abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109102417
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg
fok02.jpg
skipperdepip.jpg
t-seven.gif
231981622_5_60s2.JPG
neelix-small.jpg
perfectday.jpg
PAdv.jpg
stanger_img.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109108677
Pfft, heb ik eindelijk een meisje wat er én leuk uitziet én een goede muzieksmaak heeft (zeldzaamheid); moet ik de informatie echt uit haar trekken. Lijkt gvd wel een interview :(
  woensdag 14 maart 2012 @ 22:55:26 #3
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_109112962
Anders ga je eerst iets over jezelf vertellen. Of je spreekt af. Wie weet is het dan pats boem en/of hele verhalen :)
pi_109114178
In hoeverre kun je nou instellen/filteren op paiq?

Voor mij is bijvoorbeeld een rokende vrouw een absolute "no". Kan ik ergens dan instellen dat ik zulke dames nooit als match krijg, of dat ze niet in de fotostapels zitten?

Ik kan nu wel zien of men aan die criteria voldoet of niet.. maar waarom die dames wel langskomen dat is natuurlijk onzin.
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:43:42 #5
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_109115380
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:17 schreef elkravo het volgende:
In hoeverre kun je nou instellen/filteren op paiq?

Voor mij is bijvoorbeeld een rokende vrouw een absolute "no". Kan ik ergens dan instellen dat ik zulke dames nooit als match krijg, of dat ze niet in de fotostapels zitten?

Weet je het zeker?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_109115482
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:43 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Als je dit soort vrouwen kunt bereiken dan zijn er ook genoeg zonder sigaret
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_109115970
Doen die meiden op badoo ook wat anders dan op de bank hangen met een laptop?

Oh ja, luier verschonen ook :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109116287
Is pak hem beet 30 online profielen per provincie op RP niet erg weinig, weinig kans dat er wat interessants tussen zit lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109116319
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:43 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Heel zeker... het grootste lekkere stuk wordt totaal oninteressant als d'r zo'n peuk wordt opgestoken.
  donderdag 15 maart 2012 @ 00:08:03 #10
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109116321
Gesprek 1: Wat ik nu iig weet is wat ik NIET wil, een man die na een half uur begint met "de vrouw thuis met de kinderen,voor eten zorgen en daarna dr vent verwennen" komt een beetje over als een oh oh cherso relatie in mijn perspectief.Ben geen Barbie die heel de dag mooi gaat zitten zijn en met een poetsdoek door het huis rent, kindjes op de wereld zet om vervolgens ouderwets 1955 alleen de taak als ouder op haar schouders neemt. Dus vind je jezelf hier in ? reageer dan vooral niet....

En nee ben geen feminist, maar je denkt toch niet dat ik 7 jaar heb gestudeerd om 24/7 huismuts te zijn ?

Veel gefrustreerde wijven zeg op cyberspace.
pi_109120052
Die laatste klinkt idd behoorlijk gefrustreerd ja :)
pi_109122318
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 00:07 schreef elkravo het volgende:

[..]

Heel zeker... het grootste lekkere stuk wordt totaal oninteressant als d'r zo'n peuk wordt opgestoken.
Mwah, shag vind ik velen malen erger. En dat zeg ik als fervent non-roker die gelooft in zijn eigen theorie dat je bij rokende vrouwen tijdens het uitgaan een grotere kans hebt om te kunnen scoren, alleen al vanwege het feit dat je beiden er even tussenuit kunt om te roken en dus gemakkelijker een babbeltje kunt maken buiten of in wat voor ruimte dan ook. Social Intercourse, you know. :D. Het o zo galant aanbieden van een aansteker is al een begin, een voorspel, zo u wil. Anderzijds kan het ook prima als je binnen blijft met een niet-rokende dame, maar ik heb altijd het idee dat er sneller een klik ontstaat daar buiten, tijdens het roken. Het delen van een sigaret kan een intiem iets zijn. After all, sharing is caring.

Klinkt vast als oud nieuws voor de rokers onder ons, maar deze niet-roker met voorheen een lange relatie met een niet-rokende meid moest zijn mening vervolgens toch maar herzien. Met andere woorden, het is voor mij geen issue meer, al vind ik het persoonlijk niet altijd even fris ruiken, maar goed, daar zijn middeltjes voor. Een rokende internetdate vind ik dus ook geen probleem.

Zelf ben ik natuurlijk al gelijk begonnen zodat ik een legitieme reden heb om er bij te staan, maar helaas werkt het nog niet altijd naar behoren. Flauw, want die Cubans zijn al zo duur! ;)

En de 24/7 huismuts van hierboven met die tekst zal wel weinig actie gezien hebben in die 7 jaar. :P
pi_109122540
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is pak hem beet 30 online profielen per provincie op RP niet erg weinig, weinig kans dat er wat interessants tussen zit lijkt me
Zoek eens voor de grap naar mannen... ben benieuwd hoeveel profielen je daarvan kunt vinden (als vrouw zijnde dan)
pi_109122900
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zoek eens voor de grap naar mannen... ben benieuwd hoeveel profielen je daarvan kunt vinden (als vrouw zijnde dan)
53 en 79, dat valt nog wel mee

Vinden de betaalde leden van RP wel dat er genoeg aanbod is?
  donderdag 15 maart 2012 @ 10:55:34 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109123058
Vragen-meter Diego Armando Maradona: 4.182.930.
Actie-meter Diego Armando Maradona: 0.
Gourmetten of steengrillen?
pi_109123141
quote:
9s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:55 schreef Silenus het volgende:
Vragen-meter Diego Armando Maradona: 4.182.930.
Actie-meter Diego Armando Maradona: 0.
Hoi stalkertje, hoe gaat het vandaag met je?
pi_109123267
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ow dat valt erg tegen, ik had het 3 dubbele verwacht :').
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:01:34 #18
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_109125304
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoi stalkertje, hoe gaat het vandaag met je?
Ik denk dat iedereen je rete-irritant vindt hoor met die domme kutvragen. Je kan toch zelf even kijken en iets proberen?
Ik heb geen signature.
pi_109126270
Iets vragen zal altijd vrij staan, maar het begint mij ook op te vallen dat je op elke pagina meteen weer begint met een vraag.
Ik heb er geen antwoord op, zit niet op een datingsite en zal er ook niet komen lijkt me aangezien ik al voorzien ben ;) Maar vindt het een interessant topic aangezien ik wel mensen ken die elkaar zo gevonden hebben en lees/discussier graag mee.
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:04:21 #20
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109127251
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het is lastig, de leuke vrouwen zullen niet terug reageren, en dat komt misschien omdat ik te "gemiddeld" ben. Soms lukt het wel om contact te initiëren, maar dan vervolgens reageert zo'n iemand niet. Speld in een hooiberg dus. Ik zou in ieder geval interesse berichten uitzetten, want daar heb je echt niks aan. Ik heb soms het gevoel dat vrouwen gewoon voor jan-lul aan het interesseren zijn.
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:09:34 #21
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_109127384
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:04 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Het is lastig, de leuke vrouwen zullen niet terug reageren, en dat komt misschien omdat ik te "gemiddeld" ben. Soms lukt het wel om contact te initiëren, maar dan vervolgens reageert zo'n iemand niet. Speld in een hooiberg dus. Ik zou in ieder geval interesse berichten uitzetten, want daar heb je echt niks aan. Ik heb soms het gevoel dat vrouwen gewoon voor jan-lul aan het interesseren zijn.
Nee hoor, gemiddeld is al vaak goed genoeg. Kijk naar zo'n Diego Armando, dan vallen de gemiddelden ook enorm positief op. Misschien ben je teveel onder het gemiddelde >:) ? Reageer je op de verkeerde vrouwen?
Overal verstand van.
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:16:39 #22
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109127602
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:09 schreef macondo het volgende:

[..]

Nee hoor, gemiddeld is al vaak goed genoeg. Kijk naar zo'n Diego Armando, dan vallen de gemiddelden ook enorm positief op. Misschien ben je teveel onder het gemiddelde >:) ? Reageer je op de verkeerde vrouwen?
Ik zou eigenlijk denken dat ik iets boven het gemiddelde ben, maar ik corrigeer voor bias, dus ik stel dat ik "gemiddeld" ben.
pi_109128667
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:16 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk denken dat ik iets boven het gemiddelde ben, maar ik corrigeer voor bias, dus ik stel dat ik "gemiddeld" ben.
Nerd alert!! En daar gaat het al fout ;(
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:07:38 #24
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109129283
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nerd alert!! En daar gaat het al fout ;(
Waar gaat het fout?
pi_109130005
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:01 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen je rete-irritant vindt hoor met die domme kutvragen. Je kan toch zelf even kijken en iets proberen?
Of niet natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')