeker...,. je weet t niet zeker??!!!
wat is dat nu... een groot rood kruis in je agenda... geen andere afspraken, alleen MMshow =p
heb je een date?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik thuis ben zeker wel, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker
ghehe ja dat zou de enige geldige reden zijn =Dquote:
als dat jouw verzoekje is... wellichtquote:
Ik moet nog even kiezen met welke van de drie dames ik op pad ga. Of met alledrie tegelijk, en dan aan het einde van de avond kiezen.quote:
wat zijn we eensgezind he ca =Dquote:
Wow...via een datingsite?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet nog even kiezen met welke van de drie dames ik op pad ga. Of met alledrie tegelijk, en dan aan het einde van de avond kiezen.
Alle 3 natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet nog even kiezen met welke van de drie dames ik op pad ga. Of met alledrie tegelijk, en dan aan het einde van de avond kiezen.
ctrl + ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik druk weer op een knopje, zijn me letters opeens klein
beter organiseer je een auditie-ronde... compleet met rode knop om ze weg te stemmen enzo =Dquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Geen date dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |